Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Kuna uued tsiklid mind ei huvita ning mulle on alati vanakooli rattad meeldinud, siis tahakski uurida, kas siin foorumis leidub mõni "hull", kes seda ratast omab.

NB: Tore oleks lugeda konkreetseid postitusi, mitte mingit jura a la "mees osta endale jaapani tsikkel jne" :D

Jään ootama.

terv,
Martin

Bakuhatsu! Bosozoku!

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Ehh, sulle jäi ka Elumotol silma :P

Ise kunagi väisasin nii palju, et Indias on peale selle veel teisigi mudeleid, mida tehakse vanade liinidega. Vaid elektrisüsteem on 6 voldi pealt 12 peale viidud.

Siinsed müüjad väitsid, et aastas müüakse keskmiselt üks selline pill ehk kokku on riigis neid 4-5 tk.

Kui kavatsed ratast pikemalt omada , siis minu meelest pole 67 000 tutika tsikli eest mingi summa ;) Alternatiivina saab sama raha eest h**ratud bike'i.

Sry, et polnud teab mis asjalik komm, lihtsalt mõtlesin valjult ;)


Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Jep, ratta hind on tõesti hea ja väljanägemine on... noh, ütleme nii, et piltlikult miljoni dollari vaade.

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Ei tea, mida siin messil näidati...
Tavaline Bullet on ilus küll... aga minu panustaks oma maitsega hoopis sellele

Pilt

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Väga lahedad rattad! Messil oli ka palju just sellise rattaga kokku sobivat varustust ... jubedalt oleks osta tahtnud ... seda varustust ... aga ei ole ratast millega see kokku sobiks.
Nii et kui meeldib siis mina olen poolt ;-).

terv
kris.
XVZ13 TF - Big Blue Light


teller

Lugemata postitus Postitas teller »

Messil oli väljas see: http://www.urbaanurr.com/galerii/elumot ... large.html

Jäi ka endale silma, eriti normaalse hinna (67k) taustal. Müüjaga nii palju juttu puhutud, et tema andmeil Eestis taolisi kümmekond sõitmas. Muidu on sisu sama, mis 60 aastat tagasi (tema sõnad), lisandunud on kohustuslikud suunatuled ja mõned nupud.

Ühtegi omanikku kahjuks ei tunne.

Google'is tundub http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8 päris mitmeid asjlikke viiteid toovat. Näiteks http://www.royalenfield.org.uk/ ja soomlaste http://enfield.ewok.fi/


rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Lugemata postitus Postitas rai00 »

Indias sai sellisega ringi põrutatud.Muidu äge pill.Lahe hääl ja minek oli ka enam -vähem ok.Nagu öeldud on sisuliselt tegemist sõjaaegse mudeliga.st natuke iganenud tehnika.Piduri ei ole just kõigeparemad.eriti häiris et tagapidur on valelpool.Indias sai sellisega paar teravat elamust.Kui äkki lehm oli keset kiirteed ja pidurdamise asemet sai käikevahetama hakatud.Esimene pidur ei töötanud ka eriti antud rattal.Uuel pillil on vast näts parem.. :)

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

rai00 kirjutas:

eriti häiris et tagapidur on valelpool.

Klassikalistel inglise ratastel on enamusel piduri ja käigukangi kohad omavahel "vahetuses", sama võib kohat ka vanematel Sportsteritel.
Momendil on Royali enmus mudeleid tootmises mõlemat pidi, nii paremal kui vasakul asuva piduripedaaliga, sõtuvalt mis turule toodetud versiooniga tegu on.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

üks messi pärle mille juures isegi seisma ja silmitsema jäin. :)
mis sellise kaal on?
sarnane oldschool on ju triumphil ka olemas aga hind juba hoopis teisest klassist.
royal enfield on äge!
sellise võiks endale kolmandaks muretseda küll.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

sama margiga tehakse ka seiklusmatku mägedes.
http://www.endurohimalaya.com

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

SIIN on üks müügil kah.

Tootmisaasta on minu andmetel tüki hilisem, kui passis. Seda siis Eesti seaduste ja tootjatehase paindlikkuse tõttu ;)


alan

Lugemata postitus Postitas alan »

Hehe, on ka minule see tootja silma jäänud. Messil isegi üllatas, et Royal Enfieldi tsikkel esindatud oli. Siinmail ju üsna harv nähtus. Mõtlesin ise ka vastavasisulise teema tegemisest, aga millegipärast kõhklesin. Kahjuks peale ei istunud, kuna seal igasuguseid brožüüre hoiti.

Pilt
8)

Messil jäi ka teine samalaadne ratas silma:

Pilt

Aga paraku on see juba minu jaoks absoluutselt kättesaamatus hinnaklassis. Sõiduomaduste poolest on ilmselt tegu natuke eeskujulikuma tsikliga.

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

dubweiser kirjutas:

sama margiga tehakse ka seiklusmatku mägedes.
http://www.endurohimalaya.com

Neid reisiorgunnijaid on rohkemgi. Saksas peale Motorradi Actionteami veel paar tegijat. Hind muidugi meie inimesele natuke soolast kätt. Sama raha eest paistab, et saab Pihelga osutatud lingilt terve tsikli päris enda omaks.
Pakutavad reisisihid:
Rajastan
Himaalaja
Lõuna-India ja Goa

Tsikli enda kohta ei oska suurt midagi öelda. Kuulda on olnud, et üks mudelitest on diiselmootoriga...

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

http://www.blocket.se/li?ca=7_s&th=1&q= ... s=&pe=&vt=
Rootsis on mõned müügis, ei ole väga kauge kuid hinnad on kõrged suhteliselt.


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tazavi »

saksas on neid rohkem müügil.

disel ratas kah täitsa olemasLINK


TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas TLH »

tazavi kirjutas:

saksas on neid rohkem müügil.

disel ratas kah täitsa olemasLINK

ega seda diislit vist Eestis registrisse ei saa?

üks tuttav niiiiiiiiiii unistab diiselsiklist....

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Guuglisse -Sommer Diesel- ja vaata mis juhtub.
Saksas tehtud ja Saksa tüübikinnitus täitsa olemas. Aga nagu kuskil foorumis juba kirjas oli siis Eestis on paraku Saksa bürokraatia ja Vene idiootsus käed löönud!

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

njah, ise nillin ka juba mõnd aega, kas
a) Yamaha SR500, mida tehti vist '79ndast-'99 aastani. saksast võib juba 2kEUR midagi uuemat saada.
b) Kawa W650, mille hinnad alates 50kEEK kasutatud ja 100kEEK uus. Minu jaoks favoriit Nr.1, aga proovida pole veel ühtki saand.

või siis tõesti eelpoolmainit Bonneville (mis juba jupi kallim) või tõesti mõni Enfield.

kas mõni mode saaks palun ila tilgutava smaili foorumile lisada. ma lisaks nii paarkümmend tükki oma postile :)


yamu660

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

Kahjuks jah Eesti seadused sellised et diisel tsikli arvele saamine võimatu, (vähemalt 2-3 aastat tagasi). Tuttav tõi omale Royal Enfieldi DIISEL aga kuna arvele polnud võimalik võtta siis oli sunnitud tagasi viima Belgiasse. Muidu töötas tsikkel nagu TZ traktor, ja käivitamine oli üks omamoodi teadus. Kuid iseeneset selline huvitav eksemplar.

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

harimal kirjutas:

Ise kunagi väisasin nii palju, et Indias on peale selle veel teisigi mudeleid, mida tehakse vanade liinidega. Vaid elektrisüsteem on 6 voldi pealt 12 peale viidud.

Kui kavatsed ratast pikemalt omada , siis minu meelest pole 67 000 tutika tsikli eest mingi summa ;)

ehhee.... Kas neid rattaid hetkel yldse maale toob.. KYSIMARK

Vaatasin, et siin Indias (GOA) maksab selle firma kalleim versioon 25000.-EEKu.... Ja tootja lahkelt nous neid ka EU-se transama... Kas neid siin ikka probleemivabalt arvele saab KYSIMARK Hinnad siin siis 15-25Keeksi... Kalleim 25.000./ oli miski 500ccm... Hinnakirjad ja mudelid mul hetkel kotis ja ei viitsi kohe otsida...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!

kaupz
Postitusi: 66
Liitunud: 08 Mai 2006, 22:09
Asukoht: keila

Re:

Lugemata postitus Postitas kaupz »

yamu660 kirjutas:

Kahjuks jah Eesti seadused sellised et diisel tsikli arvele saamine võimatu, (vähemalt 2-3 aastat tagasi). Tuttav tõi omale Royal Enfieldi DIISEL aga kuna arvele polnud võimalik võtta siis oli sunnitud tagasi viima Belgiasse. Muidu töötas tsikkel nagu TZ traktor,

ja käivitamine oli üks omamoodi teadus.

Kuid iseeneset selline huvitav eksemplar.

paar vihjet ehk käivituse kohta?
võtaks isegi ligi sellise, 5000eur saab saksast 2004a 500se Royal Enfield SOMMER-DIESEL (HATZ 462)
l i n k mobile.de
rootsi blocketis ei paista ka ühtegi.
saatsin arki teabenõude, diisel mootorratta arvele võtmise osas, eks näis mis vastus tuleb.

voshod175 ->mini v-50 -> gsf600s -> 1300 ccm bokser, õhkjahutusega [vana Põrnikas]

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Lugemata postitus Postitas Rein »

Vinge, klassikaline igateeratas. Nagu vansti Jawa ja IZ olid. Igasugusest raske ja kergetehnikast rääkimata.


KummelRE

Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Lugemata postitus Postitas KummelRE »

Ise sõitnud ühe hooaja Royal Enfield 500.-ga. Suurepärane linnaratas, kannatab originaal konditsioonis sõita kuni 85-90kmh.
Kerge, hea manööverdada, võtab vähe kütust ja küllaltki odav ehitada. Väga hea varuosade valik inglismaalt, nii india enda juppe kui ka inglaste tehtud varuosi.
Kiirendus umbes sama, mis jawal aga pole kunagi tekinud tunnet ,et rattas nõrk.
Maaletoob/tõi neid motokeskus paldiski mnt.


kaupz
Postitusi: 66
Liitunud: 08 Mai 2006, 22:09
Asukoht: keila

Re: Re:

Lugemata postitus Postitas kaupz »

kaupz kirjutas:

saatsin arki teabenõude, diisel mootorratta arvele võtmise osas, eks näis mis vastus tuleb.

ja vastus juba kohal:

Tere,
Nõuete seisukohalt ei ole vahet kas on tegu diisel- või ottomootoriga mootorrattal. Mõlemaid saab arvele võtta, kui vastavad nõuetele.
Kui diiselmootorratas omab ühtset direktiivi 2002/24/EÜ kohast EÜ-tüübikinnitust, siis ei ole Eestis registreerimisel mingeid takistusi.
Kui EÜ-tüübikinnitus puudub, peab mootorratas läbima üksikkinnituse, kus tuleb tõendada diiselmootorratta Autode ja nende haagiste ning mootorrataste tüübikinnitamise eeskirja lisa 8 nõuetele vastavust.

Lugupidamisega,
Jürgo

voshod175 ->mini v-50 -> gsf600s -> 1300 ccm bokser, õhkjahutusega [vana Põrnikas]
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re:

Lugemata postitus Postitas Romka »

yamu660 kirjutas:

Kahjuks jah Eesti seadused sellised et diisel tsikli arvele saamine võimatu, (vähemalt 2-3 aastat tagasi). Tuttav tõi omale Royal Enfieldi DIISEL aga kuna arvele polnud võimalik võtta siis oli sunnitud tagasi viima Belgiasse. ...

Mul selline mõte, et tuli ju mingi aeg uus seadus, et võib näiteks bensumasinal mootorit vahetada diisli vastu lihtsustatud korras - lihtsalt lähed vormistad ARK-is passis muudatused - juhul kui see mootor kuulub selle sõiduki mudelivalikusse.
Autodel vahetatakse nii palju, à la paned bensumootoriga mersule sama mersu diiselmootori, tehtud nii küll ja küll. Olen kuulnud, et lisaks on ARK vaid tahmatesti nõudnud.

ARK lehelt:

Ümberehituseks ei loeta:
agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;

Peaks ju siis ka Eestis juba arvel olevale Royali diisliks ümbervormistamine lihtne olema. Seda siis juhul, kui ARK tunnistaks, et diiselmootor on ka nende arvates Royal Enfieldi mudelivalikus olemas.

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

kas see kuidagi nii ei ole, kui miskis muus euroopa riigis arvel, siis saab ka eestis samadel alustel?

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Lugemata postitus Postitas Villem »

tormavtellis kirjutas:

kas see kuidagi nii ei ole, kui miskis muus euroopa riigis arvel, siis saab ka eestis samadel alustel?

Ei, kindlasti kohe mitte. ARK on omaette riik ja ei tunnista teisi riike peale iseenda.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

kas muidu eestis nende masinatega üldse keegi tegeleb? motokeskus miskit müüs, aga leht katki ja kas tegutsevad veel? http://www.motokeskus.ee/et/royalenfield

eelmine aasta soomes oli 2-3 tk väljas, loodaks see aasta suuremat valikut näha. üks lahe 2013 aasta cafe proto avaldati hiljuti indias, kõige stiilipuhtam ja klassikalisem tehasecafe, kui sellisena välja tuleks. http://www.returnofthecaferacers.com/20 ... racer.html

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Lugemata postitus Postitas mella »

Motokeskus täiesti töötab uues kohas Pärnu maanteel. Paar Royalit oli ka mõni aeg tagasi salongis.
Lehel lingid viitavad hoopis motopood.ee peale ja too on tõesti kinni. Lubati täna lingid parandada.

Motokeskus ei ole sama asi, mis motopood.ee

tormavtellis kirjutas:

kas muidu eestis nende masinatega üldse keegi tegeleb? motokeskus miskit müüs, aga leht katki ja kas tegutsevad veel? http://www.motokeskus.ee/et/royalenfield

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”