Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Moderaator: Moded
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Ma vaatasin pikalt sellist kiivrit nagu Vemar Jiano. Siin suht tundmatu tootja (Itaalia) ja ei tea, kas keegi seda Eestisse toob. Kuid Webbikeworld valis 2008 aasta parimaks lahtiseks kiivriks (lisaks C3'le), kiidetakse just selle jäika ehitust. Pikemalt siin: http://www.webbikeworld.com/r2/motorcyc ... mar/jiano/
Lõpuks valisin ise siiski C2'e, kuna sain hea pakkumise ja kiiremini kätte. Kuid kui kellelgi see Vemar olemas, võiks muljeid jagada.
C2-st võin niipalju rääkida et võrreldes eelmise kinnise Shoeiga on kaalu ikkagi natuke rohkem (nagu ikka avatavatel kiivritel), kuid kinnitused, polster ja viimistlus on väga ok, olen rahul. Vaateväli on ka palju suurem, nüüd näeb teeääres inimesi ka.
Terv
Juss
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Shoei Multitec sõitsin sellega paar kuud see aasta ja eelmine hooaeg ka paar kuud, laenasin sõbralt. Kui soovi annab korraldada proovi. Kiiver on hea vaikne võrreldes eelmisega Lazer Evolution ja praegusega Probiker KX-4
Shoei plussid vaikseim avatav kiiver mis olen proovinud
Shoei miinused visiiri pole sees ja sama suuruse juures mis teised on ta ikka eest väike, nina oli peaaegu vastu klaasi ja lõug ka ei tahtnud hästi sisse mahtuda.
Probiker sai tellitud louis.de ja plussid on visiir, hind (1800eeku). Miinused on et läks uduseks, pidin kohe depoost pinlocki sisse panema - nüüd korras. Ja müra nati suurem kui Shoeil.
Lazer Evolution oli ka hea ei ütle ühtegi halba sõna, ei läinud uduseks ega midagi. Müra oli nati vist ikka suurem kui Shoeil aga Lazer kulus lihtsalt läbi ja esiklaas on tal kallis vahetada (700-).
Et kui neist kolmest kiivrist midagi proovida vaja siis suurused 58 on olemas.
Asukoht Tallinn
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Shoei kohta lugesin ise ka netiavarustest et just lõual ja ninal võib jääda paraku vähe ruumi.
Mnjah ega enne teada ei saa kui saab pähe proovida. Käin ja kondan järgmine nädal läbi ehk kõik Tallinna motopoed ja vaatan mis neil pakkuda on, hea kui saaks potensiaalse kiivriga ka tiiru teha ja muidugi ka maanteel, saab mürast ja kõigest muust kohe aimu. Aga ega seda optsiooni tõenäoliselt eriti keegi poes ei paku.
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Mis on "Bluetooth Ready"?! Kas Caberg Justissimo on Bluetooth või ainult "ready"?
+358458693818
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Ma ei ole ka sellest Bluetooth asjast aru saanud täpselt, kas seal sinihammas juba sees ja kuularid ja mikker et ühenda ainult moblaga ja kõik või ikka vaja midagi juurede veel osta ?
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
vilosius kirjutas:Mis on "Bluetooth Ready"?! Kas Caberg Justissimo on Bluetooth või ainult "ready"?
Midagi leidsin selle kohta:
Caberg Justissimo GT: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... tissimo-GT
Allpool on see BT kit ka eraldi mille saab juurde osta.
Pmst siis kiiver ettevalmistatud selle paigalduseks, aga BT kit-i pead ikka lisana juurde ostma. Mind need kitid ei huvitagi, Q2 on olemas ja olen sellega rahul ei taha mingeid tootjate oma BT kite ja asju ja lõpptulemusena sõidan ikka uhkes üksinduses ning tuttavad kellel Q2 ajavad omavahel juttu.
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Yamul pole kahjuks avatavat
Ega sa ei oska selle BMW System 5 kohta komentaare jagada?
vilosius kirjutas:VWman kirjutas:Bemmi meestel peaks ju ikka kiivriks BMW System 5 olema
Kas Sul on TDM-i kiiver? Ja kes selle matemaatika järgi siis Shoei-ga sõitma peaks?
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Vaata ka Airoh kiivreid. Paari viimase aastaga on kõva hüpe tehtud ja näiteks krossi MMi 20-st esimesest mehest umb. 10 kasutavad juba kõik Airohi kiivreid .
Ka tänava pool on neil kõvasti arenenud!
Eesti hinnad: automaailm.ee
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Nitro teeb ka ju avatavaid kiivreid
Nitro F346-VN
ja
Nitro F347-VN : http://www.mcs-scotland.co.uk/ProductIm ... 5_orig.jpg
Veldis näiteks, keegi Nitro kohta midagi kostab ?
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
bikefan kirjutas:Vaata ka Airoh kiivreid. Paari viimase aastaga on kõva hüpe tehtud ja näiteks krossi MMi 20-st esimesest mehest umb. 10 kasutavad juba kõik Airohi kiivreid
.
Ka tänava pool on neil kõvasti arenenud!
Eesti hinnad: automaailm.ee
Vaatasin jh, Cezannee Color tundub olema vist Airohi avatavate lipulaev, hinnaks 4500,- eek ju siis peab olema ka mille eest seda küsida ei ole just kõige odavamate killast see hind. Ega sa ei tea kas peale automaailma ei tegele keegi avatavatega ? Pähe proovima peaks igatahes.
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Nitro kohta ütlevad juhtivad motoajakirjad seda:
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Pole paha, mõni kasutaja leidub äkki ka kes kommenteeriks ja jätkaks siis Motoajakirjade kiidurada.
Nitro F347-VN veldis 4200,- päris norm hind iseenesest, jälle üks juures mida proovida. Aga jah nagunii on oma kaalikas kuningas võib ju olla taevani kiidetud supermudel aga kui peas nagu kingakarp siis pole teha midagi. Pläusti ei taha ka nagu osta muidu natukese aja pärast jälle uue jahil.
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
VWman kirjutas:Yamul pole kahjuks avatavat
Ega sa ei oska selle BMW System 5 kohta komentaare jagada?
Mul tuli tsikli ostmisel kaasa mingi BMW System ***, see pidi olema Schuberthi kallim modifikatsioon . Hea oli sõita küll
+358458693818
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Ghost kirjutas:Pole paha, mõni kasutaja leidub äkki ka kes kommenteeriks ja jätkaks siis Motoajakirjade kiidurada.
Nitro F347-VN veldis 4200,- päris norm hind iseenesest, jälle üks juures mida proovida. Aga jah nagunii on oma kaalikas kuningas võib ju olla taevani kiidetud supermudel aga kui peas nagu kingakarp siis pole teha midagi. Pläusti ei taha ka nagu osta muidu natukese aja pärast jälle uue jahil.
Ei oska selle kvaliteedist küll midagi rääkida, aga eelmise aasta lõpus olid selle avatava hind seal -40% ei tea kas nüüd on vanad hinnad jälle tagasi? Sai seda seal pähe ka proovitud, minule istus päris hästi, seda muret küll ei olnud, et lõug oleks kuskile vastu käinud. Kui siis mõõtmetelt tundus pisut suur olevat ja suht raske ka.
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
VWman kirjutas:Ega sa ei oska selle BMW System 5 kohta komentaare jagada?
vilosius kirjutas:VWman kirjutas:Bemmi meestel peaks ju ikka kiivriks BMW System 5 olema
Kas Sul on TDM-i kiiver? Ja kes selle matemaatika järgi siis Shoei-ga sõitma peaks?
küsimus polnud küll mulle, aga vastan siiski. Seda enam, et need suhteliselt soodsalt (iseenda kohta) praegu UM-is müügis (mingi 4K ja pisut peale, nimelt System 6 tuli müüki).Kasutan System 5-te eelmisest kevadest saadik. Vahetut võrdlust ei oska teha, kuna eelmine kiiver oli üle 15 aasta tagasi, aga võrreldes naisele ostetud Nolaniga tundub nagu tera parema koostekvaliteediga. Ja paarsada krammi on kergem. Samuti visiiri eelmaldamine hõlpsam. Ei oskagi ette kujutada, et veel lihtsam saaks olla. Erilisi etteheiteid nagu ei oskagi teha, peale udu küsimuse. Võibolla, et üks visiiri tihendi nurk on lahti tulnud (juba eelmine sügis tegelikult), aga tundub, et teevad garantiikorras korda. Samas, Nolanil on suur eelis selle päikesevarju näol, S5-el peab muudkui klaasi vahetama. Minu omasse puhub ka keskmisest rohkem sisse, aga tundub, et küsimus pole niivõrd kiivris, vaid ratta tuuleklaasis, mis ülatub vertikaalteljel mulle parasjagu lõua alla ja suunab vastavalt ka tugeva tuulekoguse samasse punkti. Sisse puhub igatahes justnimelt lõua alt. Ja kui püsti sõita, siis ei puhu midagi. Niisiis mitte kiivri süü.
Udust niipalju, et kuivõrd sõidan ka üsna jahedate ilmadega, siis see oli probleem. Eelmine aasta kasutasin tumenevat FogCity (Hyper Shield) kilet, aga talvel kiskusin selle maha ja panin Fogcity Classicu (mitte tumenev, vanem mudel). Kiskusin maha, kuna peale paigaldamist selgus, et raip ei tumene eriti. Seetõttu, et visiir on UV-filtriga... Aga udu vastu aitas. Paar nädalat tagasi kiskusin FogCity Classic´u kah maha. See, kõige vanem verisoon sellest tootest ilmselt, on nii pehmest materjalist, et pmst kui korra näpuga üle tõmbad, siis on matt kah ja läbi ei paista enam. Nüüd siis panin FogCity Hyper Shield Clear kile, ja see on viimasepeal.
Kiskus nüüd tiba vale asja revjuuks, aga ehk kedagi huvitab.
Veel udust ja System 5-st. Nimelt, siis, kui UM-is kilega "vahele jäin" sain veits etteheiteid kuulda ja selgus et S5 visiir on varustatud mingi anti-udu pinnakattega, ja et kuidas mul üldse sai mingi udu sinna tekkida. Et ega ma ometi millegi muuga kui leige veega ei pesnud seda seest poolt?! No kindalsti puhastasin teda algusest peale "BMW visier reiniger´iga", mille UM müügimees mulle müüs kui "uduvastase vahendi kiivrile". Kuskil küll kirjas pole, et seda vahendit uduga seostama peaks, aga kui müüja ütleb, siis ei tohi ju kahelda. Igatahes öeldi nüüd, et seda ei tohtinuks kindlasti kasutada ja sellepärast ta mul üldse uduseks lähebki. Võta nüüd kinni.
Üldiselt usun, et vaatamata sellele, et tegemist on äärmiselt mugava kiivriga, ostetakse see ainult koos rattaga (seda just arvestades tema letihinda, mis oli varem 7288 eek + KM).
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Rein kirjutas:Palju see Nolan N103 kaalub? Netist ei suutnud infi leida.
Üks juhuslik tabel näitab XLi kaaluks 1891g (suht viimane seal)
http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... eights.htm
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
bikefan kirjutas:Nitro kohta ütlevad juhtivad motoajakirjad seda:
Ah jaa, et kas tegu Briti ajakirjadega ? Kui jah siis sama objektiivsed kui Top Geari spetsailistid Briti autode suhtes mis on alati viimasepeal
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Aga kaalu ei saa ometi valetada, seda saab ju igaüks üle kaaluda.
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Jutt Nitro kiivritest ja kvaliteedist mitte Nolanist ja tema kaalust aga jah üks raskemaid avanevaid kiivreid
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Tere.
Nolan-103 Classic N-Com üks hooaeg peas olnud.Kaal veidi oli parem kui Gaberg- il, aga raske ei tundu. Visiir uduseks ei lähe, kuna kahekordne ja see tõesti väga hea.Sõitsin vihmaga üle 400 km. ja visiiri avama ei pidanud! Päikese sirm ka hea. Halb on minuarust tuule müra - liiga lärmakas. Tuult sisse ei puhu, kuna lõua all veel tuule tõke.
Nillisin ka Schubertit, aga selle kest liiga väike ja nina peaaegu vastu lina. Ka oli päikese sirm liiga vedelast materjalist ja pead veidi raputades kolises vastu kesta!
Ja veel üks seik. Kui müügimees hakkab teise firma kaupa maha tegema, kaob mul isu tema kaupa osta.
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
to ghost...c3 on lihtsalt hea..ja sain motomarketist v2he soodsamalt kui letikas...n2itex olen proovinud s6bra nitrot...no see oli ausalt 6eldes mu meelest nagu telliskivi peas...aga see mu isiklik maitse
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
http://www.motomarket.ee/index.php?lang ... 8&p_id=282
Selle ja Nolan N103 e vahel valin. Mul see N101 hetkel, ei saa ka kurta muu, kui tuulemüra üle. Aga vaja raadioside sisse ehitada ja naisele ka avaneva alumise osaga tarvis, siis mõtlesin samat mudelit ja värvi omale ka võtta.
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Rein kirjutas:http://www.motomarket.ee/index.php?lang ... 8&p_id=282
Selle ja Nolan N103 e vahel valin. Mul see N101 hetkel, ei saa ka kurta muu, kui tuulemüra üle. Aga vaja raadioside sisse ehitada ja naisele ka avaneva alumise osaga tarvis, siis mõtlesin samat mudelit ja värvi omale ka võtta.
Kui finats piiranguid ei sea, siis loomulikult Schuberth C3, C3 on lihsalt klass kõrgem kui N103. Oleks ise ka C3 valinud, kui finantsilisi piiranguid ees poleks.
Ma ona N103 ostsin ebay-st ja C3 raha eest saaks ma neid 3tk
L suurus N103 on kiivril kirjas 1755g / ( optionals 1835 ) ja see kaal arvas 1896g
Samas mu N62 tehaseandmete järgi ca. 1390 g ..sõites on vahe tunda .Linnas on lihtsam ja mugavam sõita N62 , aga maanteel kiirusel 90+ on Nagu 103 parem. Maanteel N62 -ga üle 100 sõites eriti pead ei pööra, aga N103 teeb seda vabalt.
Huvitav, kas N103 suuremaid "põsepatju" saaks tellida?
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Ghost kirjutas:Ma ei ole ka sellest Bluetooth asjast aru saanud täpselt, kas seal sinihammas juba sees ja kuularid ja mikker et ühenda ainult moblaga ja kõik või ikka vaja midagi juurede veel osta ?
nagu sa ise juba vastasid, tuleb ikka kõik ise juurde osta, olgu siis selleks Caberg, Nolan, Suomy või miski muu. Osad Schuberth'id olid jah varustatud juba sinihambaga, kuularite ning kõikide tulede-viledega, aga mingi hetk tagasi nad pakkusid siis samuti samasuguseid kitte oma kiivritele. Sai mingil hetkel samuti soetatud Schuberth sisseehitatud sinihambaga, kuna juba 2 sama firma kiivrit ees oma headuses. Aga oh õudust, telefoni leidis ja peale pusimist GPS'i ta ikka ei leidnud, samas kui mõni konkureeriva tootja kiiver leidis selle iga igasugu lisasofti ja särkide-värkideta ülesse.
Ja kas mitte antud hetkeks ei ole ole Schuberth ise ka ära korjanud letilt oma selle sinihamba värginduse.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Kui finants piiranguid seab,siis on kõige rentaablim ja samas ka kõige ägedama välimusega neist Cabergi "Rhyno",millel lisaks küljes ka liigutatav päikseprill, letihinnaks AP Motos ca 2700.- eeki,aga alati on saanud seal hinda tuntavalt alla kaubelda.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
Igatahes bikele avatava lõuaga kiivrit kohe mitte ei soovita. Kõrvan undavad praegugi veel hommikusest sõidust. Mõtlesin, mis jama see on, et õudne müra sellisel suht kallil kiivril? Hakkasin siis erinevaid peaasendeid sõidu ajal proovima ja tuli välja, et lahtikäiva osa kinnitused on sellise aerodünaamikaga tehtud, et kui kiiver otse õhuvoolu suhtes on, siis on vaikne, aga kui sõidad rohkem lagipea õhuvoolu suhtes, siis tekib olukord, kus üks õhu kiht takerdub pinnakonaruse taha ja järgnev peab ,,ronima’’ üle eelneva ning katkeb laminaarne õhuvool – tekivad pisikesed keerised objekti pinnal, mis selle müra ja meeletu takistuse põhjustavatki. Seega on minu kalliskiiver bikega sõitmisel suht nuhtlus.
Veel antud teemal

-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
kotk kirjutas:Kui finants piiranguid seab,siis on kõige rentaablim ja samas ka kõige ägedama välimusega neist Cabergi "Rhyno",millel lisaks küljes ka liigutatav päikseprill, letihinnaks AP Motos ca 2700.- eeki,aga alati on saanud seal hinda tuntavalt alla kaubelda.
Oled testinud ka nimetatud kiivrit või oskad peale laheda väljanägemise midagi muud ka kosta ? Mõtlesingi et kes selle Cabergi müügiga tegeleb.
AGV avatavate kohta vähe räägitud, keegi äkki midagi ? AGV-l ka puudu päiesesirm. Eks ta mugav on aga kui kuskil niisama kakerdada veel siis vaja ikka päieseprillid kaasa võtta ja kuhu sa neid mujale ikka paned kui pähe ning kohe kaotab ka see kiivrisisene sirm oma mõtte.
-
Teema algataja - Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline avatava lõuaosaga kiiver ?
marti252 kirjutas:Igatahes bikele avatava lõuaga kiivrit kohe mitte ei soovita. Seega on minu kalliskiiver bikega sõitmisel suht nuhtlus.
Mis bikega sõitsid ? Ei ole endal bike aga gondel ees sellegipoolest ja kenasti viskab gondlist tuule kiivrisse ja sellest tingituna ka suurem müratase kindlasti. Kui jalaraudadel epüsti tõusta sii shoopis teine "sound" aga eks see ongi poolgondlis rataste probleem kus ei ole suuremat klaasi ees mille taha varjuda. Araiga ei kannata ka sõita väga pikka maad ilma kõrvatroppidetta, pärast uugab pea otsas mis hirmus. Mul hakkab selline tunne tekkima et osta milline kiiver tahes, ei saa aru ikka mitte midagi või on tõesti see müratase vahe nii suur ? Et kui ka kõige vaiksem kiiver osta siis pika maa peale topid ikka kõrvatropid alla ? Seda vaikust ja rahu ei leiagi ratta seljas kunagi kui just paari ruutmeetri suurune klaas ees ei ole. Aga kuidas sa muidu seda HJC Kiivrit kommenteerid mugavuse, kasutamismugavuse (päiesevisiir ja visiir ja avamine) ning uduseks minemine jne ? Et kas on oma hinda väärt ? 4,7 K pole jh just odavaim.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.