Yamaha mootorrataste testipäev
Re: Yamaha mootorrataste testipäev
Sai sõidetud V-Max, R1 ja R6.
V-Max:
Jõudu muidugi mõnusalt, kuigi cruiserilt oleks oodanud madalamalt pöördelt natuke paremat vedamist. Magusam liikumine algas kuskilt 5000 pealt. Juhitavus oli täitsa hea ja kerge vaaatamata 300 kg kaalule. Püstise asendi tõttu võib nõrgema seljaga juhtidel osutuda vajalikuks Cosmodiski kasutamine
R1:
Kui eelnevalt kirjutati, et B reziimis oli raskusi otsa maast lahti saamisel, siis A-mode-is jõust küll puudu ei tulnud ja vastupidi, pigem oli raske otsa maas hoida ja seda ka neljanda käiguga. Elektrooniline rooliamort tundub esmamuljel õnnestunud olema, oma tööga sai ilusti hakkama. Long-bang süütejärjekorraga kaasneb muidugi ka mõnusam hääl, kui senisel screamer-il.
R6:
Suuri pöördeid armastava mootori tõttu tänaval sõitmiseks mitte just sobivaim ratas. Sõidetav ala algas kuskil 6-7000-st, parim liikumine, mis peale R1-ga sõitmist tundus pehmelt öeldes tagasihoidlik, tuli 11-12 pealt, kust ilma suuremate muutusteta lõpuni läks. Ühtlasel kiirusel sõites, muutus mootori karjumine kiiresti häirivaks. Hääl on muidugi maitse asi. Proovisin korra ka madalamalt pöördelt kiirendada, kiiruselt ca 90 km/h 4000 pöörde pealt gaasi keerates vastas ratas ainult ühe pika bööööööö-ga. Tuntav vajadus oli ka korraliku rooliamordi järele. Unustasin kahjuks peale sõitu uurida, kas ja mis amort seal peal oli. Juhitavuse ja kurvikäitumise koha pealt saaks selgema pildi muidugi ratast seal, kuhu see ratas loodud on ehk ringrajal. Sama käib muidugi ka R1 kohta.
Korraldatele suured tänud hea ja õnnestunud ürituse eest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.