Yamaha mootorrataste testipäev

Kasutaja avatar

Warner
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Mai 2008, 23:16
Tsikkel: Tralp7.0
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha mootorrataste testipäev

Lugemata postitus Postitas Warner »

Reedene päev sai siinkirjutajalgi sisustatud Yamaha Keskuse testipäeval 4 ratta proovimisega.
Poole nelja paiku oli juba päris palju huvilisi ja hiljem tuli veelgi juurde.

Muljeid: Ilm oli kl. 16 paiku pilvine ja veidi tuuline - esimese rattana sai sõidetud R1-ga. Throttle control seadistatud algul "standardi" peal, pärast "A" , sportreziim. Ratas ise tundus mõnusalt kergelt käsitsevana, istumisasend oli kuidagi mugavam(püstisem), kui R6-l.
Tunda oli, et kiirendusega sellel rattal probleeme pole, algaja jaoks ehk liigagi erk. Pidamisega ei olnud ka probleeme, kuid ärevaks tegi esimese käiguga 3-5K RPM sõitmisel tekkiv vibratsioon, mis linnaliikluses või kohaltminekul tunda andis. Positiivne oli verdustuse balanseeritus, mis auklikumal teel väga hästi käitus ja lisaks välimusele veel ka hääl (kas olid stock-pütid?).

Teisena oli prooviks R6, mille sõiduvõtted erinevad "suure venna" omast pisut sellega, et bensiinipaak on kõrgemale tõstetud ning sellega ka juhtraua keeramine rohkem limiteeritud. Kuid kui tunnetus käes siis pole manööverdamisega raskusi. Niisiis sai mindud Saku Suurhalli poole, kus enne ristmikku õnnestus masin välja suretada. Kui ikka rohkesti rutskat keerata siis liigub R6 ka väga nobedalt ja saab adrenaliinidoosi kergelt kätte.

Kolmandaks oli XT660R, mille tärin järgmisena kõrvu paitas. Üllatas samuti kiirenduse koha pealt ja kui kogemata gaasi keerates ka esiratas õhku tõusis siis vedas näo naerule. Oli see vist Vahepere tn. kus paljud testipäevalised käisid elanikele silmailu pakkumas. Kuna põllapeale rattaga ei keeranud, sai testidud antud ratta maanteekõlbulikkust, millega võib esmapilgul rahule jääda, hoolimata tuultepööristest, mis teatud kiirustel tekkisid.

1300 Midnight Star oli ratas, millega harjumiseks vajatakse aega ja rahulikku meelt. Omaette elamus on ka kasutaja Hans poolt mainitud "kand ja varvas" käiguvahetus ning jalgpidur, millele paar korda "pihta" ei saanud. Eks see pea 300 kg ohjamine tahab harjumist.

Üldiselt tundusid kõik proovitud rattad kergelt juhitavatena, välja arvatud viimane eksemplar. Lemmikuks osutus R1, nagu kuuldavasti paljudele teistelegi.

Kokkuvõtteks saab öelda korraldustiimile häid sõnu, kuna tundus, et üritus sujus, supp ja muusika oli head, suuri kaklusi ei toimunud :)
ja huviliste hulgas märkasin ka naisrattureid ning pisi/tulevasi bikereid.
Loodetavasti traditsioon jätkub ja saadakse jätkuvalt positiivseid uusi kogemusi ja aimdust, mida turul pakutakse.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”