küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
võtsin "igaks juhuks" 3a jooksul küünlad maha, et vaadata mis nägu on.
käisin kergelt traatarjaga üle, et otsa randilt tahm maha saada.
garbusside põhjast lasin "vee ja rooste" välja kruvidega.
ning õhufiltri vildi imesin tolmuimejaga üle.
nüüd aga hakkas paukuma, eriti just madalatel pööretel.
kas saab pool paaki bensu nii hapuks olla läinud talvega.
ühe 15km sõidu tegin peale talvekorterist välja võtmist. pidur oli aga kinni ja puhastasin seda.
siis ei paukunud.
nüüd ei lase sõita ka, puterdab ja ...
kas äärmistel ja keskmistel küünaldel on gsf600s 97a puhul vahet ka?
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
leidsin kaks selle teemalist vastust teistes teemades:
StreetMoto kirjutas:Muidugi mida rikkam segu seda rohkem paugub.
No see läks nüüd veits mööda
Paugutama hakkab vastupidi lahja seguga - lahja segu ei taha mitte silindris enam põleda, vaid peab seda paremaks teha veidi hiljem ja siis on ta juba summutisse jõudnud. Rikas segu mustab küünalt ja kui väga rikkaks ajada, siis hakkab ka küünlaid märgama.
Lugege kas rida realt või arvestades viimaste postide sisu, siis võib ka ridade vahele piiluda
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ub#p356567
desmorado kirjutas:Siis kaldub asi tõesti ujuki nõela poole. On täiesti variant, et ujuki asend ise õigesti paigas, aga tänu nõela mitte pidamisele tase paigast ära. Nii ehk nii, karpa laiali ja kontrollima. Ja kui juba laiali on, siis vaata üle ka emulsioonitoru ja selle sees liikuv nõel. Kui need kulunud (toru ovaalne ja/nõelal jäljed), siis ka madalatel pööretel sõites paugub ja turtsub.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
Uued küünlad ja uus õhufilter aitavad!!!
See ei ole koht, kust kokku hoida! Hiljem maksad halvasti töötava tsikliga sõidu eest kogu raha bensiinile kulutatud papi eest kinni!
P.S Puhasta karpad ka ära!!!
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
3a küünalde elueaks on küll palju tahta. Sama kehtib õhufiltrile.
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
Miski suur kirjaviga riivab mu silma
Ma soovitaks algatuseks uue bensiini paaki panna ja kui see ei aita, siis küünlad vahetada.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
Tere.
Küll oleks lihtne olla tsiklimees, kui kõik hädad, mis tehnikat vaevavad, saaks likvideerida bensiini ostmisega!!
Mis te pillute aina nõuandeid, kui neid põhjendada ei oska?
Kui küünalde PUHASTAMINE käib traat harjaga??? siis tule ansip appi bensiiniga, ausõna! Vanad küünlad ja traatharjaga isolatsioon ära raspeldatud keskelektroodi ümbert, no ime et mootor üldse häält teeb.
Keskelektroodi ümber on keraamiline isolaator ja kui seal on kraapsud peal ja pisutki tahma ligiduses, jookseb säde ka jumalale teadmata teidpidi ja ei saa juttu olla normaalsest tööst.
Foorumis on mitu meest pakkunud linke ja kirjutisi, kuidas vigu otsida. Samuti leiab selliste tüüpvigade otsimiseks materjali Palu raamatust! SEDA RAAMATUT PEAB USKUMA!
Ei ma ei õienda, vaid püüan taaskord juhtida õigele teele, kui mingi koll tehnikat vaevab.
Mingit nõidust ega üleloomulikku mootoris ei toimu.
Välja arvatud punnvõrri omas(vahest, krt.)
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
isolaator on ikka üle millimeetri paks ju?
kraapsud selle pinnal keeravad asja kohe tuksi?
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
margus014 kirjutas:3a küünalde elueaks on küll palju tahta. Sama kehtib õhufiltrile.
kumb on määrav, kas 3a väi läbisõit?
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
Mu rattal soovitab manual vahetada küünlaid iga 13 tuh km tagant või kord aastas. Ju on su rattal suht samad soovitused.
Hans
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
13 000 läbisõitu - seda usun küll vahetuse välbaks.
Aasta - noh, kui töötavad, ei näe põhjust näppida. Minu praktikas puudub juhtum, kus küünla vanus sellele kuidagi pahasti oleks mõjunud. Eluaeg sõitnud kuni rikkiminekuni (1 kord ca poole miljoni km juures kõigil masinatel) või kuni elektrood on inetuks läinud (silma järgi). Kui masin ei käi korralikult, siis küünal pole peasüüdlane peaaegu kunagi.
Üldiselt olen ühemõtteliselt seda meelt, et kui ei ole rikkis, ei vaheta. Minu vanakesel on ka 3 aastat peal nad, talvel ikka vaatan, millised välja näevad (ilusad) seega tagasi ja tuld.
Õhufiltriga on aga nii, et üle ettenähtud välba ma ei sõidaks ja kui see oli tolmune, siis tolmuimeja-teraapia pole ikka see. Mina vahetaks ära. Samas, ega selle "tolmuimejateraapiaga" filtrit ära ei lõhkunud? Siis saadki lahja segu.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
tere
kui ratas paugub siis mina vaataksin siiski esmalt küünlaid. pauk tähendab ju tavaliselt seda et ühel taktil on kütus süttimatta jäänud ja see koguneb nii silindrisse kui ka väljalaskesse ja kui siis lõpuks sädeme saab siis see liigne kütus plahvatab ja paugubki. sama nähtus nagu süütelülitiga "paugutamisel".
ja 3a küünald elus püsind on võimalik a ka väga tõenäoline et nüüd liigutades nad ka surid. tootjapoolset küünla eluea kõverat vaadates on selgelt näha et kuskil poole peale on joon suht sirge ja siis hakkab ühtlaselt langema kuni surnud seisu jõuab ükskord. enne seda on aga suht pikalt küünal poolpidune. seega pole tegelt õige hoida küünalt kuni ta lõplikult otsa saab. küünal on suht müstiline asi. omalajal kahetaktiliste venelastega asju ajades käisid küünlad ikka mitu ringi. kord ei töödand siis seisis riiulis ja mingi aja pärast töötas jälle. a no ajad on muutunud ja mõistlik oleks ikkagi etteantud välba järgi vahetada. on ka küünlaid mis kestavad tavalistest vähe kauem (kallid on) kuid uus küünal on ikka uus küünal. seda eriti kõrgemate pööretega rida 4 puhul.
õhu filtriga on minuarvates pigem teine lugu. peaks vahetama siis kui vaja ja seda peab lihtsalt aeg ajalt kontrollima kuna see kus sõidetakse (kas linn või põld) loeb siga palju ja mingist hooldevälbast väga juhinduda ei saa. mina arvan et must filter siiski paukuma ei aja ka.
karpa lahtivõtmine ja korralik puhastus oleks igati omal kohal kuid paukumine siiski pigem süüte kala ma arvan.
seda et kütus ühe talvega hapuks läheb olen näind küll. lõhkus mu xj kunagi kolvi ära enne kui loll pea aru sai et jama. kuid kuna sa see kevad juba sõitsid ja detoneerimist ei täheldand siis selle süüks kah väga pole ajada. kui bena hapu läheb mootor kangesti kuumaks. leegikad võib lausa punaseks ajada.
ehk siis mina vahetaks kõigepealt küünlad kuna esiteks ei saa sa nende toimetamist kuidagi kontrollida (surve all hoopis teine elu sädemel kui niisama piibu otsas rippudes) ja teiseks arvestades 3a kestnud tööd on ka enivei aeg
igal juhul edu
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
tsikliröövel oled sa ikka kindel et lõhutud õhufiltrist tulenev segu lahjenemine on nii suur et tsikkel paukuma saada???? ja üldse miks peaks sinu arvates lahja segu puhul mootor paukuma???
küünla jutu peale eeldan et sa sõidad mingi pigem madalatel pööretel tuksuva kone otsas
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
nii, uued ngk küünlad sees, olid ja läksid tavalised 2 elektroodiga cr9ek sisse.
paak maha, alt kraan küljest ära, vana bens välja. ja kui palju sodi sealt veel tuli.
3 korda valasin paar liitrit sisse ja siis alt august välja.
lehtri sõelale jäi karm hunnik. kohati oli justkui paberi ribasid, enamus muidugi rooste puru paagi seintelt.
sõeldad aga oli korralikud ja läks kokku tagasi.
uus 98 bens statoilist sisse ja võtit.
töötab nagu enne.
vot siis traatharjaga puhastamine.
Re: küünalde, garbusside ja õhufiltri puhastamisega paugub
ja üldse miks peaks sinu arvates lahja segu puhul mootor paukuma???
Sest lahja segu süttib kehvemini -> põleb aeglasemalt kui paras segu. Osa veel põlemata segust läheb väljalaskeklappide kaudu leegikasse, kus järgmise töötsükli või kõrvalpüti seest tulev põlev segu selle süütab -> teeb paugu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.