algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas creativ »

KoVaL73 kirjutas:

Mida rohkem püsti sõidad, seda kiiremini ja vähem väsitavalt liigud, istumine on ainult kurvides vajalik

mida siis teha kui kiirus on suht suur kurvis ja samas on ka ootamatult augud või lained. istuda ei õnnestu...püsti kurvis suure hooga ka keeruline.
ja missuguses kurvi osas on vaja anda gaasi kergemalt ja kus tugevamalt? saan ma õieti aru et kurvi esimene faas ehk 1/3 ei ole võimalik anda täiega gaasi. nt pikk kurv kus kurviraadius 10-15 meetrit pikk. algajal keeruline aru saada kus osas on see viimane pidurudushetk peale mida peaks andma gaasi ja tekiks vedu
ja kas on õige kurvis/enne kurvi/ kus tagapidur on jalaga veel kergelt peal kui juba samaaegselt keerad siibrid lahti? et kui palju on üldse võimalik kurvis veel pidurdada? see on teada et enne kurvi peab pidurdama ja kurvis ainult kiirust hoidma või lisama ehk gaasi andma, aga pikka kurvi sisenedes suurel kiirusel on teoreetiliselt veel võimalik kiirust korrigeerida nt tagarattaga pidurdades?

ja veel. olen hädas pikas kurvis trajektoori hoidmisega kui on paks liiv. kui kiirus kipub väikseks siis esiratas vajub sisse ja enam ei saa midagi päästa. see võtab hoo maha ja teadagi mis edasi juhtub. või kui minna liiga suure kiirusega siis võib kurvist välja visata. saan ma õieti aru et suuremal kiirusel pikas liivases kurvis! on vaja raskust võimalikult taga hoida et esiratas liiva ei vajuks, kiirust hoida maksimaalselt ja et välja ei lendaks siis on vaja kallutada täiega...? (kuidas aru saada kui palju on õige kallutada ja kas seda saab kuidagi lihtsalt treenida?)
et kõval pinnasel võib kurvis istuda suht ette paagile aga kui on liiv või lahtine kruus või muda siis pigem raskus sadulas nats taha (aga kuipalju taha, see on juba omaette küssa)

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”