krossika bensiini kulu.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
krossika bensiini kulu.
kas erinevatel krossikatel on ka erinev bensiini kulu we. kui on siis millised võtavad vähem ja millised rohkem bensiini.
Ei, kõik võtavad stockis samapalju bensiini + lisa veel KORRALIK kahetaktse õli mis maksab vähemalt ca 300eek liiter. Ja seda õli kulub ka metsikult. Kui mootor on veel modifitseeritud kulub veelgi enam bensiini. Kui tahad ökonoomsemat masinat osta CZ. Bensiini võtab vähem, liigub si##emini, kulub rohkem kui kõvemad margid aga varuosad odavamad.mikk46 kirjutas:no näiteks 125-sel krossikal. kas näiteks ktm võtab rohkem kui kawasaki või yamaha.
Tehnikamaailm 4/2002
Ökonoomsusega on krossis kummalised lood - kõige vähenõudlikumaks osutuvad suurimad "nelarid", janusemad on seevastu 125ccm rattad, mil rajal pidevalt n-ö kõri lahti.
ilma kiirendamata vaikselt kulgedes on see nuber küll natuke liiga suur Zeti jaoks. äkki on mootor juba niivõrd kohviks sõidetud? kindel on aga see kui panna uus CZ 125 (ca 10kilo) ja uus Yamaha YZ125 rajale sama bensiinikogusega sõidab Zett tunduvalt kauem.Prez kirjutas:CZ neelab mis jube, endal vähemalt. Võib olla on asi selles, et mõnes kohas on midagi katki kuid 5 liitrit sõidab ühe tunniga ilusti puhtaks, isegi kui ei kiirenda ja vaikselt metsa vahel kulged.
Oot, oot milline tehnika maailm see täpselt on? Paistab, et endal pole seda ja netist ka ei leidnud seda lõiku krossika kohta, on seal mingi pikem jutt krossikatest ? Kui on siis ega sul pole võimalik seda skännida kuidagi ?Tim kirjutas:mikk46 kirjutas:
Tehnikamaailm 4/2002Ökonoomsusega on krossis kummalised lood - kõige vähenõudlikumaks osutuvad suurimad "nelarid", janusemad on seevastu 125ccm rattad, mil rajal pidevalt n-ö kõri lahti.
Tehnikamaailma 4 osa aastal 2002. Juttu ja pilte on 3 leheküljel. Juttu sellest ca 1,5 lehekülge. Kohe kui skännimisvõimalus tuleb, lasen üles.Oot, oot milline tehnika maailm see täpselt on? Paistab, et endal pole seda ja netist ka ei leidnud seda lõiku krossika kohta, on seal mingi pikem jutt krossikatest ? Kui on siis ega sul pole võimalik seda skännida kuidagi ?
Jään ootama.Tim kirjutas:Tehnikamaailma 4 osa aastal 2002. Juttu ja pilte on 3 leheküljel. Juttu sellest ca 1,5 lehekülge. Kohe kui skännimisvõimalus tuleb, lasen üles.Oot, oot milline tehnika maailm see täpselt on? Paistab, et endal pole seda ja netist ka ei leidnud seda lõiku krossika kohta, on seal mingi pikem jutt krossikatest ? Kui on siis ega sul pole võimalik seda skännida kuidagi ?
Ette tänades.
Enda masinal läheb ka kuskil 5L tunnis, Tegu siis krossitsikliga KAWASAKI kx 125. Saaks ka tunniga paagi tühjaks ( 8,5L ) kui vaja. Aga see kütusekulu oleneb tõesti sõidustiilist, mõni sõidab suurema käiguga pöörded madalamal, mõni sõidab väiksema käiguga. Oleneb ka pinnasest kus sõoidad, paksu liiva sees läheb paak kiiremini kuivale kui kõvema pinnase peal.
sorry, et vana teemat soendan, kuid 5 l cz võrrile tunnis on väga tagasihoidlik, peenega laskmise kulu. 20 a tagasi, kui nende riistapuudega võidu sõideti, oli tavaline, et talvistel sõitudel (45 min + 2 ringi) mehed katkestasid kütuse lõppemise tõttu. (võrri paak vist 8l).b3ar kirjutas:kle 5 l tunnis ja cz , siis on aint kaks võimalust et kas sul on cz 500 ccm ine või voolab sul pool karpast mööda .
ja 125 võtab oluliselt rohkem benssu, kui 250 ja 380.
mälu võib küll petta, kuid võrril käib karbussi ca 155 - 165 düüs, mida veel mõnikord tuli üle ajada, 250 - le läks düüs 138 - 142.
võrr käib ka oluliselt suurema pöördega, hoiad rohkem lahti jne.
Kas kodanikud kes pole kindlad oma teadmistes skipiks vahepeal või avaldaks arvamust stiilis : ma mõtlen et äkki on nii aga pole kindel.
Pean silmas kodanik Tim näiteks. Alles oli õliteema ja sa räägid 300 eek liiter õlidest siin. On suur vahe kas 150-200-250 või 300. Võib olla sinu jaoks pole aga on viisakas see vaesemate foorumikaaslaste suhtes oma teada jätta.
Ja stumpa kah. See et sinul võrr rohkem võtab kui 250 on su isiklik probleem
Sellisel tagaõue harrastajal võtab 250 vähem kui rajal sõita, sest võrreldes võrriga käib ta tühikäigul enamasti.
Kui on aga mingi auk-lahti endurorajad või kõva mees siis 250 võtab rohkem.
Aga aru ma ei sa mis probleem see üldse on ?
Krossika ülapidamise jms selle teemaga seonduva juures on see küll kõige väiksem raha.
Pean silmas kodanik Tim näiteks. Alles oli õliteema ja sa räägid 300 eek liiter õlidest siin. On suur vahe kas 150-200-250 või 300. Võib olla sinu jaoks pole aga on viisakas see vaesemate foorumikaaslaste suhtes oma teada jätta.
Ja stumpa kah. See et sinul võrr rohkem võtab kui 250 on su isiklik probleem

Sellisel tagaõue harrastajal võtab 250 vähem kui rajal sõita, sest võrreldes võrriga käib ta tühikäigul enamasti.
Kui on aga mingi auk-lahti endurorajad või kõva mees siis 250 võtab rohkem.
Aga aru ma ei sa mis probleem see üldse on ?
Krossika ülapidamise jms selle teemaga seonduva juures on see küll kõige väiksem raha.
On ikka oluline! Bensiin on väga kalliks läind ja mida kallim on bensiin seda kallim on ka motokrossi harrastamine mis peletab harrastajad tihti selle ala juurest kuna asi läheb nii kalliks. peaaegu 100eek läheb pensiini peale ühe korraliku trenni jaoks minul mis on minuarust suht kallis+siis veel muidugi muud kulud(õlid jne). Aga noh kellel rahakott paks on selle jaoks pole tõest vahet.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.