Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
ml1710p

Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Tervist!

Plaan siis üks nendest ratastest soetada. Aga kumb? Sõidaks pool ajast maastikul, pool asfaldil. Ise kaldun pigem sinna TT600Ri poole, sest KTMiga kogemus puudub. Kas TT600R`i piirata saab 25kw peale? Toob see piiramine olulise hinnalisa? Motodepoos peaks üks 2000.a. TT600R olemas olema aga see on 31kw ja seega on minu jaoks vaja piiraja peale panna (olen 18-aastane ja tahaks selle rattaga A4-kategooriat kevadel teha). Ja siis seda ka tahaks veel teada, et kui A1 on olemas ja tahad kuni 25kw lube teha kas siis peab ainult sõidueksami tegema ARKis?

Viimati muutis ml1710p, 24 Mär 2009, 16:05, muudetud 7 korda kokku.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: KTM LC4 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas 417 »

lc 4 on mootori mitte ratta mark

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas bitter »

Minu teada defineerib täheühend "LC4" KTM-i mootorrattaid siiski suht-koht hästi. Mitte küll nii täpne väljend kui TT600R aga siiski.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas mella »

Tere, ma ei tea ka, kas osta sapakas või porsche, aga ilmselt ostan sapaka, sest porschega kogemus puudub.
Lammas oled mees, lammas ;)

Kõige odavam on sul osta juba piiratud ratas, sest piiramine maksab ca 3+k juurde. TTR-l on väntkäivitus, KTM-l on enamikel elekter + vänt, krossimudelid on ainult vändaga. Siit tuleb ka kaaluvahe - TTR kaalub samapalju, kui vändaga LC4. Ja vähem, kui elektriga LC4.
Kui TTR valid, siis vaata amorte - osad on öhlins, osa mingi muu. See mingi muu ei kannata kriitikat.
Mina valiks sellegipoolest LC4. Vesijahutuse ja E-stardiga.

ml1710p kirjutas:

Tervist!

Plaan siis üks nendest ratastest soetada. Aga kumb? Sõidaks pool ajast maastikul, pool asfaldil. Ise kaldun pigem sinna TT600Ri poole, sest KTMiga kogemus puudub. Kas TT600R`i piirata saab 25kw peale? Toob see piiramine olulise hinnalisa? Motodepoos peaks üks 2000.a. TT600R olemas olema aga see on 31kw ja seega on minu jaoks vaja piiraja peale panna (olen 18-aastane ja tahaks selle rattaga A4-kategooriat kevadel teha). Ja siis seda ka tahaks veel teada, et kui A1 on olemas ja tahad kuni 25kw lube teha kas siis peab ainult sõidueksami tegema ARKis?


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas janis »

TT600R on uimasem, aga see eest on ta vastupidavama mootoriga. KTM-iga on natuke lõbusam sõita (äkilisem), külajutud räägivad, et laguneb kergelt samas üks vastupidavamaid KTM-idest, TT600R vajab õlivahetust iga 5000 km ja mootor kestab kordades kauem kui LC4. Mina sõidaks siiski KTM-iga kui remondiks ja hoolduseks raha jätkuks. Kasuta otsingut, mõlemate rataste kohta on siin juttu küllaga olnud, kuskil oli isegi pikemalt KTM-i vajalikust hooldusest kirjutatud. Ja annab küll piirata, pannakse üks seib parempoolse karpa ette, mille saab 10 minutiga eemaldada.
Ja ARK-is ikka ainult sõidueksam.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas mella »

ml1710p kirjutas:

Eks iga lits kiidab oma v*ttu.

Kuna sa tsiklist ei kirjutanud sõnagi, siis sa kiidad enda oma? tundub, et tegemist naisega?

janis kirjutas:

TT600R vajab õlivahetust iga 5000 km ja mootor kestab kordades kauem kui LC4. Ja annab küll piirata, pannakse üks seib parempoolse karpa ette, mille saab 10 minutiga eemaldada.

See on naiste külajutt. LC4 hooldus on samuti 5000km. Mootori kestvus on omanikus kinni. "KORDADES" vahet kindlasti pole. Isegi mitte poolkordades. Lagunevad nii LC4 kui TTR, kui hooldamata jätad. TTR tõenäoliselt andestab küll hooldusvigu paremini, kuid sellise kiviaegse mootori puhul on see ka mõistetav ;)
Kui ma peaks enamuse ajast metsavahel veetma, võtaks Öhlinsiga TTR-i. Kui maanteel, siie e-stardiga LC4. Ja kui mudas, siis tõenäoliselt ei kumbagi nendest. (üks on raske ja teine vändaga)

Piirajast, Ok, paned seibi ette. Ja edasi? Sõidad ARK-i ja ütled, et on piiratud? Paremal juhul saadetakse seenele, halvemal saad kirja kooskõlastamata ümberehituse.
Selleks, et ARK sul piirangu registrisse kannaks, tahab ta esinduse kui pädeva töökoja kinnitust muudatuse kohta. Ja pädev töökoda tahab selle muudatuse sooritamise eest raha. Võimalik, et ühepütisel on see odavam, kuid Ramo võttis R4 mootori piiramise eest 3K.

LC4-de kohta ma pole märganud, kuid igasugu EXC (450, 525) mudelid tulevad tihti saksamaalt ja rootsist juba 12kW piiranguga, mis enamjaolt on vaid paberites.


urkky
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Aug 2004, 23:08
Asukoht: Tartu

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas urkky »

mella kirjutas:

Tere, ma ei tea ka, kas osta sapakas või porsche, aga ilmselt ostan sapaka, sest porschega kogemus puudub.
Lammas oled mees, lammas ;)

Mella siis jälle "pani ära" nagu näha aga see selleks.

Huvi pärast kohe vaatasin tsikleid mis hetkel müügis on ja hakkas silma see:
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid

Tegu ei ole muidugi ei KTM-i ega Yamuga kuid võiks olla samuti üks võimalik variant, hind ka nagu samas klassis peaks olema. Passis ainult 10 kw.

Erkki
GSX-R 750 1989
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas sang »

Mina vaataks kah DRZ400 poole: kergem, moodsam, eriti algaja jaoks igati mõnusam kui eelmainitud. Eriti mõttekas on seda vaadata, kui asfaldi sõidust suurema osa moodustab sõit asulas. Maastikul on DRZ raudselt adekvaatsem kui eelmainit tsiklid. Trassi peal on ta vist küll tsipa kipakas, nii et kui kavatsed pidevalt maanteed nühkida, siis tasuks veel mõelda. Kuigi, rebaseonu käis DRZga arbuusidemaal ära ega nutnud üldse:). Hooldust tuleb vist kah natuke tihemini teha kui TTR või LC4 juures, kuid mitte ka nii palju kui hardenduuro puhul. Kindlasti tuleks ostes olla kindel, et tegemist on registris oleva tsikliga, sest DRZ on kahte tüüpi: tänavalegaalne ja off-road only versioon. Konkreetne viidatud mudel on vist off-road versioon, sest mu mäletamist mööda oli tänavalegaalne versioon nupust käivitatav.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas mella »

sang kirjutas:

Hooldust tuleb vist kah natuke tihemini teha kui TTR või LC4 juures, kuid mitte ka nii palju kui hardenduuro puhul. Kindlasti tuleks ostes olla kindel, et tegemist on registris oleva tsikliga, sest DRZ on kahte tüüpi: tänavalegaalne ja off-road only versioon. Konkreetne viidatud mudel on vist off-road versioon, sest mu mäletamist mööda oli tänavalegaalne versioon nupust käivitatav.

2 ebatäpsust:

  1. 2003 DRZ400E puhul on õlivahetus 60h, mis teeb ka välbaks 5000km, kui kogu aeg 83km/h sõidad ;)
    Aga see on 2a uuem mudel ning ainult E-stardiga.

  2. 2003a 400E on puhas offroad versioon, ometigi ainult E-stardiga. Tõenäoliselt 2001 mudelil on veel vändaga mootor või on neid eri variante.


Teema algataja
DR650

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas DR650 »

Hommik härrased,
DR´e on eri versioone. Enda vana sai arvele tõrgeteta ka nii, et lugupeetud härra ei leidnud sama tähist nimistust. kuid viisakalt leppisime uue tähisega passis.
kahte võimalust on - vänt ja vänt+starter. selle erinevuse poolest ei saa veel liigitada tänava ja "metsaleegaalsust".
pildilt ei saa kindlalt väita, et suunad olemas - kui on ja olemas ka eelnev teh pass, siis peaksid arvele saama kenasti. kui suunad ka puuduvad ja ratas meeldib , siis see ei ole ju ületamatu raskus need ka külge panna.
'''
ise kaotasin need küll esimese suvega

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas mella »

DR650 kirjutas:

DR´e on eri versioone.

Sa räägid DR või DRZ-st?


Teema algataja
ml1710p

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Hea oleks, kui ratas kahekohaline oleks. TT600R`i vaatan sellepärast, et mulle meeldib selle lihtsus.

Viimati muutis ml1710p, 23 Mär 2009, 18:30, muudetud 3 korda kokku.

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Huvi pärast kohe vaatasin tsikleid mis hetkel müügis on ja hakkas silma see:
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid

see minu räim ju :) selle ratta eestis arvele saamine oli pikaajaline närvirakkude hävitamine,kuid targem andis siiski järgi(ARK) ´antud masinal on suunad, viled, tuled kõik olemas :bsmile:

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

Asunik
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Okt 2008, 12:18
Tsikkel: Planeta-3,Big800,XR600,XL700
Asukoht: Tartumaa

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas Asunik »

sang kirjutas:

Mina vaataks kah DRZ400 poole: kergem, moodsam, eriti algaja jaoks igati mõnusam kui eelmainitud. Eriti mõttekas on seda vaadata, kui asfaldi sõidust suurema osa moodustab sõit asulas. Maastikul on DRZ raudselt adekvaatsem kui eelmainit tsiklid.

Mina vaataks kah DRZ400 poole, minu XR-st palju kergem, aga samas palju äkilisem. Olen isegi seda Kaaru DRZ proovinud ja nuriseda ei saa.

:D

Teema algataja
Timo R.

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas Timo R. »

aga mina arvan, et kui sa tahad 50% sõita maastikul ja 50% asfaldil, siis ei saa sa kumbagi valikuga õnnelikuks. pane silmad kinni ja proovi ikkagi ette kujutada, kuidas sa põhiliselt oma ratta kasutust näed.
kui tahad asfaldi ratast, siis on valikut igale maitsele, kui maastiku ratast, siis soovitan sulle kindlasti võtta midagi kergemat kui TT600R (130+kg) või LC4 (samuti 130+kg). need sobivad heal juhul kruusale. Õhkjahutusega vana ratta jätaksin isiklikult kohe valikust välja. kuid maastikul on kaks asja, mis otsustavad: kaal ja amortide töö -see on fakt. mootor vaevalt et lahjaks jääb (vähemalt esimese ratta puhul mitte). selles mõttes olen nõus Mellaga (kiidab ta siis enda või naabrinaise "masinat") ja julgeksin samuti soovitada (kiita) KTM EXC-d. alates 2003 EXC WP amorid on juba kindlalt igas asendis TTR/LC4 omadest üle (kui sa just ÖHLINSiga TTR ei leia, aga sellel rattal on jälle kõik muu kiviajas võrreldes amortidega).
Eestis liikuvad EXC-d põhiliselt 450ccm ja suuremad nelarid (ilmselt põhjustatuna rahakamate meeste üldisest kompleksist osta ainult suuri ja väga suuri mootoreid :)))). minu arvamus on, et vähemalt ülemise otsa EXC mootorid (nelarid) on üldiselt "pommikindlad" -võid siit samast foorumist ka nende kohta juurde lugeda ja kasutajate käest juurde uurida. ka hetkel on turul täiesti müügis 525EXC, millel passis 12kW (arva ära, kelle oma!! :mrgreen: ). DRZ kohta olen kuulnud, et just mootorid ei ole eriti töökindlad, samas ise seda ratast omanud ei ole ja kuulujutte võib uskuda ja võib ka mitte uskuda.


Teema algataja
ml1710p

Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Kui pikk 525 EXC hooldusvälp on? TT600Ri viskasin selle vanuse tõttu peast. Sõber soovitas ka 525 EXCd aga see on ühekohaline, vahel aga oleks teist kohta ka vaja. Tasuks siis ikka LC4`ja vaadata, kuna neid on kahekohalisi ka?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja otsib enduuro (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas mella »

EXC-d on ühekohalised. LC4 tänavarattad on 2-kohalised, krossirattad 1-kohalised.
LC4-ga on täitsa võimalik maastikul sõita ja päris kiiresti, kuid sellek speab oskama ja kaalu omama. Algajale ei soovita.
Kui võimalik, unusta see 2. koht ära, sest maastikul sa niikuinii 2-kesi ei sõida ja asfaldil pole ka mugav. Selle jaoks on matkarattad ;)

EXC on hea valik, kuigi ma soovitan väiksemat kubatuuri - lihtsam juhtida metsavahel. vanem 250 on lahja, 450EXC on hea masin, kuid neid Eestis palju pole. 525 on juba liiga võimas algajale, kuid neid on palju müügis.

DRZ mootor on töökindel, kuid õrn välistele löökidele. Kivi otsa kukkumine võib lõppeda kaane keevitusega.

EXC kohustuslikud hooldused leiad siit:

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=33715

Lohutuseks võin öelda, et teise firma kergetel on see samasugune.
Kui vähe hooldada tahad, osta korralik DRZ400

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Algaja otsib enduuro (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas 417 »

LC 4 poolest 50% maastikul ja 50% asfaldil( linnas mitte maanteel) on siis parim valik duke , 2 paari velgi ja 2 plasti komplekti ja pikemaks otsaks suur paak .
muidugi "kergelt juhitav ja mänguasi" ta pole kuid teeb ära mis nõutud.

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja otsib enduuro (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas mella »

417 kirjutas:

LC 4 poolest 50% maastikul ja 50% asfaldil( linnas mitte maanteel) on siis parim valik duke , 2 paari velgi ja 2 plasti komplekti ja pikemaks otsaks suur paak .
muidugi "kergelt juhitav ja mänguasi" ta pole kuid teeb ära mis nõutud.

Samahästi või tavalisele LC4-le teise veljekomplekti ja plastid võtta. Duke raske tulekomplekti viskaks niikuinii esimeses järgus minema ;)


Teema algataja
Timo R.

Re: Algaja otsib enduuro (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas Timo R. »

ma saan aru, et sul on just värske pruut tekkinud ja tahad temaga koos kangesti motikaga sõita. ma võin öelda, et ükskõik millise valiku sa kõneall olnud ratastest ka ei tee (DRZ, EXC, LC4 või TT600R), siis olenemata sellest, mis passis kirjas on, kahekesi nende ratastega sõita ei ole võimalik. tehniliselt isegi saab, aga asend on täiesti kreekaee, enamuses neil sadul selleks väga ebamugav, juhil piiratud liikumine, vedrustus ei tööta normaalselt jne...

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Algaja otsib enduuro (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Kahekesi sõitmiseks on suuremad endurod. Suzuki DR650 ja Yamaha XT600 näiteks kui päris pirakaid ei taha.


Teema algataja
ml1710p

Re: Algaja otsib enduuro (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Kuna see ratas oleks mulle esimene suurem ratas, jääksin vist ikkagi LC4ja juurde. Sõidan sellega natuke ja siis lähen EXC peale üle. Iseasi on see, kas ma kuni 25kw võimsusega LC4ja Eestist leian. Hetkel on üks LC4 540(!?) saadaval aga vanus on juba selline...võimsus on muidu passis 20kw ja see sobiks. Ainult mingid tänavalegaalsed rehvid alla ja sõidueksamile. Jutt käib sellest rattast: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid . Tasub sellist üldse vaadata või tuleks pilk uuematele suunata?

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas Möku »

ml1710p kirjutas:

Sõidan sellega natuke ja siis lähen EXC peale üle. ....Tasub sellist üldse vaadata või tuleks pilk uuematele suunata?

kui sa juba tead, et sa hiljem EXC peale üle lähed, siis miks sa oma rahakotti üldse selle LC4 ga vaevad? Tee oma parim mõte kohe teoks, ära lepi pooliku lahendusega :wink:

Ja seljakott on mõistlik hoopis autoga sulle järgi sõitma panna. Kahekesi kruiisimiseks mõnusat ja samal ajal maastikul, liival - kruusal hästi liikuvat ratast sa samal ajal ei leia. Osta parem kaks ratast. Tibudele enduro rattad niikuinii ei meeldi, neile läheb hinge kas korralik kroom või supersport.

Muidu mul üks kümne-kaheteistaastane ratas sõitis küll ja oli väga töökindel. Ka siis kui õunapuu all talve üle elas, siis läks kevadel nupust käima ja kõik toimis. Eks kõik sõltub konkreetsest isendist.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Minul hakkaks küll oma ratast kahju kui ta talve õunapuu all veetma peaks (togi)


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Kui on võimalik muretse kohe exc, otsi selline millel passis 12 kw ja ok.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas mella »

Normaalne LC4 on kas 620, 640 või 660 mootoriga. Või veel suuremaga.
Igasugu 600, 540 ja 400 on mingid vähelevinud või ebatöökindlad.


Teema algataja
ml1710p

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

4cl kirjutas:

Kui on võimalik muretse kohe exc, otsi selline millel passis 12 kw ja ok.

Miks kohe EXC? Mulle sobiks LC4 küll, uuemad LC4jad (alates 2002) on päris ilusad ka :D . EXC hooldused on minu jaoks liiga tihedad ja masin ise on ka liiga võimas mulle ma arvan. Ma otsin pigem sellist "linnamaasturit", mitte niiväga kergenduurot. Mis hinnaklassis uuemad LC4jad Eestis üldse on? On mõtekam saksast tuua?

Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas Regula »

Algajale soovitaks ise ka just DRZ'i. Ise olen ka "üsna" algaja ikkagi ja valisin ka suht samade rataste hulgast, aga KTM ei meeldinud sellepärast, et juba siin meie bikeri foorumis olen näinud metsikul hulgal selliseid teemasi mis sisaldavad sõna "lc4" ja mingeid probleeme. Ühesõnaga sinna võib hakata palju raha minema (?)
TTR600 ei meeldinud kuna oli natuke ikka liiga "krossikas", et päris linnadevahelt maanteesi ei sõida ja selline päris suur ja kõrge ratas.
Ja valisin DRZ'i ja sealt siis S mudeli (SM on supermoto, E mingi krossikas peaaegu ja S selline "steet?" või mingi vahepealne, valid ainult kummid alla ja sõidad igalpool) ja olen väga rahul, mõnus ilus kergenduuro, saab hästi kahekesi sõita, saab pakke kanda ja väiksemaid matku ette võtta, linnas on väga mõnus sõita, kütusekulu on päris ökonoomne ja algajale üleüldiselt väga hea :)

Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas mella »

Regula kirjutas:

KTM ei meeldinud sellepärast, et juba siin meie bikeri foorumis olen näinud metsikul hulgal selliseid teemasi mis sisaldavad sõna "lc4" ja mingeid probleeme. Ühesõnaga sinna võib hakata palju raha minema (?)

Küsimärk näitab seda, et sa pole ka ise oma väites eriti veendunud. Selle peale ilmselt ei tulnud, et KTM endurod on meil kõihge levinumad, seetõttu on ka nendest rohkem kirjutatud - ka probleemidest.
DRZ kohta võin ka probleemseid kohti tuua - nõrk karter, klikiaegsed amordid. S-mudel on rohkem linnamaasturi moodi, see on kõvasti kohitsetum kui E.


Teema algataja
ml1710p

Re: Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud)

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Kuidas KTMil käigud käivad? Ikka tavaliselt, et esimene alla ja teised üles?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”