Suzuki Hayabusa turbo - pacaan

Kasutaja avatar

Teema algataja
pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Dali - laupäeva ei maksa selles mõttes väga oodata, hetkel umbes 50/50 tõenäosus, et selle rattaga sinna sõitma saab ja isegi kui - siis äärmiselt pooliku lahenduse, olematu trenni/testi ja puuduolevate juppideta. tulemust kindlasti ei tule - point ainult eestikate mingid punktid "igaks juhuks" vormistada, äkki suve poole saab asja valmis :) Küll aga ootaks laupäeval Korke pilli liikumist. Väga.

TV3 ukse taha ple plaani minna, tegu siiski tänavarattaga, millega võibolla, hobikorras ka kiirendustel käia.

Korke konkurendiks saaks ratast pidada pädeva sõitjaga sangas, mina see kahjuks tänasel päeval veel pole.

Ratas on HoleShot Racing toode, nende nimekirjas stage 2 koos mõningate lisadega. Ilmselt parim tootja/komplekteerija euroopas, sellest ka usk sellist asja osta. nö isetehtud turboga asja poleks ostnud. Palju tuleb ise veel juurde panna. Mootor on küll jah, niipalju stock nagu neil stage 2 kit koostatud - st kolvid on siiski nö "turbokolvid" juba sees ja mõned vidinad veel modifitseeritud / vahetatud. Hetkel näeks vajadust mootori osas muud (kepsud jne) vahetada kui plaaniks turbot vahetada või boosti tõsta või lõppkiirus võistlustel sõita - tänasel päeval tegelen pigem boosti/võimsuse piiramisega :mrgreen:
Hetkevõimsusele peaks mootori sisu "peaaegu" piisav olema, tuginedes laialt testitud ja levinud tootjapoolsetele teadmistele - alati võiks (ja peaks) ka varu muidugi olema kuid rahakott seab omad piirid siinkohal...
Hetkel nõrgim lüli on kindlasti sidur, mis on stock (v.a. vedrud).
Boost stage controller oli mingi manuaalne 2 astmeline mis suurt ei töötanud, tellitud ja paigaldamisele läheb elektrooniline 6 stage multifunktsionaalne controller, mis võimaldaks aidata ka kiirendusel mingeid enamvähem aegu ehk kunagi saavutada.
Aju on stock ja lisapihustite juhtimine käib eraldi, tootja enda "karbikesest". Vahendite tekkimisel paigaldaks ka uue aju. Või asendaks selle suht vanaaegse lisapihustite juhtploki kaasaegsema vastu.

Pilte panen ka. Lähiajal.

Ahjaa - turbo föön ise on Mitsubishi toodang, väiksemapoolne. Ja dünograafikud on olemas aga siia ei raatsi panna :D

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”