CB 1300
Siinkohal natuke eksid, erinevalt autodest mängib mootorratta kaal suurt rolli. Kõige rohkem lööb see välja niiöelda mittesõitmise ajal, kogu seda suurt massi on vaja ka tihtipeale lükata-tõmmata, vahel ka kahekesi peal olles, ummikus ja foori taga (ühe) jalaga tasakaalu hoida, kõndimiskiirusel sõita jne. Kui su jõud sellest üle ei käi.. siis on see ratas sinu jaoks liiga raske, see on minu arvamus. Sõidu ajal kaalult kerge ratas vs raske ratas, võibolla et natuke kannatab äkkmanöövri või üldse manööverdamis kiirus. Pakun et endale jõukohasema (räägin endiselt ratta kaalust) ratta juht saab ootamatust takistusest ümberpõikega kiiremini hakkama.
Aga kui sina oled veendunud, et sind ratta kaal ei morjenda, siis mine ja osta see CB1300 ära sest mina olen kindel et see on väga hea ratas!
Btw, CB1300 ei ole chopper, ning ta ei vaja sugugi palju pöördeid et uskumatult kiirelt liikuda, üks briti CB1300 omanik iseloomustab oma ratast lühidalt: "CB on steroids!"
Aga kui sina oled veendunud, et sind ratta kaal ei morjenda, siis mine ja osta see CB1300 ära sest mina olen kindel et see on väga hea ratas!
Btw, CB1300 ei ole chopper, ning ta ei vaja sugugi palju pöördeid et uskumatult kiirelt liikuda, üks briti CB1300 omanik iseloomustab oma ratast lühidalt: "CB on steroids!"
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.