Õnnetused mootorratastega
Re: Õnnetused mootorratastega
korke kirjutas:Päris nii need rehvid ühe päevaga ei muutu. Igal rehvil on olemas miinimum kulumis piir millest ei tohi üle minna. Ja kindlasti see miinimum kulumis piir tuli juba tal eelmine aasta kätte.
Ei muutu või?
Ma annan vihje: Esipidur sisse ja sidur lahti libistades koos mõõduka gaasiga ning tagumine rehv hakkab väga kiiresti kulumise märke ilmutama, ma usun, et sinu jaoks pole see ammugi üllatus, korke.
Aga nagu ma ütlesin, et sellise pastlaga sõitmine ei ole igapäevane tegevus vaid juhuste kokkulangemine ning ma ei pea seda samuti ohutuks tegevuseks. Kuid antud juhtumi korral see siiski mitte mingit rolli ei mänginud, oleks võinud velje peal ka seista ülekäiguraja ees, ikka oleks sama targalt tagant sisse sõidetud. Vaevalt see traatidelt peegelduv päike oli, mis Suzuki juhti segas..
Yamaha YZF 750R: R.I.P
Yamaha R1: Up & Running
Common fault as with most higher powered bikes is a tendency for the rubber bits to loose contact with the asphalt, resulting in uncontrolled abrasion of the upper and side parts.