Küsimus käiguvahetuse kohta ?
Siduripakett ise peab heas korras olema.tont kirjutas:kuidas see automaatsiduri abil kohaltminek välja peaks nägema???
N pealt esimese käigu lülitamise liigutuse teed algul vääääga ettevaatlikult - tunnetad, et nüüd hakkas sidur lahutama ja siis laksad äkiliselt käigu sisse. Käib kerge kolks, aga ei ragise, kui sidur ise korras on. Kohaltvõtuks hakkad heeblit vaikselt lahti laskma ( no umbes nagu autol siduripedaali) ja kui sidur haakima hakkab, annad pisut gaasi ja lased heebli ikkagi sama ettevaatlikult lõpuni.
Nii lihtne ongi, aga esimesed mitukümmend korda lõpeb lülitus esmalt raginaga sisselülitamisel ja siis väljasuremisega siduri päästmisel. Lõpuks saad iga kell kohalt minema, aga sellist täpsust nagu käega lingi kasutamisel, ei saavuta vist küll kunagi. Põhimõtteliselt on nii, et kui käsilingiga lihtsalt lähed kohalt ära oma tegevusele tähelepanu pööramata, siis jalaga käiguheebli abil sidurdades ikka täitsa tegeled kohe kohaltvõtuga.
Mul oli enne jawa mahamüümist siduritross katki ja seda kas ei olnud saada või ei olnud mul raha, igatahes sai ratast pruugitud ainult "automaatsiduriga". Elasin Tallinnas ja liiklus oli tol ajal hoopis midagi muud kui tänapäeval. Igatahes hakkama sai küll, aga väga tüütu oli.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.