karpade sünkimine kodus????
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
karpade sünkimine kodus????
kas kellegil on läbiproovitud süsteemi skeemi kuidas seda vedelikuga seadet ehitada
joonis oleks ülilahe
tänud iff
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Re: karpade sünkimine kodus????
no omale ma ehitasin.. mu sv-l 2 karpat ja seega lihtne vaja ehitada mingine U kujuline läbipaistev toru ja siis vedelikuks ma kasutasin mootoriõli ja siis üks ots ühe karpa külge ja teine ots teise külge ja siis käima ja kruttisin vedeliku taseme võrdseks ja nii ta läks. aga kui on 4 karpat siis ma küll ei oska aidata
Re: karpade sünkimine kodus????
oi kui palju on sellest siin räägitud.. ainult otsi
Imre
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: karpade sünkimine kodus????
Boksermootoril imes u-kujulise läbipaistva vooliku lurinaga tühjaks Mootori huvides lõpetasin katsetused ja ostsin ebay'st odavad kellad, ajavad asja ära.
Re: karpade sünkimine kodus????
no mis sa lolliga teed, mina ei leia otsingust selle kohta, otsing ei tunista mul ü tähte
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Re: karpade sünkimine kodus????
Tule ma teen sulle joonise :D:D
rallyiff kirjutas:no mis sa lolliga teed, mina ei leia otsingust selle kohta, otsing ei tunista mul ü tähte
Re: karpade sünkimine kodus????
rallyiff kirjutas:kas kellegil on läbiproovitud süsteemi skeemi kuidas seda vedelikuga seadet ehitada
joonis oleks ülilahetänud iff
Mis sa ikka ehitad. Kui pealinna elanik, siis helista ja astu mõni õhtu läbi.
Mul korralik aparaat riiulis olemas.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: karpade sünkimine kodus????
rallyiff kirjutas:joonis oleks ülilahe
Miski harjavarre-filtri-vooliku pilt http://www.etk.hiiumaa.ee/ajut/synctool.jpg
sombreero kirjutas:aga kui on 4 karpat siis ma küll ei oska aidata
R4 üldiselt 3 sünkimist: 1-2, 3-4, 2-3 Järjestuse vaatad manualist või võllilt.
ishijupp kirjutas:imes u-kujulise läbipaistva vooliku lurinaga tühjaks
Seetõttu ei pandagi paljast voolikut vaid ikka "pidur" ka vahele Nt bensufilter kärab hästi ja kui ongi liiga tihe, siis torgid väikseid auke juurde.
A ikkagi... kuigi voolikuga saab väga täpselt paika ajada, on siiski sellega ebamugav just selle ühele poolele äraimemise tõttu. Kui sünk paigast, siis enne ideaali saamist pead korda mitu kõige magusama koha pealt mootori seiskama. Lõpuks ostsin ikka kellad omale.
G
Re: karpade sünkimine kodus????
Ostsin 6mm sisuga vooliku (läbipaistev), mille lõikasin ühtlase pikkusega juppideks (ca 3m).
Ühendasin need põlvede ja kolmikute abil neljaks toruks ühendatudanuma süsteemis ning valasin punase ATF voolikutesse selliselt, et igas vollas oleks ca 40cm õli. Ennem olin voolikud alusele kinnitanud elektrikaabli fiksaatoritega, et vollad oleks paralleelselt ja ühtlase kõrgusega.
Esimene katsetus sundis mind kohe mootori seiskama, sest tegelikult tegin alguses selliselt, et viiendast vollast millest täitsin jäi vabad õhuruumi, mida sai mootor rsk vaakumisse tõmmata, seega see tuleb välistada. Panin üli tasemelt pimeda ette, seega viies on nüüd mul resrvuaari eest.
Teine katse tõi saavutatud eesmärgi. Sai nii tühikäigul kui pöördel reguleeritud.
Kuna vahetasin ennem küünlad siis jäid mul küünla keermega junnid ülevalt üle (need mis lähevad piibu sisse), need surusin igasse voolikusse ning see ühtlustas vaakumi tekitamist veelgi. Tulemuseks võin lugeda ideaalset sest vahe enne reguleerimist ning tõmme nüüd siis oh oh.
Mida ma soovitaks: Mõõda ennem silindri surveastmed ja tühikäigul reguleeri nõrgeima suunas vaakumit, see ühtlustab tühikäigu ning ei lase järsul gaasi lisamisel tühja ampsu tekkida. reguleerimine üldiselt jah, et välimised silindri paarid ning siis üldine ühtlus. Kas sa teed seda 1-2 siis 3-4 ja siis 2-3 või teed seda 3-4 siis 1-2 ja siis 2-3 pole vahet. On manuaale mis soovitavad just viimast varianti. Mina soovitaksin välimise paari reguleerimisel ennem reguleerida seda mis on domineerivamad ehk mille vaakum on tugevam. See võimaldab juba alguses ühtlustada silndreid.
Aga mida ma eriti soovitan. Võta vastu otsus, kas sa sõidad linnas ja tahad seal ühtlast sõittu või oled rohkem maantee mees. Mina olen maanteel rohkem ja tahan et seal oleks eriti timmis, seega mina reguleerisin just maantee sõidu pööretele ühtlaseks, see annab sotta juures nii ilusa heli et lust kuulata ning nii kui rutskat väänad siis ka murrab , sest kõik silindrid toetavad ühtlaselt.
Eks maitse asi. See ei tähenda, et tühikäikku poleks. Ja miks ma nii teen on see, et youtube soovitab, seda küll vist oli yamaha regullil kuid mis vahet seal on, kawaga on sama lugu.
Edu katsetamisel, kui väga vaja siis võin pildi ka üles panna.
Re: karpade sünkimine kodus????
grahv kirjutas:Mida ma soovitaks: Mõõda ennem silindri surveastmed ja tühikäigul reguleeri nõrgeima suunas vaakumit, see ühtlustab tühikäigu ning ei lase järsul gaasi lisamisel tühja ampsu tekkida
Surveastet ei saa MÕÕTA! Seda saab ainult ARVUTADA!Surveaste on põlemiskambri mahu ja töömahu suhe.Mõõdetakse ikka kompressiooni e.survet silindris
Re: karpade sünkimine kodus????
Just, kompressiooni pidasin silmas.
OT: Kuidas sai tsitaadis grahv pealikuks kui tegelikult ...
Re: karpade sünkimine kodus????
grahv kirjutas:Seetõttu ei pandagi paljast voolikut vaid ikka "pidur" ka vahele
Nt bensufilter kärab hästi ja kui ongi liiga tihe, siis torgid väikseid auke juurde.
G
Ehhh, piinlik lugu küll, aga pean hiidlast tänama
Mul oli see pisidetail puudu ja no kuram selline rabelemine ja sagin käis voolikus, et anna olla Tühjaks ei lonksanud, aga asja kah ei saanud.
Nii et tänud!Ja uuele katsele lähiajal.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: karpade sünkimine kodus????
spinna kirjutas:ja no kuram selline rabelemine ja sagin käis voolikus, et anna olla
Rabeleb tühikäigul
See on terve teadus. Õli viskoossus on oluline - liiga vedel hakkab rabelema, paks jääb vooliku seinale ja valgub liiga aeglaselt tagasi, eriti kui mull vahele tekib. Ega muidu elavhõbedat kasutata - raske ja ei märga. Õhurõhu liigset pulseerimist tasandab millegi düüsilaadsete paigaldamine (ala peenemad ühendusjätkud) karpade ja õli vahele JNE.
Et kes lahendab ajaviiteks ristsõna, kes tuunib oma sünkseadet - ajapikku saab mõlemad valmis. Ja mugavad kulutavad lihtsalt natuke rohkem raha...
G
Re: karpade sünkimine kodus????
Tegin siis mõned pildid ka et juttu vähe selgitada.
Sync http://nagi.ee/photos/hotsepp/sets/1984 ... =s&start=0
Ja pagana massin oli mul nädalakese päikese meelevallas ja ATF pole enam teps mitte punane vaid pisut mahedamasse tooni tõmmanud
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: karpade sünkimine kodus????
Sihuke rumala inimese küsimus - a mis neist kogu aeg sünkroniseerida? Kui lahti ei katku, mis seal paigast läheb? Endal olen ka lahti katkunud massina karpasid ja pärast samamoodi kokku pannud nagu oli, prooviks lükkasin "sõrmed kurku", et kõik 4 korraga avanema hakkaksid, aga ka siis polnud midagi reguleerida. Käib nagu ennegi. Probleemideta.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: karpade sünkimine kodus????
Ei peagi kogu aeg aga kõik,mis liigub see kulub.Silindrid kuluvad erinevalt ja järelikult ka kompress ja kütuse luristamine muutub erinevaks.Selleks siis.Korraga avanevad nad nii ehk naa aga õhu kogus võib olla erinev.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: karpade sünkimine kodus????
grahv kirjutas:Rabeleb tühikäigul
Oo jaa. Aga ma tegin kirjakoha järgi mingi 1300 või 1500 vms rpm oli juhendi järgi vist. Tühikäigul läks üleüldse voolikus tants ja trall lahti. No sain mingi uduse keskmise järgi asja kuidagi moodi paika. 8mm voolik, piduriõli ja ei mingit düüsi. Ma arvan, et just düüsist oligi tegelikult puudus. Aga eks ma teise päeva proovin. Põhimõtteliselt võib ju mingi traadijupiga voolikut kuskilt keskelt pisut kägistada lihtsalt. Kuni enam-vähem maha rahuneb, aga umbseks ka veel ei lähe.
Ilmselt peaksin ka kompressiooni mõõtmise igaks juhuks ette võtma.
Re: karpade sünkimine kodus????
düüsideks sobivad mõned odavamad karpa düüsid näiteks(vene rataste omad)
Või M6 keermega 0.8mm keevitusdüüsi peaks kah suutma voolikusse suruda. Lisaks võib katsetada igasugu svammi või käsna moodi asju, mis põgenevat vedelikku veidi pidurdada suudavad(düüsi ja vedeliku vahele siis). Veel on näiteks apteekidest tilguti lukke või midagi säärast saada- lukustavad pehmemat voolikut ilusti.
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Re: karpade sünkimine kodus????
Kui sa oled täpismees ning kõik voolikud tõmbad ühesuguse ava peale siis küll jah.
Kui sa minu pilte vaatasid düüsidest siis kui keegi odavama variandi veel välja oskab käia siis palun. Aga miinus on see, et 8mm on liigne küünla tihvdile, õnneks saab aga selle ümbert traadiga kinni tõmmata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.