Sõit "seljakotina/-ga"
-
Raiki
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Sõit "seljakotina/-ga"
Karutapja kirjutas:Minu pre-seljakotiga-sõitmamineku-briifing (kuna mul ka seljakotisõbralik ratas, siis neid briifinguid ikka tuleb ette):
1) Mina lähen alati esimesena tsiklile, tema alles siis kui selleks luba antud (et näiteks poleks mul üks jalg tõstetud vaba käigu sissepanekuks üles - mul ratta täismassiks märgitud 517 kg)
2) Seljakott tuleb alati esimesena maha, jällegi alles peale loa saamist
3) Kogu sõidu vältel, sõltumata asjaoludest, on seljakoti jalad pulkadel. Isegi kui seisame paigal. Isegi kui talle tundub, et hakkame ümber kukkuma. Isegi kui peaksime ümber kukkuma (viimane selleks, et ei jääks jalgupidi kusagile alla - meenutan täismassi)
4) Seljakott ei kalluta ega võimle. Kurvides võib vaadata üle välimise õla (jah, enamasti soovitatakse sisemist, aga välimise eeliseks see, et ei ole võimalik tasakaalupunkti järsult muuta ega ka kallutamise käigus maha pudeneda) ning igal juhul säilitab kogu kurvi jooksul minu vertikaaltelje suhtes samasuguse asendi.
5) Sirgel ühtlasel sõidul võib ringi vaadata, rahulikult võimelda-venitada-sirutada ning isegi jalgu sirutada (vt. punkt 3 - jalasirutusluba ainult kogenumatele seljakottidele pikematel sõitudel)
6) Seljakott on kunn - tema soovidega arvestan alati, välja arvatud kiiruse lisamise soov (nagunii sõidan suurima lubatud/teeoludest lähtuva/soovitud/vms kiirusega ning esinema hakkamiseks ohu suurendamise läbi kaksi sõites vajadust ei tunne). Kui seljakott tahab, et sõidaksime aeglasemalt - sõidame, kui tahab seisma jääda - jääme. Hoo mahavõtmise palve on kolm koputust paremale õlale (seljakotti jälgin paremast peeglist ning sealt saab ta soovi korral minuga ka silmsidet)
7) vastutulevatele ratastele, tee ääres unistav-kadedate-tunnustavate pilkudega lastele ning tee ääres seisvatele politseionudele-tädidele võib (loe:on tungivalt soovitav) lahkelt lehvitada
8 ) teen kõik selleks, et seljakotil oleks nauditav kogemus ning ta tahaks tulevikuski seljakotiks tulla. või lausa tsiklikursustele minna. eesmärk ei ole kohe kindlasti "to scare the sh-t out of seljakott", sest see määriks ju sadula äraSeljakotiga sõites tuleb muidugi arvestada, et olukord on radikaalselt teine (raskuskese, ratta raskus jne), mistõttu sõidugraafiku valimiselgi vastavad korrektuurid teha.
Ja kui pärast reisi kodus avastad, et skype/msni aknasse on toksitud :"...kuidagi väga hea sõit oli..." või "... vau, lahe, millal uuesti..." vms, siis tead, et oli hea sõit tõesti.Ja kuna minu tagaistmele pääsevad vaid toredad inimesed, kellest siiralt hoolin, siis üritan alati korraldada nii, et neil oleks ka (võimaluste piires) kogu vajalik turvavarustus olemas. Ei tahaks miskit http://home1.gte.net/res0ak9f/1accident96.jpg sellist enda kontole kirjutada. Loe lisaks http://ride2die.com
100% nõus sinuga v.a. see, et meie suhtleme läbi kiivrite vabalt (rattal side tehasest peal) ja ratta tühimass on ka oluliselt väiksem (350kg.)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.