Tross- või kettlukk
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Tross- või kettlukk
Sry kui siin kusagil varem teemat käsitletud risti põiki, aga otsides midagi väga spetsiifilist ei näinud.
Küssa siis laiale ringile. Teada on, et lukk on looma jaoks, aga kas on olemas siis sellist superhypermegahead (inim)loomakindlat tross- või kettlukku mis kannatab kriitikat? Siiani olen vaadanud poodides pakutavat mis on kas liiga lühike, liiga raske, liiga kallis või liiga mannetu.
Selge see et lukk ei hoia halvimast aga teatud oludes tekitab pahalasele raskusi või käegalöömise meeleolu. Siiani ongi ost jäänud selle taha et mingit head lahendust ei ole näinud. Ehk tõesti polegi olemas sellist kindlat ja turvalist lahendust mis kannatab kaasas kanda. Mida turvalisem seda raskem ja kolakam ja mingit a al 5 kilost lukku kaasas tassida jube tüütu.
Lukk võiks olla siis piisavalt pikk ja nii kõva et kui need kaubikumehed püüavad lukku lahti muukima/saagima/lõikama hakata siis pigem löövad käega ja pill jääb alles. (eeldusel et tsikkel on lukustatud kokku teise tsikliga või ümber puu nt)
Signa muidugi samuti toeks ja turvaline parkimiskoht, aga see selleks...
ootaks asjalikke kommentaare ja näiteid trosslukude lammutamisest!
p.s. kunagi sai Hawai Expressi poes klinetidele demotud erinevaid jalgratta trosslukke. Lõikasime korralike profi lõikurtangidega lukutrossi niks naks käevahel juppideks. Pisut kallimad mudelid nõudsid paarkümmend sekki rohekm mudimist ja lammutamist.
Ei saanud proovida trosslukku millel on trossile peale aetud liigend torujupid (vist olid karastatud terasest ja nad liikusid keerlesid ümber trossi kui neid mudisid käevahel.)
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Tross- või kettlukk
http://www.youtube.com/watch?v=Cpf35C7wu6Q
siit sead hea ülevaate - ühesõnaga kui tahad aeglustada vähimalgi määral siis pead võtma jämeda lüliga, osaliselt karastatud keti koos korraliku lukuga, mis on aga raske...
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Tross- või kettlukk
trosslukud on täiesti mõtetud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6805
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Tross- või kettlukk
Kuskil nägin miskit kavalat trosslukku, millele olid lisatud ümber ja keskele väikesed laagrikuulid.
Mõte siis selles, et relakaga lastes poovad need kuulid lõikeketta kinni.
Aga eks ta ole-lukk on looma jaoks, tegu lihtsalt aja võitmisega!
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Tross- või kettlukk
see ka päris huvitav näide
seega ei saa lukule mitte kunagi mitte kusagil lootma jääda. pigem on see petlik eneserahustamise asjaolu. tundub et lukk jääb ostmata...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Tross- või kettlukk
Kindlasti on lukuga turvalisem kui ilma, kui valida siis võtab varas sellise asja mis on kaitseta(kui just tõesti tellimustöö pole). Turvaseadmete kasutamisel kannatab üldjuhul aga alati kasutusmugavus, eks seal tuleb enda jaoks piir leida. Enda rattal selline jäme kett ei mahu kuskilt ümber raamigi
Pigem muretseda kahepoolse sidega alarm ning olla ise nägemis/jooksmisulatuses
Re: Tross- või kettlukk
Olin just sama dialemma ees kas alarm + lukud või üks neid kuna raha pole üleliia ka siis otsustasin ratta lammautamise ja alarmi krudimise asemel luku kasuks. Alarm on ikka selline, et see võib vinguda külla aga ikka viiakse minema. Tõstavad raisad rulade peale ja panevad joostes ajama, ei aita ka rattalukud jne.
No ma just täna käisin ostsin Cartexist võimsa keerdumatu 250 kiulise ja tersüdamikuga 17mm trossi, selle meetri hind oli küll kirves, koos aasadega(kokku 5,5m) läks 1100+ Abloy esindusest Hard lukk 2000kr mida ei saa tangidega läbi lõigata...ee tahaks nüüd näha kes selle ära veab kui ta mul ümber puu on seal maja ees ja raami vahelt kinni )
Re: Tross- või kettlukk
hary kirjutas:Olin just sama dialemma ees kas alarm + lukud või üks neid kuna raha pole üleliia ka siis otsustasin ratta lammautamise ja alarmi krudimise asemel luku kasuks. Alarm on ikka selline, et see võib vinguda külla aga ikka viiakse minema. Tõstavad raisad rulade peale ja panevad joostes ajama, ei aita ka rattalukud jne.
No ma just täna käisin ostsin Cartexist võimsa keerdumatu 250 kiulise ja tersüdamikuga 17mm trossi, selle meetri hind oli küll kirves, koos aasadega(kokku 5,5m) läks 1100+ Abloy esindusest Hard lukk 2000kr mida ei saa tangidega läbi lõigata...ee tahaks nüüd näha kes selle ära veab kui ta mul ümber puu on seal maja ees ja raami vahelt kinni)
Sellist asja ei ole olemas mida ei saa läbi lõigata, kõik mida lukk teeb on aeglustab. See võib aga olla piisav peletamaks varga eemale(valides kergema saagi) või selleks et jõuad ise reageerida...
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Tross- või kettlukk
priitCCE kirjutas:hary kirjutas:Olin just sama dialemma ees kas alarm + lukud või üks neid kuna raha pole üleliia ka siis otsustasin ratta lammautamise ja alarmi krudimise asemel luku kasuks. Alarm on ikka selline, et see võib vinguda külla aga ikka viiakse minema. Tõstavad raisad rulade peale ja panevad joostes ajama, ei aita ka rattalukud jne.
No ma just täna käisin ostsin Cartexist võimsa keerdumatu 250 kiulise ja tersüdamikuga 17mm trossi, selle meetri hind oli küll kirves, koos aasadega(kokku 5,5m) läks 1100+ Abloy esindusest Hard lukk 2000kr mida ei saa tangidega läbi lõigata...ee tahaks nüüd näha kes selle ära veab kui ta mul ümber puu on seal maja ees ja raami vahelt kinni)
Sellist asja ei ole olemas mida ei saa läbi lõigata, kõik mida lukk teeb on aeglustab. See võib aga olla piisav peletamaks varga eemale(valides kergema saagi) või selleks et jõuad ise reageerida...
vaadates neid juutjuub videosid, tundub et purunematut lukku ei eksisteeri. reageerimisaeg polegi siinkohal oluline kui kaagid öösel su pilli kallal nokitsevad. need pikad kettlukud on sellised soolikad, et ratast polegi vaja liigutada et kett läbi hammustada max minutiga. iseasi kas kaakidel vastavad relvad kaasas on....
selliseid korralikke, meetri-pooleteisepikkuste jõuõlgadega "maniküürkääre" leiab tööriistapoest.
juhusliku, möödajalutava ärandaja hoiab ilusti eemal ka labane signa või esikettalukk. kui juba kaubikuga järgi tullakse on soov vägagi konkreetne ja siis peaks komplektis ka korralikud lõikurid kaasas olema. ja kui neid pole siis on tegu algajate ehk nende esimese proovitööga.
tean mõnda meest kellel poolas, öösel hotelli ees kaamera alt bussi 200kg ratas tõsteti. hollandis pidi bussitõstmine käima päise päeva ajal...
seega on lukuvärk siiski enesepettus, mulle tundub.
Eestis seda ärandamise probleemi ehk nii teravalt ei esinegi, aga reisile minnes on tähtis silmad kõrvad lahti hoida ja ajutegevust rakendada turvalise parkimise otsinguil.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Tross- või kettlukk
Kallima ratta puhul parim võimalik kombinatsioon= immo+ korralik kett+ täiskasko ja jäävad ära igasugused arutelud luku avamise kiiruse üle. Juhuüritaja pidurdab maha, aga kes rattale spetsiaalselt järgi tuleb, see selle ka ära viib. Sellisel juhul on abi ainult kaskost.
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Tross- või kettlukk
Piipz kirjutas:lukku ei ole mõtet tugevamat osta, kui see post, kuhu külge sa ratta seod
et peaks hakkama oma posti ka kaasas kandma!?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Tross- või kettlukk
Motomarket kirjutas:Kallima ratta puhul parim võimalik kombinatsioon= immo+ korralik kett+ täiskasko ja jäävad ära igasugused arutelud luku avamise kiiruse üle. Juhuüritaja pidurdab maha, aga kes rattale spetsiaalselt järgi tuleb, see selle ka ära viib. Sellisel juhul on abi ainult kaskost.
tea mis tingimused tsiklile kasko puhul kehtivad? auto puhul on immo+alarm ja kas on üldse 40000 eequst tsiklit mõtet kaskoga kindlustada? või on ka muud alternatiivid. ma mõtlen et kasko ainult varastamise vastu?? on see mõeldav..küsimusi rohkem kui vastuseid.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6805
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Tross- või kettlukk
dux kirjutas:Motomarket kirjutas:Kallima ratta puhul parim võimalik kombinatsioon= immo+ korralik kett+ täiskasko ja jäävad ära igasugused arutelud luku avamise kiiruse üle. Juhuüritaja pidurdab maha, aga kes rattale spetsiaalselt järgi tuleb, see selle ka ära viib. Sellisel juhul on abi ainult kaskost.
tea mis tingimused tsiklile kasko puhul kehtivad? auto puhul on immo+alarm ja kas on üldse 40000 eequst tsiklit mõtet kaskoga kindlustada? või on ka muud alternatiivid. ma mõtlen et kasko ainult varastamise vastu?? on see mõeldav..küsimusi rohkem kui vastuseid.
Võtke nt. iizi kindlustusleht lahti, pekske oma ja ratta andmed kaskolahtrisse ja vaadake, mis välja tuleb
Re: Tross- või kettlukk
Võtke nt. iizi kindlustusleht lahti, pekske oma ja ratta andmed kaskolahtrisse ja vaadake, mis välja tuleb
pekske pekske, peksa ise.
kasko nagu kasko ikka. 500-700 eequ kuus, sõltuvalt perioodist. mida pikem, seda odavam.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6805
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Tross- või kettlukk
dux kirjutas:Võtke nt. iizi kindlustusleht lahti, pekske oma ja ratta andmed kaskolahtrisse ja vaadake, mis välja tuleb
pekske pekske, peksa ise.
kasko nagu kasko ikka. 500-700 eequ kuus, sõltuvalt perioodist. mida pikem, seda odavam.
No see ei ole ju normaalne 15 a vanuse ratta kindlustamise kohta!
Isegi mu 10 aastat noorema auto kasko on 2X odavam.
Lihtsalt asjad on kindlustusturul paigast ära.
Edu
Re: Tross- või kettlukk
Su 5a vana auto varguse ja õnnetuse risk on ka ilmselt 10x madalam kui ühe plastmass ratta
Re: Tross- või kettlukk
Kindalsti on sul õigus et see on aeglustamiseks..ei vaidle, endal ka kettide ja kaablite jne lõikamise kogemusi
Tegemist oli siiski kettide hammustamisega milleks on polditangid, need oli ka videol..ma räägin teisest asjast ---paksust keerdumatust terasüdamikuga 600tonnisest trossist, sellega ei tee midagi kui just pole akurellakat )(trossitangid mis ka kohapeal ilgelt kirved olid müügil, võtavad tavalist trossi kuni seal umbes 14 ja sut peale antud isendiga hakkama ei saa) või pika teraga mootorsaagi et puu maha saagida millest muidu käed ümber ei ulatu või jah tsikkel laiali võtta kohapeal...
vaadates neid juutjuub videosid, tundub et purunematut lukku ei eksisteeri. reageerimisaeg polegi siinkohal oluline kui kaagid öösel su pilli kallal nokitsevad. need pikad kettlukud on sellised soolikad, et ratast polegi vaja liigutada et kett läbi hammustada max minutiga. iseasi kas kaakidel vastavad relvad kaasas on....
Re: Tross- või kettlukk
seda ma räägingi..iseasi on see kes selle peale välja läheb et maja ees hakkab sädemepilvi levitama, mürast ei räägigi
See siiski selline ainulaadne heli mida joostakse aknale vahtima, signa on teine asi, see karjub nagu nii iga öö kellegil siin ja seal...
matti kirjutas:Aku pealt töötavad rauasaed ka tänapäeval olemas, trossi võtab edukalt
-
- Postitusi: 130
- Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
- Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
- Asukoht: Austraalia/nõmme
- Tänatud: 2 korda
Re: Tross- või kettlukk
hary kirjutas:Olin just sama dialemma ees kas alarm + lukud või üks neid kuna raha pole üleliia ka siis otsustasin ratta lammautamise ja alarmi krudimise asemel luku kasuks. Alarm on ikka selline, et see võib vinguda külla aga ikka viiakse minema. Tõstavad raisad rulade peale ja panevad joostes ajama, ei aita ka rattalukud jne.
No ma just täna käisin ostsin Cartexist võimsa keerdumatu 250 kiulise ja tersüdamikuga 17mm trossi, selle meetri hind oli küll kirves, koos aasadega(kokku 5,5m) läks 1100+ Abloy esindusest Hard lukk 2000kr mida ei saa tangidega läbi lõigata...ee tahaks nüüd näha kes selle ära veab kui ta mul ümber puu on seal maja ees ja raami vahelt kinni)
Ehee ,tänapääeval on olemas selline asi nägu akkugarellakas ,ning kui sinn panna 0,8 mm 125mm lõikekettas siis pakkun et 10-30s lõikan vabalt selle 17mm trossi läbi ,olgu ta karrastatud või mitte lõikab kui paberit
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
Re: Tross- või kettlukk
sorry aga akurellaka võimsus on piiratud, sellele peale ei vajuta, roostevaba plekki olen lõiganud arvan et see oleks võrreldav ikka andis närida seda 20 cm juppi, ka ketas võib varem otsa saada..aga mis ise pakud ? ma proovin leida variante varaste vastu, ise..?
-
- Postitusi: 130
- Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
- Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
- Asukoht: Austraalia/nõmme
- Tänatud: 2 korda
Re: Tross- või kettlukk
hary kirjutas:sorry aga akurellaka võimsus on piiratud, sellele peale ei vajuta, roostevaba plekki olen lõiganud arvan et see oleks võrreldav ikka andis närida seda 20 cm juppi, ka ketas võib varem otsa saada..aga mis ise pakud ? ma proovin leida variante varaste vastu, ise..?
Ehee ise metalimees ,pidevalt kasutan ja lõikan erinevaid materjale ,kes tahab viib nägunii ratta ära ,pigem installida rattale saatja näed,kus rattas on häiret ei anna ,kuid leiab hõlpsasti üles !
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6805
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Tross- või kettlukk
hary kirjutas:seda ma räägingi..iseasi on see kes selle peale välja läheb et maja ees hakkab sädemepilvi levitama, mürast ei räägigi
See siiski selline ainulaadne heli mida joostakse aknale vahtima, signa on teine asi, see karjub nagu nii iga öö kellegil siin ja seal...
Ära ole nii kindel!
Kui naaberkorteris signa lõugab, siis pole harvad juhused, kus väidetakse hiljem politseile, et :"nemad ei kuulnud midagi. telekas mängis valjusti, olen sügava unega jne!"
Olgem ausad, ei soovita mingeid hilisemaid sekeldusi ja palju Teist ise on võõra auto signa lõugamise peale kohale juuksnud?
edu
-
- Postitusi: 130
- Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
- Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
- Asukoht: Austraalia/nõmme
- Tänatud: 2 korda
Re: Tross- või kettlukk
p-4 kirjutas:hary kirjutas:sorry aga akurellaka võimsus on piiratud, sellele peale ei vajuta, roostevaba plekki olen lõiganud arvan et see oleks võrreldav ikka andis närida seda 20 cm juppi, ka ketas võib varem otsa saada..aga mis ise pakud ? ma proovin leida variante varaste vastu, ise..?
Ehee ise metalimees ja see jutt ,et võimsus on piiratud natuke küll, aga uued proffi akkurellakad suhtlieslt head ja akkud kestavad kaua,pidevalt kasutan ja lõikan erinevaid materjale ,kes tahab viib nägunii ratta ära ja seda ,et kettas selle 17mm trossijuppi lõikamisel otsa saab, vähe tõenäoline paksust tall ainult 0,8mm polegi vaja eriti peale vajutada ta läheb praktiliselt ise ,pigem installida rattale saatja näed,kus rattas on, häiret ei anna(st karjuma ei hakka aga saad smsi) ,kuid leiab hõlpsasti üles !
midagi sellist siis http://www.yesgps.eu/?page=1&lang=et
see kuskele rattal korralikult ära peita ,vedada akkult juhtmed vahele üks pooljutdiood juhuks kui kurikaelad akku maha keeravad annab see veel kuni 48h signaali pooljuht siis tagab selle ,et voolu saatja akkust(vahel veel laadija) välja ei imetaks,laseb voolu läbi vaid ühes suunas!
teeb sama välja mis korralik tross ja lukk!
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Tross- või kettlukk
Hey!
Ma nüüd jälgisin seda teemat ja ei saa ütlemata jätta. Need igasugu trossid, lukud,saatjad, immod jne. Nagu eelpool öeldudgi,need kaitsevad pättide ja mingi narkarite eest. Kui rattale on pilk peale pandud ei päästa midagi, elan kahjuks sellises kohas kus sellised asjad toimuvad ja midagi ei saa ette võtta Ma mingi aeg tagasi uurisin ka mingi ssatjate kohta ja tedjad mehed oskasid rääkida, et nendel kurikaeltel on aparaadid mis leiavad igasugu saatjad ylesse
, siis lõin käega ja investeerin nüüd garaazi!
-
- Postitusi: 130
- Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
- Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
- Asukoht: Austraalia/nõmme
- Tänatud: 2 korda
Re: Tross- või kettlukk
Piimanina kirjutas:Hey!
Ma nüüd jälgisin seda teemat ja ei saa ütlemata jätta. Need igasugu trossid, lukud,saatjad, immod jne. Nagu eelpool öeldudgi,need kaitsevad pättide ja mingi narkarite eest. Kui rattale on pilk peale pandud ei päästa midagi, elan kahjuks sellises kohas kus sellised asjad toimuvad ja midagi ei saa ette võtta
Ma mingi aeg tagasi uurisin ka mingi ssatjate kohta ja tedjad mehed oskasid rääkida, et nendel kurikaeltel on aparaadid mis leiavad igasugu saatjad ylesse
, siis lõin käega ja investeerin nüüd garaazi!
Juttus iva,ega jah kui varastel saatja avastamis seade siis ,on ainult aeg mis päästab,et kui kiireti saa varguse avastad ja kui kiireti reageerida jõuad.
Enne kui vargad jõuavad tsikkli pilbasteks võtta ja saatja kõrvaldada.Võreldes alarmiga saad vähemalt tsikkli viimase asukoha ,enne saatja kõrvaldamist!
ja kui joppab saab vargad kätte või vähemalt leiab ratta üles! või siis saatja prügikastist
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
Re: Tross- või kettlukk
Ideaalis siis pargid ratta päeval rahvarohkesse kohta, öösel valvega parklasse/kaissu teki alla/või magad tsikli peal, kasutad kindlasti kettalukku ning suure varba jämedust trossi/ketti, omad kahepoolse sidega alarmi, lisaks gps valvet ning kõige mustemaks tsenaariumiks on ka kasko tehtud. Üle annab vindi igaljuhul keerata ning kindel ei saa sa ikkagi milleski olla..Päris mugav, või mis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.