Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris

Kasutaja avatar

Teema algataja
pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris

Lugemata postitus Postitas pacaan »

wheelie bar-ide mõte on (nagu mina sellest aru saanud olen) see eelkõige, et saaksid startida ja sõita jõuga, kartmata "üle tõmbamist".
kasutegur toimiks rattal mis oleks võimeline võimsuse poolest kogu veerandmiili sõitma powerwheeliet (ratas õhus). selliseid rattaid on eestis täitsa olemas, muide ja mitte üks.

selle nö jõuga stardi puhul tuleb välja kohe teine muutuja - s.o. pidamine. mida eesti radadel üldjuhul napib kuna pole liimirajad. pidamine küll suureneb vbla mõningal määral kuna baridega ei kasutada pikka kiiget (mis ka pidamist halvendab), kuid ilmselt paljal betoonil pole asi siiski kaugeltki selline mis nt 400+ hp pilli võimaldaks täisgaasil startida nii, et sellest midagi välja tuleks.

aga kõige olulisem selle mitte kasutamise juures on hoopis see, et rajad kus eestis sõidetakse pole ju sildedad - väga kaugel sellest - mis ilmselt teeb baridega sõitmise ka kergelt eluohtlikuks...

nii et kokkuvõtvalt. oleks rada, tuleks rajale ka rattaid millel neid kasutada.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”