Ajakirja MOTOKROSS uus nr ilmunud → Re: Ajakirja MOTOKROSS 2 nr ilmunud


napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Re: Ajakirja MOTOKROSS 2 nr ilmunud

Lugemata postitus Postitas napalm »

dubweiser kirjutas:
Piimanina kirjutas:

Dakari jupikesest rääkides siis ei saand päris hästi aru, et miks suured twinid Dakaril keelustatud on?

VÕIB olla ka nn. poliitilisi põhjuseid aga peamine ilmselt see, et kiirused läksid nende elajatega liiga suureks ja laipu hakkas liiga "tihti" olema.
:roll:

aga jah, Joosepilt igati lahe jutt Dakarist.

keeletoimetaja jäi seekord "kaotajaks" jah :lol: :mrgreen:

Kaotas jah kahjuks - sry mehed :( Aga tegelikult on see asi keerulisem kuna Eestis pole väga sellise teksti toimetajat lihtsalt ja kui kolmas inimene seda juba üle käib ja kõiki sõnu "õigesse" järjekorda panema, pooli sõnu ja mõisted polegi eesti keeles, siis läks asi nii käest ära, et isegi mina ei suuda nii vammi panna. Ja kui te arvate, et mõni keeletoimetaja suudab seda teksti läbi lugeda mõttega nagu teie seda teete siis .... :) Eks katsub ikka korrektsemalt küpsetada tulevikus. Et oli variant kas üldse mitte midagi kirjutada või siis nii nagu õnnestus, et vast kui mõni mees äkki ikkagi midagi aru saab natuke ja mingit huvi või tõuget juurde ja mis peamine terveks jääb esimese hooga, et seigelda ja võistelda siis on ikkagi hetke variant parem vast - ma vähemalt loodan.
Kui midagi katastroofilist ei juhtu päris katsub mõne korraliku enduro rally raidi laagri kah teha Eestis suvel teadjameestega kui huvilisi on. Muidugi kui kellelgi on soovi Africa poole sammuda siis alati tore ja võtke ühendust kiirelt sest korraldused ' 09 lõpuks on väga kiires asjatamise graafikus hetkel.

Twinidega on see lugu nagu dubweiser rääkis, et poliitilised põhjused, et mängime turvalisust bla bla bla. Teeme odavamaks - et jaapanlased saaksid tulla 450 peale ja kaotame üldse SP open klassi ära oli see autu meeste jutt vahepeal (et saaks japside raha endale kah tasku toppida nagu auto meestega tehakse usinasti nüüd). MM'il on 450 arvestus eraldi olemas täiesti. Lopez on 450 maailmameister olnud. 450 üleüldise klassi tegemine õnneks aga ikka ei õnnestunud sest see oleks olnud sama ohtlik kui Twinidega sõita. 450 on tõesti üks ohtlik pillikene selles keskkonnas paljudel juhtudel sest tal lihtsalt pole ressurssi minna ja tulla, null moment ja lõpp kiirus ja veel sellise kaalu juures mis sinna peale laotakse. Ainult ulme tehase pilli puhul võimalik nagu Fretigne'l oli see aasta. Ja 450 korraliku tipp pilli sõidutamine on ikka väga väga kallis. Kuskil Moroccos mägedes on hea muidugi 450 aga edasi on õudukas ja ohtlik ikka kohe. Kuna sama hooga tulid peale ka kiirusepiirangud jällegi poliitiliselt korrektse jama mängu käigus siis polnudki enam pointi selle Twiniga sõita. Polnud kumme ega midagi neile kui lahti keerasid. Ja ega peale Meoni keegi sellega väga vabatahtlikult sõita ei julgenud. See on täiesti ebareaalne kuidas näiteks see LC8 Dakari tehase pill paugatab edasi millest tehti hiljem RC8 mootori esmased lahendused :))) Aga noh kurat seda ei saa pidama lihtsalt ja see on sellise massi juures ikka äärekese peal kui Africas pead sõitma kus on jõepõhjad ja kraav, kivi, tuust üllatused koguaeg kui ikka hoogu kah lasta suudad vähegi. See ratas "sukeldub" ikka hullumoodi ja alla tehase amordi sellega nopesõitu ei tee mõistusega kuidagi. Ohtlik lühidalt ja selgelt ning kui see sattub sind viskama kuskile selle massiga siis on kõik kah 50/60. Ka füüsilised eeldused peavad olema sul vähemalt nagu Comal või Romal. See pole väikese mx inimese pill. Pole väga palju vendi kes seda suudavad kuskil Mali kõrbes välja kaevata, tirida, tassida ja lohistada. Lihtsalt ei jõua ja maa ei kanna, mass käib üle sest ta ikka on raskem tee või tina. Et neid põhjuseid on nii ja na pidiseid siis aga liiga extreme ikka igat pidi nagu R900RR oli/on. Vanemaid twin pille siin väga ei puudutaks peale võib olla Honda tehase African Twini mis oli ~ 10 aastat ajast ees ja kohati täiesti tasemel ka täna, vähemalt paberi peal. Motomaania lehel Proov või mis iganes vast veel on üleval üks lugu mis sai tehtud nendest retrodest. http://www.motomaania.ee/?p=792 äkki on see, ma ei saa ise vaadata seda.

Samas on uus 690 ikka väga twini sarnane, et uus samm täiesti 660 võrreldes. Kellel vara on selleks tasub ikka osta. Siin juures pean täpsustama, et selle LC8saga ei saanud õnneks kedagi surma see pill ikka manitses korrale. Aga 10-20 km/h oli ikkagi sirge lõigu hoo vahe kuigi 700cc läksid kah üle 200km/h aga väga ikka resursi piiril pinin tuleb sealt siis juba, twin aga köhatab pingevabalt. Need pole aga väga reaalsed pikema distandsi numbrid tegelikus võistlusolukorras, mõned lõigud vaid vast. Egiptuse pool oli seda hoogu rohkem.
Tugevaid treeninguid ja rõõmsat meelt !
napalm

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”