GSX 600f mootori küsimus.
Re: GSX 600f mootori küsimus.
No ok, ma panen siis punkti ära:
Sai uute tihendite puudusel 2x silikoonituuning tehtud neile tihenditele. Algul tegin sitasti, läks hullemaks, siis kakkusin uuesti lahti, tegin paremini. Nüüd on õlivoolud lõppenud, teiselt poolt natuke immitseb kaane vahelt, loodetavasti jääb seebiga täiesti kinni. Seni kuni uued tihendid saan, saab sõita.
Avastasin et ka eelmine omanik oli sama teed läinud, silikoonijääkide mahapuhastamiseks kulus päris palju aega.
Tänud infojagajaile, ma päris pikka aega arvasin et lekib hoopis silindripea tihendi vahelt, mis oleks tükk maad hullem kuluartikkel olnud nii raha kui ka aja poolest (erinevalt klapikambrikaanest, tuleb silindripea mahavõtuks mootor maha võtta).
P.S Kui kellegil korralikke nukkvõlliklambreid on pakkuda (mille külge klapikambrikaas kinni käib), võtke ühendust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.