Pitbike vs suur krossikas
Re: Pitbike vs suur krossikas
Ma kummutaks ka väite, et "piti pealt on madalam kukkuda".
Saku siserajal sai esimest korda pitti proovitud. Ma läksin lainetel natuke liialt seina ligi, riivasin lenksuga põhupalli ja viskasin end korralikult külili. Nädal aega ei saanud treppe võtta ja ameerikasuurune sinikas õitses veel kuu aega mul puusa peal - sellega oleksin naiste saunas üle poole külastajatest kindlasti kaastundest minestama pannud. Oma wr-i meetrikõrgusest sadulast langedes ma pole kordagi sellist obadust saanud kui see ainumas kord pitiga sõites, kuigi kukutud on ikka juba mitme sugupõlve peale ette.
Ise järeldasin, et väike ratas on väiksema massiga, väiksema güroefektiga ja oluliselt ebastabiilsem. Seetõttu toimub kukkumine järsemalt ilma ettevalmistuseta ja et maa on sealjuures oluliselt lähemal, siis jääb ka vähem aega end maapuuteks valmis sättida. Nii et kukkumise eesmärgil maksab ikka täismõõtmetes ratas osta
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.