Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Tere!
Räägin siis natuke oma projektist ka.Tegemis siis oli alguses stock Kawasaki GPZ 600 r sikkliga 1985 aastast.
Mootor on millalgi välja vahetatud ja ei tea kas tegu on nüüd uuema või vanema mootoriga.Alguses oli lusti oi kui palju , aga siis saabus talv ja koos sellega ka ehitustuhin.Sai siis maššin lahti lammutatud ja plaan oli teha ka välimust natuke uuemaks/paremaks , kuna gondlid olid juba oma aja ära elanud.Sai siis ostetud Suzuki GSXR gondlid ja need kuidagi külge sobitatud.Muidugi oli motikas tunduvalt kitsam , kui see mille pealt need tulid.Tuli siis klaasplastiga natuke mökerdada ja ehitada gondlile küljed.Tuled ka külge ja justkui korras...Aga ei, minu meisterdatud osa hakkas pidevalt järgi andma ja pragunema.Kuna ka originaalosa oli kannatada saanud siis ei näinud masin lähedalt vaadates kuigi maitsekas välja.Tagarattas tundus ka kuidagi kitsavõitu.Mingi hetk nägi siis kawajawasuki selline välja.
Läks siis natuke aega mööda ja tuli välja , et minu sõiduoskused siiski ei olnud küllaldased, tulemaks toime kruusal kiirema liiklemisega .Külga maha ja hopsti , gondel jälle katki.Kuna sõitmine oli veel moodu värk , kasutasin natuke Macgiveri teipi ja asi klaar.Kahjuks ei suutnud ma oma vigadest õppida ja juhtus jälle väike aps
.Seekord enam gondleid parandada ei viitsinud ja rebisin nad üldse maha.Siis sai mõnda aega külavahel sellises konditsoonis masinaga ringi puristatud.
Kuna aga ilma tuledetta oli ikka väga nigel sõita otsustasin selle talve alguses oma Kawale selga anda uue rüü.
Esimese asjana sai maha lõigutud kogu sabaosa.
Summutid küljest ära rapitud ja tagagondel koos sadulaga minema visatud.Siis sai külge proovitud/mõeldud erinevaid sabasid.Sai vaadatud , et milline sobiks kõige paremini.Lõpuks jäi 2 variantti.Üks oli kahe summutiga
,
teine ühe summutiga
.
Kuna rohkem meeldis see ühe summutiga välimus , siis sai leiutatud sinna ümber väike gondlihakatis.
Selle tegin siis plekist , sest idee oli kohe alguses , et saaks paagi ja sabagondli kokku keevitada.Nii sai ka tehtud.Keskelt jätsin summutit võimalikult palju näha , kuna mulle see läikiv pütt päris meeldis ja leidsin , et pole mõtet seda peita.Alumine gondel (sahk) on ainuke jupp mis mul oli vanast gondlit alles jäänud.Ja kuna tahtsin , et all oleks ka kindlasti mingi keredetail , siis saigi see sinna külge sobitatud ja natuke ka lõigutud.Hetkel pole veel päris lõpuni asjaga jõudnud ja keretööd on alles ees (lihvimine, pahteldamine jms).Toredad Clip-on lenksud läksid oma teed ja asemele panin krossika lenksu.Alguses mingi jube saast, hiljem juba uus ja korralik lenks..
Kui kõik jubinad sai lenksu külge tagasi pandud oli kohe selge , et voolikuid ja trosse on pikemaid vaja.Vahepeal sai huvipärast ette topitud ka mingi ümar esituli ja külge jäetud clip lenksud-nägi isegi päris huvitav ja cafe racerlik välja , aga kuna soov oli saada ikkagi fighterit , siis need pidid kaduma.
Raami lammutasin pulkadeni laiali.Tegin kerge inventuuri ja vaatasin kui palju mutreid, seibe ja polte mul sinna kulub.Laagrid sai kõik üle vaadatud puhastatud ja taas "kreemitatud".Kogu raam värvist puhtaks ja siis sai tagaraami külge keevitada.Sabaosa ubisin veel kõrgemale nn. jack-up kitiga(home-made aga viisakas). Mootor laiali ja kõik vajaminevad tihendid vahetusse.Sama kehtis ka kõigi toruklambrite kohta.Hetkel üritan leida midagi mida saaks panna torude ümber (A la mingi sarnane asi nagu on tavalistel duššivoolikutel) , et asi parem välja näeks.Sai sidur ka pulkadeks lammutatud ja otsitud üles viga mis põhjustats siduri libisemise.Süüdi oli kehv õli.Jällegi tuli kõik ära puhastada ja kettad bensiinis puhtaks teha.Siis kõik ilusti kokku ja korras.Filtrid vahetusse ja originaal õhufiltri asemele tuleks otsida miskit kompaktsemat.Koonused äkki?!?.Karterituulutusekks siis tavaline breather.Kett sai ka puhastatud bensiinis ja kõik lülid pm ükshaaval üle kontrollitud.Tagakiige poleerisin ka ära.Sama tegin velje äärtega,radika klambiga,mootori põhjaga,ketikaitsega ja siduri kaanega.
Tõsi, sidurikaan tuleb veel läikima lüüa.Korra sai külge topitud ka mingi moodu potsik=wannabw nos aga siis tuli mõistus koju ja kakkusin selle sealt küljest ära.Mootor siis oranžiks,mustaks ja mõned poleeritud detailid.Ja siis tuli tore hetk see kõik vaikselt kokku laduda.
Hetkel siis vaja veel teha ära/lõpuni "kereplekid".Sadulaks mõtlesid kas:a)Mingi pleksiklaas koog kerge graveeringuga või b)Nahksadul.Kindlasti jätkuvad esitule otsingud.Sobivat pole veel leidnud , ja kui olen , siis on hing liiga kõrge.Summuti torud ona tarvis kenasti ära vormistada ja numbrikoht koos tagatulega vaja külge panna.Kui paakgondel on korras ja sile , siis peale must värv (ka täitsa olemas ja ootel, pearl magic vms. ) ja siis oranžikaga mingi peen aerograafmaaling.
See peaks kõik saama tehtud siis selle kuu jooksul.Kaugemale ette hetkel ei planeeri.Kui on progressi siis viskan jälle piltte ka üles.Seekord siis juba korralikke , mitte neid telefoni tehtud saastasid.
Sai siis Kawat natuke edasi ehitatud.Sabagondel/paak sai enamvähem siledaks nühitud.Juhtmemajandusega sai ka natuke vaeva nähtud ja kõik ilusti ära sobitatud.Mingi hetk hakkan maski ka ette meisterdama.Siinkohal suured tänud pacaanile tulede eest !Spidomeeter sai kah valmis nikerdatud.Õigemini siis lõikasin spidoka tahhomeetri küljest ära.Veel ei ole kindel kas paigaldan selle lenksu külge või maski sisse.
Isteasend jäi ka suhteliselt mõistlik ja mugav.
Teha on veel jäänud mask,akukarp,näidikud,tuled ja põhjagondel (sahk) vaja ümber teha natuke ning siis värvima.Ja eks lõpuks ole näha , mis sellest siis välja tuleb.Endale igatahes hetkeseisuga päris meeldib.
NONII!Sai alustatud värvivärgiga.Sahk ja esiporikas tulevad umbes sarnased, maski pole ikka veel nikerdama hakanud .Eks jõuab veel , sest nagu näha siis lumi ei taha kohe kuidagi taanduda.
Alumine gondel ja esiporikas nüüd ka kenad ja värvilised.Sai proovipärast külge kruditud täna.Natuke peab veel pingutama ,et see pagana mask ette saaks.Trossid ja voolikud tuleks ka mingi ägeda võrguga katta.
Nüüd sai vist kõik enamvähem kirja ka pandud.Noo...pikk jutt s**t jutt.Loodan , et meeldib.
EDIT!Hakkan täiendama esimest postitust.Seda eelkõige lugejate/vaatajate mugavuse pärast.Leian , et nii on teema ka veidi ülevaatlikum.

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
mul naabrimehel samasugune, täitsa vastupidav ja kiire vanakooli bike. Mulle meeldib sellisena ta vist kõige rohkem http://album.ee/node/15398539/50110978
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
vastupidav ja kiire (minujaoks) on ta küll.Välimus on isegi originaalis päris vanakool ja mulle meeldis, aga aeg ja rah , mis oleks läinud selle taastamisele , poleks väärinud küünlaid.Sellel sinu viidatud pildil oli suurem jama nende summutitega.Süsteem sai liiga pikk j kohmakas.

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Päris kõva ehitus käib sul selle kallal. Kindlasti pane ikka uusi pilte ja juttu ka juurde.
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
A ja lenksust võid ka veel rohkem pilte panna ja rääkida, et kuidas külge kruvisid ja mis kellad ja kas panid lihtsalt pikemad trossid ja voolikud.
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
muutsin esimest postitust ja lisasin sinna ka piltte juurde.

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
esimene postitus natuke moondus jälle.

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
- - - - kirjutas:
Mis mõte su updatel oli?
Igatahes mina nüüd aru ei saa, mis mõte on keti punaseks värvimisel? Mingi eriti "cool" teema?
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Fighteri ehitamine eeldab tähelepanu pööramist kõigile detailidele, kett on ju üks neist detailidest. Igatahes tubli töö on tehtud ning loominguline lähenemine kenasti rauaks saanud. Loodan seda pilli suvel näha
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Eks ilu ole vaataja silmades, mõnele meeldib, mõnele mitte. Natuke harjumatult püsti see tagumine osa ju on, aga peaasi, et inimesel huvi asjaga tegeleda ja tore, et ka teistega oma saavutusi jagab. Edu!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6744
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Tore, et ise tehakse, "Eesti nikerdab!"
Ise pööraksin tähelepanu sellele teravale/sarvilisel istmele. See võib vastavalt olukorrale väga valusalt selga lõikuda!
edu
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Kas sa need clip-on lenksud saatsid päris üle õla või talletasid kuskile.
Oleks huvi muidu nende vastu.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Leegikatega peaksid küll midagi ette võtma,need ebamäärased jõnksud ei kannata kriitikat(muidu äge,arenda edasi).
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
clipid sai juba järgmisele omanikule edasi saadetud.Leegikatega peaks mingi hetk tulema tõsisem ehitus.Hetkel kannatavad liiklemist küll.Esmalt proovin kõik tuled/viled külge saada, siis saab juba muude asjade kallale asuda.Kusjuures ,oluliselt muudmoodi neid torusid seal nikerdada ei annagi.Tahaks hoida võimalikult raami lähedal, aga jalgadest ja kiigest eemal.Kuju eriti ei muutu, sujuvamaks saab küll neid teha .

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Päris uhkeks kisub see ratas sul. Suvel pead ikka selle SMASH'ile vedama . Väga kõva töö ikka tehtud ja kiiver on sigavinge
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Minu jaoks rikub välimuse ära gondlite kandilised või sellised ääred. Kui neid siluks..
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
mulle just selline lakutud välimus ei istu.Seetõttu tegin ka värvi selliseks krobelisekr ja ebaühtlaseks.Tõsi , raami ja mootoriosad tegin sileda pinnaga, et ei tekiks seda lohkat muljet.Peaks jätma sellise vihase ja kukutud mulje .Täna sai esimest veljerantti nühitud ja tagatuli külge pandud.Tagatuli on ühtlasi ka numbrituli.Praegu pean veel vaatama mingi universaalse LCD displayga spidoka (Koso , Vapor vms.) ja mini suunad.SMASHile vedamise kohta veel uurib.Kui masin valmis ja ilmad lubavad , lasen oma tsikklist ilusaid piltte ka teha.

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Värv võiks must matt olla sest vaata sul on mootor värviline... jätagi nii.. gondlid värvi mustaks usu mind näeb palju parem välja!
Re: Kawasaki GPZ 600 R 85`Fighter
Kiiver on jube huvitav,mis see kiivri värvimine maksis ka?aerograafis? vga huvitav projekt muideks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.