Givi tuuleklaas XJR-l
Naked rataste klaasid enamasti üritatakse teha nii, et nad võtaksid maha sõidul tekkiva õhusurve ülakehalt ja õlgadelt. Kiivri osa peaks jääma igal juhul ülespoole muudetud suunaga õhuvoolu piiri - siis ei teki kiivrisse keeris-õhu põhjustatud müra ja vibratsiooni. XJR kohta võid täpsemat infot küsida ka Credolt - tal on kohemusi sellegaImre kirjutas:Niipalju kui ma hetkel olen jõudnud katsetada tundub et praegune klaasi kõrgus ja kalle on just sellised et just see klaasi ülaserva keerisõhk tuleb otse kiivrile. Ehk siis nii kui vähegi tõstan või langetan pead on asi palju parem. Eks vist peab esmalt kaldega mängima ja kui see ei aita siis nuga kätteImre

Need klaasid, mis peaks ära juhtima ka kiivrile tuleva õhuvoolu, on enamasti päris kõrged - klaasi ülaserv napilt allpool sõitja silmade kõrgust. Sama tulemust XJR väike klaas ilmselt teha ei suuda...
edu,
KJ

The truth is somewhere out there!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.