Milline pitbike osta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Milline pitbike osta
Kuidas atm 01 rajal võistelda kannatab? Mingid nõrgad kohad ka on?
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27 Mär 2005, 10:48
- Tsikkel: Openklassi sääru
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Atm 01
Amordid tuleks rajal sõites kohe ära vahetada(nii esiamordi, kui ka tagumine), kett kindlasti, Lenks võib täiesti lambist pooleks murduda, veljed on ka suhtelised nõrgad. Isteasend on pikema kasvuga inimesele ebardlik...
-
Teema algataja
Re: Atm 01
Kannatab sõite rajal jah, kui sa mingi üle 65kg pole. Võistlemiseks jääb mootor tõesti nõrgaks (kui tahab pit bike klassis võistelda).
Lenks ja heeblid võiks kohe ära vahetada sest need lähevad peale esimest suureamt kukkumsit kõveraks või murduvad ära.
Re: Milline pitbike osta
Teen enda kuulutusele reklaami:
Aga PitPro Lite 2008?
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=194471
henri115 kirjutas:Kuidas atm 01 rajal võistelda kannatab? Mingid nõrgad kohad ka on?
Re: Milline pitbike osta
Mida te siin ajate, et selle peab vahetama ja selle peab vahetama. Tahate krossi sõita ostke suur krossimootorratas, mitte mingi närune lükata tõmmata pitbike. Millega naguinii sõita ei saa.
Teiseks kes siin pakkus oma 30h sõitnud pit-prod, sa pead eriline idioot olema, et kirjutad, et rattal üks omanik, sõitnud circa 30h, selle aja jooksul kaks õli vahetust. Mis tähendab, et sa vahetad õli iga 15h tagant. Oled sa tont või inimene, võistlus ratastel vahetatakse iga 5h tagant õli
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Milline pitbike osta
egas kõigi pikkus ja jõud suure krossiratta peale hakka igaühele oma
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Milline pitbike osta
Vastan Sinu närviliselt esitatud küsimustele.
Olen inimene. Ei pea olema eriline idioot, aga kui Sa seda soovid, siis võin seda Sinu jaoks olla.
Õlivahetuse osas - matemaatiliselt: pitika ostes oli seal õli sees. Sõitsin 10h, vahetasin õli. Jälgi nüüd hoolega - see oli esimene õlivahetus. Sõitsin teise 10h, vahetasin uuesti õli. Sõidetud 20h, vahetatud õli kaks korda. Nüüd 30h täis, vana õli sees. Õlivahetused iga 10h tagant, mitte 15, nagu oma postituses väidad.
Ja üldse - mingisugune viisakus võiks Sul olla teiste vastu.
Või oled oma meelest niivõrd eluterve, et lahterdad inimesi vasakult-paremale nii nagu sülg suhu toob? Halvasti.
Enne arvasin Sinust Sinu postitusi lugedes tunduvalt paremini.
KoVaL73 kirjutas:Mida te siin ajate, et selle peab vahetama ja selle peab vahetama. Tahate krossi sõita ostke suur krossimootorratas, mitte mingi närune lükata tõmmata pitbike. Millega naguinii sõita ei saa.
Teiseks kes siin pakkus oma 30h sõitnud pit-prod, sa pead eriline idioot olema, et kirjutad, et rattal üks omanik, sõitnud circa 30h, selle aja jooksul kaks õli vahetust. Mis tähendab, et sa vahetad õli iga 15h tagant. Oled sa tont või inimene, võistlus ratastel vahetatakse iga 5h tagant õli
KoVaL73 kirjutas:Mida te siin ajate, et selle peab vahetama ja selle peab vahetama. Tahate krossi sõita ostke suur krossimootorratas, mitte mingi närune lükata tõmmata pitbike. Millega naguinii sõita ei saa.
Teiseks kes siin pakkus oma 30h sõitnud pit-prod, sa pead eriline idioot olema, et kirjutad, et rattal üks omanik, sõitnud circa 30h, selle aja jooksul kaks õli vahetust. Mis tähendab, et sa vahetad õli iga 15h tagant. Oled sa tont või inimene, võistlus ratastel vahetatakse iga 5h tagant õli
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline pitbike osta
Nagu keegi mõne minikrossika kohta julgeb küsida nii ta kohe peksa saab nii siin foorumis kombeks on.
Ise oman 125-est ATM-i ,võistlemas ei ole käinud sõidan ikka oma lõbuks aga vastupidavusega on nii,et kett ongi kõige nõrgem koht,lenksuga on nii,et ka kallimad lenksud kukutakse kõveraks ja heebleid vahetatakse siis kui nad katki on. Esiratas jäi ka peale suure kiviga kokkupõrget täiesti sirgeks ja terveks (hoogu oli selleks piisavalt,et kogu kupatus oleks võinud ka kõhu all koos olla).Mootor on kestnud ja töötab probleemideta ehki muu selle ümber oleks just-kui odav metallist tehtud. Aeg-ajalt tuleb jälle mutreid ja polte üle keerata ja laagrid annavad tasapisi märku vahetamis vajadusest jne.
Ma ei sõimaks seda masinat nii väga,arvan,et see on super hea alustamiseks ja nii-sama lõbu pärast rallimiseks. Andestab sinu eksimused oma väike mõõtmetelt ja on soodne ülal pidada. Varuosad on kõik saadaval ja ka nö.tjuuunimiseks leidub vabalt materjale.
Ja ei maksaks seda võrrelda norm mõõtmetes krossikaga,üks ongi sellepärast väike,et ta on selliseks alamõõduliseks mõeldud.
Armu pole ma just sellele põristajale andnud http://nagi.ee/photos/klaassilm/sets/133307
Sellest foorumist oleks ehk targem küsida http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=1
PUUPAADID
Re: Milline pitbike osta
Yerba, ütlen nüüd Sinu närvitsetult vastatud küsimusele veelkroda oma vastuse. 10h tagan õli vahetada on ikkagi vähe, arvestades et tegemist on hiina mootorrattaga.
Ja suur tsikkel soetada tundub odavam. Teie kes te oma pitbike siin soovitate, vaadake palju te sinna raha tegelikkuses raha alla panete, ühe kuu raames. (AEG remontimiseks = raha). Oli endal PitPro STD, millel vahetasin õli asju iga 3-4h tagant, ja oi oi kui palju metallipuru iga õlivahetusega tuli. Vahe ju on kas, metallipuru tekib 5h või 10h. Ja peab olema eriline IDIOOT, kui inimene sõidab veel hiinakaga, originaal õligi juba 10h. Ütle nüüd veel, et vahetasid iga 10h tagant õli ning lisasid täpse koguse, riiklikku RISSO rapsiõli.
Ja ma ausalt öeldes ei taha olla selline memmekas kes igaühele meeldima peab. Ma tahtsin juhtida SU tähelepanu sellele, et 5h peaks olema ÕLIVAHTUSED vahet ei ole kas sõidad rajal, mudas või kus iganes.
MITU korda sa näiteks ÕLIFITRIT oled vahtanud sellel rattal?
Mitu korda klappe vaadanud?
Nookuritte kulumist kontrollinud?
Kolvi kulumist?
Siduriketaste paksust?
Võin kihla vedada, et elementaarset mootori kontrolli pole kordagi tehtud!
Nii et palun, mul on jälle üks foorumi vaenlane juures. Teid on juba 2
Yerba kirjutas:Vastan Sinu närviliselt esitatud küsimustele.
Olen inimene. Ei pea olema eriline idioot, aga kui Sa seda soovid, siis võin seda Sinu jaoks olla.
Õlivahetuse osas - matemaatiliselt: pitika ostes oli seal õli sees. Sõitsin 10h, vahetasin õli. Jälgi nüüd hoolega - see oli esimene õlivahetus. Sõitsin teise 10h, vahetasin uuesti õli. Sõidetud 20h, vahetatud õli kaks korda. Nüüd 30h täis, vana õli sees. Õlivahetused iga 10h tagant, mitte 15, nagu oma postituses väidad.Ja üldse - mingisugune viisakus võiks Sul olla teiste vastu.
Või oled oma meelest niivõrd eluterve, et lahterdad inimesi vasakult-paremale nii nagu sülg suhu toob? Halvasti.
Enne arvasin Sinust Sinu postitusi lugedes tunduvalt paremini.KoVaL73 kirjutas:Mida te siin ajate, et selle peab vahetama ja selle peab vahetama. Tahate krossi sõita ostke suur krossimootorratas, mitte mingi närune lükata tõmmata pitbike. Millega naguinii sõita ei saa.
Teiseks kes siin pakkus oma 30h sõitnud pit-prod, sa pead eriline idioot olema, et kirjutad, et rattal üks omanik, sõitnud circa 30h, selle aja jooksul kaks õli vahetust. Mis tähendab, et sa vahetad õli iga 15h tagant. Oled sa tont või inimene, võistlus ratastel vahetatakse iga 5h tagant õli
KoVaL73 kirjutas:Mida te siin ajate, et selle peab vahetama ja selle peab vahetama. Tahate krossi sõita ostke suur krossimootorratas, mitte mingi närune lükata tõmmata pitbike. Millega naguinii sõita ei saa.
Teiseks kes siin pakkus oma 30h sõitnud pit-prod, sa pead eriline idioot olema, et kirjutad, et rattal üks omanik, sõitnud circa 30h, selle aja jooksul kaks õli vahetust. Mis tähendab, et sa vahetad õli iga 15h tagant. Oled sa tont või inimene, võistlus ratastel vahetatakse iga 5h tagant õli
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
Re: Milline pitbike osta
KoVaL73 kirjutas:...Ja ma ausalt öeldes ei taha olla selline memmekas kes igaühele meeldima peab...
Kui sul mõnipäev teistest halvem on siis pole sul kohustus siia ju üldse tulla. Keegi ei käsi sul memmekas olla, aga kirjapildi järgi võiks arvata, et sul on mees tõsised probleemid. Elu on liiga lühike, et pahur olla, tunne elust mõnu . Teema algataja ilmselt ei valda teemat nii hästi kui sina ja tal on täielik õigus küsida. Teema algataja sai ilmselt nagunii oma küsimusele vastuse, et need riisikad pitbike-d pole loodud rajale, aga see ei tähenda et nendega üldse sõita ei saa. Mõnele algajala harrastajale on selles rohkem kui küllalt.
pce.

Re: Milline pitbike osta
-MeltDown- kirjutas:KoVaL73 kirjutas:...Ja ma ausalt öeldes ei taha olla selline memmekas kes igaühele meeldima peab...
Kui sul mõnipäev teistest halvem on siis pole sul kohustus siia ju üldse tulla. Keegi ei käsi sul memmekas olla, aga kirjapildi järgi võiks arvata, et sul on mees tõsised probleemid. Elu on liiga lühike, et pahur olla, tunne elust mõnu
. Teema algataja ilmselt ei valda teemat nii hästi kui sina ja tal on täielik õigus küsida. Teema algataja sai ilmselt nagunii oma küsimusele vastuse, et need riisikad pitbike-d pole loodud rajale, aga see ei tähenda et nendega üldse sõita ei saa. Mõnele algajala harrastajale on selles rohkem kui küllalt.
pce.
et sa valesti aru ei saaks, see mu mõte oligi, et mis mõttega sa hakkad kõike vahetama kui sa niisama põristad, kui sõita tahad, osta parem suur tsikkel esialgne väljaminek on suurem aga lõppkokkuvõtes tuleb suure tsikli omamine sama kallis välja, kui mitte odavam. Minul pole halbu päevi. Minul on ainult head ja kuradima head päevad. Ei taha kunagi kedagi peale mella oma juttudes mustata ega ka möliseda tühja, kuid olen piisavaltotsekohene et öelda oa arvamus ausalt välja Andeksi kui olen sellega kellegile liiga teinud aga jah, selline türapea ma kord olen
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline pitbike osta
Sõitma peaks sellega ,millega sõidavad su sõbrad!
Kindlasti ei tule ATM-i ülal pidamine kallim,kui sa just endale mingit vanat raibet ei ole ostnud. Isegi bensu peale kulub minimalselt pappi. Kõva polss,kes päevas paagitäie maha kärutab (3 l.) minul kulub selleks kaks päeva Kuluosad on ka väga ok.hindadega ja alati saab parema jupi osta,kui algselt peal.
KoVaL73 küsis:MITU korda sa näiteks ÕLIFITRIT oled vahtanud sellel rattal? (Mõistan,et küsimus polnud suunatud mulle).
Vastan ikkagi: Mitte ühtegi,kuna 125-esel polegi seda
Kõik see jutt on teema algatajale.
PUUPAADID
Re: Milline pitbike osta
Võta mootor laht ja võid kindel olla et sa leiad sealt selle, mõned ütlevad selle kohta lihtsalt sõel.
Hmm, ütleme nii, et siin viljandis on poistel selline ring, kus alguses kõik alustasid tavaliste säärekatega. Nüüd enamus pitbikedele läinud ja paljud on aru saanud, et on aastaga sinna 70-75 tuhande eesti krooni eest, juppe, mootoreid ja ma ei tea mida veel vahetanud, pluss pidevad raami murdumised. Emad-isad nutavad silmi peast välja endal siin, kuidas lihtsalt raha kulub. Ma ei viitsi midagi sellist väljagi mõelda. Ja nüüd takkatippu need naelrehvid, tagarehv pitbikele 2500 krooni, no andke andeks, suure tsikli tagarehv maksab 2200
Re: Milline pitbike osta
Õlifilter on küll tegelikult jah, aga selle vahetamiseks peab vist terve mootori laiali kakkuma, sest see seal käigukasti/karteri põhjas. Selline sõela moodi asi jah.
Re: Milline pitbike osta
Küll Sina jõuad ikka kõige ja kõigi pärast muretseda. Mine aita vanainimene üle tee, lõhu naabritädi puud ja brikett ära ning räägi meile veel korra, kui kasutu asi on pitbike ning milline hea investeering on suur tsikkel.
Kas maailmaparandamise valu on nii suur, et see annab vahel ka teiste kallal solvamise ja mölisemise tuju kätte?
KoVaL73 kirjutas:Võta mootor laht ja võid kindel olla et sa leiad sealt selle, mõned ütlevad selle kohta lihtsalt sõel.
Hmm, ütleme nii, et siin viljandis on poistel selline ring, kus alguses kõik alustasid tavaliste säärekatega. Nüüd enamus pitbikedele läinud ja paljud on aru saanud, et on aastaga sinna 70-75 tuhande eesti krooni eest, juppe, mootoreid ja ma ei tea mida veel vahetanud, pluss pidevad raami murdumised. Emad-isad nutavad silmi peast välja endal siin, kuidas lihtsalt raha kulub. Ma ei viitsi midagi sellist väljagi mõelda. Ja nüüd takkatippu need naelrehvid, tagarehv pitbikele 2500 krooni, no andke andeks, suure tsikli tagarehv maksab 2200
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline pitbike osta
Yerba kirjutas:Küll Sina jõuad ikka kõige ja kõigi pärast muretseda. Mine aita vanainimene üle tee, lõhu naabritädi puud ja brikett ära ning räägi meile ...
tähendab ma vabandan, et niimood teemasse sisse sõidan, aga mismoodi sa seda briketi lõhkumist mõelnud oled..?
Re: Milline pitbike osta
See oli nüüd huumorivõtmes küll öeldud - aga kindlast on olemas suurepäraseid võimalusi treenitud meestele briketi lõhkumiseks kirve abil
Ja vabandamine on siinkohal küll liiast - siia teise mehe pitikateemasse on ausalt öeldes juba buldooseriga sisse sõidetud meie poolt
Pihelgas kirjutas:Yerba kirjutas:Küll Sina jõuad ikka kõige ja kõigi pärast muretseda. Mine aita vanainimene üle tee, lõhu naabritädi puud ja brikett ära ning räägi meile ...
tähendab ma vabandan, et niimood teemasse sisse sõidan, aga mismoodi sa seda briketi lõhkumist mõelnud oled..?
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Milline pitbike osta
vähemal see on nende pittide juures hea et õpid ka mootorit tundma ma olen seda tms-i krossikat varsti 2 aastat omanud ja ikka tunnen nüüd mootorit ka kuna seda ikka on vaja parandada olnud
ma arvan et esimeseks masinaks sobib täiesti
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline pitbike osta
KoVaL73 kirjutas:Võta mootor laht ja võid kindel olla et sa leiad sealt selle, mõned ütlevad selle kohta lihtsalt sõel.
Hmm, ütleme nii, et siin viljandis on poistel selline ring, kus alguses kõik alustasid tavaliste säärekatega. Nüüd enamus pitbikedele läinud ja paljud on aru saanud, et on aastaga sinna 70-75 tuhande eesti krooni eest, juppe, mootoreid ja ma ei tea mida veel vahetanud, pluss pidevad raami murdumised. Emad-isad nutavad silmi peast välja endal siin, kuidas lihtsalt raha kulub. Ma ei viitsi midagi sellist väljagi mõelda. Ja nüüd takkatippu need naelrehvid, tagarehv pitbikele 2500 krooni, no andke andeks, suure tsikli tagarehv maksab 2200
See sõela asi on mulle küll üllatuseks aga hea,et midagi ikkagi on.Kui tihti seda puhastatakse?
Huvitav mida ned poisid küll nende bittidega teevad,et sinna nii palju kulub? Raske uskuda,kui ei leia kallimat mootorit kui 7900eek-i. Võibolla müüakse ka kuskil mingeid ime mootoreid,mis maksavad palju enam(mis polegi mingid ime mootorid,kui nad sinu jutu järgi nii vähe kestavad). Väidan oma veendumusi selle lehekülje põhjal http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=45&m2=40
Tagumist naelrehvi ei leidnud ka kallimat,kui 1600 eeku http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=45 ... =18&prod=2
Ma ei promo bitbike-e,kellel on juba kogemused suure krossikaga see ei taha ilmselt tõesti seda väikest bitti. Arvan aga,et selle raha eest on nalja rohkem,kui küll.
Pitbikede kohta kehtib ka üks vanasõna:targem annab järele.
PUUPAADID
Re: Milline pitbike osta
need kes Eestis A-klassis võistelvad sõidavad enamus 20k mootoritega. nt http://forum.atmracing.ee/viewtopic.php?t=1310
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline pitbike osta
Uauu,kui selle raha eest peaks mootori ostma siis ostaks tõesti enne suure tsikli.
Rääkisime siis eri tasanditest
PUUPAADID
-
Teema algataja
Re: Milline pitbike osta
soni kirjutas:
Uauu,kui selle raha eest peaks mootori ostma siis ostaks tõesti enne suure tsikli.
Rääkisime siis eri tasanditest
pit on parim harrastajale, võtad esiratta alt ja viskad universaalkerega sõiduautol tagaluugist sisse ning sõbra põllurajale külla,
või siis rollerikummid alla ja kardirajale ...
see, et mõni mees iga sõidutunni kohta 100.- rattasse "investeerib" mulle pähe ei mahu, ... ta on valel teel imo.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.