Õuduslugu odava momentvõtmega
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
mx77 kirjutas:Lihtsaim lahendus oleks tugev keermeliim...
Keermeliimi kasutajad ise panevad ja mõtlesin ka ise selle peale. Samas mingil põhjusel tootja (antud juhul siis Suzuki) ei näe ette seal keermeliimi kasutada. Selle asemel on viimase paari aasta jooksul mutri keeramiseks määratud kõrgem 140 Nm (+ õli), varem oli 110 Nm.
Ennast huvitaks ka, et miks Suzuki insenerid sinna kohta keermeliimi ei määra. Kui see oleks parim lahendus, arvatavasti nad oleksid seda teinud.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Erci kirjutas:Huvitab, et mis imemutter see on, et seda treial valmis ei võiks teha et tellimisega pead jamama? Ja keermeliim ei saa kuidagi paha teha seal vahel, mõelgu need Suzuki insenerid mis tahes.
Samamoodi nagu poldid on teatud tugevusega ka mutrid ning mina ka ei riskiks mingit suvaliselt treiali tehtud, vbl umbes 8.8 tugevusega mutrit vända otsa keerata, kuigi see võib olla väga hea treiali tehtud.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Otsin ka siin momentvõtit väiksematele momentidele ja jäid silma niisuguse müüa poolt pakutavad asjad
http://www.autoladu.ee/main/product/cid/40/id/1114
http://www.autoladu.ee/veljed/1115
http://www.autoladu.ee/veljed/1116
siin veel terve posu
http://ladu24.ee/et/tooriistad/7014,23279,0
320 krooni kanti.
Paneb mõtlema kas osta?

Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Rahsol on kindla peale minek ja kindlasti teeb rahakotis kah harvendust. KING on tundmatu looma nahk ja maksab umbes veerand oma nimeka konkurendi hinnast. Võib lõppeda õudusunenäoga, aga mitte ilmtingimata. See nende odavate riistade juures probleem ongi, et ostes pole õrna aimugi, kas asi ikka asi kah on või lõpetab nädala pärast prügikastis. Aga mitte 100% kõik odavad asjad pole saast, on ka täiesti kasutuskõlblikke, kuid risk saasta otsa sattuda on väga suur.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Parim momentvõti on Stahlwille, nendel saab üldjuhul ka otsi vahetada ja teistpidi otsa panna mille tulemusena saab tagurpidi keerata. Osadel momentvõtmetel (nt kamasa) saab seda nelikanti teisele poole vajutada ja seeläbi muuta seda teistpidi käivaks.
http://www.stahlwille-online.de/index.p ... &pcid=4893
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Kui tehas ei ole keermeliimi ette näinud siis ei ole mõtet ka arutelul, huvitav miks sinna seda ei panda. Keermeliimi toppimine antud kohta lõpebki enamasti keermest loobumisega.
Antud mutika võib tegelikult üsna rahulikult ka tunde järgi rahulikult kinni keerata, kui momentvõti puudub. Ülemäärasest jõust tasub loobuda kindlalt.
Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
Üleüldse mootorratta juures tasuks loobuda võtmetest mille saba pikkus ületab 15 sentimeeetrit, juhul kui pole tegemist momentvõtmega ja erandiks mõned spetsiifilised protseduurid, kes ei tea millest jutt neil tasub ikka kasutada professionaalide abi.
Maailmarändur, Rebaseonu, kui ma nüüd isiku tuvastamisel mööda ei pannud, tee oma käele dynamomeetri koolitus paari üldisema asja juures, kulub teekonnal marjaks ära.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re:
Primo kirjutas:KTM'il on hooratta mutter samuti vastupidise keermega ja no kohe üldse ei tahaks seda keermeliimi sinna vahele ajada.Kui momentvõti on puudu, siis aitab kinnikeeramisel ka lühiajaline surveavaldamine ehks siis võtme toksimine.Mõistusega loomulikult.
Kui keps tapiga,siis ei soovita toksida(ka mõistusega mitte)
piloot kirjutas:Erci kirjutas:Huvitab, et mis imemutter see on, et seda treial valmis ei võiks teha et tellimisega pead jamama? Ja keermeliim ei saa kuidagi paha teha seal vahel, mõelgu need Suzuki insenerid mis tahes.
Samamoodi nagu poldid on teatud tugevusega ka mutrid ning mina ka ei riskiks mingit suvaliselt treiali tehtud, vbl umbes 8.8 tugevusega mutrit vända otsa keerata, kuigi see võib olla väga hea treiali tehtud.
Äkki pole lihtsalt silma jäänud aga muttrite peal äi ole ma numbreid märganud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
racerx kirjutas:Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
.
pole küll päris see teema, aga nii mõneski teemas on mainitud hooratast... hakkas nagu huvitama, et mis firma tsiklimootoritel on hooratas !? ...mingi palanseeriv võll/ratas, kuna pole ise nagu kohanud niisugust põhitöökohaga vidinat, siis kuluks ehk teadmised ära.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
speedvana kirjutas:racerx kirjutas:Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
.pole küll päris see teema, aga nii mõneski teemas on mainitud hooratast... hakkas nagu huvitama, et mis firma tsiklimootoritel on hooratas !? ...mingi palanseeriv võll/ratas, kuna pole ise nagu kohanud niisugust põhitöökohaga vidinat, siis kuluks ehk teadmised ära.
Poisid mõtlevad selle all ilmselt magneeto ratast, mis omab peale püsimagnetite ka inertsi.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
speedvana kirjutas:racerx kirjutas:Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
.pole küll päris see teema, aga nii mõneski teemas on mainitud hooratast... hakkas nagu huvitama, et mis firma tsiklimootoritel on hooratas !? ...mingi palanseeriv võll/ratas, kuna pole ise nagu kohanud niisugust põhitöökohaga vidinat, siis kuluks ehk teadmised ära.
K, M, Dnepr, Ural....???
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
margus014 kirjutas:Korralik hooratas (kaalub umbes 4kg) on ka BMW-R35 'el
jaa see sõjaaegne bemm, 1 pütt, 4 takti, 300-400 ccm, seal võis tõesti olla ketas, mille üks- ja ainuke eesmärk oli tasakaalustada... seda vibra.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Loff kirjutas:speedvana kirjutas:racerx kirjutas:Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
.pole küll päris see teema, aga nii mõneski teemas on mainitud hooratast... hakkas nagu huvitama, et mis firma tsiklimootoritel on hooratas !? ...mingi palanseeriv võll/ratas, kuna pole ise nagu kohanud niisugust põhitöökohaga vidinat, siis kuluks ehk teadmised ära.
K, M, Dnepr, Ural....???
korra jäin piirkonnavoliniku pihku, kellel oli mingi siuke tsikkel, krt. ta oli ise tasakaalust väljas ja ta emm veel rohkem
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
speedvana kirjutas:margus014 kirjutas:Korralik hooratas (kaalub umbes 4kg) on ka BMW-R35 'el
jaa see sõjaaegne bemm, 1 pütt, 4 takti, 300-400 ccm, seal võis tõesti olla ketas, mille üks- ja ainuke eesmärk oli tasakaalustada... seda vibra.
Kisub küll OT'ks aga ei saa mainimata jätta
Minul on aastast 1955- seega sõjajärgne. Kubatuuriks on 350ccm. Hooratas on tal rohkem selleks et mats oleks võimalikult madal ja rahulik- no eks vibra ta jah natukene vähendab.
Siin videos on küll EMW-R35 aga mootor on tollel sama. Kuulake vaid seda podinat
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
speedvana kirjutas:racerx kirjutas:Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
.pole küll päris see teema, aga nii mõneski teemas on mainitud hooratast... hakkas nagu huvitama, et mis firma tsiklimootoritel on hooratas !? ...mingi palanseeriv võll/ratas, kuna pole ise nagu kohanud niisugust põhitöökohaga vidinat, siis kuluks ehk teadmised ära.
Ei viitsi vaielda. võin kirjutada ka hooratta asemele magneeto või kasvõi püsikiirushoidja, ei pretendeeri siin miskisele teadustehnilisele väljaandele. Kes on nii loll et aru ei saa millest jutt võib siin igavusest edasi jahuda muidugi ja igasugust ila genereerida nii palju tahab, kettaruum on ju piiramatu
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
racerx kirjutas:speedvana kirjutas:racerx kirjutas:Hooratas tuleb lahti juhul kui on hävinud väntvõlli otsa koonus.
.pole küll päris see teema, aga nii mõneski teemas on mainitud hooratast... hakkas nagu huvitama, et mis firma tsiklimootoritel on hooratas !? ...mingi palanseeriv võll/ratas, kuna pole ise nagu kohanud niisugust põhitöökohaga vidinat, siis kuluks ehk teadmised ära.
Ei viitsi vaielda. võin kirjutada ka hooratta asemele magneeto või kasvõi püsikiirushoidja, ei pretendeeri siin miskisele teadustehnilisele väljaandele. Kes on nii loll et aru ei saa millest jutt võib siin igavusest edasi jahuda muidugi ja igasugust ila genereerida nii palju tahab, kettaruum on ju piiramatu
kui oled kunagi näinud 2takt. dsl. mootoriga teerulli, või dsl.veepumpa mis töötab tänaval/objektil, mille lahutamatu koostisosa on hoo/tasakaalu ratas, diam 100X100. siis ehk mõistad miks kriibib.
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
OKey Speedvana. Saan aru et kriibib. Kriibme siis edasi. Hoo ja tasakaalu ratas on ju lausa kaks asja. Kumb siis ?
Kas tasakaalustusvõll on ka hoovõll ? Kas balansseerimispink on hoovõturada. Mulle ka demagoogia meeldib, kettaruumi ju on. Motopaks teeb mode, kui väga 99% full viskab.
Mis terminitest me siin räägime kui sa räägid kahest asjast korraga saamata ise aru millest räägid ja tundeid kriibib see, et mingisugusel damn veepumbal või millel iganes on suur hooratas !
No las tal olla, mootor nagu iga teinegi, hiina pitbike vahel on ka vahest tarbemootor, kriibib hinge ka minul aga näe tatikad sõidavad ning momentvõtit vaja pole.
Seda jupstükki seal väntvõlli otsas võib ka hoorattaks nimetada, sest raskuse lisamise, diameetrite jne. tuuning special mehed võivad lobiseda muus teemas, saab mootori karakteristikat muuta oluliselt. Seepärast ka teerulli mehe hinge see hooratas ei kriibi, paneb julmalt suure ratta sinna veerema ja väänet on hoppaa nati juures ning teerull veereb rõõmsalt.
Kui teerullil on väga väike hooratas seal siis tee tasakaal võib nati kehva tulla, kuna hetkel ,kui teerulli vend päästab pedaali lahti teeb rull jõnks jõnks , sest stardib aint täisgaasil, pärast jama kui palju, hunnik bikerlasi korraldab miitingu kuna tee on laines ja kiirusehullud lapiti.
Enam lihtsamalt ei pea vajalikuks seletada kes soovib võib parandada.
Head Uut Aastat Speedvana ja teised, ära pikka viha pea
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Ikka OT Ülikooli aegadest mäletan, et räägiti, et hooratas on energia salvestamiseks...ehk siis ühtlustab mootori käiku...miks muidu kerge hoorattaga ralli masinad alla 1200 rpm hästi käia ei taha...
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Loff kirjutas:Ikka OT Ülikooli aegadest mäletan, et räägiti, et hooratas on energia salvestamiseks...ehk siis ühtlustab mootori käiku...miks muidu kerge hoorattaga ralli masinad alla 1200 rpm hästi käia ei taha...
Selles, et ralli- ja muud sportmootorid madalatel pööretel ei käi on tavaliselt nukkade suured ülekattenurgad, kui õnnestus nüüd eesti keeles selgitada (ing. k. overlap).
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Manualides kohtab ka kõnealuse detaili flywheel'iks nimetamist. Eks ta seda ju on ka, kuigi kompaktsete ( ja mitte ainult) mootorite puhul kasutatakse selleks otstarbeks niikuinii kogu pöörlev mass ju ära, kaasa arvatud tasakaalustusvõllid jms. Küsimus on optimeerimises soovitava tulemuse nimel.
Margus014 avataril oleval rattal peaks täiesti olemas olema nii hoorattaks nimetatav pöörlev püsimagnetitega geneka osa kui ka vibratsioonivastane tasakaalustusvõll ( võll??? miski vastukaaluga jurakas) mis on hammasülekandega ühendatud väntvõlliga.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
mx77 kirjutas:Loff kirjutas:Ikka OT Ülikooli aegadest mäletan, et räägiti, et hooratas on energia salvestamiseks...ehk siis ühtlustab mootori käiku...miks muidu kerge hoorattaga ralli masinad alla 1200 rpm hästi käia ei taha...
Selles, et ralli- ja muud sportmootorid madalatel pööretel ei käi on tavaliselt nukkade suured ülekattenurgad, kui õnnestus nüüd eesti keeles selgitada (ing. k. overlap).
Selles on sul tuline õigus, et nukk on midagi muud kui tavaksutuses levivad.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
spinna kirjutas:Margus014 avataril oleval rattal peaks täiesti olemas olema nii hoorattaks nimetatav pöörlev püsimagnetitega geneka osa kui ka vibratsioonivastane tasakaalustusvõll ( võll??? miski vastukaaluga jurakas) mis on hammasülekandega ühendatud väntvõlliga.
Kõik vastab tõele!
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Mul on ka momentvõti. Peal on kirjad, et vene toodang. Sai võrreldud teda ka välismaa toodanguga ühes remonttöökojas kus paistis päris korralik varustus olema. Andis pea samad tulemused väikese eksimusega kuigi see reguleerimine ka tal eriti täpne ju pole. Hea on see, et kasuta nii kuidas tahad - päripäeva, vastupäeva nii kuidas vaja parasjagu on!
Ise olen ka Handymannist soetanud mõningaid asju. Näiteks oli seal väike padrunvõtme komplekt, miskine 60EEK maksis ning 4 - 13 padrunid sees. Õblu ta on, kuid tsikli juures kasutan päris tihti teda ning leian, et oma hinna on ta juba tagasi teeninud.
Samuti võtsin sealt 90EEKi eest puurpingi kruustangid mis samuti töötavad ning väga kasulikud asjad on!
Rellakas on KoduExtrast ostetud 250EEK ning käib teist aastat juba... Trellidega on ka joppand kõvasti!
Ei salga, et olen sitta saanud sealt. Ning haliseda ja nutta pole ka mõtet, tuleb lihtsalt arvestada iga tööriista hinna ja kvaliteedi suhet ning siis järele mõelda kas ta ikka pidi nii tugev olema või ei!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Kindlasti leidub ka odavamas hinnaklassis normaalseid momentvõtmeid. Päris hiinakatel ilmselt mitte, aga keskmine hinnaklass (ka mainitud KING) on võimalik osta koos sertifikaadiga. Kui võtme maaletooja pole pidanud vajalikuks tellida võtit tehasest koos sertifikaadiga, siis seda pole. Sertifikaat tehases üldjuhul maksab 1€ per võti ja siis on konkreetse võtme sert (test) karbis kaasas.
Näiteks momentkruvitsatel (mõningatel) aga ongi ette nähtud, et lahti keerates on jõud 25-50% suurem kui fikseeritud kinni keeramise moment. Aga see on mõeldud pigem tööstusele, et üks mees saaks ühe riistaga momenti muutmata päev läbi tööd teha.
Veel üks meeldetuletus. Kui olete võtmega (käepidemest reguleeritav) töö lõpetanud, siis on soovitav see alati nulli keerata, et vedrud jne. ei oleks pinges. See tagab, et võtme täpsus säilib kauem.
Kui aga keegi oma "hiinaka" või vene võtme täpsuses kahtleb, siis alati on võimalik seda kalibreerida.
http://www.harteron.ee
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
J30 kirjutas:Kui aga keegi oma "hiinaka" või vene võtme täpsuses kahtleb, siis alati on võimalik seda kalibreerida.
Jumalast timm on see Metrosert`i link, sellel klikates avanes see leht ca 80-s uues aknas ja ei peatunud enne, kui läpakal aku tagant ära kiskusin, sest klaver ja hiir lihtsalt enam ei funganud
+358458693818
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
vilosius kirjutas:J30 kirjutas:Kui aga keegi oma "hiinaka" või vene võtme täpsuses kahtleb, siis alati on võimalik seda kalibreerida.
Jumalast timm on see Metrosert`i link, sellel klikates avanes see leht ca 80-s uues aknas ja ei peatunud enne, kui läpakal aku tagant ära kiskusin, sest klaver ja hiir lihtsalt enam ei funganud
![]()
minul küll nii ei juhtunud
Re: Õuduslugu odava momentvõtmega
Tahad, proovin veel?
+358458693818
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.