veekindel odav navi nüüd saadaval
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
creativ kirjutas:ok see oli nali aga kui seade võimaldaks kasutada põhifunktsioone ka sõidu ajal siis oleks tal konkurentsieelis. et mul 550 ja 660 kogemus puudub siis ootangi kasutajate kogemusi et kas 550 on võimalik mingil määral ka sõidu ajal ohutult käsitleda....kasvõi näiteks ekraanipilti zuumida, telefoni numbrit valida või mp3 lugusid sirvida või midagi muud sellist.
Möödunud hooajal sai 17000km läbitud, 99% ajast oli Zumo küljes. Sai sõidu ajal zuumida, sobivamat teekonda valida, aadresse otsida, telefoniga helistada, mp3 valida jne
Harjumise asi, midagi keerulist selles minu arust küll pole. Loomulikult on alati ohutum tee kõrvale seisma jääda, aga enamasti piisab ka kiiruse vähendamisest, kui muidu ei saa. Mina küll ei mäleta, et oleksin seeläbi mingisse eriti ohlikku situatsiooni sattunud, küll oleksin aga Serbias hoopis mägesid vahtides äärepealt reisikaaslase rattale tagant otsa sõitnud.
Muide - nendest nuppudest, mis Zumo 550-l ekraani servas on, navigeerimisel eriti abi ei ole. Enamus toiminguid käib ikka puuteekraani abil.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
randel kirjutas:Möödunud hooajal sai 17000km läbitud, 99% ajast oli Zumo küljes. Sai sõidu ajal zuumida, sobivamat teekonda valida, aadresse otsida, telefoniga helistada, mp3 valida jne
Harjumise asi, midagi keerulist selles minu arust küll pole. Loomulikult on alati ohutum tee kõrvale seisma jääda, aga enamasti piisab ka kiiruse vähendamisest, kui muidu ei saa. Mina küll ei mäleta, et oleksin seeläbi mingisse eriti ohlikku situatsiooni sattunud, küll oleksin aga Serbias hoopis mägesid vahtides äärepealt reisikaaslase rattale tagant otsa sõitnud.
Muide - nendest nuppudest, mis Zumo 550-l ekraani servas on, navigeerimisel eriti abi ei ole. Enamus toiminguid käib ikka puuteekraani abil.
selge! sellist vastust soovisingi! seega võib järeldada, et käsitlemises ei ole vahet kas zümo või nüvi660. nüvi eeliseks suurem ekraan ja seega ka lihtsam kindas käega ikoonidele pihta saada.
et 660-l on stereo BT siis on see kindel argument (mul kiivris stereo sonyericsson BT vastuvõtja koos mikriga) hakkan kalduma 660 poole
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
creativ, vot Garmin etrexi seeria gepsude kasutamine sõiduajal on omaette leiutamine
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Võrdlesin neid kahte andmetelt ning tooksin siis välja mis on Zümo 660-l juures võrreldes Zümo 550-ga:
Ekraan on 660-l suurem: (2,5 cm laiem ja 0,3 cm kõrgem ning diagonaal on 2 cm suurem) kuid puuduvad vasakul küljel eraldi välja toodud nupud nagu Zümo 550-l, millest ma saan aru pole navigeerimisel nagunii kasu.
Seade ise on 30,5 g kergem mis kütuse kulue kasulik
Aku elu iga väidetavalt tunnikene kauem ehk siis ca. 5 h.
Millest ma Zümo 660-l puhul aru ei saa on: Voice prompts (e.g. "Turn right in 500 ft."): zümo 550-l saad seda kuulata näiteks läbi Scala Rider Q2 seadme üle Bluetoothi aga 660-i spetsifikatsioonis on kirjas selle koha peal: Voice prompts (e.g. "Turn right in 500 ft."):yes (internal speaker) et misasja kas sellel tuleb läbi seadme küljes oleva kõlari hääljuhis mida kiivriga ja tuules nagunii ei kuule või käib ikka kõik Bluetoothi kaudu kenasti kiivrisse, muidu oleks kuidagi ajuvaba ju kui sinihammas on olemas aga hääljuhiseid kuulata ei saa aga telefoniga ühendamise ja helistamise võimalus on.
Veel üks arusaamatu asi minu jaoks: Bluetooth® wireless technology (connect to your phone for hands-free calling): Zümo 660 puhul siis ---> yes (with A2DP technology) misasi see A2DP on
Väga positiivne on kindlasti uus ja odavam hind (kuskil 100 $ odavam ca 1200,- eek)
Aga nüüd siis Garmin Zümo 660-i uuendused mida Zümo 550-l ei ole:
1 ) Lane assist (guides you to the proper lane for navigation)
2 ) 3-D building view (displays buildings in 3-D) ----> tea kas abiks ka linna navigeerimisel kui reaalset majade pilti ka ekraanil näed, lihtsustab ehk sõitmist veelgi.
3 ) MSN® Direct compatible ----> et mis see siis on või mis tuu teeb ?
4 ) Speed limit indicator (displays speed limit for most major roads) -----> kiiruspiirngu infot teel hea teada, eriti kui oled veel välisriigis
5 )Where Am I? (find closest hospitals, police & gas stations, nearest address & intersection) --> kas see pole POI ? Kas Zümo 550-l pole seda siis
6 ) Qwerty or ABC keyboard (choose keyboard layout) ---> et mis see on siis täpsemalt
7 ) Garmin Garage™ voices compatible (download custom voices to your device) ---> mitte eriti oluline lisa aga saab siis meelepärase hääle tirida kes juhatab ma saan aru.
8 ) Photo navigation (navigate to geotagged photos) --> ka ei saa täpselt aru mis see funktsioon endas peidab.
9 ) World travel clock, currency & unit converter, calculator ---> võib reisul vaja minna.
Zümo 660 kasutab siis SD mälukaardi asemel microSD kaarti
Loomulikult on uus Zümo 660 ka veekindel. Üks asi millest ma aru ei saa on see et Zümo 550-l sai sisestada 500 teekonna punkti ja 50 teekonda siis Zümo 660-l saab sisestada küll rohkem teekonna punkte ja nimelt 1000 aga teekondi millegipärast vähem ehk siis 10 ainult millest peaks vist piisama...?
Ega ei ole juba luureinfot millal mainitud uus seade Eestis turule jõuab ja mis tuleb selle SOODSAMAKS hinaks võrreldes Zümo 550-ga
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Millest ma Zümo 660-l puhul aru ei saa on: Voice prompts (e.g. "Turn right in 500 ft."): zümo 550-l saad seda kuulata näiteks läbi Scala Rider Q2 seadme üle Bluetoothi aga 660-i spetsifikatsioonis on kirjas selle koha peal: Voice prompts (e.g. "Turn right in 500 ft."):yes (internal speaker) et misasja
550 küljes ei ole spiikerit, mis ütleks sulle juhiseid, hääle jaoks tuleb kasutada väliseid tehnikatükke. Pealegi on aparaat konstrueeritud nii, et hääl tuleb temast välja ainult siis, kui ta on asetataud tsikli/auto hoidikusse ehk väline toide on taga, akutoitel olles ta häält ei tee. Väidetavalt oli see lahendus aku säästmiseks. Nüüd tundub siis olema hoopis asisem aku peal.
Veel üks arusaamatu asi minu jaoks: Bluetooth® wireless technology (connect to your phone for hands-free calling): Zümo 660 puhul siis ---> yes (with A2DP technology) misasi see A2DP on
Eespool tegelt juba kirjutati sellest. See on Bluutuufi stereotehnoloogia ehk klassikalise ühe kanali asemel on korraga kaks sinihmaba kanalit, et kõrvaklappidesse jõuaks stereohääl.
Hinnast niipalju, et igale turule määrab tootja oma hinna, seega ei maksaks USA hinnast väga joonduda. Võimalik, et Euroturule määrab tehas hoopis kirvema hinna, seda ei tea. Maaletoojal (vähemalt mitte Eesti omal) pole sellisesse otsustusprotsessi kuidagi võimalik sekkuda. Samas aga on ka euroturul elektroonika ja tehnika hinnad languskursil, näiteks ostsin uue pesumasina, mille vanem mudel (samuti samas poes müügis) maksis rohkem. Lihtsalt tootja oli poele odavama hinnaga kaupa pakkunud, vot nii.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
sang kirjutas:Hinnast niipalju, et igale turule määrab tootja oma hinna, seega ei maksaks USA hinnast väga joonduda. Võimalik, et Euroturule määrab tehas hoopis kirvema hinna, seda ei tea. Maaletoojal (vähemalt mitte Eesti omal) pole sellisesse otsustusprotsessi kuidagi võimalik sekkuda. Samas aga on ka euroturul elektroonika ja tehnika hinnad languskursil, näiteks ostsin uue pesumasina, mille vanem mudel (samuti samas poes müügis) maksis rohkem. Lihtsalt tootja oli poele odavama hinnaga kaupa pakkunud, vot nii.
vot keeruline see hinnateema üldse. suur 42tolline plasma või lcd maksab täna samapalju või vähem kui zümo või nüvi. no on ju ruumi hinnal alla tulla!? vaja vaid nats oodata.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
OK saan aru siis et uuel 660-l hääljuhiste teema kõik sama nagu 550-l et Scala rider Q2 peakomplektis saad neid juhiseid kuulata, lihtsalt tal lisana see Stereo heli kuulamise võimalus mis MP3 playeri puhul peakski olema. Kas sa ka minu välja toodud punktide: 3,5,6,8 kohta ka midagi oskad kosta või valgustada lähemalt ? Ja selge see et ei saa USA hindadest juhinduda aga ma loodan et tuleb ka eesti turule soodsama hinnaga....
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
1 ) Lane assist (guides you to the proper lane for navigation)
Töötab ainult siis, kui kaart toetab erinevate sõiduridade eristamist. Eestist täiesti mõttetu, Euroopas võib-olla kuskil midagi on, aga eelkõige USA turu omadus
2 ) 3-D building view (displays buildings in 3-D) ----> tea kas abiks ka linna navigeerimisel kui reaalset majade pilti ka ekraanil näed, lihtsustab ehk sõitmist veelgi.
Töötab ainult siis, kui sisselaetud kaart sisaldab 3D vaadet. Eesti kaartide (Regio, EOMap) puhul seda ei ole, küll aga Euroopa kaartide puhul ja USAs. Äkki isegi on sellest mingit abi, seal kus töötab.
3 ) MSN® Direct compatible ----> et mis see siis on või mis tuu teeb ?
Google on su sõber vt http://www.msndirect.com/. USA-sisene teenus teepealse info edastamiseks.
4 ) Speed limit indicator (displays speed limit for most major roads) -----> kiiruspiirngu infot teel hea teada, eriti kui oled veel välisriigis
Töötab siis, kui vastavas kaardis on vastava info olemas.
5 )Where Am I? (find closest hospitals, police & gas stations, nearest address & intersection) --> kas see pole POI ? Kas Zümo 550-l pole seda siis
Minu arust on ka 550-s (ei mäleta). Põhimõtteliselt vajutad seda nuppu ja siis masin näitab sulle kätte sinu asukoha ja seda ümbritsevad POI-d
6 ) Qwerty or ABC keyboard (choose keyboard layout) ---> et mis see on siis täpsemalt
Saad valida, kas sisestamis klaviatuur puutetundlikul ekraanil on klassikaline arvutiklaver (qwerty) või lihtsalt tähestikulises järjekorras (abc). 550 on ainult viimane ja see on harjumatu.
7 ) Garmin Garage™ voices compatible (download custom voices to your device) ---> mitte eriti oluline lisa aga saab siis meelepärase hääle tirida kes juhatab ma saan aru.
Tõlge: "Palun külastage meie veebi ja ostke mõttetuid lisavidinaid"
8 ) Photo navigation (navigate to geotagged photos) --> ka ei saa täpselt aru mis see funktsioon endas peidab.
Kui laed aparaati foto, millel on küljes ka andmed foto tegemise asukohast (geotag, tekib GPS-ga varustatud fotokate või telefonidega pildistamisel), siis aparaat oskab sind juhatada selle foto tegemise asukohta.
9 ) World travel clock, currency & unit converter, calculator ---> võib reisul vaja minna.
Nüvidel on see omadus vist juba mõnda aega küljes olnud, 550-l millegi pärast mitte. Samas pole see ka eriline ostuargument, kuna ka väga paljudel tänapäeva telefonidel on see küljes.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Selge pilt leidsin jah googeldades üht teist vastuseid ning Garmini kodukalt. Ühesõnaga siis ainukene lisa on suurem ekraan, klaviatuuri valimise variant ekraanil, stereo võimalusega blutuut, väidetaval parem aku ja ehk ka hind. Muud funktsioonid kas USA või euroopa jaoks. Iseenesest tundub nagu paari omaduse poolest veidi parem, kui hind ka sodsam siis ju tip top, vaatab ootab ära kui see asi ilmub, muidu piilusin siiamaani Zümo 550 poole silmaga.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
jup kirjutas:Zümot siin kiidetud palju, aga kas äkki on kellelgi kogemusi ka nüvi 550-ga. Seda mida garmin oma toodangu koht ise ütleb, võib lugeda netist igalt poolt. Aga äkki mõni foorumlane omab juba ka nüvi 550-t ja on nõus ka oma kogemusi teistega jagama (nt puutetundliku ekraani kasutamine kinnastega, seadme veekindlus, rattahoidik - müügil ju 2 täiesti erineva hinnaklassiga hoidikut nüvi 550-le (on-road ja off-road?).
Või on tõesti tegu nii uue seadmega, et keegi pole jõudnud, veel proovisõitu teha?
Kokkuvõte ühest nädalavahetusest Nüvi 550-ga, võrdluseks siiamaani autos kasutusel olnud Nüvi 310 aka 360. Ekraanisuurus mõlemal sama ja ka pikslite arv.
Ei taha olla sugugi pahatahtlik, piilusin ka ise 550 poole, et äkki sobib paremini suviste tsikliplaanidega, aga selline tulemus siis tuli:
Poolt:
- näitab kõrgusjooni koos kõrgustega, aga seda vist ainult 2D vaates, 3D vaates nagu ei märganud.
- juhatamisel on näha korraga nii hetkekiirus kui vahemaa järgmise sammuni. 310-l oli hetkekiirus kaardivaates näha vaid siis kui ilma juhatamata sõita. Kiirust sai ka vaadata, kui tripmeetri peale minna, aga siis ei näinud jälle kaarti.
- 310 ütles linnas liikudes ekraani ülaservas järgmise ristuva tänava nime, 550 ütleb, millisel tänaval/teel parajasti liigud. Igati mõistlik minuarust.
- klõps autol annab koordinaadid ja ligikaudse aadressi.
Vastu:
- Kandilistest ümmargusteks tehtud nupud on veelgi väiksemad ja raskemini tabatavad ja miks on vaja niigi väikesed nupud veel nurka kõrvuti ka panna??
Nüvi 310-l oli zoomi jaoks kaks nuppu kummaski ekraani ääres, nüüd on kaks väiksemat ühes servas kõrvuti, nii et sõidu ajal on võimatu neile adekvaatselt pihta saada. Samuti on väiksemaks tehtud nn allserva nupud. Sama lugu on tähtede sisestamisega: tähed on pisemad (7tk reas vs 9tk) ja raskemini tabatavamad (vt pilte). Kui täht läheb valesti, siis on kustukumm niiiii pisike ja nurgas, et eriti võimatu tabada. Ja et ma oma suurte sõrmedega veel rohkem hädas oleks, siis on seadistuste menüüst kadunud ka võimalus ekraani servade/nurkade tabamist kalibreerida. Ma ei viitsi isegi mõelda, kuidas neid nuppe veel kindaga kasutada, kui autos sirgel teel palja sõrmegagi raskusi tekkis. - Vasakul ja paremal all olevate numbriliste näitude selgituse fondid on väiksemaks väänatud, nii et klaasi külge kinnitatult oli raske lugeda, mis kastid, mida näitavad.
- täpselt sama naisterahvas täpselt sama lonkava eesti keelega.
- eestikeelne kasutajaliides samavõrd hullumeelseid lühendeid täis, kuigi mitmes kohas mahuks vabalt ka terve sõna.
- volüüm halvas kohas
310-l avanes korraks powerit klõpsates ekraan, kust sai sõidu ajal kiirelt timmida nii ekraani heledust kui hääle tugevust, nüüd saab sealt timmida AINULT ekraani heledust, kuigi terve ülejäänud ekraan on tühjust täis. Volüümi timmimiseks tuleb võtta esileht, kus on raskesti ligipääsetavas allservas reas NELI pisikest nuppu, millest õigele tuleb siis pihta saada. - veekindluse moodi olemuse tulemusena on 550-t tunduvalt ebamugavam autos kasutada. 310-l käib 12v juhe hoidiku külge ja kui navit vaja pole või parkides silma alt ära peitu panna vaja, siis on väga lihtne ühe käega klõpsti lahti ja kindalaekasse, pärast klõpsti samuti ühe käega hoidiku külge tagasi ja ongi vool ka kohe küljes. 550-l tuleb juhe pista otse navi külge ja siis navi koos juhtmega hoidiku külge, ära võttes siis vastupidine järjekord. Ühe käega ei õnnestunud minul 550-t ei kinnitada klaasi küljes oleva autohoidiku külge ega ka mitte sealt eemaldada
- tahtsin proovida pakutavat võimalust otse navi sees geopeitust mängida, Garmini lehel olev liides oli igati mugav, punktide failid laeti korralikult navi sisse GPX kataloogi, aga geopeituse programm keeldus koostööd tegemast, kuna tema andmetel ikkagi vajalik registratsioon. Seega jäi see proovimata.
- Bluetooth muidugi puudu
- 310-l oli kaasas nahast vutlar, millesse hea pista, kui parajasti kasutusel pole, 550-le saab juba lisatasu eest.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Ootan ise ka huviga selle Zümo 660 tulekut. Meil poes kindlasti 10k+ krooni aga kui kombineerida, saab USAst või mujalt 30-40% odavamalt. Monoheli ja reastumise assistent on asjad, mis ei luba täna enam 550 osta.
Ja kui ei saa hooajaks seda 660 kätte, siis vegeteerin oma paagikoti ja tavanaviga edasi
-
- Postitusi: 130
- Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
- Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
- Asukoht: Austraalia/nõmme
- Tänatud: 2 korda
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
MrR kirjutas:Ootan ise ka huviga selle Zümo 660 tulekut. Meil poes kindlasti 10k+ krooni aga kui kombineerida, saab USAst või mujalt 30-40% odavamalt. Monoheli ja reastumise assistent on asjad, mis ei luba täna enam 550 osta.
Ja kui ei saa hooajaks seda 660 kätte, siis vegeteerin oma paagikoti ja tavanaviga edasi
Hõmm minumeelest see suus Tom tom rider ka igati veekindel jah nüüd eestis ka suht taskukohase hinnaga!
http://www.autoalarm.ee/web/index.php?tomtomtsiklile
Helistasin sinna ja küsisin millet niisuur hinnavahe ,nende hind siis 11500 ja kohe sain hinnaks 7500krooni tunduvalt mõistlikum ,hõmm huvitab palju neid lolle oli kes selle 11500 eest omale selle ton tomi muretsesid
tundub igati mõistlik arvestades et tootja müüb sama
http://www.tomtom.com/products/category.php?ID=1&Lid=1
hinnaks siis 391 GBP ehk 6674,37 krooni trantsport juurde 7500 igati mõistlik!
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
See TomTom tundub jah päris asjalik. Mulle endale see antiikne päiksesirm ekraani kohal ei sümpatiseeri küll, ning kindlasti on see eriti tobe autos, aga ilmselt on sellest jälle mingi kasu lõõmava päikse korral. Motoorrad ajakiri andis hinnanguks Gut - ehk hea.
Mis nagu puudub, on vist see stereoheli saatmine üle BT - kuna Navid suudavad mängida ka mp3, siis oleks ju tore sealt muusikat otse kiivrisse kiiritada
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Olen seda tomtommi juba mitu aastat kasutand...Miski lollikindel riist. Vihmas ja mudas ja igal pool töötab. Eks uuemad mudelid on vähe laiema kasutusskaalaga-musa hujusa, pildid - aga ei oska puudust tunda sõidu ajal muusikast nagu, muud põnevat vahtida küll ja küll. Ka käed vabad süst. on hea kuuldavusega(no eks oleneb kiivrist paljugi). Eesti kaardid võiksid täpsemad ja ülevaatlikumad olla. Kui kuskil 20000hektarilisel aegviidu polügonil ära eksid, siis ei jää muud üle kui navilt kompassi aint vahtida ja umbes põrutada.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Eesti kaardid võiksid täpsemad ja ülevaatlikumad olla. Kui kuskil 20000hektarilisel aegviidu polügonil ära eksid, siis ei jää muud üle kui navilt kompassi aint vahtida ja umbes põrutada.
MOTT
Kui tahad Eesti detailkaarti, siis pead ikka Garmini toodangut vaatama.
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Absoluutselt õige. Ja neile, kes ikka ainult Eesti piires kulgevad, soovitaks tõesti Garmini. Mulle aga polegi seda eesti detailkaarti vaja. Siin skandinaavia kaardid on hullult täpsed ka kõik viimased urkad ja kolkad ja sihid täitsa loetavad ja see on peamine.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Ma kasutan seda Euroopas: Saksa-Austria-Šveits suvise matka ajal.
Huvitav, mul müügimehel Saksamaal on TomTomis statsionaarse kiirusemõõtja hoiataja (kui lähened ja kiirus liiga kõrge, annab Navi häälega märku) sisse ehitatud - kas sellel Rideril on ka see funktsioon?
PS! Uuemad statsionaarsed kiirusmõõtjad võtavad eest ja tagant foto!
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Bullrider kirjutas:Absoluutselt õige. Ja neile, kes ikka ainult Eesti piires kulgevad, soovitaks tõesti Garmini. Mulle aga polegi seda eesti detailkaarti vaja. Siin skandinaavia kaardid on hullult täpsed ka kõik viimased urkad ja kolkad ja sihid täitsa loetavad ja see on peamine.
tom tomile detailkaarte vist suurt polegi või ma eksin? tom tom rohkem nagu teede ja linnadepõhine. vähemalt siinpool läänemerd. või on aja jooksul asjad muutunud?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Bullrider kirjutas:Absoluutselt õige. Ja neile, kes ikka ainult Eesti piires kulgevad, soovitaks tõesti Garmini. Mulle aga polegi seda eesti detailkaarti vaja. Siin skandinaavia kaardid on hullult täpsed ka kõik viimased urkad ja kolkad ja sihid täitsa loetavad ja see on peamine.
selliseid metsikuid enduroradasid nagu meil, skandinaavias eriti polegi. siin kunagi sai telkimiskohti otsitud automatkal, siis pidime tunde kulutama et privaatset ja siledat telkimisplatsi leida. iga teejupp mis suurelt teelt ära keeras lõpes majaga ja sealt edasi ühtegi rada ei lähe. eks nii läheb ka meil aja jooksul kui väiketeed on kõik eravalduses ja niisama mitte kuhugi või järve mereäärde viivat teed enam ei eksisteeri.
Ni et endurofännid ja -matkajad! tuleb võtta veel viimast enne kui eestimaa metsad saksalaadseteks parkmetsadeks kujunevad. 10-ne aasta pärast pole alles ühtegi kruusateed...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Ega uut Zümo 660-i juba pole keegi kuskil silmanud, lubatud nagu et 2009 esimeses kvartalis tuleb välja. Kvartal hakkab varsti läbi saama...
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Ghost kirjutas:Ega uut Zümo 660-i juba pole keegi kuskil silmanud, lubatud nagu et 2009 esimeses kvartalis tuleb välja. Kvartal hakkab varsti läbi saama...
Selle jutu järgi võib alles kolmandas kvartalis loota vist.
Seniks müüvad kohalikud "soodsa" kümne kilo eest 550-t nii et silm ka ei pilgu, samas kui Inglismaalt saadetakse 7.2k eest (KM-ga) sama asi.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Kasutasin eelmine aasta TomTom Rider 2 seadet. Skandinaavia sõitsin läbi ja Eestis ka. Aga... kuna minu esimene GPS oli kunagi autos Garmin, siis TomTom'i loogika ja kujundus jäigi närvidele käima. Nii et kuu tagasi ostsin Piritalt Zümo 550.
Miks Zümo? Sest see on kohe tehtud tsiklile ja mul on savi, et Nüvi on odavam - lenksukinnitust ja toidet kohe niikuinii sellel kaasas ei ole. Pealegi mahub see minu rattal lenksu peale täpselt nii ära, et ei jää midagi häirima.
Viimase uuendusega Garmini veebist peale toote regamist tuli ka 2009 aasta Regio kaart automaagiliselt kaasa. Võtsin 1500.- eest infinite update ka ning elu peaks ka edaspidi lill olema.
Eesti keel ja selle vigasus tekstis ja kõnes? Juba ammu ei viitsi ühelegi asjale eestikeelset kasutajaliidest panna. Inglise keeles on nii arvutid kui ka muud seadmed kõik oluliselt loogilisemad ja harjumuspärased. Ja ma ei usu, et kui sa just päris idioot pole, siis valmistab sulle nii suuri raskusi inglise keeles lugemine, et see häirib GPSi järgi sõitmist.
Stereo kiivrisse? Ohjah, ma ei viitsi toppida summuteid vatti täis või sõita kiirusega 30 km/h , et oleks mingit vahet.
Aga see on minu arvamus...
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Sain täna oma USA kontaktilt pakkumise, et Zümo 660 tuleb tal lattu 07.07.09 ja müüb selle mulle 680USD eest + saatmiskulud.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Kuidas keegi nakedil on navigatsiooni juhtmed vedanud? Vasakule küljele panin ja ilmselt tuleb voolujuhe paagi alt akuni tuua. Aga need teised lisajuhtmed: mingi euroopas kasutu mini-USB, kõrvaklapp (pole tegelikult vaja, mul bt ühendus kiivrisse) ja mikrofon (miks üldse see? ), kas need lihtsalt kinni teipida ja paagi alla vedelema jätta?
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
creativ kirjutas:Bullrider kirjutas:Absoluutselt õige. Ja neile, kes ikka ainult Eesti piires kulgevad, soovitaks tõesti Garmini. Mulle aga polegi seda eesti detailkaarti vaja. Siin skandinaavia kaardid on hullult täpsed ka kõik viimased urkad ja kolkad ja sihid täitsa loetavad ja see on peamine.
tom tomile detailkaarte vist suurt polegi või ma eksin? tom tom rohkem nagu teede ja linnadepõhine. vähemalt siinpool läänemerd. või on aja jooksul asjad muutunud?
Viimane TomTom kaardiversioon katab eesti teid 99% ulatuses- puudub küll enamus metsasihte ja kraave aga katvus on oluliselt parem kui eelmisel versioonil.
Ise olin üllatunud kui pakkus marsuuti millel tee oli ainult aimatav veel- hein ikka üle 0,5m seal peal juba.
BTW- tomtom kodukas annab katvuseks 72% kuid see on vale info- järgi küsitud neilt- tegelik on jah 99% ikka.
Versioon 830.2305 kaardil.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
tomtomi 99% on umbes sama hea, mis garmini (regio/eomap) 60%...
neid tuleb kõrvuti võrrelda, ise sõitsingi vahepeal ringi, et lenksu peal olid garmin ja tomtom korraga.
tomtom läks igatahes parematele jahimaadele, kust kurat see kaart tuleb? suurem osa kruusateedest on puudu. ja mõned tähtsamad asfaldijupidki. vahepeal ei saanud näiteks tallinnast tabasallu sõita tomtomiga, lihtsalt haaberstist ei läinud teed sinnapoole... asfaldi peal eestis on anyway raske ära eksida.
tomtomi enda vead on ka minu jaoks väga suured - offroadi navigeerida ei saa. rada ei joonista. eeljoonistatud rada kasutada ei saa.
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Jah Viimsi ja Tabasalu, Tiskre olid eelmisel versioonil pehmeltöelda puudulikud- nüüdseks on Regio viimaste andmete järgi katvus ikka oluliselt parem- tõsi detailkaardiga pole tegu (metsasihid ja kuivenduskraavid on puudu suures osas- kuid on siiski osaliselt olemas juba) kuid endal kasutatav kaart on ka Western and Cental Europe ja seal pole detailne baltikumikaart nõudekski- kaart ise niigi üle 2GB- kui see kõik oleks detailne siis vasta alla 4GB ei mängi väljagi.
Ja 99% katvus on siiski teede osas- mitte kogu vabariigi topograafia osas.
Siiski on navit rohkem väljaspool eestit vaja- siin lihtsalt mugav kasutada kuid väljaspool juba vajalik.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Jõudu !
Kuidas on 2010.a Garmin Zümo 660 hindadega ja kas keegi tegeleb ka selles valdkonnas, kes saab hääd hinda pakkuda ?
http://www.garmin.ee/?id=1114 siin hetkel 8500,- eek
Kindlasti peaks olema seadmel ka garantii ja muu vajalik.
Kui keegi saab teha paremat hinda andke endast julgelt märku
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
Ghost kirjutas:Kuidas on 2010.a Garmin Zümo 660 hindadega ja kas keegi tegeleb ka selles valdkonnas, kes saab hääd hinda pakkuda ?
![]()
http://www.garmin.ee/?id=1114 siin hetkel 8500,- eek
Võrreldes aastataguste Zümo 11k vms hindadega on see 8.5k juba täitsa mõistlik ju.
Inglismaalt saab eBay kaudu Zümo 660 8k eest.
24gps.ee kaudu 8295.- eest.
Eelmise aasta lõpus sain pixmania.com kaudu soodukaga 8k eest, praegu 8935+post. Panin siia foorumisse lingi aga mode arvas, et pahapaha kommerts ja võttis postituse maha.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: veekindel odav navi nüüd saadaval
vot inglismaa, Ebay-de ja muude netipoodidega see va garantii häda, see võiks ikka olla ja meil kehtiv, et saab eestis kuskil esinduse poole pöörduda, kes garantii küsimustega tegeleb, kas ka eesti kaart pole puudu kui mujalt tellida ? Saan aru et sul on zümo 660, kui jah kuidas on ja mis seadmest arvad, ma ise endale ei otsi, sõber tahab uut saada kuna TomTom Rider 2 väsis ära, plaan oli tal see välja vahetada nagunii ja just kehvade kaartide pärast.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.