Rahvaspordi litsents
Moderaator: Moded
Re: Rahvaspordi litsents
ENZO kirjutas:Harrastajana on soov samuti lihtsalt sõita,sõita,sõita, kuulumata kuskile klubisse ja maksmata litsenstsitasusid.
Ära võta väga südamesse aga minuteada Männiku karjääris võid isegi sõita,sõita,sõita + SÕITAAAAA ja keegi ei küsi sentigi ning klubisse ei pea ka kuuluma.
motard kirjutas:Mis rahvasport see enam on kui sa pead olema klubi liige ja litsentsiomanik
?
Motosport pole kunagi olnud ega saa olema rahvasport (selles mõttes). Te võrdsustate mootorrattaga sõitmise tervisejooksuga, kus paned end sügismaratonile kirja ja tiksud kuidagi lõpuni. Mehed, olge enda vastu ausad. Te ei viitsi lihtsalt natuke asja ajada ja raha selle eest maksta, et asi oleks kontrolli all, reglementeeritud jne. Ega ma kah pole õnnelik, et iga aasta litsens kallimaks läheb ja stardimaksud tõusevad aga kui sõita tahad, siis tuleb selle eest ka maksta. Nii see käib meil ja mujal. Point on vaid selles, et kuidas see teha harrastajatele, kes tahaksid mõned sõidud sõita, soodsamaks. Ehk suunaks oma energia sellele, et EMF`ilt pärast litsensitasu maksmist nõuda oma kohustuste täitmist ja õiglast hinda?
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Rahvaspordi litsents
To 4cl:Usu,et need asjad võivadki hakata nii käima,kui mõistlikku lahendust ei tule......loogiline oleks,et järgmine nädalavahetus peale "õiget"sõitu,kui traktor korra rajast üle käinud ja usun ka seda,et Rihole tuleks peale seda "kõrgemalt"poolt ainult jama kaela......muidugi saab ka nii teha,et korraldavad hoopis teised isikud vastavate lubade ja kokkulepete olemasolul.Sellist võistlust annab muide igal pool korraldada,kui maaomanikega kokkuleppele saab ja korralikult ette valmistada
Re: Rahvaspordi litsents
Olen Rahvasportlase litsentsi poolt ja ei näe küll mingit probleemi ja nöörimist. Pigem loodan, et läheb veelgi paremaks. Nii nüüd vaja veel klubi leida.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Rahvaspordi litsents
Sebar kirjutas:Kui näiteks KK stardimaks oli koos kindlustusega 500 eek, ja sellest u. 200eek moodustas kindlustus, siis järelikult saab korraldaja hakkama 300-ga.
Aga ei saa ju. Sest 500 eek osavõtutasu maksavad ka need vennad, kellel litsents olemas. Teisisõnu maksavad nemad kinni mingi osa kärnatajate stardimaksust.
Nagu Mõedakal oli ja Illukal saab ka olema, on kõigile osalejatele stardimaks ühesugune. Ja kärnatajad/rahvasportlased soetavad omale lisaks ühekordse kindlustuse.
4cl kirjutas:Näide: Kogunevad 40 sõitjat varem teadaolevale rajale. Näiteks järgmisel päeval peale Lärmi üritust, samale rajale.Rihost ei tea meie midagi(tegelikult ikka teame küll,temaga on kokku räägitud, a sellest meie vaikime)) Igaüks paneb 500 kr lauale. Eelarve 20000.
Auhindadeks 10000. Rihole raja kuludeks 5...
Oled Sa mees mõne raja ehitanud-ette valmistanud? Otsinud traktorit, rajatähistuslinti või kaikaid? Koostanud kirju ja erinevatelt ametkondadelt kooskõlastusi küsinud? Teinud veel mustmiljon vigurit, et kõik ikka laabuks? Ja siis lõpuks kokku rehkendanud, et palju aega, vaeva ja närve selle peale on kulunud? Proovi see kadalipp omal nahal järgi ja siis mine kellegi nina alla 5000 krooniga lehvitama. Mina saadaks Su selle jutuga pikalt. Väga pikalt.
sander81 kirjutas:äkki teab siinkohal keegi mingit klubi soovitada mis oleks soodene ja asuks elvas või tartumaal
Kui Sa tahad klubisse ainult selleks, et võistelda, siis mis vahet on, kus klubi füüsiliselt asub. Maksad oma liikmemaksu ja muud vajalikud summad ning sõidad ja tunned elust mõnu.
Meie klubi liikmed on mööda ilma laiali ja ma ei näe selles mingit probleemi. Jah, neid on raske kokku saada, aga mitte võimatu. Ja kui on midagi orgunnida vaja, siis paneb igaüks oma käe alla, olgu siis rohkemal või vähemal määral.
Klubi aastane liikmemaks on 500 krooni ja igal aastal on väga mitu algajat rahvasportlast (tegelt OPEN klassi sõitjat) oma esimese stardi meie klubi nime alt teinud.
Muide, klubisse kuulumisel võivad olla ka mitmed eelised. Nimelt võib klubi omale toetajaid sebida, projekte kirjutada ning raha taotleda oma eesmärgipäraseks tegevuseks. Ning mingil hetkel võivad klubiliikmed avastada, et neil tuleb oma 2000 kroonise litsentsi eest reaalselt maksta vaid näituseks 200 krooni. Taolise situatsiooni saavutamiseks on hulk erinevaid teid ja lahendusi. Otsige ja leidke neid. Ja ärge virisege, et kallis on ja et maa on jääs ja kärss on kärnas.
Aga EMF-i nimel võiks mõni juhtfiguur siin foorumis tõepoolest sõna võtta ja rahvast valgustada, et näiteks mida selle üüratu papiga siis ikkagi tehakse, milliste meetoditega edendatakse motomatkamist, millist toetust on võimalik saada uue motoraja loomise juures ning kuidas edendatakse noorte tulekut motosporti.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: Rahvaspordi litsents
nii -asi läheb juba päris kirjuks ära
Rääkisin täna hr Bienega ja arutasime seda värki .Uurisin et palju tahab kindlustus firma ühe söitja eest pappi.Tuli välja ,et aasta kindlustusmaks ühe söitja pealt 690eeki. pluss emf peab maksma veel Fimmile jne.Rääkisin ka seda et 1500 pole meile vastuvöetav ja seda klubi värki jne...
Keegi eelpool mainis et rabelen ainult sellepärast, et näen känatajate pealt papi teenimis vöimalust.See on küll vale. Minu jaoks on ikka hullult tähtis kui palju mehi Rannu stardis mäest üles rühib.suur vahe kas 50 vöi 100.Seda pilti niisama kergelt ei unusta kui Rannu stardis 100 meest korraga mäkke rühib,eriti pärast seda kui oled kaks nädalat ennem rada ehitanud.
Uurisin ka seda mis see konkreetne kindlustus siis kärnatajale tähendab.vastus: surmajuhtumi puhul saab perekond 50000eeki ja püsiva puude korral 200000eeki.
Pakkusin Bienele omapoolse variandi ja ta lubas vastuse anda homme-elame näeme.Sellepärast pole ka veel raketibaasi enduuro vöistlusjuhendit ülesse pandud sest asjad lahtised.
Rääkisin ka sellest klubisse kuulumisest ,mis temas eriti meelehärmi tekitas et mis kuradi raskus meil siin löuna eestis kuhugi klubisse kuuluda on...
Kuulake nüüd köik kes tahavad klubisse kuuluda.Rääkisin härra Erik Tohvriga Wild Ridersist kes ka mulle koguaeg litsentsi teinud.Kui nüüd homme selgub, et litsents ikka tuleb ,siis Erikuga saime nii kaubale , et tema tahab ainult 100eeki litsentsimaksule lisaks ja asi ok.lähete sinna maksate sada eeki ja kuulutegi terve aasta Tartu Motokrossi klubisse. Minu arust super pakkumine.
Homme siis tuleb ka litsentsi löplik hind
tervitades Lärm
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Rahvaspordi litsents
Klubiline kuuluvus võiks ikka rohkem selline auasi olla,et osaledes klubis, esindad klubi ja kannad edasi üldiseid klubisiseseid põhimõtteid+ühised ettevõtmised jms.Natuke naljakas on lihtsalt otsida mingi klubi ja maksta maksu selleks,et paaril võistlusel kaasa teha.....nagu vene ajal,et astu parteisse kui autoostuluba või korterit tahad.Samas üksi klubitegemine veel imelikum Aga eks püha ürituse nimel on ennegi asju tehtud.......
Re: Rahvaspordi litsents
Krt ega see vesti kandmise klubisse kuulumine pole,kuigi ka sellisesse klubisse kuulumine pole keelatud. Ärge nüüd asju segamini ajage.Seda on lihtsalt vaja sest litsentsi omanik peab kusagil registreeritud olema.
hetkel käib jutt TMK klubist kes tuli vastu ja soovib ainult 100eeki saada aastas,et probleemid lahendatud saaks ja seda nad ka saavad homme.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Rahvaspordi litsents
Ega ma seda nii ei mõelnudki ......ootame homse päeva ära ja vaatame,mis nalja saama hakkab.
Re: Rahvaspordi litsents
Lärm kirjutas
Minu jaoks on ikka hullult tähtis kui palju mehi Rannu stardis mäest üles rühib.suur vahe kas 50 vöi 100.Seda pilti niisama kergelt ei unusta kui Rannu stardis 100 meest korraga mäkke rühib,eriti pärast seda kui oled kaks nädalat ennem rada ehitanud.
Kuldsed sõnad
See on võimas vaatepilt kui 100 meest mäkke panevad ja ega Kukemetsa stardi mägi kehvem polnud. Tase. Kahju, et ise pidin kõrvalt vaatama ja ei saanud rüseluses osaleda. Aga kevadel saab jälle proovida ma väga loodan.
Re: Rahvaspordi litsents
lärm kirjutas:Täna tuli mulle kui "karjääri kärnatamise "ja Raketibaasi enduuro korraldajale kiri EMF-lt,mille tahan köigile kestvussöidu huvilistele edasi anda ja ootaks rohkeid arvamusi...
"Tere ,Riho
Me praegu teeme kalendrit 2009 talv ja võtame ka sinu võistluse siis
arvesse (ma ei yea praegu peast kas sell kuupäeval oli juba taotlusi
sees )seda esiteks
Teiseks ,nendele ilma litsentsidetta vendadele on järgmiseks aastaks
tehtud rahvasportlase kaart (Tuleb taodelda samuti läbi klubi ja ette
ära)ja maksab 1500.- eek (sisaldab kindlustust)
millega ei saa osaleda ei EKV ega EMV sarjades. see on tunduvalt
lihtsam nii korraldajale kui ka odavam kärnatajale endale.
kui ei soovita osta rahvasportlase kaarti siis on ühekordne litsents
600.- eek jaterv,
Veiko"palju häid omadusi .
mõelge ja komenteerige.Lärm
nii,lugege see lugu nüüd uuesti läbi,selgelt kirjas,et kes ei soovi "rahvasportlase kaarti"ei pea seda ostma,võib vabalt 6 soti eest osta ühekordse litsensi ja thats it !(mina teen näiteks nii)
e.em.ehvi toetan niiehknaa pojale litsensi ostes ja endale ei osta kindlasti "rahvasportlase kaarti"kuna üle 2.he sõidu aastas nagunii kaasa ei tee.
kisale edu enduurotamise arendamisel ! millal pubisse jooma tuled ?
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Rahvaspordi litsents
ENZO kirjutas:Palju see klubi aastamaks siis kah on?
meie klubil selline asi puudub.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Eelmisel aastal oli veel mitmeid klubisid millel aastamaks kui selline puudus,arvatavasti ka sel aastal
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Rahvaspordi litsents
No siis pole üldse probleemi ,kui klubi maks puudub,aga arvan et ka 100 eeki kedagi maha ei löö.
Rebane krt kuna kutsud pubisse jooma ,anna märku kui mingi trall on -ajame enduuro meest pundi kokku ja tuleme ikka kui kutsutakse.
Veel Rebane pead ikka litsentsi ka ära ostma sest sa pead köikidel kärnatamisel ja ka raketibaasi enduurol kohal olema-sa aukülaline raketibaasi rada sobib sulle nagu rusikas silmaauku ,sest mötlen rajaehitamisel sinu peale
ja pärast läheme sinu pubisse jooma
ok
-
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Sept 2007, 18:26
- Tsikkel: honda/suzuki
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
ENZO kirjutas:Klubiline kuuluvus võiks ikka rohkem selline auasi olla,et osaledes klubis, esindad klubi ja kannad edasi üldiseid klubisiseseid põhimõtteid+ühised ettevõtmised jms.Natuke naljakas on lihtsalt otsida mingi klubi ja maksta maksu selleks,et paaril võistlusel kaasa teha.....nagu vene ajal,et astu parteisse kui autoostuluba või korterit tahad.Samas üksi klubitegemine veel imelikum
Aga eks püha ürituse nimel on ennegi asju tehtud.......
Siin sa ajad ikka MC ja MK segi
Re: Rahvaspordi litsents
lärm kirjutas:No siis pole üldse probleemi ,kui klubi maks puudub,aga arvan et ka 100 eeki kedagi maha ei löö.
Rebane krt kuna kutsud pubisse jooma ,anna märku kui mingi trall on -ajame enduuro meest pundi kokku ja tuleme ikka kui kutsutakse.
Veel Rebane pead ikka litsentsi ka ära ostma sest sa pead köikidel kärnatamisel ja ka raketibaasi enduurol kohal olema-sa aukülalineraketibaasi rada sobib sulle nagu rusikas silmaauku ,sest mötlen rajaehitamisel sinu peale
ja pärast läheme sinu pubisse jooma
ok
litsensi ma kindlasti ei osta ja kõikidel kärnatamistel niiehknaa kaasa lüüa ei saa,sest poiss sõidab krossi ja temaga vaja tegeleda,raketibaasini on veel nii palju aega,et kurat teab kus ma sel ajal olen,aga kui eestis siis tulen kaema ikka ,kuigi müüsin krossi naelad maha ja jätsin ainult piigid,
ega muidugi rehvi taha see sõit ka ei jää !
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Rahvaspordi litsents
Hetkel pole veel EMFilt vastust tulnud mis otsustati.Igaljuhul kokkulepe saavutatakse ja köik minu poolt korraldatavad üritused toimuvad.
TEADAANNE .Raketibaasi enduuro toimub plaanitust nädal varem ehk 10 jaanuaril.loodame et see kuupäeva muutus kellegile sekeldusi ei too ja kõik saavad ikka tulla.
Lärm
Re: Rahvaspordi litsents
Selleks korraks on siis läbirääkimised EMF-ga jälle peetud.Litsentsi hinnaks jäi alguses EMF poolt küsitud 1500eegi asemel" kirik keste küla" 1000eeki.(kes tahab ühekordset siis hinnaks 600eeki)
loodan et on vastuvõetav see 1000 krooni aasta peale ei tohiks kedagi majanduslikult pöhja ajada.
Et asi natuke veel parem näiks ,siis Raketibaasi enduuro osavõtumaks on 500 asemel 400eeki.
Panen siia üles lingi kus saab litsentsi taotleda http://www.msport.ee/index.php?page=33
Proovin teha ka nii et Raketibaasi enduuro hommikul saaks soovijad kohapeal avalduse sisse anda ,raha maksta ja kohe vöitlustulle astuda.
Helistan veel Bienele ja täpsustan asju esamaspäeval.
Kel pealehakkamist siis tehke ise ära sama lingi alt, saate ka taotleda ja juba 10 jaan esimesel enduurol Rahvaspordi kaardi omanikuna sõita.Täpsustan ka neid numbrite asju ,usun et nüüd saavad köik endale päris oma numbri ja mida ei pea enam muutma hakkama.Seega korraldajal poole lihtsam kui ei pea eraldi numbreid kärnatajatele mötlema hakkama.
Minule igatahes tundub ,et sellest 1000eegi maksmisest ja rahvaspordi kaardi omamisest on ikka kõvast rohkem kasu kui kahju.Üks hea asi veel -säilib nn kärnatajate võistlusklass,millel isiklikult hakkan silma peal hoidma ,et kiired rahvaspordi kaardi omanikud open klassis söidaksid ja et kärnatajatel rohkem löbusam oleks omasuguste sõiduoskustega koos kärnatada ja auhindu saada öiglaselt.
Niisiis
annan märku kui midag uut ilmub,seniks head rahvaspordi kaardi taotlemist,mida saab ka teha arvatavasti 10 jaan toimuval Raketibaasi kestvusenduurol 5000kroonile.
Olge kohal ja anname täiega minna
Lärm
Re: Rahvaspordi litsents
õhtust kõigile
tekkis oma väikeses ajusopis küsimus, Kui ma nüüd ostan rahvaspordi litsentsi ja osalen Piksepinil, mis ei ole kooskõlastatud EMF-ga mis saab siis? Ka jään litsentsist ilma?
Kui palju on üldse neid sõitte kus osalevad nn. kärnatajad ja mis on EMF poolt heaks kiidetud, kus kohast leiab nende võistluste kohta infi, Piksepinil on 6 sõitu e. karikasari, Karjäär 4 sõitu,
Kui sõidan enamuse sõitte Lõuna-Eestis siis pean valima nende kahe vahel lisaks on mõned üksikud sõidud Valga, Hinsa. Piksepinil osalemine läheb maksma 6250=1500
karjäär 4400=1600+1000=2600
Võib-olla olen valesti aru saanud, kuid parandage mind. Ärge saage ainult pahaseks.
Huvitab veel see ka kui palju teie arust lähevad rahvasportlse litsentsi peale.
Minu andmetel Missomoto (Piksepini)veel ei koostööta EMF-ga, kuid võin ka eksida.
Edu otsustamisel????
Re: Rahvaspordi litsents
Selles see point ju ongi, et Piksepini osavõtjate arvu piirata. Funktsonäärid pildistavad ja lindistavad, siis võtavad numbritabeli ette ja hakkavad raha teenima--st litsentse tühistama.Või traff. Enne seda on avaldatud käskkiri nr 1---keelatud. Lihtsalt hakkab üks kuradi maskeraad ja varjunimede all sõitmine peale. Ja kui tundmatute kärnatajatega pole probleemi siis paremad sõitjad tuntakse ju ära.
Mina kavatsen küll litsentsi teha. Lärmi üritustel põhiliselt käin ja 5-7 üritust aastas on ajaliselt lagi. Vanust ka juba.
Samas mul ei oleks midagi "musta sõidu" vastu, kus võitja saaks rahalise auhinna. Sellest kirjutasin eespool. Seda aga ei ole vaja teha, sest ökonoomsem on korraldada nt. koolitus,
kuhu siis kutsuda hea sõitja õpetama ja koguda talle vääriline tasu.
Eks homme Jaanikesel vast ka arutatakse.
Head ajude ragistamist.
Re: Rahvaspordi litsents
ja mis saab rahvusspordi kaardi omajal näiteks MMM-ist(mis on kindlasti üks aasta lahedamaid üritusi),laseb Triisa peale või ei lase,väheke võiks täpsustada neid asju !
Biene nõuab kaardi ostmist,samas äkki Tom saadab sind koos kaardiga kuradile uuri seda asja Kisa !
see 1000 ei ole küll ei tea mis summa terve aasta peale,aga hiljem on kaardist kahju rohkem kui kasu ja mõni mees ei saa näiteks oma lemmik üritusel kaasa lüüa(näit.Piksepini)
arusaadav ka see,et sina püüad oma sarja elus hoida
edu !
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Rahvaspordi litsents
mina olen küll missos peaaegu köik etapid kaasa söitnud .Mind ennast hullult huvitaks et Missosse vöiks ka köik openi sõitjad tulla.Esiteks oleks lahe vaadata kuidas paljud mitte openi mehed neist sellistel mudastel radadel kiiremad on
Iseasi kui palju neid sinna tuleb .Mina ja Meeru käime missos vägahea meelega ja see aasta pole seal ka mingeid piiranguid tulgu kes tahab.Lahe oleks ju kui ka Missos oleks hulga rohkem söitjaid peal ,eriti pärast seda kui mul isiklik ajavõtusüsteem peagi kohale jõuab ja mida ma ka Missos meelsasti kastuda tahaksin.Eks hr Peegel teab ise kuis nende asjadega lood on ...
To:Iso...
Ära ainult loe raha et palju seal ja seal läheb vaid mõtle ka selle peale et oled kindlustatud kõikidel neil võistlustel."ÕNNETUS EI HÜÜA TULLES"
Ja neid võistlusi on ikka palju rohkem 2009 aastal kui sa üles lugesid arvan et koos missoga oleks u 15-20 tk kus rahvaspordi kaardiga söita saaks rahulikult.
Minu omi on juba 5tk pluss valga ,turba tund,muhu motomärul 2x,mõedaku jne ja veel igasugused külakrossid mis emfiga kooskölastatud jne jne.
Re: Rahvaspordi litsents
To-kaval.
üks jääb ikka krossiks teine enduuroks.MMMiga probleeme küll ei tule pigem läheb seal osavötutasu äkki natuke väiksemaks kuna paljudel rahvaspori kaart taskus. Seal oli ju see aasta väga suur ja töhus kontroll kes saab peale ja kes ei saa,sellega pandi asi väga hästi paika.(vaadati ikka tulemusi).
edu ja ole raketibaasis kohal Rebane
ok Lärm
Re: Rahvaspordi litsents
tänud vastuse eest
loomulikult on neid sõite rohkem, ma lihtsalt ei tea neid -ärge pahandage.
Rahaga ei ole ka probleeme-ei loe teda nii pingsalt, kuid paljud loevad.see selleks.
Mind iseenesest teeb murelikuks see et kas hr Peegel tuleb oma üritsega kaasa, ei tahaks ju Piksepinist loobuda (huvitavad sõidud). Võistluste korraldajad peaksid omavahel rohkem suhtlema. Kui ma Peegliga rääkisin siis tema sõnad olid et ta tahab hoida hinda madalal ja hetkel on tema äraootaval seisukohal???(paar päeva vana info)
Nimelt oleks ju kurb kui teeme kõik omale litsentsi ja Piksepini sõita ei saa ametlikult siis on oht väljasuremisel.
Ja küsin kas lisaks litsentsile peab ka veel klubisse kuuluma??
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
hmmm,tea kas tänu rahvaspordi litsentsile lisandub krossidele (mis ei ole ekv ja emv) ka mingisugune hobiklass või peavad tervisesportlased startima koos MX2 või OPEN iga???
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Rahvaspordi litsents
Tere kõik see motopere!
Piksepinii karika korraldajana pean siinkohal samuti vajalikuks oma kommentaar lisada.
Meie karikasarja eesmärgiks on pakkuda asjaarmastajatele (algajast treeningsõitu tegeva profini) võimalust eriskummalistel looduslikel radadel sõitmist nautida ning seejuures end naabrimehega võrrelda. Oluline on samuti, et saaksid sõita noored asjaarmastajad ning pitbikedega sõitjad ja lõbutsejad. Laiemaks eesmärgiks on propageerida ja arendada Kagu-Eestis motosporti kui vaba aja aktiivse veetmise võimalust.
Siinjuures on meie ühisosaks EMF-iga motospordi propageerimine ja arendamine. Olen saatnud EMF-ile enne hooaja alustamist (oktoobris) e-kirja koostöö arendamise eesmärgil - tänaseni ei ole vastust saanud.
Kui nüüd EMF keelab kellelgi Piksepini karikasarjas osalemise litsentsi äravõtmise ähvardamisega (vt EMF otsust märtsis 2008), siis on selge, et nad tegutsevad oma põhikirjaliste eesmärkide vastselt. Ma ei taha uskuda, et selline organisatsioon raha nimel oma organisatsiooni eesmärgid jalge alla tallab.
Meie sooviks on pakkuda edaspidigi võimalikult madala hinna eest inimestele võimalust oma hobi harrastada. Piksepinil osalejatega vesteldes on valdavaks sooviks jääda tänase osavõtumaksu juurde ning selle tõstmisel lubavad jääda ainult rahakamad harrastajad. Seega ei saa siis juttu ola ala propageerimisest vaid ala väljasuretamisest, sest lapsed ja noored, kellel vanemate toetus on kehvem, ei saa enam võistlustest osa võtta. Samuti langevad ära piiratud rahaliste vahenditega endurotajad. Kust siis tulevad need eeskujud oma lastele ja need lapsed omakorda ala juurde?
Kokkuvõtteks:
Ma olen igasugu litsentside poolt mis võimaldavad sporti tegevatel inimestel oma osaluse spordivõistlustel aastaks ära kindlustada - k.a. rahvaspordi litsents enduro harrastajatele;
Ma ei ole selle poolt, et mingi organisatsioon ahistab ja hirmutab inimesi valdkonnas mille propageerijaks ja arendajaks nad riiklikul tasandil on;
Ma ei ole selle poolt, et keegi keelab inimesi osalemast seal kus ta oma vaba tahte alusel soovib osaleda;
Ma soovin seda, et EMF oleks toeks ja abiks neile kes vabatahtlikult ja oma aega ja vahendeid panustades täna aitavad nende organisatsiooni eesmärke ellu viia;
Mina ei soovi endale osta mingit litsentsi ja sõidan Kagu-Eesti metsade vahel edasi vaba mehena ja naudin igat kolvi käiku seejuures. 1000 krooni eest teen oma lastele jõulukingitusi (mitte ei osta neid et lapsi ära osta...)
Kahju, kui ma seejuures ei saa osaleda Lärmi raketibaasi enduurol
Re: Rahvaspordi litsents
Võib-olla tegu väga rumala mõttega, aga huvitav, mis võiks maksta rahvusvaheline litsent soomes või lätis?
Re: Rahvaspordi litsents
Täpsustan esmpäeval seda klubi asja ja ka seda kes kus mida teha tohib.
Mehed" keerate natuke üle vindi" mina olen juba teist aastat sõitnud pea igal Misso üritusel oma 2500eegise litsentsiga ja söidan ka edasi mitte ei värise kodus oma litsentsi pärast ja sõidavad ka teised litsentsi omanikud.Need kes seal sõita ei taha need ei tule sinna nagunii,sest kardavad kuulsaks saanud raskeid radu...Kes ütleb et käin Missos vöistlemas -tegelt käin seal trennis ja nagu Peegel ütles vabaaega veetmas
Võtke vabamalt
Lärm
Re: Rahvaspordi litsents
Rahvusvaheline enduro litsents (FIM) UK-s 55 naela esimene aasta, järgnevad aastad 73 naela.
Tervitustega UK-st.
Re: Rahvaspordi litsents
lärm kirjutas:.Mind ennast hullult huvitaks et Missosse vöiks ka köik openi sõitjad tulla.Esiteks oleks lahe vaadata kuidas paljud mitte openi mehed neist sellistel mudastel radadel kiiremad on
Ära täna rohkem peale võta
Kui sapakaga lähed rallit sõitma, kas peale seda võiks foori taga sellele sapakale "ära pannes" tilga püksi teha?
Praegu on Open klassi ja litsentsiga mehe mõiste väga segane.
Open klassis sõidavad litsentsiga mehed. Litsentsiga on aga päris mitmed kärnatajad, sest aasta peale on odavam päris litsents võtta, kui mõne EMF võistluse pärast iga kord ühekordset teha.
Osad kärnatajad pole endale litsentsi teinud, kiiruselt võiks aga vabalt OPEN esiotsas sõita. Vanasti nimetati seda pakazuhhaks
Kärnatajate klass on üldse tekkinud sellisena alles praegusel aastal, kus litsentsita mehed saavad sõita litsentsiga meestega samal võistlusel (ilma ühekordse litsentsita) ning neil on eraldi arvestus.
Mõistlikum oleks mingi muu süsteem harrastajate jagamiseks, kui sportlitsentsi olemasolu või puudumine. Naljakas on vaadata Lärmi ja Voltsi aegu - kumbki on oma klassi 1., kuid ringiaegade vahe tuleb 10sek
Miks open klassi mehed ei käi Missos? Osad Harjumaa Openid samal põhjusel kui Harjumaa harrastajadki - kohalesõidu aja- ja rahakulu ning sõidumõnu suhe on madal. Ehk siis FUN-FACTOR pole eriti suur selle raha eest nendel radadel. Eks Peegel ise ju ka kirjutas, et see sari on Kagu-Eesti motospordi arendamiseks. Me saame siin Männiku liivas suurema mõnu kätte.
Re: Rahvaspordi litsents
õhtust
loen ja mõtlen et kas saab ikkagi EV nii olla et üks MTÜ keelab,käseb,poob ja laseb. Meil on õigusriik ja äkki peaks uurima õiguskantsleri büroolt kas see on seadulik et EMF ei luba teistel võistlusi korraldada/peab nendega kooskõlastama, ja samuti oma liikmetel (litsentsi omanikud)keelab osalemise mitte kooskõlastatud sõittudel ähvardades litsentsi ära võtmisega.
Kõik ju peaksid tegutsema ühtse eesmärgi poole-Arendada motosporti... Vahet pole litsents või mitte
Mis te arvate
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.