Rahvaspordi litsents
Moderaator: Moded
Re: Rahvaspordi litsents
isomarx kirjutas:õhtust
loen ja mõtlen et kas saab ikkagi EV nii olla et üks MTÜ keelab,käseb,poob ja laseb. Meil on õigusriik ja äkki peaks uurima õiguskantsleri büroolt kas see on seadulik et EMF ei luba teistel võistlusi korraldada/peab nendega kooskõlastama, ja samuti oma liikmetel (litsentsi omanikud)keelab osalemise mitte kooskõlastatud sõittudel ähvardades litsentsi ära võtmisega.
Eesti spordiseadus. https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13065296
§ 4. Spordiorganisatsioonid
3) spordialaliit – spordiala harrastavate spordiklubide üleriigiline ühendus, kes spordiala rahvusvahelise spordialaliidu ning rahvusliku olümpiakomitee liikmena spordiala esindab ja kellel on ainuõigus korraldada üleriigilisi meistrivõistlusi ning anda vastavaid tiitleid;
Tegelikult on sel teemal ka juba 2a tagasi vaieldud:
Re: Rahvaspordi litsents
Jah ma olen kõigega nõus. Tehku EMV ja jagagu EM tiitleid. Ja olgu sõitjad litsentsiga.
Kuid kui ma tahan teha ise võistlust siis tulenevalt seadustest ma ei pea seda nendega kooskõlastama. Teen vastavad paberid omavaltsusele ja teistele org. kellele vaja.
Kuid miks nad peavad litsentsi omanikel käed kinni siduma- lubatud ainult nendepoolt heakskiidetud sõidud?
Miks ei võiks sportlane valida ise,et lähen osalen EMV või lähen löön kolme küla võistlusel kaasa, tähtis oleks see et mehed sõidavad.
Re: Rahvaspordi litsents
miks seda sel moel tehakse, oskan ainult aimata.
EMF-l on vaja liikmeid. MIks? Tuluallikana? suurema liikmete numbri näitamisena?
Tegelikult hakkas mind veel 1 asi huvitama. Kindlustuse summad on teada, kuid täpset lepingu sisu need ei näita. Millised vigastused katab see kindlustus, millised mitte? Kas kindlustus kehtib ka treeningutel jne. Tegelikutl võiks lepingu tingimused olla avalikud.
Mul on kunagi Kardiliidu poolt sõlmitud lepinguga olnud halvad kogemused. Kindlustus katnuks kestva puude või surma.
Re: Rahvaspordi litsents
Mella ära männiku mõnudes nii kindel ole!
mina sõidan hea meelega männikul aga võrus VÄGA HEAMEELEGA.
HR Peeglile selle ürituse eest.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
EMF on litsentsi kehtestamisega tõestanud veelkord, et tegu on raha korjamise masinaga. Harrastajad on suutnud end ise väga edukalt organiseerida. Motosporti arendava organisatsioonina oleks see olnud tegelikult EMFi töö. Nüüd kus rahvas kogunenud ja hoo sisse saanud, pannakse lihtsalt maks peale. Eelnevalt andis EMF muidugi mõista, et on võimeline vajadusel kiilu lööma litsentsi omanike ja tõsiste harrastajate vahele. Tegelikult on need kaks leeri ühele rajale sattunud seetõttu, et harrastajate võistlused on olnud paremad kui EMF-i omad. Harrastajatel asi toimis ja keegi pole litsentsi kehtestamist palunud. Need kellel on olnud vajadus litsentsi järele on endale täislitsentsi ammu lunastanud.
Soovin jõudu kõigile, kes korraldavad litsentsivabu võistlusi! Harrastajatel soovitan mõelda enne litsentsi soetamist. Kui keegi endale seda ei soeta järgneb ilmselt uus dialoog. Kaldun arvama, et värskelt kehtestatud kord kestvussõitudel osalejate hulgas ühtsust ei loo.
Ja see kindlustus mis selle litsentsiga kaasneb ei hoia ära ühtegi õnnetust ja see 50000kr võistleja surma puhul kedagi õnnelikuks ei tee. Jalaluu murru eest hea kui 1000 kr antakse.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Rahvaspordi litsents
Valmet kirjutas:EMF on litsentsi kehtestamisega tõestanud veelkord, et tegu on raha korjamise masinaga. Harrastajad on suutnud end ise väga edukalt organiseerida. Motosporti arendava organisatsioonina oleks see olnud tegelikult EMFi töö. Nüüd kus rahvas kogunenud ja hoo sisse saanud, pannakse lihtsalt maks peale. Eelnevalt andis EMF muidugi mõista, et on võimeline vajadusel kiilu lööma litsentsi omanike ja tõsiste harrastajate vahele. Tegelikult on need kaks leeri ühele rajale sattunud seetõttu, et harrastajate võistlused on olnud paremad kui EMF-i omad. Harrastajatel asi toimis ja keegi pole litsentsi kehtestamist palunud. Need kellel on olnud vajadus litsentsi järele on endale täislitsentsi ammu lunastanud.
Soovin jõudu kõigile, kes korraldavad litsentsivabu võistlusi! Harrastajatel soovitan mõelda enne litsentsi soetamist. Kui keegi endale seda ei soeta järgneb ilmselt uus dialoog. Kaldun arvama, et värskelt kehtestatud kord kestvussõitudel osalejate hulgas ühtsust ei loo.
Ja see kindlustus mis selle litsentsiga kaasneb ei hoia ära ühtegi õnnetust ja see 50000kr võistleja surma puhul kedagi õnnelikuks ei tee. Jalaluu murru eest hea kui 1000 kr antakse.
Hei!
Jalaluu murru korral ei saa sa mitte midagi.
Raha saamiseks on 2 varianti:
- surm 50 000 krooni
- püsiv tervisekahjustus (kõnekeeles sant elu lõpuni) 200 000 krooni.
Re: Rahvaspordi litsents
To Valmet.
maks on kogueg tegelikult peal olnud kui räägin nüüd enda karjääri kärnatamistest.Ainuke vahe on selles ,et ennem maksin mina su litsentsi kinni ,kui osalesid köigil 4 etapil, siis mina maksin su eest 800eeki.Nüüd maksab litsents 1000eeki aga sa saad sõita terve aasta peaaegu köikidel vöistlustel v.a. haapsalu ,saku ,pärnu. kuhu eriti isegi ei viitsi enam söitma minna kuna näiteks saku rada minu jaoks üks igavamaid üldse.Seda 1000 eeki ei pista ju EMF päris oma taskusse ka,sest 700 pidi maksma aastane vöistleja kindlustusmakse.
Asi sai ju alguse üldse 2008 a 27märtsil toimuvast esimesest Rannu kärnatamisest,kus sain emf iga kokkuleppele et maksan kärnatajate litsentsi ja söita saavad köik.Selline asi toimus üldse esimest korda eesti motospordi ajaloos.
Sealt ma saingi motivatsiooni selle asjaga edasi jännata,kuna mulle tundub et Karjääri Kärnatamine on ikka siis ainult õige asi kui kõik eestimaa pojad korraga rajal.Pealtvaatajate suust olen kuulnud ,et ülihuvitav on jälgida kui vöimalik vaadata kärnatajaid ja täis proffe(Nikopensius,Pöldmaa) korraga rajal.-milline kontrast.
Minu jaoks oleks täitsa jura kui peaksin töesti valima hakkama kas teeksin ainult kärnatajatele või ainult openile need vöistlused,kuna see aasta veel suuremalt plaanis asja ette vötta ,kutsudes kohale nii Soome kui Läti Kärnatajad ja Openi mehed..Sellepärast jagangi maid siin emfiga ja kauplesime hinna vöimalikult heaks ,et köik saaks söita.Ega ma ise pole ka mingi EMF fänn (oi kui palju oleks mul neile öelda mida vöiks paremini teha ja kuidas...),aga see 1000eeki tundus mulle selline hind ,kus vöiks söjakirve maha matta ja vöistluste peale mötlema hakata.
Hr Valmeti kahjuks vöi õnneks on kolme päeva jooksul on minuga juba 27kärnatajat ühendust võtnud ja rahvaspordi kaarti soovinud.Seda ma ei tea kui palju on emfiga ühendust vöetud kaardi taotlemiseks.Üks hea uudis tuli veel täna.et peagi jõuab meie kasutusse täiesti enda ajavõtu süsteem, mis mingi aja möödudes laseb ka osavötu tasu langetada(loodame).
Positiivset suhtumist,ja elu on nagu "lill"
Lärm
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
See kindlustuse summa ongi bs, siin teemas mainiti juba autospordi litsentsi hinnaga 650 kr. Ärge arvake, et kärnatamise risk rahvaralli omast kõrgem on. 1000 kr hooaja peale pole palju, mind häirib selle põhjendamatus. Kui kõik seda ostma hakkavad ja EMF-i välised üritused hääbuvad, siis pean ilmselt isegi litsentsi hankima kahjuks.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Rahvaspordi litsents
Kui EMF iga hinda kauplesin ,siis töin ka autospordi litsentsi hinna näiteks .Sellepeale oli neil pöhjendus ,et seal ei söida open ja kärnatajad koos nagu meil...
ei osanudki sellepeale midagi öelda neile rohkem...
Re: Rahvaspordi litsents
Olen ise litsentsi omanik olnud viimased kaks aastat. Kas on üldse vaja kahte erinevat litsentsi, et võtta osa EMF poolt aktsepteeritud kestvuskrossidest/kärnatamistest jms. üritustest. Tegelikult oleks kogu küsimus lahendatud kui Lärmi kaubeldud litsents oleks kõlbulik ka veel EKV ja EMV etappidel ning see olekski siis nö. "kestvuskrossi litsents" ainult ühe ala jaoks - miks peaks EMF seda takistama, arvan, et hetkel oli see neil nö. rohkem välja öeldud emotsioonist kui ratsionaalsest mõtlemisest. Kui asjasse süveneda - võidavad kõik osapooled (EMF, sõitjad ja korraldajad) Suuresti kestvuskrossidel osavõtjad ongi harrastajad ja hilisemalt iga võistluse korraldaja võib oma võistlusele luua sellised klassid nagu ise soovib ja tagada ka selle, et reeglitest kinni peetakse - eks osalejad võivad siis juba ise läbi osalemise otsustada kas neid tingimusi ka aktsepteerivad. Minu elukogemus on näidanud, et asjade võlu peitub nende lihtsuses.
Üks ala - üks litsents, milleks hakata veel erisusi sisse tooma juba EMF tasemel.
EMF saaks selliselt endale hulga uusi liikmeid juurde, korraldajatel kergem pühenduda oma põhitegevusele - ehk siis võistluse korraldamisele ning ka sõitjatel lihtsam arvestust pidada sõittude kohta, kuhu nad on teretulnud ja kuhu mitte.
Re: Rahvaspordi litsents
terekest siis
kell juba peris palju aga tahaks pisut seda rahvasportlase asja torkida.
nimelt kui sellest tuhandest kroonisst kahju põle tuleks ruttu taotlus esitada ja tasu emf-ile üle kanda.
ma lugesin just asja kohta ja sain aru,et kätte saab selle litsentsi alles 14 päeva jooksul
seega aega kõigest 4 nädalit lärmi ürituseni. ja sinna ilma selle samusegita ju ei saa
nii tundub küll pikk aeg aga kui 30 või isegi rohkem uut kärnatajat korraga tahtma hakkavad
ma arvan, et emf jääb hätta
ja oli veel selline mõte ka
andke märku kes tahaks litsentsi soetada, palju neid inimesi siis on
seniks olge siis mõnusad
varem või hiljem näeme ja ma arvan, et varem
Re: Rahvaspordi litsents
mina teeks küll selle litsentsi ära aga pole veel kindel millise. mind huvitaks et ma saaksin soovikorral kaasa tehe paljudel aladel (kestvuskrossid, piksepini karikas, mäkketõus, ja tavalised krossid). kui rahvasportlase litsentsist ei piisa siis teen kallima varjandi ja sõidaks open klassis. ja üldsegi mida ma pean tegema ja kuhu kõigepealt pöörduma et litsentsi saada?
Re: Rahvaspordi litsents
see kallim ei anna sulle mäkketõusu Ja ma ei kujuta ette, millise litsentsiga Triali mehed sõidavad?
a. RINGRADA -Road Racing/Supermoto/Kiirendus 2500.-(<15.a.1500.-)
( ainult K/V kaassõitja - Road Racing – sidecar passenger 1200.-)
b. MOTOKROSS - Motocross/Enduro/Supermoto 2000.- (<15.a. 1500.-)
( ainult K/V kaassõitja - Motocross/Enduro – sidecar passenger 1200.-)
c. Mäkketõus - 700.-
d.Rahvasportlase kaart-(ei anna õigust osaleda Eesti karika-ega meistrivõistlustel) 1000.-
e. Ühekordne võistlusluba võistlustel 600.- (sis. Õnnetusjuhtumi kindlustust)
Pöördud kõigepealt kusagile klubisse, saad nende loa, et võid klubi all sõita (ja vastavalt ka maksad). Siis pöördud EMF-i, täidad kodulehelt saadud taotluse, maksad ja hiljem saad litsentsi kätte.
Parimad klubid ajavad sõitja eest ise selle litsentsimajanduse korda. Ainult maksad otse neile.
Üldiselt on soovitav siiski www.msport.ee lehelt reegleid ja korraldust lugeda. Muidu pärast jama, kui ei tea, mida kollane lipp tähendab
sander81 kirjutas:mina teeks küll selle litsentsi ära aga pole veel kindel millise. mind huvitaks et ma saaksin soovikorral kaasa tehe paljudel aladel (kestvuskrossid, piksepini karikas, mäkketõus, ja tavalised krossid). kui rahvasportlase litsentsist ei piisa siis teen kallima varjandi ja sõidaks open klassis. ja üldsegi mida ma pean tegema ja kuhu kõigepealt pöörduma et litsentsi saada?
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Re: Rahvaspordi litsents
sander81 kirjutas:mina teeks küll selle litsentsi ära aga pole veel kindel millise. mind huvitaks et ma saaksin soovikorral kaasa tehe paljudel aladel (kestvuskrossid, piksepini karikas, mäkketõus, ja tavalised krossid). kui rahvasportlase litsentsist ei piisa siis teen kallima varjandi ja sõidaks open klassis. ja üldsegi mida ma pean tegema ja kuhu kõigepealt pöörduma et litsentsi saada?
http://www.msport.ee/index.php?page=33 1. prindi taotlus 2.täida ära 3.otsi klubi, kes klubi pitsati lööb (sama teema 4 lk). 4. saada taotlus EMF i 5. maksa litsentsitasu EMF i arvele .Ja tehtud.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Kasutaja Partu jutul mõte sees, kui hinnast alla ei tehta võiks EMF kasutust laiendada. Minu poolest oleks kõlblikud mõlemad variandid: krossi B finaali või kestvuskrossi EKV ja EMV etappide lisandumine.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Rahvaspordi litsents
Palju moodustab osavõtumaksust litsents? ehk palju siis võidaks kui teha see aastane paber.
Ütleme, et minul, kellel pole aastast litsentsi maksis karjääri kärnatamine 500.- Selle eest sai kindlustatud ja sõita.
Nii oletame, et järgmisel tegelasel on rahvaspordi litsents olemas ja tahab sõita, palju siis osavõtumaks on? ka 500?
Palju on nii öelda litsentsimeestele stardimaks?
r.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Valmet kirjutas:Kasutaja Partu jutul mõte sees, kui hinnast alla ei tehta võiks EMF kasutust laiendada. Minu poolest oleks kõlblikud mõlemad variandid: krossi B finaali või kestvuskrossi EKV ja EMV etappide lisandumine.
Kahjuks ei saa krossi B-finaali mitte litsentsi järgi vaid ajasõitude tulemusel!
Re: Rahvaspordi litsents
riksx kirjutas:Palju moodustab osavõtumaksust litsents? ehk palju siis võidaks kui teha see aastane paber.
Ütleme, et minul, kellel pole aastast litsentsi maksis karjääri kärnatamine 500.- Selle eest sai kindlustatud ja sõita.
Nii oletame, et järgmisel tegelasel on rahvaspordi litsents olemas ja tahab sõita, palju siis osavõtumaks on? ka 500?
Palju on nii öelda litsentsimeestele stardimaks?
r.
Võidad päris palju. 1000+klubi maks jaga ära palju sul sõite plaanitud. Saad mingi summa mille liidad osavõtu maksule juurde.
Muidu on osavõtu maks nt. 500+ ühekordne litsents 600 kokku 1100 eeku sõit. Nüüd võid vabalt valida. Põhimõtteliselt alates teisest stardist hakkavad sõidud järjest soodsamaks minema. Kas sõidad 1100 sõit või näiteks 650 sõit vahe on ju sees.
Osavõtu maks ja litsentsi maks on kaks erinevat asja.
Re: Rahvaspordi litsents
tonjuh kirjutas:riksx kirjutas:Palju moodustab osavõtumaksust litsents? ehk palju siis võidaks kui teha see aastane paber.
Ütleme, et minul, kellel pole aastast litsentsi maksis karjääri kärnatamine 500.- Selle eest sai kindlustatud ja sõita.
Nii oletame, et järgmisel tegelasel on rahvaspordi litsents olemas ja tahab sõita, palju siis osavõtumaks on? ka 500?
Palju on nii öelda litsentsimeestele stardimaks?
r.
Võidad päris palju. 1000+klubi maks jaga ära palju sul sõite plaanitud. Saad mingi summa mille liidad osavõtu maksule juurde.
Muidu on osavõtu maks nt. 500+ ühekordne litsents 600 kokku 1100 eeku sõit. Nüüd võid vabalt valida. Põhimõtteliselt alates teisest stardist hakkavad sõidud järjest soodsamaks minema. Kas sõidad 1100 sõit või näiteks 650 sõit vahe on ju sees.
Osavõtu maks ja litsentsi maks on kaks erinevat asja.
ühekordne litsens plus stardi maks on olnud 600,mina küll ei mäleta,et oleksin kunagi 1100 eest sõitnud
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
ühekordne litsents ametlikel võistlustel oli küll see aasta 600 +osavõtutasu muidugi võibolla mõnel enduurotamisel tehti erandeid.
B finaal krossil täitsa olemas rohkem nagu võiks olla B ehk amatööride ja asjaarmastajate klass eraldi ning kasvõi ilma rataste kubatuuri määrata.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Rahvaspordi litsents
Olen siin 3 sõidul käinud ja iga kord on olnud 500.- ja selle sees on olnud litsents, kindlustus ja osavõtumaks.
Kuulun ka klubisse ja sellega muresi pole.
Mingit 500 + 600 asja pole olnud. Kas nüüd 2009a on selline variant, et iga start on 1100.- ??? Kui nii siis ilmselt paljud ütlevad taa daaa ja sõidavad kukemetsas/männikul või lukel tasuta.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Rahvaspordi litsents
Krt. äkki olen milleski valesti aru saanud.
Aga nii loeb välja ju ühekordne litsents 600 kas see siis sisaldab ka stardimaksu???? või peab veel selle eraldi maksma. Mina sain niimoodi aru.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Rahvaspordi litsents
Uuest aastast maksad 500.- stardimaksu ja 600,- ühekordse kindlustuse eest.Kokku 1100.- iga sõit+muud kulud........selle raha eest kannatab vabas looduses päris pikka aega ringi kärnatada.
Re: Rahvaspordi litsents
Kui sa teemat lugesid, siis selle aasta praktika oli, et lärm ja osad korraldajad veel plekkisid litsentsita meeste eest nende kindlustuse kinni. Uuel aastal tundub see lõbu läbi olema.
Ehk siis arvatavasti Kärnatamistel sellist hinnapoliitikat enam ei tundu tulevat.
Ikka stardimaks + ühekordne litsents 600.
Tore oleks, kui need "taa daaa" mehed suudaks midagi litsentsikorralduse teemal ka muuta, paraku elu näitab, et varsti on need mehed ikka kas 1x või pärislitsentsiga võistlemas Nii palju siis mässust.
riksx kirjutas:Olen siin 3 sõidul käinud ja iga kord on olnud 500.- ja selle sees on olnud litsents, kindlustus ja osavõtumaks.
Kuulun ka klubisse ja sellega muresi pole.Mingit 500 + 600 asja pole olnud. Kas nüüd 2009a on selline variant, et iga start on 1100.- ??? Kui nii siis ilmselt paljud ütlevad taa daaa ja sõidavad kukemetsas/männikul või lukel tasuta.
Re: Rahvaspordi litsents
Siis sain ikka õieti aru 500+ erinevad varjandid. Hakkas juba tekkima tunne, et olen loll ja ei oska lugeda. Rahvasportlase kaart tasku ja tuld.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Rahvaspordi litsents
Mulle isiklikult hakkas vastu lause:Nendele ilma litsentsita vendadele on järgmiseks aastaks tehtud rahvasportlase kaart,maksab 1500,- ja kui ei soovi osta,siis 600,-ühekordselt iga sõidu eest.
On tehtud?Kelle idee see oli?Kellega konsulteeriti? Kas varsti öeldakse mis värvi rattaga harrastaja sõitma peab ja milliseid riideid kandma ja siis kõik täidavad vastuvaidlematult käsu,kuuletudes suurele jumalale,sanktsioonide ähvarduste saatel.Minu arvamusel suudaksid kärnatajad ühiselt küllaltki hästi organiseeruda ja vajadusel ise enda eest seista.
Re: Rahvaspordi litsents
Jääb vaid küsimus: KAs rahvaspordi litsentsi omanik võib osaleda sanktsioone kartmata EMFi poolt mitte korraldatud või kooskõlastatud nn külavõistlustel?
või peavad naabrimehed kes kahekesi võidu peale sõbra juurde läbi metsa sauna sõidavad arvestama litsentsist ilmajäämisega?
Re: Rahvaspordi litsents
mella kirjutas:Kui sa teemat lugesid, siis selle aasta praktika oli, et lärm ja osad korraldajad veel plekkisid litsentsita meeste eest nende kindlustuse kinni. Uuel aastal tundub see lõbu läbi olema.
Ehk siis arvatavasti Kärnatamistel sellist hinnapoliitikat enam ei tundu tulevat.
Ikka stardimaks + ühekordne litsents 600.Tore oleks, kui need "taa daaa" mehed suudaks midagi litsentsikorralduse teemal ka muuta, paraku elu näitab, et varsti on need mehed ikka kas 1x või pärislitsentsiga võistlemas
Nii palju siis mässust.
Keegi ei mässa, lihtsalt üritan selgusel jõuda, et kuidas selle litsensi ja stardimaksuga siis ikkagi on. Mitte et kui me siin 6'kesi raketibaasi tuleme ja ootuslikult teame et osavõtumaks on endiselt 500.- ja äkki tuleb plahvakas, et oi oi.. mehed nüüd maksame igaüks veel 600.- ühekordselitsensi ja ilma klubita tegelased 3x600.- juurde maksma, siis olen veendudnud, et paljud löövad käega ja loobuvad sõidust.
See, et Lärm siin 2008 pooled kindlustuse kinni maksis on üllas tegu.
14 päeva on litsensi menetlus ja tahan selle ennem kättesaada kui 10 sept kohale ratsutab.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Rahvaspordi litsents
Missomoto kirjutas:Jääb vaid küsimus: KAs rahvaspordi litsentsi omanik võib osaleda sanktsioone kartmata EMFi poolt mitte korraldatud või kooskõlastatud nn külavõistlustel?
või peavad naabrimehed kes kahekesi võidu peale sõbra juurde läbi metsa sauna sõidavad arvestama litsentsist ilmajäämisega?
Ma kahes sarjas sõidan, Piksepini ja Lärm, siit tekkis mõte, et nii nagu Teil on oma karikasari ülesehitatud, kas siis mitte Lärmil ei võiks olla sama?
Mida see litsents üle üldse hobi sõitjale annab? Saab ta midagi rohkem või jääb millestkist ilma?
Lihtinimesele jääb tunne, et EMF lihtsalt näeb rahateenimis võimalust, kuna hobisõitjaid on alati vähemalt 60 stardis, motokrossis 20 nina.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.