Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
3 aastat tagasi tulin ühel maikuu õhtul teadvusele Mustamäe haiglas mitmete luumurdudega, kuna linnas Sõle tänaval üks kaine "Ivan-Nissan-Primera-roolis" ei kuulnud-näinud, et ma tsikliga vaikselt 60km/h tulen (sõitsin tookord vist isegi täistulega). Seega, kui see natuke stockist kõvem hääl vähendab sellise õnnetuse tõenäosust kasvõi 5%, siis on ta minu jaoks õigustatud.
TÄPSELT
ja pedandid ja muidu väikesed kodanlased, mine viige oma lapsed ruttu keldrisse peitu. sest tänaval sõidavad jälle mootorrattad. ja pärast võtke XANAX kah ära.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
allan777 kirjutas:3 aastat tagasi tulin ühel maikuu õhtul teadvusele Mustamäe haiglas mitmete luumurdudega, kuna linnas Sõle tänaval üks kaine "Ivan-Nissan-Primera-roolis" ei kuulnud-näinud, et ma tsikliga vaikselt 60km/h tulen (sõitsin tookord vist isegi täistulega). Seega, kui see natuke stockist kõvem hääl vähendab sellise õnnetuse tõenäosust kasvõi 5%, siis on ta minu jaoks õigustatud.
TÄPSELT
ja pedandid ja muidu väikesed kodanlased, mine viige oma lapsed ruttu keldrisse peitu. sest tänaval sõidavad jälle mootorrattad. ja pärast võtke XANAX kah ära.
rahu ainult rahu! siin foorumis on tõenäoliselt päris palju lapsevanemaid! püüdkem arvestada kõigi osapooltega! eriti lastega!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
rahu ainult rahu! siin foorumis on tõenäoliselt päris palju lapsevanemaid! püüdkem arvestada kõigi osapooltega! eriti lastega!
ongi rahu, ma üritasin sarkastiline olla
nii piltlikult noh
ja isiklukult olen kindel, et valju hääl päästab elusid vahel.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
allan777 kirjutas:3 aastat tagasi tulin ühel maikuu õhtul teadvusele Mustamäe haiglas mitmete luumurdudega, kuna linnas Sõle tänaval üks kaine "Ivan-Nissan-Primera-roolis" ei kuulnud-näinud, et ma tsikliga vaikselt 60km/h tulen (sõitsin tookord vist isegi täistulega). Seega, kui see natuke stockist kõvem hääl vähendab sellise õnnetuse tõenäosust kasvõi 5%, siis on ta minu jaoks õigustatud.
TÄPSELT
ja pedandid ja muidu väikesed kodanlased, mine viige oma lapsed ruttu keldrisse peitu. sest tänaval sõidavad jälle mootorrattad. ja pärast võtke XANAX kah ära.
Anna oma aadress, krutiks omal sumpad küljest ja tuleks sind nii 3-4 ajal öösel tervitama... ja kui sul lapsed majas, siis ütleks neilegi paari rulli keeramisega akna taga tere
Tegelikult pole tühjades torudes midagi hullu seni, kuni neid kamandab mõistusega olevus- s.t. ei ketra 24 korda tunnis ühte rada, öisel ajal kulgeb elurajoonides minimaalsete pööretega jne.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
ma ei arvagi, et tsikkel tuleb tühjaks keerata kuskil kella 3 ajal öösel keset lasna, musta või õismäge.
aga on situatsioone, kus valjust häälest on kasu.
olen ise linnas suht vaikne kulgeja. suuremalt jaolt.
mul on omad kohad kus sõitmas käin ja seal inimesi väga palju ei näe.
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
no keegi pole rääkinud torude tühjaks sorkimisest.
Akrapovic, LeoVince ja teised müüvad ju sumpasid, mida on võimalik kasutada 2s seades - täiesti "street-legal" ehk mida ma kasutana Euroopas sõites, kus osatakse tsikleid näha ja nendega arvestada, ning siis see teine variant, kus see pisike lisa-torujupike tuleb sealt välja ja hääl on natuke valjem, mis sobib hästi idaeurooplastele, kelle tsiklikogemus ja teadmine piirdub Kihnu "kalakorvide" ja naabripoisi Iž-iga.
Kokkuvõtteks, et taha enam (eriti hooaja esimestel nädalatel) haiglas ärgata.
PS! Ka idaeuroopas õhtuti linnas peale 23:00 sõites pistan selle lisajubina sumpsi sisse, et kodanikke vähem häirida - selle aja peale on tuld juba hästi näha.
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Vblla siin foorumis juba juttu olnud sellest, aga uurin siiski.
Kas pulseerivast esitulest olete midagi kuulnud?
Täna kammisin mööda interneti MC kauplusi ja jäi üks selline silma.
Päevasel ajal kasutamiseks.
Kui keegi proovind, äkki jagab kogemust.
http://mcbixen.dk/group.asp?group=717&sort=name
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Lihtsam on panna xenon ette, seda on tunduvalt paremini näha kui tavalist hõõglambi pirni. Tänapäeval saab bi-xenoni tsiklile 1k ringis vabalt kätte ja ballastid on ka sigaretitopsi suurused!
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Vblla siin foorumis juba juttu olnud sellest, aga uurin siiski.
Kas pulseerivast esitulest olete midagi kuulnud?
Kunagi keegi tõestas ära, et ei ole Eestis legaalne (kahjuks). Ei tohi kaugtuledega pimestada vms punkti vastu käis.
Ja kui nüüd hakata mõtlema, siis tõesti on väga ebameeldiv, kui Eesti sügishallis õhtuvidevikus mingi tüüp kaugtuledega lajatab. Päikeselisel suvepäeval see nii ei häirigi, aga paljukest neid on?
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
ja pedandid ja muidu väikesed kodanlased, mine viige oma lapsed ruttu keldrisse peitu. sest tänaval sõidavad jälle mootorrattad. ja pärast võtke XANAX kah ära.
Rõõm kuulda, et sul ei ole väikesi lapsi ega sa tea midagi nende kasvatamisest või hoidmisest. Minu maja akna eest jookseb läbi tänav, mis peaks olema õueala, aga rohkem kui üks kord on juhtunud, et mingi enda arust kõva mees on heaks arvanud oma sportliku sumpaga varustatud auto või tsikliga täiega läbi lajatada. Kui sa ei ole kunagi pidanud tegelema ootamatult üles äratatud imiku rahustamise ja taas magamasaamisega, siis sul on tõesti täiesti arusaamatu, miks see nii suur probleem on.
Minu arust vajavad XANAXit, Prosacit ja Viagrat need tüübid, kes ei suuda ennast kuidagi teistmoodi maailma silmis kehtestada kui lärmi tehes.
Aga laiemalt rääkides, miks peaksin mina omas majas keldrisse pugema, kui keegi tänaval laiutab? Laiutagu omas keldris, mitte avalikus ruumis. Minu poolest võib selleks määratud aladel lärmata ja paugutada nii palju kui torust tuleb, aga seda ainult seal. Tänav ei ole ringrada, ega ka mitte enese kehtestamise koht. Me kõik peame võrdselt tänavale ära mahtuma.
Olen nõus, et on juhtunud olukordi, mis oleksid võib-olla lahenenud teisiti, kui oleks olnud valjemat tsiklihäält kuulda. Aga esiteks, me tegelikult ju täpselt ei tea, kas see lahendus oleks teine olnud, see on spekulatsioon. Teiseks, on kindlasti olnud mitmeid dokumenteeritud juhtumeid, kus inimene on ellu jäänud tänu kinnitamata jäänud turvavööle, pähe panemata kiivrile, selga panemata kuulivestile või tegemata jäänud vaktsiinisüstile. Kuid sellised juhtumid on erandlikud, mitte reeglipärased, seega ei saa neist teha põhjapanevaid järeldusi.
Liiklusõnnetustest päästab eelkõige aktiivne liikluse jälgimine ja aktiivsed ohutu liiklemise võtted. Silmad tuleb hoida pärani, ennustada ette kaasliiklejate võimalikke liigutusi, tuleb eeldada, et sind ei nähta ega kuulda. Selline käitumine tagab pikaajalise edu, mitte lootus valjule sumpsile. Viimane põhjustab eelkõige ärritust ja mõistmatust kaasliiklejates. Tsiklistid ei saa endale võtta rohkem õigusi ja vabadusi võrreldes teiste liiklejatega või nende arvelt. Kas see oleks mõistlik, kui igal fiatil oleks õigus sõita pläriseva sumpsiga, et neid paremini märagataks? Või et jalakäijad kannaksid kaasas 120dB pasunaid, millega anda märku, et nad on hakanud teed ületama?
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
sang kirjutas:Kunagi keegi tõestas ära, et ei ole Eestis legaalne (kahjuks). Ei tohi kaugtuledega pimestada vms punkti vastu käis.
Reklaamitakse seda kui õnnetuste ennetusvahendit, kuna pulseerivat valgust pidavat silm registreerima liikuva objektina. Päevatule energiakasutus väheneb poole võrra ja pirni eluiga 20 x pikem. Tuli pulseerib 1200 x minutis. Öiseks ja halva nähtavusega sõiduks lihtne ümber lülitada - 3 sek jooksul 3 x kaugtulesid vilgutada.
... et ei ole juttu kaugtulest. Saan aru, et päevatuld kustutatakse ja pannakse uuesti põlema 1200 x min:)
Vidin just tsiklite jaoks toodetud, et neid liikluses nähtavamaks muuta.
nüüd küll off topic
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
sang kirjutas:ja pedandid ja muidu väikesed kodanlased, mine viige oma lapsed ruttu keldrisse peitu. sest tänaval sõidavad jälle mootorrattad. ja pärast võtke XANAX kah ära.
Rõõm kuulda, et sul ei ole väikesi lapsi ega sa tea midagi nende kasvatamisest või hoidmisest. Minu maja akna eest jookseb läbi tänav, mis peaks olema õueala, aga rohkem kui üks kord on juhtunud, et mingi enda arust kõva mees on heaks arvanud oma sportliku sumpaga varustatud auto või tsikliga täiega läbi lajatada. Kui sa ei ole kunagi pidanud tegelema ootamatult üles äratatud imiku rahustamise ja taas magamasaamisega, siis sul on tõesti täiesti arusaamatu, miks see nii suur probleem on.
Minu arust vajavad XANAXit, Prosacit ja Viagrat need tüübid, kes ei suuda ennast kuidagi teistmoodi maailma silmis kehtestada kui lärmi tehes.
Aga laiemalt rääkides, miks peaksin mina omas majas keldrisse pugema, kui keegi tänaval laiutab? Laiutagu omas keldris, mitte avalikus ruumis. Minu poolest võib selleks määratud aladel lärmata ja paugutada nii palju kui torust tuleb, aga seda ainult seal. Tänav ei ole ringrada, ega ka mitte enese kehtestamise koht. Me kõik peame võrdselt tänavale ära mahtuma.
Olen nõus, et on juhtunud olukordi, mis oleksid võib-olla lahenenud teisiti, kui oleks olnud valjemat tsiklihäält kuulda. Aga esiteks, me tegelikult ju täpselt ei tea, kas see lahendus oleks teine olnud, see on spekulatsioon. Teiseks, on kindlasti olnud mitmeid dokumenteeritud juhtumeid, kus inimene on ellu jäänud tänu kinnitamata jäänud turvavööle, pähe panemata kiivrile, selga panemata kuulivestile või tegemata jäänud vaktsiinisüstile. Kuid sellised juhtumid on erandlikud, mitte reeglipärased, seega ei saa neist teha põhjapanevaid järeldusi.
Liiklusõnnetustest päästab eelkõige aktiivne liikluse jälgimine ja aktiivsed ohutu liiklemise võtted. Silmad tuleb hoida pärani, ennustada ette kaasliiklejate võimalikke liigutusi, tuleb eeldada, et sind ei nähta ega kuulda. Selline käitumine tagab pikaajalise edu, mitte lootus valjule sumpsile. Viimane põhjustab eelkõige ärritust ja mõistmatust kaasliiklejates. Tsiklistid ei saa endale võtta rohkem õigusi ja vabadusi võrreldes teiste liiklejatega või nende arvelt. Kas see oleks mõistlik, kui igal fiatil oleks õigus sõita pläriseva sumpsiga, et neid paremini märagataks? Või et jalakäijad kannaksid kaasas 120dB pasunaid, millega anda märku, et nad on hakanud teed ületama?
100% nõus.
samas eks see tarkus ja arusaamad tulevadki pikkamööda. aeg on näidanud, et mõnest rullnokast võib aja mööduses täitsa mõistlik mees sirguda. samas ütlemisel, et kui mõistus pole enne 25ndat eluaastat pähe tulnud, ega siis lootust enam hiljem ka enam eriti pole sobib mõne mehe kohta nagu mustikas karu p**se.
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Olen mõneti nõus ja mõneti mitte... Olen pidanud öösel imikut rahustama kui mingi harrika mees leegikate peal kristiines akna alt läbi tuiskab. Ma nüüd ei oska öelda kui tal oleks tänavana legaalne heli tugevus olnud kas laps poleks siis ka ärganud? häda selles, et vanades majades vent null ja siis on vaja aken lahti hoida. Aga sportsumpsi vastu pole nagu midagi. Samas kui ikka ei saa linnas last kasvatada ja hirm nii suur on tuleb maale kolida. Mina tegin nii, siin on kõigil lapsed ja kellelegi pole kunagi vaja öelda, et kuule pane muss vaiksemaks vms... See maakoht on Jüri:-)
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
olge nyyd palun normaalsed ja võtke asja mõistusega. ma ei ole autoroolis IIAL kuulnud bike häält enne kui ta on juba minust sõitnud mööda. Või Teil toimub asi vastupidi? Esimesena kuulete häält ja alles siis tuleb bike järgi?
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
See arutelu ei vii kuhugi. Ma kolisin ise ka 2 aastat tagasi Raua tänavalt ära, kuna Ballyse eest õhtul-öösiti kiirendavate tsiklite tõttu ei saanud suvel seal hoida lahti magamistoa akent. Siiski ei ole ma kellegi peale pahane seepärast. Hea inimesena ei soovi ka kellegile, et ta peaks haiglavoodis mõtisklema, mis oleks saanud teha teisiti. Kisub sentimentaalseks
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
imede ime, sepa jutus väga kõva point.
sõidan autoga linnavahel iga päev ja lühikese otsa ajal ei viitsi maki paneeli taskust välja koukida. seega peaks kuulma väga hästi kui keegi oma sportsumpaga lajatab. autoks on mazda 626 mis ei hiilga oma mürasummutusega. tegelikkuses ei kuule seda enne kui ta on minust määda sõitnud, seega mainitud "siis kõik kuulevad ja on sitaks tähelepanelikud ning tõmbavad läheneva tsikli eest kahte lehte" effekti pole. ainuke tsiklihääl mis teinekord on salongi kostnud on sumpa asemel sirgete tühjade torudega kiirendava harrika hääl ja seegi kohas kus majade asetuse tõttu on tekkinud helikoridor.
üldiselt on ohuolukorra jaoks ette nähtud helisignaal, kui kellelgi seda millegipärast pole, siis on aeg tsikkel remonti viia.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
demagoogia - eks ikka üritatakse leida põhjuseid miks see vajalik on. Tegelt on lihtsalt seff hääl ja võibolla veits parem minek.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
egonr kirjutas:demagoogia - eks ikka üritatakse leida põhjuseid miks see vajalik on. Tegelt on lihtsalt seff hääl ja võibolla veits parem minek.
Edevus.
eks valjem hääl ja tuld sülgav sportsumps tekita natuke seda edevust ikka ka .Lnnavahel sõitjad, kes väidavad, et neil sportsumpa selleks, et siis jõudu rohkem, need on vähe idikad mu arvates.
Kuulmise kohapealt oleneb asi mu arust ikka pööretest.
Kui 70-100-ga esimese käiguga sportsumpaga bike tagantpoolt tuleb, siis mina oma avensisesse küll kuulen juba kaugelt ära, kuigi mul ka raadio pidevalt mängib.
Eks "harrikavennadki" kasutavad neid meeletut müra tegevaid torusid stiili ja edevuse pärast, mitte praktilisel eesmärgil (loe: et teda kuuldaks).
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Miskipärast politseinikud koguaeg märkavad mind, kuna mu tsiklil kõva hääl ...
Üks pistis isegi sõiduajal pea küljeaknast välja ja vaatas, kui ma paremas reas sõitsin
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
sepp kirjutas:olge nyyd palun normaalsed ja võtke asja mõistusega. ma ei ole autoroolis IIAL kuulnud bike häält enne kui ta on juba minust sõitnud mööda. Või Teil toimub asi vastupidi? Esimesena kuulete häält ja alles siis tuleb bike järgi?
See sinu poolt kirjeldatud "ideaalseisund" on siiski praktiliselt võimatu. Soovitan tutvuda ka sellega http://www.physic.ut.ee/~ly/xklass/pt7/heli.htm Muidugi kui sa sõidad kiiremini kui 332m/sekundis, siis tõesti pole kuulda, kui sa tuled
Arvestades füüsika reegleid ja heli levimise omadusi, siis vabalt kuuleb häält ikka enne ratta jõudmist. Kui vara enne, sõltub siis juba:
- ümbrusest - heli peegeldavad/summutavad objektid
- ilmast - selge ilmaga paremini
- ratta ja auto kiirusest - linnas varem, kuna kiirused väiksemad
- auto isolatsioonist ja autos olevast foonist jne - aknad kinni/lahti, makk mängib/mitte, juht kuuleb kõigi kõrvadega/mitte
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
See sinu poolt kirjeldatud "ideaalseisund" on siiski praktiliselt võimatu. Soovitan tutvuda ka sellega http://www.physic.ut.ee/~ly/xklass/pt7/heli.htm Muidugi kui sa sõidad kiiremini kui 332m/sekundis, siis tõesti pole kuulda, kui sa tuled
Arvestades füüsika reegleid ja heli levimise omadusi, siis vabalt kuuleb häält ikka enne ratta jõudmist. Kui vara enne, sõltub siis juba:
- ümbrusest - heli peegeldavad/summutavad objektid
- ilmast - selge ilmaga paremini
- ratta ja auto kiirusest - linnas varem, kuna kiirused väiksemad
- auto isolatsioonist ja autos olevast foonist jne - aknad kinni/lahti, makk mängib/mitte, juht kuuleb kõigi kõrvadega/mitte
ma olen juba ammu aru saanud, et siinses foorumis vaidlemisel mõte puudub. seega ära väsita ennast ja tee seda mida ise õigeks pead
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
MrR kirjutas:sepp kirjutas:olge nyyd palun normaalsed ja võtke asja mõistusega. ma ei ole autoroolis IIAL kuulnud bike häält enne kui ta on juba minust sõitnud mööda. Või Teil toimub asi vastupidi? Esimesena kuulete häält ja alles siis tuleb bike järgi?
See sinu poolt kirjeldatud "ideaalseisund" on siiski praktiliselt võimatu. Soovitan tutvuda ka sellega http://www.physic.ut.ee/~ly/xklass/pt7/heli.htm Muidugi kui sa sõidad kiiremini kui 332m/sekundis, siis tõesti pole kuulda, kui sa tuled
Arvestades füüsika reegleid ja heli levimise omadusi, siis vabalt kuuleb häält ikka enne ratta jõudmist. Kui vara enne, sõltub siis juba:
- ümbrusest - heli peegeldavad/summutavad objektid
- ilmast - selge ilmaga paremini
- ratta ja auto kiirusest - linnas varem, kuna kiirused väiksemad
- auto isolatsioonist ja autos olevast foonist jne - aknad kinni/lahti, makk mängib/mitte, juht kuuleb kõigi kõrvadega/mitte
Otseselt summutajast tulev heli on suunatud, enamasti tahapoole, seega ettepoole ei ole heli liikumas kui helilained ei põrku tagant ette. Tühjal maanteel taha suunatud helil pole kuskilt ette põrkuda ja seega tekib effekt kus sa kuuled seda kui tsikkel on juba sinu kõrval või möödas.
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Oot, moment, miks sa arvad, et keegi nüüd ainult maanteel seda häält vajab? Linnas juhtub enamus selliseid õnnetusi, et ratast ei märgatud ja linnas on vaja ennast nähtavaks ja kuuldavaks teha. Lisaks, linnas on helil kõige paremini põrkuda, linnas sõidavad suurimad riskigrupid suvel aken praokil, linnas on kiirused kõige väiksemad.
Mingeid põhikooli füüsikaseadusi võiks ikka teada, need kehtivad meile kõigile ja "overruulivad" muud isetekkind teooriad.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
ja miks keset vabaduse platsi lehmale taha keerata, ikka ohutuse pärast, sest nii oled sa nähtav
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Mis sul sest füüsikast kasu on kui asi on psühholoogiline. Lihtsalt ei kuule enne kui märkad ja kõik.
Villem aka Villu aka Madis

-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
valjud hääled ehk osalt annavad väikese eelise aga sellele lootma jääda ohutuse seisukohast on naiivne ja seetõttu sumpad tühjaks seest teha on ilgelt egoistlik küll tegelikult. ja seda enam linnas. maanteel ei häiri see müra kedagi või siis ainult loomi.
kui häälega tahta ennast nähtavaks kuuldavaks teha siis võiks ju sireeni pillile külge monteerida. nagu udupasun. raudpolt kõik kuulevad.
lärmi lihtsalt lärmi pärast teha linnas majade vahel on kõva punnitamine tegelikult. ego tõstmine ei midagi muud.
aga sellele vaatamata ise ka alati just kõige vaiksem mees ei ole... poisike on meis kõigis peidus
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6802
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
creativ kirjutas:valjud hääled ehk osalt annavad väikese eelise aga sellele lootma jääda ohutuse seisukohast on naiivne ja seetõttu sumpad tühjaks seest teha on ilgelt egoistlik küll tegelikult. ja seda enam linnas. maanteel ei häiri see müra kedagi või siis ainult loomi.
kui häälega tahta ennast nähtavaks kuuldavaks teha siis võiks ju sireeni pillile külge monteerida. nagu udupasun. raudpolt kõik kuulevad.
lärmi lihtsalt lärmi pärast teha linnas majade vahel on kõva punnitamine tegelikult. ego tõstmine ei midagi muud.
aga sellele vaatamata ise ka alati just kõige vaiksem mees ei ole...poisike on meis kõigis peidus
Kusjuures, 2 aastat tagasi nägin Jõe tn. ja Narva mnt ristmikule lähenemas miskit soomemaist kroomide rännakut ning ristmikule lähenedes pandigi sireen tööle! Kindlasti äratas tähelepanu, iseasi kui seaduslik asi on
edu
PS. Kas Teile ei tundu, et iga hooaja alguses on paar teemat: kui paha politsei on ja kui tore ja korralik liikleja ma olen
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
Mis sul sest füüsikast kasu on kui asi on psühholoogiline. Lihtsalt ei kuule enne kui märkad ja kõik.
oma 5a tagasi õnnestus osaleda testis raadi lennuväljal kus sõitsime autodega kolonnis ühes suunas linna ja siis maantekiirusega ja tagantpoolt tuli vilkuritega ja töötava sireeniga politseiauto.. sireeni kuulsid natuke enne seda kui ta sinust mööda kimas, väga suurt vahet ei olnud mis kiirusel.. autodes makke polnud ja müraisolatsioon kah olematu võrreldes tänapäeva autodega
ei mäleta täpselt aga eestis kasutuses olnud/olevad erisõidukite sireenid on päris hea võimsusega, mingi 130db või rohkemgi.. nii et olgu teooria mis ta on aga praktika näitab et lärmakast sumpast on kasu ainult egole ja ehk vaikselt põristades märkab sind ka jalakäia v.a auto ja poolkurt vanamutt..
oli ka test kiiruse ära arvamise peale, kui sama politsei auto sõitis 90km/h enamus pakkus kiiruseks 50-80, kui aga 170 pakuti 70-110 km/h...
nii et linnas ja maanteel kimades ärge lootke oma lärmakate sumpade peale ja arvestage sellega et suur enamus jalakäiaid ja ka autojuhte ei hinda kiirust õieti, eriti tsikli puhul ja isegi kui autojuht näeb sind võib ikkagi ette keerata..
see et üldse ei vaadata on teine teema
Turvalist liiklemist kõigile!
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Politsei tsiklihaarang Pirita teel
tegelikult täitsa OT juba aga kui jutt selle hääle või mürafaktori peale läks siis olgu:
täna oli selline juhus:
sõpakal suunaga linnapoole sõites oli vaja retke tee ristmikul punase taga passida. juba tükk aega kostis kõrvu op-sõiduki sireen. häälest ei olnud üldse aru saada kui kaugel see on ja kustpoolt läheneb. ümbruse majad niivõrd peegeldasid heli et tekitas korraliku segaduse ajus. roheline tuli ja oli aeg liikuda. vot selle sireeni pärast ei osanudki kohe gaasi anda sest ikka veel oli arusaamatu kustpoolt hääl tuleb. häält oli kuulda ca 5 sekki või rohkemgi veel. no ei taha ju ristmikule ette sõita kihutavale op-sõidukile. hetk hiljem selgus et hääl tuli tagant.
seega vali hääl teeb heal juhul tähelepanelikumaks (just seistes mitte ise taustsüsteemis liikudes ja seega pidevalt positsiooni muutes). Kui üks tugeva häälega tsikkel nüüd siibreid avab siis ei saa küll linnaliikluses ükski autojuht aru kustpoolt see hääl tegelikult tuleb. Jalutaja või jalgrattur ehk veel tajub...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.