Milline avatava lõuaosaga kiiver ?

Kasutaja avatar

marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?

Lugemata postitus Postitas marti252 »

Ghost kirjutas:

Mis bikega sõitsid ? Ei ole endal bike aga gondel ees sellegipoolest ja kenasti viskab gondlist tuule kiivrisse ja sellest tingituna ka suurem müratase kindlasti. Kui jalaraudadel epüsti tõusta sii shoopis teine "sound" aga eks see ongi poolgondlis rataste probleem kus ei ole suuremat klaasi ees mille taha varjuda. Araiga ei kannata ka sõita väga pikka maad ilma kõrvatroppidetta, pärast uugab pea otsas mis hirmus. Mul hakkab selline tunne tekkima et osta milline kiiver tahes, ei saa aru ikka mitte midagi või on tõesti see müratase vahe nii suur ? :roll: Et kui ka kõige vaiksem kiiver osta siis pika maa peale topid ikka kõrvatropid alla ? Seda vaikust ja rahu ei leiagi ratta seljas kunagi kui just paari ruutmeetri suurune klaas ees ei ole. Aga kuidas sa muidu seda HJC Kiivrit kommenteerid mugavuse, kasutamismugavuse (päiesevisiir ja visiir ja avamine) ning uduseks minemine jne ? Et kas on oma hinda väärt ? 4,7 K pole jh just odavaim.

Rattaks on blackbird ja asi ei ole mitte niivõrd tuuleklaasi asendis, kui kiivri asendis vastutuleva õhuvoolu suhtes. Loomulikult tuuleklaas muudab seda õhuvoolu suunda, aga bläku originaal klaasiga sõites püstises asendis( mis võrreldes enduroga on ikka lamamisasend) on kiivri alumine äär vastutuleva õhuvoolu suhtes ikka kuradima suure nurga all, nii et need välja ulatuvad osad tekitavad turbulentse õhuvoolu, mis tekitab ka selle vastiku kõrvunüristava müra. Ma prooovisin ka pea täiesti kuklasse lükata sõidu ajal, nii et kiivri alumine serv oli horisontaalis maapinnaaga ja siis kadus müra ära, aga kaua sa jõuad nii sõita. See kõik oli 100-ga sõites. üle 200 juures tahab see kiiver su pea otsast kiskuda, sest aerodünaamikat sel on ikka kuradima vähe.

antud HJC isend on suht ok, kui sõita 90-ga enduro või kroomiga, bikele ei soovitaks küll. Minu jaoks on ta mugav küll. Nüüd ma vaatasin, et kõrvade kohapeal puudub praktiliselt polsterdus ja kuna seal asub ka see kaadervärk, mis laseb klõual üles minna, siis ei ole seal summutavaid materjale, mis arvatavasti teevadki sellest kiivrist suht mürarikka. muidugi on võimalik sinna krõpsuga lisapolsterdus panna, mis oleks vastu kõrva ja summutaks müra, aga pole seda uurinud veel. kasutusmugavus on väga hea, Lõug pole kordagi alla kukkunud sõidu ajal, päikesevesiirikautamine on ka väga lihtsaks tehtud. Kuna ma see hooaeg hakkasin kaustama kiivrisukka, siis nina juurest tuleb hingamisel soe õhk ja kondenseerub päikesevisiiril. See on temperatuuri juures 15 ja madalam. Märtsis sai sõidetud -5ga ja sai ka hakkama, kuigi siis tuli avada natuke visiiri. Suvel linnas sõidan ise lõug üleval ja päikesevesiir all, aga nüüd bläku selga istudes hakkas tuul just päikesevisiiri alla puhuma, mis ajab silmad vett jooksma. Hinna ja kvaliteedi suhet ei oska kommenteerida, sest pole palju kiivreid proovinud, aga kui müraprobleemile lahenduse leiaks, siis on see väga hea ja ilus kiiver.Üks miinus on veel see, et lahtikkäivale kiivrile ei saa kiivrikaelust lisana osta, mis summutaks lisaks müra. Aga tundub, et mul on ka kiivri ost ees ja see kord kinnine

Kui kellelgi vedeleb juturaamatuid, mida ta tahaks ära anda, siis ma hea meelega vahetaks mõne meelepärase asja vastu :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”