Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Moderaator: Moded
Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Ducati Desmosedici RR L4 147 kW
selline ratas tuuakse eestisse
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.playboy.ee/2009/4/19340.html ... -sadulasse
Raha-pole-oluline tüüpi bike
Ducati Desmosedici RR
See Ducati Desmosedici Racing Replica on fännide helesinine unistus, mis on esimest korda muudetud kättesaadavaks laiadele massidele. Ducati Moto Grand Prix maailma meistrivõistluste karussellis osaleva võistlusratta Desmosedici GP identseid koopiaid valmistatakse igal aastal 1500 eksemplari, mis hiljemalt aasta-paari jooksul omanikeni jõuavad. 2006 aasta mudeli USA-le eraldatud kvoot 500 müüdi läbi viie tunniga, kuigi hinnaks oli „vaid” 70 000 Ameerika dollarit. Võistlusratta tähtede GP järel olev number tähistab aastat, mil originaalmudel osales Grand Prix’ etappidel. Ducati Desmosedici GP9 on 2009. aasta võistlusratas. GP mudelitel kasutatakse inseneriteaduse hetke tipptehnoloogiat ja uuendused vahelduvad sellise kiirusega, et ainult pühendunud jõuavad nende ilutulestikku jälgida. Piisab, kui mainida et GP7, millel Casey Stoner võitis maailmameistritiitli legendaarse Valentino Rossi ees, arendab 225 hj mootori 17 000 pöörde juures. Hiina Grand Prix’ etapil püstitati sellega kiirusrekord 347 km/h. Selle konkreetse mudeli replica ehk koopia hinna puhul võib öelda küll, et raha pole oluline – juba teadmine, et sama mudeli on endale tellinud Brad Pitt ja Tom Cruise, teenib kulutatud raha kuhjaga tasa.
Hind 950 000 krooni.
http://www.ducati.com
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Kui osta kaks Busat ja need omavahel kas või teibiga kokku tõmmata, saab märgatavalt võimsama ja odavama kamikatse relva
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
riksx kirjutas:Kui osta kaks Busat ja need omavahel kas või teibiga kokku tõmmata, saab märgatavalt võimsama ja odavama kamikatse relva
Et siis võrdleme siga ja kägu? Ringradadel näeb tipptasemel busasid jube tihti
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
riksx kirjutas:Kui osta kaks Busat ja need omavahel kas või teibiga kokku tõmmata, saab märgatavalt võimsama ja odavama kamikatse relva
Selline loogika v ?
Et siis võiks võtta Tai maaalt kaks (mees)naist ka juba omale? yhe kellel pole tissi ja teise kellel pole tussi.. kokku saab hea naise?
busa on selline hallimassi "ford sierra" mis on võrreldes Ducatiga ikka s**t kuubis.
Zigulli ja Rolls Royce ei saa võrrelda
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
ise just mõtlesin et kust selline info.
streetfighter pidi küll varsti toodama.
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
see ratas on riias, kui keegi ära ostab siis tuuakse!
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
vbl tõesti on selgitav tekst eksitav:
Muu informatsioon
Saabuv, toodud riigist: Itaalia ,
Lisainfo: http://www.ducati.com/en/bikes/my20 09/ProductPage.jhtml?family=Desmose diciRR&model=D16RR-08
Sõiduki asukoht: Itaalia
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Ärge siis kaklema minge kes selle endale saab, muidu tuleb välja nagu üks mammi auto reklaamis: " Ma olen seda pakkumist terve elu oodanud, kui tahan võtan kolm tükki!"
Jagame selle vennalikult ära, kes saab sumbsi, kes saab õlinipli :D
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
riksx kirjutas:Ärge siis kaklema minge kes selle endale saab, muidu tuleb välja nagu üks mammi auto reklaamis: " Ma olen seda pakkumist terve elu oodanud, kui tahan võtan kolm tükki!"
Jagame selle vennalikult ära, kes saab sumbsi, kes saab õlinipli
:D
kahjuks on Ducatidega nii, et töötab tervik - Sepp võib oma Yamule kasvõi pool sellest ducist külge kruvida aga sõitma hakates on tegu ikka veidi parendatud yamaga, nii peaaegu juba suzu headuses kuid Ducati "tunne" saab tekkida ikkagi ainult Ducatiga sõites
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
ups.. sry Pacaan.. unustasin,et Sul ka busa
oleks mul see meeles olnud,siis oleks ma natsa krõbedamalt kirjutanud
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
kaupz kirjutas:Ducati Desmosedici RR L4 147 kW
selline ratas tuuakse eestisse
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlhttp://www.playboy.ee/2009/4/19340.html ... -sadulasse
Raha-pole-oluline tüüpi bike
Ducati Desmosedici RR
See Ducati Desmosedici Racing Replica on fännide helesinine unistus, mis on esimest korda muudetud kättesaadavaks laiadele massidele. Ducati Moto Grand Prix maailma meistrivõistluste karussellis osaleva võistlusratta Desmosedici GP identseid koopiaid valmistatakse igal aastal 1500 eksemplari, mis hiljemalt aasta-paari jooksul omanikeni jõuavad. 2006 aasta mudeli USA-le eraldatud kvoot 500 müüdi läbi viie tunniga, kuigi hinnaks oli „vaid” 70 000 Ameerika dollarit. Võistlusratta tähtede GP järel olev number tähistab aastat, mil originaalmudel osales Grand Prix’ etappidel. Ducati Desmosedici GP9 on 2009. aasta võistlusratas. GP mudelitel kasutatakse inseneriteaduse hetke tipptehnoloogiat ja uuendused vahelduvad sellise kiirusega, et ainult pühendunud jõuavad nende ilutulestikku jälgida. Piisab, kui mainida et GP7, millel Casey Stoner võitis maailmameistritiitli legendaarse Valentino Rossi ees, arendab 225 hj mootori 17 000 pöörde juures. Hiina Grand Prix’ etapil püstitati sellega kiirusrekord 347 km/h. Selle konkreetse mudeli replica ehk koopia hinna puhul võib öelda küll, et raha pole oluline – juba teadmine, et sama mudeli on endale tellinud Brad Pitt ja Tom Cruise, teenib kulutatud raha kuhjaga tasa.
Hind 950 000 krooni.
http://www.ducati.com
See jutt on nüüd küll täielik käo jaan identsusest ja aasta numbritest. Olen mõlemaid katsunud elusast peast rohkem kui üks kord ja Desmosedicil ja GP7, GP8 ega ka GP9 ja GP10 pole mitte midagi ühist sisuliselt selle rattaga kui nüüd ikka asja kas või 100m pealt natuke süveneda. Desmocedici on kindlasti üks väga tore ratas ja kallis ratas mis peamine ja toodetud just USA turule kus Ducati müük on tõesti metsik sest ega idarannikul peale Duacti väga midagi ei näe sisuliselt lisaks mõni Honda ja MV Agusta aga jah sellise marketingi kao jaani pole nagu mõtet ajada. Milleks nii naaglalt valetada ma lihtsalt ei mõista ? Desmosediciga pole keegi kunagi võidu sõitnud ja ka ei sõida sest sellel rattal puudub homologatsioon. Muidugi on see MotoGP'le lähimat elamust pakkuv ratas kui sa seda suudad lahti hoida ja muidugi on see täiesti eriline mootor mis seal vahel on. Aga see ei ole kindlasti Stoneri ratas. Juba mõõdud ei klapi siin. Desmosedici hj on kuskil 175hj tagarattalt mis on üks ilus number vaieldamatult ja mootor mis kindlast tagab teile võrreldes teiste €10K ratastega maailma stabiilsema top speedi - kui te suudade seda lahti hoida. Aga see ei ole motoGP ratas. See on üks maailma võimsaim tänavasõidu ratas on selleks liiga lahja ja kohe pikalt liiga lahja et vedada midagi nii suurt sellise jõuga läbi õhu nagu seda teevad MotoGP rattad mis on maailma kõige kiiremini mööda maad liikuvad objektid ... mille 45 minuti sõidutamiseks kulub rohkem raha kui see ratas maksab. Need pole võrreldavad suurused. Ja V-twin on tänaval sõitmiseks ikkagi parem aga see on maitse asi juba muidugi. Ostke parem 1198 ja teile meeldib see rohkem ma julgen arvata ja kõvasti jääb veel üle, et sinna bling blingi külge osta ja veel siis teine veel sinna kõrvale mõni põnev käsitöö püss.
Need on ainsad SBK homologatsiooni omavad Ducati rattad ja MotoGP reeglite alla Desmosedici ei mahu kuidagi jällegi hetkel.
DUCATI 999 R (H4) JAN 05 - present (+ optional fuel injection instrument)
DUCATI 1098 R (1198cc) JAN 08 – present
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
See jutt on nüüd küll täielik käo jaan
Kelle peale sa vihastud, Napalm? See on ju Playboy, kus faktitäpsusest on olulisem "seksikus" .
No näiteks samast loost, mida nad arvavad BMW F800GS-i kohta:
Varustatud Marzocchi maastikukahvli ja 85hobujõulise paralleelselt liikuva kahesilindrilise mootoriga, tunneb uus GS end Männiku mudaradadel kui kala vees.
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
no kurat samas ta pidi ikkagi olema lähim võimalik ratas gp omale seda aga 2006 a mudelile või ei vasta see ka tõele.
saan aru et tänavale gp rattaga ei lähe heitgaasid ,müra jms.
või siis tõesti aint marketinginipp?
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Põhimõtteliselt on 2006 aasta rinkaratta tänavalegalseks kohitsetud replika.
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Desmosedici_RR
The Ducati Desmosedici RR is a limited production road-legal version of the Desmosedici MotoGP racebike.
In 2004, Ducati announced that they would be producing a low volume bespoke replica of the Desmosedici, available from 2006.
The bike was eventually launched at the 2006 Italian MotoGP event at Mugello, with production beginning in December 2007 and the first customer orders delivered from January 2008.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
napalm kirjutas:kaupz kirjutas:Ducati Desmosedici RR L4 147 kW
selline ratas tuuakse eestisse
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlhttp://www.playboy.ee/2009/4/19340.html ... -sadulasse
Raha-pole-oluline tüüpi bike
Ducati Desmosedici RR
See Ducati Desmosedici Racing Replica on fännide helesinine unistus, mis on esimest korda muudetud kättesaadavaks laiadele massidele. Ducati Moto Grand Prix maailma meistrivõistluste karussellis osaleva võistlusratta Desmosedici GP identseid koopiaid valmistatakse igal aastal 1500 eksemplari, mis hiljemalt aasta-paari jooksul omanikeni jõuavad. 2006 aasta mudeli USA-le eraldatud kvoot 500 müüdi läbi viie tunniga, kuigi hinnaks oli „vaid” 70 000 Ameerika dollarit. Võistlusratta tähtede GP järel olev number tähistab aastat, mil originaalmudel osales Grand Prix’ etappidel. Ducati Desmosedici GP9 on 2009. aasta võistlusratas. GP mudelitel kasutatakse inseneriteaduse hetke tipptehnoloogiat ja uuendused vahelduvad sellise kiirusega, et ainult pühendunud jõuavad nende ilutulestikku jälgida. Piisab, kui mainida et GP7, millel Casey Stoner võitis maailmameistritiitli legendaarse Valentino Rossi ees, arendab 225 hj mootori 17 000 pöörde juures. Hiina Grand Prix’ etapil püstitati sellega kiirusrekord 347 km/h. Selle konkreetse mudeli replica ehk koopia hinna puhul võib öelda küll, et raha pole oluline – juba teadmine, et sama mudeli on endale tellinud Brad Pitt ja Tom Cruise, teenib kulutatud raha kuhjaga tasa.
Hind 950 000 krooni.
http://www.ducati.comSee jutt on nüüd küll täielik käo jaan identsusest ja aasta numbritest. Olen mõlemaid katsunud elusast peast rohkem kui üks kord ja Desmosedicil ja GP7, GP8 ega ka GP9 ja GP10 pole mitte midagi ühist sisuliselt selle rattaga kui nüüd ikka asja kas või 100m pealt natuke süveneda. Desmocedici on kindlasti üks väga tore ratas ja kallis ratas mis peamine ja toodetud just USA turule kus Ducati müük on tõesti metsik sest ega idarannikul peale Duacti väga midagi ei näe sisuliselt lisaks mõni Honda ja MV Agusta aga jah sellise marketingi kao jaani pole nagu mõtet ajada. Milleks nii naaglalt valetada ma lihtsalt ei mõista ? Desmosediciga pole keegi kunagi võidu sõitnud ja ka ei sõida sest sellel rattal puudub homologatsioon. Muidugi on see MotoGP'le lähimat elamust pakkuv ratas kui sa seda suudad lahti hoida ja muidugi on see täiesti eriline mootor mis seal vahel on. Aga see ei ole kindlasti Stoneri ratas. Juba mõõdud ei klapi siin. Desmosedici hj on kuskil 175hj tagarattalt mis on üks ilus number vaieldamatult ja mootor mis kindlast tagab teile võrreldes teiste €10K ratastega maailma stabiilsema top speedi - kui te suudade seda lahti hoida. Aga see ei ole motoGP ratas. See on üks maailma võimsaim tänavasõidu ratas on selleks liiga lahja ja kohe pikalt liiga lahja et vedada midagi nii suurt sellise jõuga läbi õhu nagu seda teevad MotoGP rattad mis on maailma kõige kiiremini mööda maad liikuvad objektid ... mille 45 minuti sõidutamiseks kulub rohkem raha kui see ratas maksab. Need pole võrreldavad suurused. Ja V-twin on tänaval sõitmiseks ikkagi parem aga see on maitse asi juba muidugi. Ostke parem 1198 ja teile meeldib see rohkem ma julgen arvata ja kõvasti jääb veel üle, et sinna bling blingi külge osta ja veel siis teine veel sinna kõrvale mõni põnev käsitöö püss.
Need on ainsad SBK homologatsiooni omavad Ducati rattad ja MotoGP reeglite alla Desmosedici ei mahu kuidagi jällegi hetkel.
DUCATI 999 R (H4) JAN 05 - present (+ optional fuel injection instrument)
DUCATI 1098 R (1198cc) JAN 08 – present
Oot, oot napalm, nüüd paned sa ikka ise täiega kägu. Desmosedici ON V4, mitte V-twin nagu sa kirjutad.
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Kui soovida osta MotoGP nö. Replicat siis kõige lähedasem variant on vast GSXR1000, kui sinna lisada mõnesajatuhande eest juppe ja blingi või lihtsalt õige graafika. See on ainuke pill, millega omal ajal kui neli takti MotoGp-sse tuli, sõideti kohati kiiremini kui spetsiaaltehasetiimi GP pilliga.
Ülejäänutel olid aga GP pillid ikkagi nii hästi õnnestunud, et tootmisliinide variatsioonid ei saanud ligilähedalegi.
Roland Sandsi KR powerchopper on veel tsikkel mis võib julgelt vastu rindu taguda ja öelda MotoGP, ilma et keegi kobiseda saaks, sest autentne jõuallikas räägib iseenese eest.
KIndlasti on sellele desmo RR ka miskit MotoGP-st, tasub osta ja uurida mis see küll olla võiks. Kui juba selline huvi on soovitaks kollektsionäärile veel häid pille nagu VTR1000 SP2 HRC kitiga (ca 1 milj) mis oli "laiatarbe" sektsioonis saadaval ja mõnda Bimotat sest neil ainult SBK pillid olidki.
Ducati puhul tuleb aga arvestada, et tegu on Euroopa harleydavidsoni variandiga seega isegi kui pool petta saad võid kuskilt võidu ikka välja meelitada.
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
mx77 kirjutas:Oot, oot napalm, nüüd paned sa ikka ise täiega kägu. Desmosedici ON V4, mitte V-twin nagu sa kirjutad.
wiki järgi on v-twin ainult 2 silindri puhul kasutatav termin, ehk kummagi kolvi keps kinnitub ühe/sama vända võlli/sõrme (pin-i) külge. v2 on aga kepsud eraldi võllidel 180* nurga erinevusega.
v8 mootorite puhul kasutataksegi peamiselt paari kaupa ühist võlli.
"True V-twin" vs V-2
There is some ambiguity regarding what defines a V-twin which arose from 180 degree "V" engines (see Flat engine).
When the cylinders are arranged in a V pattern, it is generally accepted as being a V engine.
However, some people differentiate using "V-twin" to mean the classic V design of a shared crank pin for each pair of cylinders
and "V-2" to indicate a boxer-style crank with a separate crank pin for each cylinder.This convention is not common, and applies only to two cylinder engines.
For example, while most V8 engines use shared crank pins for cylinder pairs, they are not referred to as "V-octuplets".
Most engine manufacturers do not use this convention and the 1983 Honda Shadow 750 is known as being the first V-twin with an offset-dual-pin crankshaft.
http://en.wikipedia.org/wiki/V-twin
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Napalm teeb suurepäraselt vahet V4 ja V2 mootoril. Selle v-twiniga jutuga on napalm juba otsapidi 1198 juures, see on tõesti V-twin. Vändakaelasid on sellel mootoril ainult üks, mõlemad kepsud selle ainuma vändakaela peal kõrvuti.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
saabastegakass kirjutas:Napalm teeb suurepäraselt vahet V4 ja V2 mootoril. Selle v-twiniga jutuga on napalm juba otsapidi 1198 juures, see on tõesti V-twin. Vändakaelasid on sellel mootoril ainult üks, mõlemad kepsud selle ainuma vändakaela peal kõrvuti.
Ok, ma olen nõus, et sellist programmi veel ei ole loodud mis napalmi kirjutatu inimestele loetavaks teeb, aga ma üritasin anda endast parima...
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
racerx kirjutas:Kui soovida osta MotoGP nö. Replicat siis kõige lähedasem variant on vast GSXR1000, kui sinna lisada mõnesajatuhande eest juppe ja blingi või lihtsalt õige graafika. See on ainuke pill, millega omal ajal kui neli takti MotoGp-sse tuli, sõideti kohati kiiremini kui spetsiaaltehasetiimi GP pilliga.
Ülejäänutel olid aga GP pillid ikkagi nii hästi õnnestunud, et tootmisliinide variatsioonid ei saanud ligilähedalegi.Roland Sandsi KR powerchopper on veel tsikkel mis võib julgelt vastu rindu taguda ja öelda MotoGP, ilma et keegi kobiseda saaks, sest autentne jõuallikas räägib iseenese eest.
KIndlasti on sellele desmo RR ka miskit MotoGP-st, tasub osta ja uurida mis see küll olla võiks. Kui juba selline huvi on soovitaks kollektsionäärile veel häid pille nagu VTR1000 SP2 HRC kitiga (ca 1 milj) mis oli "laiatarbe" sektsioonis saadaval ja mõnda Bimotat sest neil ainult SBK pillid olidki.
Ducati puhul tuleb aga arvestada, et tegu on Euroopa harleydavidsoni variandiga seega isegi kui pool petta saad võid kuskilt võidu ikka välja meelitada.
Racerx, äkki sa ei mõelnud VTR1000 SP2-te (tuntud ka kui RC51), mis on tehtud tänavasõidurattaks ja suht levinud ratas vaid RVF750 RC45-te, mis on tõesti SBK ratas ja toodetud vaid homologeerimise eesmärgil minimaalses koguses.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Racerx, äkki sa ei mõelnud VTR1000 SP2-te (tuntud ka kui RC51), mis on tehtud tänavasõidurattaks ja suht levinud ratas vaid RVF750 RC45-te, mis on tõesti SBK ratas ja toodetud vaid homologeerimise eesmärgil minimaalses koguses.
Kui õieti mäletan oli hiljuti Saksas viimati mainitud isend müügiks.Hinnaks ei vähem ega rohkem kui 75000- eur.
Ps. Vist oli lausa mobile.de ta üleval.
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Pole küll väga teemasse, aga siiski ilus asi... www.ducati.com/news/09/news008/news008.jhtml
Ja kui kellelgi on huvi antud asja vastu siis mul on rohtu ka kasutatud variantide näol
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.