Givi tuuleklaas XJR-l
karujänes kirjutas:Naked rataste klaasid enamasti üritatakse teha nii, et nad võtaksid maha sõidul tekkiva õhusurve ülakehalt ja õlgadelt. Kiivri osa peaks jääma igal juhul ülespoole muudetud suunaga õhuvoolu piiri - siis ei teki kiivrisse keeris-õhu põhjustatud müra ja vibratsiooni.
Nonii, seal see häda siis ongi. Pead vähe kõrgemal hoides on kogu kiiver üle klaasi tulevas tuules ja nõks allpool hakkab klaas segama. Ja kui veel allapoole pead hoida siis juba on kogu kiiver klaasi varjus.
Mulle tunduski see klaas natuke liiga suur

Imre
Givit lõikama
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.