Vulcan VN750
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:Tänan nõuannete eest mattias aga kas võiksid öelda kust sina said manuaali tõmmata?
Aldis,saada mulle ES-ga mingi serveri URL,ma saaksin sinna manuali uploadida(112MB).Terv.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Mattias, kahjuks mul ei ole endal sellist url'i aga uurin tuttavate käest.... mul muidu endal on ka mingi manual kunagi metist saadud ja isegi kaante vahele pandud ja seni olengi asju uurinud sealt aga kõige hullem on vahel see et ma ei tea täpselt mis mudeli alla mu masin konkreetselt käib... aga see selleks. Viimase sõidu järgi võin öelda selliseid andmeid et benssu 100 km peale kulus mul natu vähem kui 5 l. seega ma leian et see on päris hea tulemus.
Muide luba küsida kas oled homme ka Äksisse Lõpupullile tulija? Mina loodan vist küll sinna jõuda ja mõtlesin et täitsa lahe oleks seal näiteks kohtuda...?
Re: Vulcan VN750
Terv!Aldis,ma kahjuks ei mäleta,kust ma selle manuali tõmbasin,ilmselt torrentiga kuskilt netiavarustest.Ma katsun ta kuhugi ise ka üles panna aga praegu ei ole aega.5l/100km on hea näitaja kui muidu käib hästi siis pole selles suunas vaja rohkem enam puutuda.Endal see hooag läbi,ratas juba laiali võetud,kevadel olen uuesti teedel.Nii et Äksi ma kindlasti ei tule.Aga igal juhul head pidutsemist!Edu kõigile!
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
huvitav kas rohkem Vulcani omanikke polegi? äkki keegi viitsiks ka muljeid jagada kuidas hooaeg möödus?
Re: Vulcan VN750
Tartus pesitseb üks suhteliselt värske vn750 omanik. Ratas väga korralik ning vist oli, et sveitsist toodud. Omanik ise siin vist väga ei liigu.
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:huvitav kas rohkem Vulcani omanikke polegi? äkki keegi viitsiks ka muljeid jagada kuidas hooaeg möödus?
On ikka veel mõni.. Hooaeg möödus hästiõ, ise terve ja ratas kah. Sõitsin küll suht vähe, aga kõike muud oli niipalju teha, et ratta jaoks ei jagunud piisavalt aega.
Re: Vulcan VN750 repear ja service manual
Tere,
Mul on vanast ajast jäänud alles paks raamat : Kawasaki Vulcani 85-95 repear ja service manual.
Järsku keegi soovib endale?
Parimat,
S
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
1 mats kirjutas:Aldis kirjutas:huvitav kas rohkem Vulcani omanikke polegi? äkki keegi viitsiks ka muljeid jagada kuidas hooaeg möödus?
On ikka veel mõni.. Hooaeg möödus hästiõ, ise terve ja ratas kah. Sõitsin küll suht vähe, aga kõike muud oli niipalju teha, et ratta jaoks ei jagunud piisavalt aega.
Kas olid esimest hooaega VN750-ne sadulas? Ja kuidas siis kah masin tundus?
Re: Vulcan VN750
Terv!Mul siis ratas nüüd pisikesteks juppideks võetud ja hoolikas defekteerimine tehtud.Tulemused siis järgmised:
Ratastel rehvid veel korralikud ,jäävad vanad,rattalaagrid kõik vahetusse(kõik teevad häält)
Piduriklotsid esimesed-vahetusse,tagumised jäävad.
Lõppülekandel simmerid-vahetusse.
Mootori juures klapid-pesad tegemisse,klapisääre simmerid vahetusse,õlipump koos keti ja korpusega vahetusse,tasakaalustusvõlli ja käigukasti laagrid kõik vahetusse.Kolvid-rõngad-silindrid-saaled normis.El.süsteem norm.Muud asjad mootori juures normis kuna eelmisel talvel sai korralik vänt uute saaledega.Eelmised omanikud olid vända ikka korralikult ära rikkunud!Hämmastab õlipump et see nii läbi on.Laagrid ei üllata kuna japside laagrite kehva kvaliteediga olen varem ka kokku puutunud.Asendan kõik SKF või FAG laagritega.
Veel on vaja paak ja esiporitiib üle värvida.Siit ka küsimus:kui Lõuna-Eesti kandis keegi peale Vilde veel aerograafi teeb andke teada!
Osad on kõik tellitud ootan pakke.Mõne jupid tellisin Wemotost need juba kohal,CMS-ist arvatavasti veel paar nädalat.Edu kõigile!
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 20 Aug 2008, 16:43
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan 750
Re: Vulcan VN750
mattias kirjutas:Oman ka vn750,sõitsin esimest hooaega u.4000 km.Mulle isiklikult jääb ratas natuke väikseks(1,85m kasv) aga sõita ikka saab.Mootor on ergas küll aga kaal on linnasõidul küll plussiks aga maanteel miinuseks.Muidugi võib alati kaasasõitja võtta
.Kütust võtab keskmiselt 5l/100,üksi sõites nats vähem.Kütuseks tarvitasin Statoili 98 Ultimat,sellega käis kõige paremini.Kuna 1.sil. kett hakkas häält tegema siis see aasta rohkem ei sõida.Ketipinguti on üldse paljude Kawade nõrk koht,tuleb manuaalse pinguti peale ringi teha.Plaanin kõik ketid ära vahetada,klapid lihvida-soveldada,karpad algosadeks-puhastada,klapisääre tihendid vahetada,rattalaagrid ja piduriklotsid vahetada.Lisan veel et minu ratas on tehtud USA Kawasaki tehases Euroopa turu jaoks (nn.Shveitsi mudel)44kw
Üldse on seda mudelit päris kaua toodetud-al.86 aastast,ise olen kohanud 2004a.väljalaset(saksa müügikuulutuses),piltide järgi hinnates küll midagi muutunud ei ole.
Nii et läheb remondiks aga loodetavasti kevadel jälle maanteele!
Mul tegi ka kett häält(motodepoo väitel VN 750 tüüpviga või iseärasus).Lahkasin siis seda värki veits ja tulemuseks sain ketipinguti,mis ei tahtnud sugugi tööd teha.Tundub,et keegi on neid kunagi näppinud ja kokku pannes pole vedrudele piisavalt pinget andnud.Kakkusin selle laiali,tegin improviseeritult abivõtme.kes natukenegi tehnikat jagab saab ise ka aru,milline see olema peab(siuke suts liblikat meenutav)ja sellega andsin vedrule mõned lisaringid peale.Panin pinguti kokku,torkasin otsapidi mootorisse,lasin tööasendisse,fikseerisin uuesti ja mõõtsin supleriga jääkressurssi.Üle poole on veel.Peale seda nikerdamist sõitsin veel ligi 500 Km enne kui külm,paduvihm ja lõpuks nüüd veel lumi ratta garaazi ajasid.Kõik pelas kenasti.Ei mingit liigset häält.Seega kette veel ei vaheta.
Ringi tõmmanud saalede koha pealt lugesin,et seda põhjustab eelkõige külma mootoriga "paugutamine". Nagu autogi tahab ka see masin enne sõitu mahlad soojaks saada.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 20 Aug 2008, 16:43
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan 750
Re: Vulcan VN750
Aga nüüd üks kaval küssa.Äkki keegi teab,kustkohast saada sellisele rattale Crashbar-e ehk kukkumisraudu.Äkki keegi teeb? Või polegi muud varianti,kui ise rauda painutama ja keevitama hakata? Sama küssa on ka pakiraami kohta.
Re: Vulcan VN750
volvofriik kirjutas:Aga nüüd üks kaval küssa.Äkki keegi teab,kustkohast saada sellisele rattale Crashbar-e ehk kukkumisraudu.Äkki keegi teeb? Või polegi muud varianti,kui ise rauda painutama ja keevitama hakata? Sama küssa on ka pakiraami kohta.
Tshekka Motomarketisse, nende kaudu peaks saama tellida.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
mattias kirjutas:Terv!Mul siis ratas nüüd pisikesteks juppideks võetud ja hoolikas defekteerimine tehtud.Tulemused siis järgmised:
Ratastel rehvid veel korralikud ,jäävad vanad,rattalaagrid kõik vahetusse(kõik teevad häält)
Piduriklotsid esimesed-vahetusse,tagumised jäävad.
Lõppülekandel simmerid-vahetusse.
Mootori juures klapid-pesad tegemisse,klapisääre simmerid vahetusse,õlipump koos keti ja korpusega vahetusse,tasakaalustusvõlli ja käigukasti laagrid kõik vahetusse.Kolvid-rõngad-silindrid-saaled normis.El.süsteem norm.Muud asjad mootori juures normis kuna eelmisel talvel sai korralik vänt uute saaledega.Eelmised omanikud olid vända ikka korralikult ära rikkunud!Hämmastab õlipump et see nii läbi on.Laagrid ei üllata kuna japside laagrite kehva kvaliteediga olen varem ka kokku puutunud.Asendan kõik SKF või FAG laagritega.
Veel on vaja paak ja esiporitiib üle värvida.Siit ka küsimus:kui Lõuna-Eesti kandis keegi peale Vilde veel aerograafi teeb andke teada!
Osad on kõik tellitud ootan pakke.Mõne jupid tellisin Wemotost need juba kohal,CMS-ist arvatavasti veel paar nädalat.Edu kõigile!
No ausalt öeldes hämmastas, kui hästi sa seda kaadervärki tunned jne.... tahaks isegi sedavõrd kompetentseks saada, kasvõi kunagi..... Üldiselt selliste teadmistega saaks juba teenida ka tegelt. Kui oleksin nahaalsem siis küsiksin kohe, et kas minu ratta ka üle saaksid vaadata aga nali naljaks- tubli oled!! Oma masinat tulebki niimoodi hoida!
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
volvofriik kirjutas:Aga nüüd üks kaval küssa.Äkki keegi teab,kustkohast saada sellisele rattale Crashbar-e ehk kukkumisraudu.Äkki keegi teeb? Või polegi muud varianti,kui ise rauda painutama ja keevitama hakata? Sama küssa on ka pakiraami kohta.
Olen ise ka plaaninud crashbarid külge kruvida, kuid täpselt samamoodi pooe neid kusagil müügis näinud. Ilmselt jah saaks neid tellida kas Autoringist või siis Motomarketist. Aga andke teada, kui keegi reaalselt sellele mõtlema hakkab- võiks siis ju koos tellidagi näiteks.
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:Olen ise ka plaaninud crashbarid külge kruvida, kuid täpselt samamoodi pooe neid kusagil müügis näinud. Ilmselt jah saaks neid tellida kas Autoringist või siis Motomarketist. Aga andke teada, kui keegi reaalselt sellele mõtlema hakkab- võiks siis ju koos tellidagi näiteks.
Terv!Suvel uurisin seda teemat,tulemus null!Oli saadaval sellele mudelile ainult mootorikaitseks mõeldud kaar mis kinnitub eesmiste mootori kinntuste külge,minu arvates mõttetu asi!Ei kaitse nad midagi ja disainile ka eriti midagi juurde ei anna.Mina kavatsen need rauad ise painutada.R.V. toru 1" on olemas ja painutus press on praegu pooleli.R.v. toru sellepärast et seda ei pea pärast kroomima piisab lihvimisest-poleerimisest.Muidugi jääb puuduseks kõva kattekihi puudumine-kriimud on kergelt tulema.Aga boonuseks saab tubli annuse isetegemisrõõmu! See ongi minu arvates selle hobi alus ja mõte muidu muutub tsikkel igapäevaseks igavaks tarbeesemeks
Tuleb ka tunduvalt odavam.
To Aldis:Oma hobi pealt teenima hakata ma küll ei plaani pigem kulutan aga tänud ikkgi kiidusõnade eest
Kõik võivad küsida ja kui oskan nõu anda teen seda meelsasti,selle foorumi ja selle teema mõte ongi selles
Edu kõigile!
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 20 Aug 2008, 16:43
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan 750
Re: Vulcan VN750
mattias kirjutas:Aldis kirjutas:Olen ise ka plaaninud crashbarid külge kruvida, kuid täpselt samamoodi pooe neid kusagil müügis näinud. Ilmselt jah saaks neid tellida kas Autoringist või siis Motomarketist. Aga andke teada, kui keegi reaalselt sellele mõtlema hakkab- võiks siis ju koos tellidagi näiteks.
Terv!Suvel uurisin seda teemat,tulemus null!Oli saadaval sellele mudelile ainult mootorikaitseks mõeldud kaar mis kinnitub eesmiste mootori kinntuste külge,minu arvates mõttetu asi!Ei kaitse nad midagi ja disainile ka eriti midagi juurde ei anna.Mina kavatsen need rauad ise painutada.R.V. toru 1" on olemas ja painutus press on praegu pooleli.R.v. toru sellepärast et seda ei pea pärast kroomima piisab lihvimisest-poleerimisest.Muidugi jääb puuduseks kõva kattekihi puudumine-kriimud on kergelt tulema.Aga boonuseks saab tubli annuse isetegemisrõõmu!
See ongi minu arvates selle hobi alus ja mõte muidu muutub tsikkel igapäevaseks igavaks tarbeesemeks
Tuleb ka tunduvalt odavam.
To Aldis:Oma hobi pealt teenima hakata ma küll ei plaani pigem kulutan aga tänud ikkgi kiidusõnade eest![]()
Kõik võivad küsida ja kui oskan nõu anda teen seda meelsasti,selle foorumi ja selle teema mõte ongi selles
Edu kõigile!
See mootorikaitse raam on tõesti jama.Eks siis peab tõesti ise väänama.Pinki saan ehk tuttavalt laenata.Keevitus on olemas...Ratta küljes tuleb ainult kohad vaadata- kuhu ja kuidas see kupatus külge kruvida.
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Vulcan VN750
volvofriik kirjutas:Aga nüüd üks kaval küssa.Äkki keegi teab,kustkohast saada sellisele rattale Crashbar-e ehk kukkumisraudu.Äkki keegi teeb? Või polegi muud varianti,kui ise rauda painutama ja keevitama hakata? Sama küssa on ka pakiraami kohta.
Küsida võib ka I.T. Motost. Ära CrashBar-e is küll painutama hakka, kui sul just täpseid jooniseid või näidist ees ei ole, need peavad piisavalt täpselt rattaga sobima.
Re: Vulcan VN750
volvofriik kirjutas:Aga nüüd üks kaval küssa.Äkki keegi teab,kustkohast saada sellisele rattale Crashbar-e ehk kukkumisraudu.Äkki keegi teeb? Või polegi muud varianti,kui ise rauda painutama ja keevitama hakata? Sama küssa on ka pakiraami kohta.
Mul on garages seinapeal 1500 Vulcani oma täiesti üle.Äkki õnnestub sul neid modida kui täpselt ei istu.Asi ise on kroomitud
Re: Vulcan VN750
Kui kellegil on VN 750 ga probleeme siis aitan hea meelega, juppe leiab ka kui vaja
Re: Vulcan VN750
[quote="prohor"]sealt 2004 1500 Nomadit ei leia.[/quote
Nii uuele rattale tasuta allalaetavat manuali on on raske saada.Ega torrentide seas ka midagi asjalikku ei ole,mõned venelaste omad on aga need paberkandjalt lehekülgede kaupa maha skanneeritud.Soovitan mõne inglise lehe pealt vaadata,kasuta Google otsingut.Eelistaksin plaati.
Sain just täna ühe auto oma postiga kätte ,väga hea CD,olen rahul.Maksma läks 6,5 naela koos saatmiskuluga,tuli maksikirjana postkasti.Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Kas keegi vulcanistidest juhuslikult omale tuulekalaasi ei tahaks uueks hooajaks? Mul jäi oma ratta küljest üle. Muidu kena kroomliistudega jne. Võiks ka vahetada näiteks sadulakottide vastu...
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Vulcan VN750
mattias kirjutas:Aga miks sa omale ette ei jäta? Ei sobi või?
Ei tea kuidas lugu VN750ga kuid VN900l koos originaalklaasiga see häda, et klaasi poolt tekitatav tuulepööris hakkab vastu pealage taguma. On selline tunne nagu keegi taoks haamriga pähe. Vihmaga on ka huvitav sõita, piisad hakkavad tagant ettepoole sadama. Klaasi ülemine serv jäi täpselt silmade kõrgusele ja segas vaadet, kui oli vaja midagi selgemalt vaadata, siis tuli ennast kas hästi sirgu ajada või kössu tõmmata. Kokkuvõttes mulle meeldis ilma klaasita rohkem.
Re: Vulcan VN750
Eelmisel suvel tellisin omale ka tuuleklaasi 17",on selline keskmise suurusega.Häda on selles et rinna kohal on tuulevaikne aga tugev õhuvool lööb otse näkku!
100+ või vastutuulega sõites ei suuda pead enam paigal hoida,120-ga ei näe enam suurt midagi.Soovitati klaas püstisemaks panna,tegin, aga tulu vähe.Veel soovitati klaasi lühemaks lõigata ja teha ülemine äär kumera asemel nõgusaks.See on veel tegemata.Millised on arvamused?Kas tasub see jama ära või on ikkagi õigem klaas minema visata?Kõige parem soovitus on muidugi mitte üle 90 sõita,aga ma vanem mees juba,võin magama jääda.
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
Raviks pidavat sobima alumised(esiputkede külge kinnituvad) tuulesuunajad.Poodides kui: lower wind deflector.
Endal sama mure ja lowersid tellimisel, eks kevadel saab katsetada, kuis mõjub
t.Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.