karpade sünkimine kodus????

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

kas kellegil on läbiproovitud süsteemi skeemi kuidas seda vedelikuga seadet ehitada
joonis oleks ülilahe

tänud iff

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750

Kasutaja avatar

sombreero
Postitusi: 131
Liitunud: 26 Mai 2007, 11:39
Tsikkel: Suzuki SV650 S

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas sombreero »

no omale ma ehitasin.. mu sv-l 2 karpat ja seega lihtne vaja ehitada mingine U kujuline läbipaistev toru ja siis vedelikuks ma kasutasin mootoriõli ja siis üks ots ühe karpa külge ja teine ots teise külge ja siis käima ja kruttisin vedeliku taseme võrdseks ja nii ta läks. aga kui on 4 karpat siis ma küll ei oska aidata :roll:

Ta põhjendas oma viga sellega, et elas alles esimest korda.
Kasutaja avatar

maiasmokk
Postitusi: 111
Liitunud: 04 Mär 2008, 18:20
Tsikkel: K1200GT
Asukoht: Rakvere- Lemmküla

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas maiasmokk »

oi kui palju on sellest siin räägitud.. :shock: ainult otsi :bsmile:

Meelitused on kui näts, naudi kuid ära alla neela.
Imre
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Boksermootoril imes u-kujulise läbipaistva vooliku lurinaga tühjaks :mrgreen: Mootori huvides lõpetasin katsetused ja ostsin ebay'st odavad kellad, ajavad asja ära.

Kasutaja avatar

Teema algataja
rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

no mis sa lolliga teed, mina ei leia otsingust selle kohta, otsing ei tunista mul ü tähte

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750

Kasutaja avatar

Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

Tule ma teen sulle joonise :D:D:D

rallyiff kirjutas:

no mis sa lolliga teed, mina ei leia otsingust selle kohta, otsing ei tunista mul ü tähte

GS 500 E -> GSX750->Yamaha 1200 Streetfighter -> ZX9R fighter
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

proovi otsingus: suenkroniseerimine


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas harimal »

rallyiff kirjutas:

kas kellegil on läbiproovitud süsteemi skeemi kuidas seda vedelikuga seadet ehitada
joonis oleks ülilahe

tänud iff

Mis sa ikka ehitad. Kui pealinna elanik, siis helista ja astu mõni õhtu läbi.
Mul korralik aparaat riiulis olemas.

http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/

Viimati muutis harimal, 03 Juun 2009, 12:15, muudetud 1 kord kokku.
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas Raiki »

midagi uut :wack:
Tlna mees ja küsib A Le Coq -i :D

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas grahv »

rallyiff kirjutas:

joonis oleks ülilahe

Miski harjavarre-filtri-vooliku pilt http://www.etk.hiiumaa.ee/ajut/synctool.jpg

sombreero kirjutas:

aga kui on 4 karpat siis ma küll ei oska aidata :roll:

R4 üldiselt 3 sünkimist: 1-2, 3-4, 2-3 Järjestuse vaatad manualist või võllilt.

ishijupp kirjutas:

imes u-kujulise läbipaistva vooliku lurinaga tühjaks :mrgreen:

Seetõttu ei pandagi paljast voolikut vaid ikka "pidur" ka vahele :wack: Nt bensufilter kärab hästi ja kui ongi liiga tihe, siis torgid väikseid auke juurde.

A ikkagi... kuigi voolikuga saab väga täpselt paika ajada, on siiski sellega ebamugav just selle ühele poolele äraimemise tõttu. Kui sünk paigast, siis enne ideaali saamist pead korda mitu kõige magusama koha pealt mootori seiskama. Lõpuks ostsin ikka kellad omale.

G


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Ostsin 6mm sisuga vooliku (läbipaistev), mille lõikasin ühtlase pikkusega juppideks (ca 3m).
Ühendasin need põlvede ja kolmikute abil neljaks toruks ühendatudanuma süsteemis ning valasin punase ATF voolikutesse selliselt, et igas vollas oleks ca 40cm õli. Ennem olin voolikud alusele kinnitanud elektrikaabli fiksaatoritega, et vollad oleks paralleelselt ja ühtlase kõrgusega.
Esimene katsetus sundis mind kohe mootori seiskama, sest tegelikult tegin alguses selliselt, et viiendast vollast millest täitsin jäi vabad õhuruumi, mida sai mootor rsk vaakumisse tõmmata, seega see tuleb välistada. Panin üli tasemelt pimeda ette, seega viies on nüüd mul resrvuaari eest.
Teine katse tõi saavutatud eesmärgi. Sai nii tühikäigul kui pöördel reguleeritud.
Kuna vahetasin ennem küünlad siis jäid mul küünla keermega junnid ülevalt üle (need mis lähevad piibu sisse), need surusin igasse voolikusse ning see ühtlustas vaakumi tekitamist veelgi. Tulemuseks võin lugeda ideaalset sest vahe enne reguleerimist ning tõmme nüüd siis oh oh.
Mida ma soovitaks: Mõõda ennem silindri surveastmed ja tühikäigul reguleeri nõrgeima suunas vaakumit, see ühtlustab tühikäigu ning ei lase järsul gaasi lisamisel tühja ampsu tekkida. reguleerimine üldiselt jah, et välimised silindri paarid ning siis üldine ühtlus. Kas sa teed seda 1-2 siis 3-4 ja siis 2-3 või teed seda 3-4 siis 1-2 ja siis 2-3 pole vahet. On manuaale mis soovitavad just viimast varianti. Mina soovitaksin välimise paari reguleerimisel ennem reguleerida seda mis on domineerivamad ehk mille vaakum on tugevam. See võimaldab juba alguses ühtlustada silndreid.
Aga mida ma eriti soovitan. Võta vastu otsus, kas sa sõidad linnas ja tahad seal ühtlast sõittu või oled rohkem maantee mees. Mina olen maanteel rohkem ja tahan et seal oleks eriti timmis, seega mina reguleerisin just maantee sõidu pööretele ühtlaseks, see annab sotta juures nii ilusa heli et lust kuulata ning nii kui rutskat väänad siis ka murrab , sest kõik silindrid toetavad ühtlaselt.
Eks maitse asi. See ei tähenda, et tühikäikku poleks. Ja miks ma nii teen on see, et youtube soovitab, seda küll vist oli yamaha regullil kuid mis vahet seal on, kawaga on sama lugu.
Edu katsetamisel, kui väga vaja siis võin pildi ka üles panna.


mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas mattias »

grahv kirjutas:

Mida ma soovitaks: Mõõda ennem silindri surveastmed ja tühikäigul reguleeri nõrgeima suunas vaakumit, see ühtlustab tühikäigu ning ei lase järsul gaasi lisamisel tühja ampsu tekkida

Surveastet ei saa MÕÕTA! Seda saab ainult ARVUTADA!Surveaste on põlemiskambri mahu ja töömahu suhe.Mõõdetakse ikka kompressiooni e.survet silindris


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Just, kompressiooni pidasin silmas.
OT: :lol: Kuidas sai tsitaadis grahv pealikuks kui tegelikult ...

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas spinna »

grahv kirjutas:

Seetõttu ei pandagi paljast voolikut vaid ikka "pidur" ka vahele :wack: Nt bensufilter kärab hästi ja kui ongi liiga tihe, siis torgid väikseid auke juurde.
G

:!: :idea:

Ehhh, piinlik lugu küll, aga pean hiidlast tänama :D :bsmile:
Mul oli see pisidetail puudu ja no kuram selline rabelemine ja sagin käis voolikus, et anna olla :lol: Tühjaks ei lonksanud, aga asja kah ei saanud.
Nii et tänud!Ja uuele katsele lähiajal.
:bsmile:

Suzuki GSX 750 Inazuma

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas grahv »

spinna kirjutas:

ja no kuram selline rabelemine ja sagin käis voolikus, et anna olla

Rabeleb tühikäigul (togi)

See on terve teadus. Õli viskoossus on oluline - liiga vedel hakkab rabelema, paks jääb vooliku seinale ja valgub liiga aeglaselt tagasi, eriti kui mull vahele tekib. Ega muidu elavhõbedat kasutata - raske ja ei märga. Õhurõhu liigset pulseerimist tasandab millegi düüsilaadsete paigaldamine (ala peenemad ühendusjätkud) karpade ja õli vahele JNE.

Et kes lahendab ajaviiteks ristsõna, kes tuunib oma sünkseadet - ajapikku saab mõlemad valmis. Ja mugavad kulutavad lihtsalt natuke rohkem raha...

G


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Tegin siis mõned pildid ka et juttu vähe selgitada.
Sync http://nagi.ee/photos/hotsepp/sets/1984 ... =s&start=0

Ja pagana massin oli mul nädalakese päikese meelevallas ja ATF pole enam teps mitte punane vaid pisut mahedamasse tooni tõmmanud :lol:


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Sihuke rumala inimese küsimus - a mis neist kogu aeg sünkroniseerida? Kui lahti ei katku, mis seal paigast läheb? Endal olen ka lahti katkunud massina karpasid ja pärast samamoodi kokku pannud nagu oli, prooviks lükkasin "sõrmed kurku", et kõik 4 korraga avanema hakkaksid, aga ka siis polnud midagi reguleerida. Käib nagu ennegi. Probleemideta.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ei peagi kogu aeg aga kõik,mis liigub see kulub.Silindrid kuluvad erinevalt ja järelikult ka kompress ja kütuse luristamine muutub erinevaks.Selleks siis.Korraga avanevad nad nii ehk naa aga õhu kogus võib olla erinev.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas spinna »

grahv kirjutas:

Rabeleb tühikäigul (togi)

Oo jaa. Aga ma tegin kirjakoha järgi mingi 1300 või 1500 vms rpm oli juhendi järgi vist. Tühikäigul läks üleüldse voolikus tants ja trall lahti. No sain mingi uduse keskmise järgi asja kuidagi moodi paika. 8mm voolik, piduriõli ja ei mingit düüsi. Ma arvan, et just düüsist oligi tegelikult puudus. Aga eks ma teise päeva proovin. Põhimõtteliselt võib ju mingi traadijupiga voolikut kuskilt keskelt pisut kägistada lihtsalt. Kuni enam-vähem maha rahuneb, aga umbseks ka veel ei lähe.
Ilmselt peaksin ka kompressiooni mõõtmise igaks juhuks ette võtma.

Suzuki GSX 750 Inazuma

Huck
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
Tsikkel: zr550 "Zephyr"
Asukoht: Tln-Kur
Kontakt:

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas Huck »

düüsideks sobivad mõned odavamad karpa düüsid näiteks(vene rataste omad)
Või M6 keermega 0.8mm keevitusdüüsi peaks kah suutma voolikusse suruda. Lisaks võib katsetada igasugu svammi või käsna moodi asju, mis põgenevat vedelikku veidi pidurdada suudavad(düüsi ja vedeliku vahele siis). Veel on näiteks apteekidest tilguti lukke või midagi säärast saada- lukustavad pehmemat voolikut ilusti.

Puud hüppavad teele väliskurvist!
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"

hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: karpade sünkimine kodus????

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Kui sa oled täpismees ning kõik voolikud tõmbad ühesuguse ava peale siis küll jah.
Kui sa minu pilte vaatasid düüsidest siis kui keegi odavama variandi veel välja oskab käia siis palun. Aga miinus on see, et 8mm on liigne küünla tihvdile, õnneks saab aga selle ümbert traadiga kinni tõmmata.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”