Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
wheelie bar-ide mõte on (nagu mina sellest aru saanud olen) see eelkõige, et saaksid startida ja sõita jõuga, kartmata "üle tõmbamist".
kasutegur toimiks rattal mis oleks võimeline võimsuse poolest kogu veerandmiili sõitma powerwheeliet (ratas õhus). selliseid rattaid on eestis täitsa olemas, muide ja mitte üks.
selle nö jõuga stardi puhul tuleb välja kohe teine muutuja - s.o. pidamine. mida eesti radadel üldjuhul napib kuna pole liimirajad. pidamine küll suureneb vbla mõningal määral kuna baridega ei kasutada pikka kiiget (mis ka pidamist halvendab), kuid ilmselt paljal betoonil pole asi siiski kaugeltki selline mis nt 400+ hp pilli võimaldaks täisgaasil startida nii, et sellest midagi välja tuleks.
aga kõige olulisem selle mitte kasutamise juures on hoopis see, et rajad kus eestis sõidetakse pole ju sildedad - väga kaugel sellest - mis ilmselt teeb baridega sõitmise ka kergelt eluohtlikuks...
nii et kokkuvõtvalt. oleks rada, tuleks rajale ka rattaid millel neid kasutada.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.