GSX 600f mootori küsimus.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
GSX 600f mootori küsimus.
Tere,
On ' 91 GSX 600f, mis lekib õli. Kahtlustan et see tuleb silindri väljalasketoru all olevast august.
Huvitab selline asi, et misjaoks see auk seal üldse on?
Auk, diameetriga u. 3mm, on otse väljalaske all ja silindripea tihendist u. 1mm ülevalpool, puuritud 45 kraadi all üles. Igal silindri kohta on üks selline, tikuga surkides läheb tikk päris sügavale (u. 2 cm).
Teen veel paar katset ja proovin kinnitada, et õli tõepoolest sealt tuleb. Aga seda sooviks ikkagi teada, miks on seal selline auk?
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: GSX 600f mootori küsimus.
See ava on ühenduses küünla süvisega/pesaga (täpset terminit nagu polegi)
Mõeldud selleks et küünla pesast saaks vedelik välja joosta.
Eeldatavasti lekib klapikambrikaane tihend küünla pesase.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: GSX 600f mootori küsimus.
Need avad on vajalikud sadevee ja muu sodi ärajuhtimiseks küünlapesadest.
Sinna võib vabalt õli lekkida klapikambrikaane tihendist või näiteks küünla keerme vahelt. Kui ojadena ei tule siis väga muretsemiseks põhjust ei ole, sõida hooaeg ära ja talvel vaheta tihend ära.
EDIT: jõuti ette:)
Re: GSX 600f mootori küsimus.
Ja alati enne, kui küünalde kallale minna, tuleks nii sellest kui ka küünla avast suru
õhuga läbi lasta. Miks? Kui mingil põhjusel on see ava kinni ja küünla ümbus sodi
täis, siis on väga kurb kui küünlad eraldad ja avastad sodi silindritest.
Või alles siis kui mootor enam käia ei taha.
terv.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSX 600f mootori küsimus.
No nende tihendseibide vahetus pole küll mingi eriline töö. Aga võib-olla on ka probleem lihtsalt selles, et küünal polegi korralikult kinni. St proovi esiteks, kas küünal mitte peal lahti pole.
Re: GSX 600f mootori küsimus.
No ok, ma panen siis punkti ära:
Sai uute tihendite puudusel 2x silikoonituuning tehtud neile tihenditele. Algul tegin sitasti, läks hullemaks, siis kakkusin uuesti lahti, tegin paremini. Nüüd on õlivoolud lõppenud, teiselt poolt natuke immitseb kaane vahelt, loodetavasti jääb seebiga täiesti kinni. Seni kuni uued tihendid saan, saab sõita.
Avastasin et ka eelmine omanik oli sama teed läinud, silikoonijääkide mahapuhastamiseks kulus päris palju aega.
Tänud infojagajaile, ma päris pikka aega arvasin et lekib hoopis silindripea tihendi vahelt, mis oleks tükk maad hullem kuluartikkel olnud nii raha kui ka aja poolest (erinevalt klapikambrikaanest, tuleb silindripea mahavõtuks mootor maha võtta).
P.S Kui kellegil korralikke nukkvõlliklambreid on pakkuda (mille külge klapikambrikaas kinni käib), võtke ühendust.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: GSX 600f mootori küsimus.
Martään kirjutas:P.S Kui kellegil korralikke nukkvõlliklambreid on pakkuda (mille külge klapikambrikaas kinni käib), võtke ühendust.
Need nö. nukkvõlliklambrid või kaaned on tavaliselt koos peaga mõõtu aetud.
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: GSX 600f mootori küsimus.
Nukkvõlli ülemise pukke küll ei soovita niimoodi vahetada.
Nimelt nukkvõlli pukid on iga plokikaanega komplektis.
Kui panna teise plokikaane pukkid siis halvemal juhul lihtsalt kiilutakse nukkvõll kinni
ja samal halval juhul jääb nukkvõll liiga suure lõtkuga mis omakorda tingib vajalikust madalama õlirõhu.
Antud probleemile on kaks lahendust (klapikambrikaane poldid on üle keeratud nukka pukis)
1.Osta keermetaastajad helicoil tüüpi
2.asendada 6mm poldid 8mm
Mõlemad eeldaksid nukkapukki eemaldamise mootorilt.Kui ühekaupa teha siis pole probleemi.
Kui kõik hurraaga lahti lasta siis saab pärast nukkvõlli ketti jälle õigeks sättida.
Re: GSX 600f mootori küsimus.
2 tükki on üle keeratud, aga parandus on juba ammu tehtud, puurisin ja keermestasin 8mm peale ja liimisin tikkpoldi sinna sisse. Siis ei söö alumiiniumi kokku-lahti võtmisel sealt keermest. Asi selles, et neid ei saa sama pingega kokku tõmmata kui originaale, originaalpolt on spetsiifilise astakuga ja ma kardan et keeran teistega kaane lõhki. Samuti pean hermetiseerimiseks alati sinna mutri vahele silikooni möksima.
Aga ok, las jääda siis ajutine lahendus, seni kuni targemaks saan.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: GSX 600f mootori küsimus.
Minu rattal oli kolmandik klapikambri kaane polte üle keeratud. Sügasin ka jupp aega kukalt ning mõtlesin, mida teha ja uurisin hindasid siit ja sealtpoolt.
Lõpuks ostsin keermeliimi. Alguses keermed korralikult liimiga kokku, siis keerasin kaane kergelt kinni, järgmisel päeval samal ajal pingutasin korralikult kinni. Siiani on pidanud, tahaks loota, et peavad ka edasi.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: GSX 600f mootori küsimus.
Martään kirjutas:2 tükki on üle keeratud, aga parandus on juba ammu tehtud, puurisin ja keermestasin 8mm peale ja liimisin tikkpoldi sinna sisse.
Ododottt... Oled sa ikka kindel, et poldid mille asendasid, ei oma õlitussüsteemis mingit rolli? Gixxefil (vähemalt minu 750, vaevalt 600 'gi teine on) on osadel klapikaane poltidel õlikanalid sees, mille kaudu õli nukkadele laiali pritsitakse. Kui nüüd joppasid need poldid, on tõesti ajutine lahendus... koos mootoriga.
Villem aka Villu aka Madis

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.