Küsimus käiguvahetuse kohta ?
Moderaator: Moded
Küsimus käiguvahetuse kohta ?
Terv
Ehk siis kuidas te seda teete? St, et kas iga vahetuse ajal lahutate ka siduriga või toimib see automaatselt.( nagu jawal) Asi selles, et ma nagu suht uus bikede alal ... aga tahaks säästlikult sõita. Et moto kohe laiali ei läheks. Masinaks siis suzuki gsx 1100 f
... Sõita pole aga veel saanud ... ja nyyd siis vaja asi ennem teoorias selgeks teha kui praktikas proovima hakata.
Ehk siis kuidas te seda teete? St, et kas iga vahetuse ajal lahutate ka siduriga või toimib see automaatselt.( nagu jawal) Asi selles, et ma nagu suht uus bikede alal ... aga tahaks säästlikult sõita. Et moto kohe laiali ei läheks. Masinaks siis suzuki gsx 1100 f

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Tere,
GSX1100F'il peaks olema PowerShifting süsteem, mis lubab käike vahetada sidurit kasutamata
EDIT: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ershifting
väike link kah, kus sellest pikemalt juttu
primo
GSX1100F'il peaks olema PowerShifting süsteem, mis lubab käike vahetada sidurit kasutamata
EDIT: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ershifting
väike link kah, kus sellest pikemalt juttu

primo
Viimati muutis Primo, 07 Sept 2004, 18:39, muudetud 1 kord kokku.
Challenge the Adventure.Ride The World
Tänan kiirete reageeringute eest
Lugesin siin ka pakutud linki. Oskan vaid ise niipalju öelda, et jawal ei toimunud minu arust see vahetus päris ilma sidurita. Hetkel mil käiguvahetushooba liigutama hakkasid toimus siduri lahutamine automaatselt. Mis muidugi on kiirem kui käsitsi sidurdades.
Igatahes ... eks hakkan siis varsti aretama
. Kuskil 20sept. peaks ratta kätte saama.

Lugesin siin ka pakutud linki. Oskan vaid ise niipalju öelda, et jawal ei toimunud minu arust see vahetus päris ilma sidurita. Hetkel mil käiguvahetushooba liigutama hakkasid toimus siduri lahutamine automaatselt. Mis muidugi on kiirem kui käsitsi sidurdades.
Igatahes ... eks hakkan siis varsti aretama

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=61&highlight=
näe veel link.
aga Jawal vahetab käiku küll igasse ilmakaarde, ja saab veel neutraalile lülitada ning kohaltki ära minna, sidurit kasutamata (ise olen tunnistaja ning sõitnud olen samuti).Meil läks nimelt 638'l siduritross katki, aga sõita oli vaja
.
primo
EDIT: siduri all mõtlesin käsisidurit, mis asub ikka traditsioonilises kohas
Teine sidur on Jawa automaatsidur - linnas sõitmine on sellega paras hardcore porno
näe veel link.
aga Jawal vahetab käiku küll igasse ilmakaarde, ja saab veel neutraalile lülitada ning kohaltki ära minna, sidurit kasutamata (ise olen tunnistaja ning sõitnud olen samuti).Meil läks nimelt 638'l siduritross katki, aga sõita oli vaja


primo
EDIT: siduri all mõtlesin käsisidurit, mis asub ikka traditsioonilises kohas

Teine sidur on Jawa automaatsidur - linnas sõitmine on sellega paras hardcore porno

Viimati muutis Primo, 07 Sept 2004, 20:18, muudetud 2 korda kokku.
Challenge the Adventure.Ride The World
tervitus siis ka gsx1100f omaniku poolt!
mina pole raatsinud küll muudmoodi käike vahetada, kui siduriga, aga ma kahtlustan, et ma ei oska kah powershiftingut
igatahes ma arvan, et siiski sidur on mõeldud millekski ja kui ta juba olemas on, siis on mõtet seda ka kasutada..
mina pole raatsinud küll muudmoodi käike vahetada, kui siduriga, aga ma kahtlustan, et ma ei oska kah powershiftingut

Vahest sõidan ja teen asju.
Nuh suurel CBR'il käivad käigud nii alla kui ülesse väga mõnusalt ka ilma sidurita.
Siiski valdava osa ajast kasutan sidurit
Alla 6000 rpm'i tundub ilma sidurita vahetamine vägisatamisena... samuti 1selt 2ele ei suju asi kui pöördeid alla 9k
kui aga kiirendada redline'i siis võib vabalt varbaga järgmise sisse supsata.
(see siis sisuliselt ainus variant, kui ma sidurit ei kasuta, muul ajal ikka siduriga)
Igapäevaselt põristades on sidur igati abix asi
Nuh see siis minu subjektiivne tähelepanek oma rattaga ja ei pretendeeri mingile õigsusele.
Siiski valdava osa ajast kasutan sidurit

Alla 6000 rpm'i tundub ilma sidurita vahetamine vägisatamisena... samuti 1selt 2ele ei suju asi kui pöördeid alla 9k
kui aga kiirendada redline'i siis võib vabalt varbaga järgmise sisse supsata.
(see siis sisuliselt ainus variant, kui ma sidurit ei kasuta, muul ajal ikka siduriga)
Igapäevaselt põristades on sidur igati abix asi

Nuh see siis minu subjektiivne tähelepanek oma rattaga ja ei pretendeeri mingile õigsusele.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Korrigeeriks vähe siin tekkinud väärarvamusi. Powershifting ei ole ühegi konkreetse ratta ega käigukastitüübiga seotud "süsteem" ega mehaaniline täiendus, vaid lihtsalt nimi tegevusele kui sidurita käiku vahetatakse. Teha saab seda kõikide ratastega, GSXF ei ole erand. Kas ta mõnele rattale on kahjulikum kui teisele? Võimalik. Oleneb inseneri mõtlemise loogikast ilmselt... Mina krossikaga vahetan raskemates tingimustes nii üles kui alla sidurita ja käigud lülituvad nagu lust. Krossirajal vahest teisiti ei saagi, kinni on vaja ka hoida. Aga kui kuskile kiiret pole, siis ei näe ma powershiftingul küll mingit otsest mõtet, või eelist siduriga lülitamise ees. See 0.2 sek mis sa sellega võidad käiguvahetuse ajal ei vii sind kuhugi, kui sa just dragrace'l pole.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Mul juhuslikult sama isend ja pean tõdema, et käiguvahetus ilma sidurita erinevalt mõnest teisest rattast on sujuv. On tulnud ette juhuseid, kus vasak käsi mingitel segastel põhjustel pole vaba olnud ja siis on küll ääretult mugav käiguvahetus ainult jala hooleks jätta
. Samas pikemalt (loe väga tihti) seda moodust kasutades ei tee see kindlasti ühelegi käigukastile head ja GSX 1100F käigukast ON suhteliselt tundlik, nii et parem seda mitte endale külge harjutada.
Kui ratta kätte saad anna teada milline käik sinul vilistab

Kui ratta kätte saad anna teada milline käik sinul vilistab

Kes mett teeb, see mett sööb!
Ma kusjuures jään endiselt Olloga ühisele arvamusele, et "powershifting" tähendab käiguvahetust ilma gaasi maha laskmata, siduri kasutamine/mittekasutamine pole sealjuures määrav (kuigi, nagu Ollo ütles, ilma vist eriti ei saagi).Rennes kirjutas:Korrigeeriks vähe siin tekkinud väärarvamusi. Powershifting ei ole ühegi konkreetse ratta ega käigukastitüübiga seotud "süsteem" ega mehaaniline täiendus, vaid lihtsalt nimi tegevusele kui sidurita käiku vahetatakse.
Kuidas ilma sidurita vahetust nimetatakse, ei oska küll paraku öelda.

TransAlp '02
Sidurita käiguvahetus on võidusõitja wannabiii.
powershifting = gaas põhjas, tõmbad käigu pingesse ja näpid korraks sidurit (mitte all the way in)
Nii nüüd olge kenad ja tuupige see pähe
muidu on jälle järsku sääreväristajast võrr saanud

Krossis ei kasutata sidurit sel lihtsal põhjusel, et nende aparaatide kastid on vähe teistsugused ja spets selleks mõeldud. Küll aga käib kurvide ja mitte käiguvahetus aegadel äge sidurinäppimine! ( mõnikord KA käiguvahetuse ajal )
powershifting = gaas põhjas, tõmbad käigu pingesse ja näpid korraks sidurit (mitte all the way in)
Nii nüüd olge kenad ja tuupige see pähe



Krossis ei kasutata sidurit sel lihtsal põhjusel, et nende aparaatide kastid on vähe teistsugused ja spets selleks mõeldud. Küll aga käib kurvide ja mitte käiguvahetus aegadel äge sidurinäppimine! ( mõnikord KA käiguvahetuse ajal )
Tuleb tunnistada, et MAD'il siinkohal õigus. Ja mina olen terminoloogiliselt invaliid
http://www.10w40.com/individual/100186.asp << käib küll autode kohta, aga mõte on olemas. Neile meie hulgast, kes inglise keelt ei oska: lühikokkuvõte artiklist on see, et powershifting ongi siiski käiguvahetus ilma gaasi maha laskmata ja sidurit lõpuni lülitamata.
Tänud MAD selgituste eest. Ja kõigile veelkord südamele: GIYF!!!! (Google Is Your Friend)

Tänud MAD selgituste eest. Ja kõigile veelkord südamele: GIYF!!!! (Google Is Your Friend)
Rennes aka Pröksuga Mülka
Siduripakett ise peab heas korras olema.tont kirjutas:kuidas see automaatsiduri abil kohaltminek välja peaks nägema???
N pealt esimese käigu lülitamise liigutuse teed algul vääääga ettevaatlikult - tunnetad, et nüüd hakkas sidur lahutama ja siis laksad äkiliselt käigu sisse. Käib kerge kolks, aga ei ragise, kui sidur ise korras on. Kohaltvõtuks hakkad heeblit vaikselt lahti laskma ( no umbes nagu autol siduripedaali) ja kui sidur haakima hakkab, annad pisut gaasi ja lased heebli ikkagi sama ettevaatlikult lõpuni.
Nii lihtne ongi, aga esimesed mitukümmend korda lõpeb lülitus esmalt raginaga sisselülitamisel ja siis väljasuremisega siduri päästmisel. Lõpuks saad iga kell kohalt minema, aga sellist täpsust nagu käega lingi kasutamisel, ei saavuta vist küll kunagi. Põhimõtteliselt on nii, et kui käsilingiga lihtsalt lähed kohalt ära oma tegevusele tähelepanu pööramata, siis jalaga käiguheebli abil sidurdades ikka täitsa tegeled kohe kohaltvõtuga.
Mul oli enne jawa mahamüümist siduritross katki ja seda kas ei olnud saada või ei olnud mul raha, igatahes sai ratast pruugitud ainult "automaatsiduriga". Elasin Tallinnas ja liiklus oli tol ajal hoopis midagi muud kui tänapäeval. Igatahes hakkama sai küll, aga väga tüütu oli.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 4 korda
no just:
http://www.buhler.com/sitefiles/product ... option.htm
ma tsikliga küll ei raatsi, traktoritel on asi ilmselge...

http://www.buhler.com/sitefiles/product ... option.htm
ma tsikliga küll ei raatsi, traktoritel on asi ilmselge...

Suzuki VX800 '93
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.