Avariilised rattad usa-st
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 43
- Liitunud: 25 Sept 2003, 16:55
- Tsikkel: 2001 Yamaha Fazer 1000
- Asukoht: Tartu
Avariilised rattad usa-st
On kellegil mingit kogemust või arvamust: http://www.motokeskus.ee/et/avariilised
Loogiliselt võttes peaksid need rattad seal üliodavad olema et toomise ja taastamise kulusid arvestades ikkagi normaalse ratta kätte saaks või mis?
Loogiliselt võttes peaksid need rattad seal üliodavad olema et toomise ja taastamise kulusid arvestades ikkagi normaalse ratta kätte saaks või mis?
Kogemust on nii palju, et sai endalgi see suvi USA-st mootorratas toodud ning hinnad hoopis teised, kui Euroopas. Kõhklusi oli algul ikka, et mis korras ja kui kaua tuleb jne. Eriti ei meeldinud asjaolu, et maksad enne raha ära, kui ratas käes, aga see nadi tunne sai kuhjaga tasutud, kui tsiklit nägin. Tsikkel oli tõesti heas korras nagu lubatud, vajuta ainult nuppu ja käib! Euroopa hindadega võrreldes võitis mõned kümned tuhandad kindlalt ja juba järgmisel nädalal peaks 2 avariilist ratast veel Eestisse jõudma
Point selles, et kohapeal oma mees olemas, kes tegelebki tsikklite (k.a. avariiliste) ostmise ja siia saatmisega. Kuna puudub vahendaja-pood-jne jada vahel, jäävad hinnad lõpuni heaks

Point selles, et kohapeal oma mees olemas, kes tegelebki tsikklite (k.a. avariiliste) ostmise ja siia saatmisega. Kuna puudub vahendaja-pood-jne jada vahel, jäävad hinnad lõpuni heaks

To Rebane
Tere
Mis ratta sa siis USAst tellisid ning mis oli selle lõplikuks hinnaks? Ja veel mis marki need kaks rattast on mis varsti Eestisse jõuavad?
Jõudu!
Mis ratta sa siis USAst tellisid ning mis oli selle lõplikuks hinnaks? Ja veel mis marki need kaks rattast on mis varsti Eestisse jõuavad?
Jõudu!
Endale tõin Suzuki Intruder VL 1400 (ei olnud avariiline), teised on ka suht koht kroomised, aga kuna need otseslt minule ei tule, siis ei hakka siin kelkima ka, võibolla uued omanikud kommenteerivad tulevikus ise.
To Jack: Kui paberid korras, on vaja tollis konutada (kahjuks) mõned tunnid bürokraatia pärast, sest tegu kolmandatest riikidest tulnud kaubaga, aga kui toll tasutud (18% arvel esitatud hinnast), läks ARK-is aega umbes pool tundi, kui sedagi, nii et midagi hullu küll pole.
To Jack: Kui paberid korras, on vaja tollis konutada (kahjuks) mõned tunnid bürokraatia pärast, sest tegu kolmandatest riikidest tulnud kaubaga, aga kui toll tasutud (18% arvel esitatud hinnast), läks ARK-is aega umbes pool tundi, kui sedagi, nii et midagi hullu küll pole.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Arvelevõtust. Tean rääkida ainult HD ratastest ning seal seis selline et alates 2004 (või 2003, parandage) on USA-s ja Euros müüdavatel ratastel erinev tüüpkood, mis garanteerib selle, et uusi HD rattaid registrisse enam ei saa. Punkt.
Muude brandidega ilmselt lihtsam aga ole valmis sekeldusteks arvele saamisega, eriti kui oma meest õiges kohas ees ei ole.
Avariilise ratta taastamisest ... eks igalühel ole oma lugu rääkida ning olen isegi selle tee läbi käinud. Kas teeksin veel? Mnjaa ... igatahes mõtleksin enne väääga pikalt järele ja uuriks alternatiive. Esmase kalkulatsiooni kulud võivad märgatavalt suureneda. Sõltub muidugi ka sellest millisesse konditsiooni tahad taastada. Kui peamine et liigub siis üldjuhul probleeme ei ole!
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Muude brandidega ilmselt lihtsam aga ole valmis sekeldusteks arvele saamisega, eriti kui oma meest õiges kohas ees ei ole.
Avariilise ratta taastamisest ... eks igalühel ole oma lugu rääkida ning olen isegi selle tee läbi käinud. Kas teeksin veel? Mnjaa ... igatahes mõtleksin enne väääga pikalt järele ja uuriks alternatiive. Esmase kalkulatsiooni kulud võivad märgatavalt suureneda. Sõltub muidugi ka sellest millisesse konditsiooni tahad taastada. Kui peamine et liigub siis üldjuhul probleeme ei ole!
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Konkreetne Intruder on aastast `96 ja sellega ei tekkinud mingeid probleeme registrisse saamisel, kuigi ARK sell uuris tuleklaasidele kirjutatut põhjalikult aga küsimusi ega pretensioone ei esitanud
. Edasise jätan pädevamatele, sest ARK on teema, kus saarlane peaks sõna võtma...
Väljavõte ARK kodulehelt:
Sõiduk peab vastama teede- ja sideministri määrusega kinnitatud "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded" toodud nõuetele. Ameerika päriolu sõidukitel on probleemsed tuled ja klaasid, 1998 ja hiljem esmaselt kasutusele võetavd sõidukid kuuluvad tüübikinnitusele. Enne sellise sõiduki riiki toomist soovitame kindlasti veenduda, et sõiduk vastab nõuetele. Sõiduki registreerimise riigilõiv on 1000 krooni ja registreerimismärgi väljastamise lõiv on 600 krooni.

Väljavõte ARK kodulehelt:
Sõiduk peab vastama teede- ja sideministri määrusega kinnitatud "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded" toodud nõuetele. Ameerika päriolu sõidukitel on probleemsed tuled ja klaasid, 1998 ja hiljem esmaselt kasutusele võetavd sõidukid kuuluvad tüübikinnitusele. Enne sellise sõiduki riiki toomist soovitame kindlasti veenduda, et sõiduk vastab nõuetele. Sõiduki registreerimise riigilõiv on 1000 krooni ja registreerimismärgi väljastamise lõiv on 600 krooni.
Viimati muutis Pikk, 06 Okt 2004, 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.