Reisiks pakkimine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
Raitz kirjutas:. Seega alati vaatan tülgastusega kodanikke kes kulgevad oma lebod ja krt teab mis kuskil järgi tolknemas, sellise pakkimisega ei saa kiiresti sõita. No aitäh, meetrine torukott risti taga tolknemas....
No jaa... siis tuleb sul see tülgastus vist päris usinasti peale, neid ülepakitud tegelasi on päris tihti näha
Raitz kirjutas:Ime siis, et 3-e kohvrit ja torukotti inimestel vaja läheb ....
Ma arvan, et ma olen ainus friik, kes reisul sedasi kohvi ja süüa teeb, aga jumala eest balloon, nagu 0,33l õlle purk ja põleti pea = mitte mingit ruumi
Pealgi bensu priimused haisevad jubedalt ja tahmased on ka
Selle balooni kohta tahtsin küsida, et kas sellist tavalises bensukas saada ka on? Sa vist varu kaasa ei võta, ruumi teema tundub päris oluline olevat. Muidu päris huvitav moodus, ainult et ma eelistaks toidu tegemise juures vahepeal käed vabaks ka saada ja lasta asjal nö ise tulel keeda.Kas sedasi põletit hoides tüütuks ei muutu?
Ja haiseva besuka juures ongi omnifuelil see eelis, et gaasikana kasutades haiseb just sama palju kui sinu lahendus ja ruumi ei võta ka kordades rohkem. Ma tegelikult olen harjunud ruumiga laamendama ka.. kahekesi kahel rattal on võimalusi rohkem. Sellest hoolimata figureerib ikka (veidi alla meetrine) torukott ka.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: Reisiks pakkimine
kalle kirjutas:Selle balooni kohta tahtsin küsida, et kas sellist tavalises bensukas saada ka on? Sa vist varu kaasa ei võta, ruumi teema tundub päris oluline olevat. Muidu päris huvitav moodus, ainult et ma eelistaks toidu tegemise juures vahepeal käed vabaks ka saada ja lasta asjal nö ise tulel keeda.Kas sedasi põletit hoides tüütuks ei muutu?
Kk
Meil on neid balloone igal nurgal müüa, Prantsusmaal - Itaalias ma neid bensukates ei näinud, ilmselt tuleks mõni töörista pood seleks ülesse otsida. http://www.louis.de/ oli neid aga suisa erineva kujuga valida. Varu pole siiani jah kaasa võtnud. No mulle meeldib nö kiirelt ja kergelt reisida.
Näiteks tänavune 2 nädalase reisi asjade hulk ei põhjustanud vajadust vedrustuse eel pingutust ringi reguleerima hakata. Rääkimata selle maksimaalsesse asendisse keeramisest.
Hands free versioon näeb välja umbes selline:
Pole küll minu põleti, aga mõte ei muutu, laod lihtsalt käepärastest vahenditest torni ja voilaa.... üldiselt tühi kruus ja 2 konservi on suht sobilik mõõt.
Öömajast rääkides, siis isiklikult eriti palju ei viitsi ette planeerida, välja arvatud vahel, kui plaanid kuhugi kindlasse kohta jõuda. Ajajooksul kujuneb välja selline kõhutunne, mille järgi öömaja leidmine üsna lihtsalt laabub. Siiani pole kunagi nii olnud, et ööbida või telkida kohe üldse ei õnnestuks, kuigi nalja on ka vahel saanud ja öömaja alles kell 3 öösel leitud või kellegi õunaaias telgitud. Mina olen loobunud säästu öömajade ja kämpade otsimisest. Ise olen umbes nii kahese toa hindasid vaadanud: alla 30 eur odav, 30-40 normaalne 40-50 kallis, aga vahel läheb loosi, kui ilm kehva või kindel plaan sellel õhtul katuse all ööbida. Üle 50 euri ma üldjuhul öö eest keeldun maksmast ja vaatan edasi.
Kämpade puhul on selleks normaalsuse piiriks mulle kujunenud 15-20 euri 2 inimise, telgi ja ratta kohta.
Ainus kord, mida ma mäletan, kus ma maja kõige kallima toa endale küsisin, oli mõned aastad tagasi Ukrainas, kus 2ne maja parim tuba koos garaasiboksiga tuli 120 eeku. Tavaliselt ma lepin odvama otsa majutusega.
Re: Reisiks pakkimine
Tafka kirjutas:...kuidas ja kas Te planeerite katusega ööbimiskohti. Just mõtlen kas astute suvalisse hotelli sisse olgugi, et ühe öö hind võtab hinge kinni või otsite kuidagi odavamaid kohti?
Üldjuhul ma ei planeeri/bronni ette, väljaarvatud mõned erandid. Tavaliselt ei tea ju täpselt kuhu õhtuks jõuab. Oleme bronninud vahel esimese öö ja Dubrovnikusse sai ka ette elamine kinni pandud igaks juhuks.
Enamasti vaadanud õhtul, kui päike madalamale vajub, siis hakanud selle pilguga ringi vaatama. Tavaliselt oleme omavahel "valulävi" kokku leppinud enne hinna küsimist, -see võib erineda sõltuvalt ilmast, asukohast, kellaajast jne Esimest kirvest pakkumist ikka alla ei neela.
Paar korda seetõttu ka alt läinud, rekord on olnud voodisse saada vist peale 4h otsimist, alustatud sai nagu ikka kuskil 20 paiku ja viimased paar tundi kottpimedas slovakkia metsades seigelda ei olnud sel hetkel fun, tegelikult praegu meenutada on küll , üldiselt on siiski sujunud stressivabalt.
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Reisiks pakkimine
Pole meiegi Motoreporteri reiside ajal väga midagi ette planeerinud. Tavaliselt eelmine õhtu mõtleme välja, kuhu järgmine päev reaalne jõuda on. Aga kui ei jõua, siis pole ka midagi. Öömaja otsimine on üks osa reisist, mis teebki asja põnevaks, eriti just ida pool. Kunagi ei tea kuhu lõpuks maandud ja mis tingimused seal on. Oleme alati üritanud pimedas mitte sõita, aga tavaliselt siiski ei suuda enne pimedat öömaja otsima hakata. Kui mõni leitud hotell on liiga kallis, siis otsime edasi. Viimase Euroopa reisi ajal olid enamus öömajad maksumusega 20 euri per inimene.
Meie kõige ekstreemsemast öömaja otsimisest saate lugeda blogist, toimus see Peterburi lähedal Gatshina linnas:
http://emm.ee/blog/?p=46
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Reisiks pakkimine
Raitz kirjutas:Kogu koorem peab olema nii kompaktne, et kannataks ka 250+ kiirustel kulgemist, ilma et midagi ära tahaks kaduda. Seega alati vaatan tülgastusega kodanikke kes kulgevad oma lebod ja krt teab mis kuskil järgi tolknemas, sellise pakkimisega ei saa kiiresti sõita. No aitäh, meetrine torukott risti taga tolknemas....
äkki peaksid hoopis reisimise asemel Sauga poole piiluma
Re: Reisiks pakkimine
dubweiser kirjutas:äkki peaksid hoopis reisimise asemel Sauga poole piiluma
Piinlik tunnistada, aga ma oskan kiresti ainult otse sõita, kui hea ja lai tee on.
PS:See võib nüüd küll natuke üllatusena tulla, aga kiirteed ongi mõelud kiiresti sõitmiseks Osadel võib seda teha isegi täiesti legaalselt ja väga tobe oleks oma padjaan siis sinna ära kaotada.
PPS: Mitut matkaratast sa Saugal matkamas oled näinud?
Re: Reisiks pakkimine
Peaks ütlema, et minu gaasi Primus väga palju rohkem ruumi ei võta kui Sinu gaasipõleti (kui kasutada väiksemat Primuse gaasibalooni, aga kuna mul ruumi oli siis mul oli kaasas suur baloon)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Reisiks pakkimine
TERE!Mis sellistest sadulakottidest arvata,on kellelgi kogemusi?Need maksavad Biltemas ainult 40 EUR-i.
Re: Reisiks pakkimine
Tafka see on umbes 3x suurem, kui mu põleti
Aga see selleks, kes nägi viimati kuskil mujal teemat, kus kampas kõvatati, et kellel on väiksem
Re: Reisiks pakkimine
cipo kirjutas:TERE!Mis sellistest sadulakottidest arvata,on kellelgi kogemusi?Need maksavad Biltemas ainult 40 EUR-i.
Ma võtsin endale Rootsi Biltemast, tulid isegi nats odavamad. Väljanägemise ja materjali poolest küll täiesti ok kaup, kahjuks aksjoonis veel proovinud ei ole..
Re: Reisiks pakkimine
Raitz kirjutas:Tafka see on umbes 3x suurem, kui mu põleti
![]()
Aga see selleks, kes nägi viimati kuskil mujal teemat, kus kampas kõvatati, et kellel on väiksem
Hmm pildi pealt võrreldes selle kruusiga tundub küll päris suur....sellepärast tõingi võrdluseks mitte just kõvatamiseks:P Lihtsalt hakkasin mõtlema kus sul see suur ruumi võit küll selle põletiga tuleb
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Reisiks pakkimine
Tafka kirjutas:Hmm pildi pealt võrreldes selle kruusiga tundub küll päris suur. Lihtsalt hakkasin mõtlema kus sul see suur ruumi võit küll selle põletiga tuleb
See sangaga jurakas pole mu oma, aga mul lihtsalt pold paremat näidet käepärast hands free'st.
Mu apastraat on selline:
Mobiiltelefon on märkimisväärselt suurem.
Minuarust on gaasi eelis bensiini ees veel see, et sellega saab ka telgi seest soojaks lasta kui tarvis, bensupriimusega lõket eriti ei kipu telgis tegema.
Re: Reisiks pakkimine
Minu vabandused, on tõesti väiksem. Pärast eespool olevat pilti vaadates nägin jah, et Sinu oma väiksem
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Reisiks pakkimine
Blaaaahhh
Kui juba ralliks läks, siis võib reisiks kaasa võtta ka põuetaskutäis neid
Kahmad aga üks või kaks korda päevas (isegi sõidu ajal äkki???) neid sisse ja eluvaim püsib sees.
Re: Reisiks pakkimine
Primo kirjutas:põuetaskutäis neid
Jaaaa ja siis on mõnus sula shokolaad:D Aga jah müslibatoonid shokolaadi kattega on ka head asjad vahepealseks näkitsemiseks
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
Priimuseteema jätkuks veel selline infobitt - kui kellegil on vaja gaasipriimust kasutada nullilähedastes või külmemates oludes, siis igasugused sellised priimused mis otse gaasiballooni otsa käivad, võib sisuliselt ära unustada - gaas lihtsalt ei aurustu ja priimuse leek on väga hädine. Abiks selline kus balloon on põletiga ühendatud vooliku abil - siis saab ballooni näiteks tagurpidi keerata ja sellega leeki turgutada.
Või siis kasutada ikkagi bensinipriimust - töötab igasugustes oludes pluss kütus maksab ca 10x vähem.
Re: Reisiks pakkimine
Gaasipriimuse miinus on jah see, et külmas ta ei tööta. Minu Primuse infolipikul vist oli minimaalseks temperatuuriks +5 isegi.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Reisiks pakkimine
Priimuste teema jätkuks... Väga odav, lihtne, kerge ja töökindel variant on bensul või tehn.piiritusel töötav purk-pliit. Miinuseks see, et põlemiskestust, leegi intensiivsust reguleerida ei saa.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Reisiks pakkimine
Kellele ema ja kellele tütar.
Aeg, kasutusmugavus ja töökindlus on minujaoks välja valinud rootsi sõjaväepriimuse. Töötab iga ilmaga. 1 liitri toidu valmistamiseks kulub paarkümend grammi piiritust (saab ehituspoest ja bensiin ei sobi). Põlemist saab reguleerida. Ei haise ega tahma ja võib kasvõi rinnataskus kanda. Maksab praktiliselt ei midagi ja kestab igavesti. Talub kaeblemata pealeastumist ja mahapillamist.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Reisiks pakkimine
randel kirjutas:Priimuseteema jätkuks veel selline infobitt - kui kellegil on vaja gaasipriimust kasutada nullilähedastes või külmemates oludes, siis igasugused sellised priimused mis otse gaasiballooni otsa käivad, võib sisuliselt ära unustada - gaas lihtsalt ei aurustu ja priimuse leek on väga hädine. Abiks selline kus balloon on põletiga ühendatud vooliku abil - siis saab ballooni näiteks tagurpidi keerata ja sellega leeki turgutada.
Või siis kasutada ikkagi bensinipriimust - töötab igasugustes oludes pluss kütus maksab ca 10x vähem.
kujutan ette et aitaks sel puhul kui kogu kupatusele ümber keerata papist toru kuhu sisse mahub siis priimus koos ballooni ja ja potiga selle peal. priimuse põlemisel tekkiv soe õhk aitab siis põlemisprotsessile kaasa. õhutusavad papirulli alumisse osasasse vaja kindlasti teha kust hapnik peale tuleks. ei tea kas töötaks aga ehk siiski...?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
- Tsikkel: Africa Twin
- Asukoht: Tartu
Re: Reisiks pakkimine
Divikas kirjutas:Kellele ema ja kellele tütar.
Aeg, kasutusmugavus ja töökindlus on minujaoks välja valinud rootsi sõjaväepriimuse. Töötab iga ilmaga. 1 liitri toidu valmistamiseks kulub paarkümend grammi piiritust (saab ehituspoest ja bensiin ei sobi). Põlemist saab reguleerida. Ei haise ega tahma ja võib kasvõi rinnataskus kanda. Maksab praktiliselt ei midagi ja kestab igavesti. Talub kaeblemata pealeastumist ja mahapillamist.
Kas eestis ka selliseid liigub ja milline välja näeb?
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
Näeb välja nagu väiksem konserv ja eestis liigub neid KVs (Kaitsevägi) suuremalt jaolt. Tseki näiteks seda Šveiki pildiga militaarkauplust, ee... Kroonuait oli selle nimi. Kasulik jupstükk ainult pakkida tuleb hermeetiliselt, et muu kola põlenud piiritusejämmsi täis ei oleks.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
creativ kirjutas:randel kirjutas:Priimuseteema jätkuks veel selline infobitt - kui kellegil on vaja gaasipriimust kasutada nullilähedastes või külmemates oludes, siis igasugused sellised priimused mis otse gaasiballooni otsa käivad, võib sisuliselt ära unustada - gaas lihtsalt ei aurustu ja priimuse leek on väga hädine.
kujutan ette et aitaks sel puhul kui kogu kupatusele ümber keerata papist toru kuhu sisse mahub siis priimus koos ballooni ja ja potiga selle peal. priimuse põlemisel tekkiv soe õhk aitab siis põlemisprotsessile kaasa.
Ise olen pikemat aega kasutanud klaasriiet (tükk tuletõkke mattu nt). Üks selline tükk alati kaasas ja üle priimuse laotatuna (õhu juurdepääs pole probleemiks olnud) hoiab sooja kinni kui vaja, või hoiab ära õnnetuse või lihtsalt inetu jälje nt siin
http://www.emmk.ee/janc/album/2004/14es ... /P160.html
Kuigi selles kohas kasutasin priimust eemal niiskemas, siiski läks igaks juhuks riie alla ka.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
kalle kirjutas:creativ kirjutas:randel kirjutas:Priimuseteema jätkuks veel selline infobitt - kui kellegil on vaja gaasipriimust kasutada nullilähedastes või külmemates oludes, siis igasugused sellised priimused mis otse gaasiballooni otsa käivad, võib sisuliselt ära unustada - gaas lihtsalt ei aurustu ja priimuse leek on väga hädine.
kujutan ette et aitaks sel puhul kui kogu kupatusele ümber keerata papist toru kuhu sisse mahub siis priimus koos ballooni ja ja potiga selle peal. priimuse põlemisel tekkiv soe õhk aitab siis põlemisprotsessile kaasa.
Ise olen pikemat aega kasutanud klaasriiet (tükk tuletõkke mattu nt). Üks selline tükk alati kaasas ja üle priimuse laotatuna (õhu juurdepääs pole probleemiks olnud) hoiab sooja kinni kui vaja, või hoiab ära õnnetuse või lihtsalt inetu jälje nt siin
http://www.emmk.ee/janc/album/2004/14es ... /P160.html
Kuigi selles kohas kasutasin priimust eemal niiskemas, siiski läks igaks juhuks riie alla ka.Kk
Klaasriie aitab põhiliselt tuule vastu, aga natuke on loomulikult abi ka soojendamisel. Kuna balloon on kõige alumine ja soojal õhul on komme jälle ülespoole tõusta, siis erilist soojendamise efekti sel siiski pole. Aitab ka väga hästi (aga lühiajaliselt), kui võtta selest samast priimusel olevast potist lusikaga vett ja kallata balloonile. Füüsika vastu lihtsalt ei saa, butaan, mida on selles balloonis 60-70%, veeldumistemperatuur on -0.5 kraadi...
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
soolo kirjutas:Divikas kirjutas:Kellele ema ja kellele tütar.
Aeg, kasutusmugavus ja töökindlus on minujaoks välja valinud rootsi sõjaväepriimuse. Töötab iga ilmaga. 1 liitri toidu valmistamiseks kulub paarkümend grammi piiritust (saab ehituspoest ja bensiin ei sobi). Põlemist saab reguleerida. Ei haise ega tahma ja võib kasvõi rinnataskus kanda. Maksab praktiliselt ei midagi ja kestab igavesti. Talub kaeblemata pealeastumist ja mahapillamist.Kas eestis ka selliseid liigub ja milline välja näeb?
Kui nüüd sellist Trangia tüüpi asja mõeldi, siis see näeb komplektina välja selline:
http://gw.girf.ee/msweb.nsf/pages/Trang ... =10&Y=2008#
http://www.trangia.se/english/2941.news ... angia.html
Sellist tüüpi asja kasutasin ka üsna pikalt, aga ilmakindel on see siiski koos kojaga, mis päris taskusse ei mahu. Mina kasutasin kütusena Sinoli, mis oli viga selles mõttes, et haiseb (ka põlemine) päris korralikult. Et asi ka piiritusega toimib sain teada hiljem:) Sinoli tuli on küll veidi valusam, aga kõrvalmõjud ei tasu siiski ära. Trangial on omad plussid, aga mina esialgu sinna tagasi ei pöördu siiski.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
randel kirjutas:Klaasriie aitab põhiliselt tuule vastu, aga natuke on loomulikult abi ka soojendamisel. Kuna balloon on kõige alumine ja soojal õhul on komme jälle ülespoole tõusta, siis erilist soojendamise efekti sel siiski pole. .
Õige ta on. Ega ma väga palju pole seda asja külmaga kasutanud, aga siin on külma 10 kraadi ringis ja klaasriidest justkui oli abi.
http://voicenet.ee/janc/2003/elbrus/P227.jpg
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Reisiks pakkimine
kalle kirjutas:Sellist tüüpi asja kasutasin ka üsna pikalt, aga ilmakindel on see siiski koos kojaga, mis päris taskusse ei mahu. Mina kasutasin kütusena Sinoli, mis oli viga selles mõttes, et haiseb (ka põlemine) päris korralikult. Et asi ka piiritusega toimib sain teada hiljem:) Sinoli tuli on küll veidi valusam, aga kõrvalmõjud ei tasu siiski ära. Trangial on omad plussid, aga mina esialgu sinna tagasi ei pöördu siiski.
Kk
kas see piirituslamp mitte suht aeglase põlemisega ole? gaasilambi tuli on päris valus ja vesi läheb kiirelt keema. või on piirituselamp piisavalt kärme?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Reisiks pakkimine
Kasutasin Trangiat viimati suht ammu ja väga täpselt võrrelda ei tahaks. Aga kui nüüd siin laua taga meenutan, siis tundub gaas kiirem küll. Põhiline miks tagasi ei taha on see, et pikema matka jooksul kuluv kütus (eriti kui mitmele inimesele süüa teha) on päris suur hulk ja mulle meldib suht lollikindel gaasibaloon rohkem kui piirituse või Sinoli pudel(id). Ja üldiselt ka meeldib mulle gaasi (mainitud Omnifuel tüüpi) asi rohkem. Mitte, et Trangia halb asi oleks.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Reisiks pakkimine
Kamba peale võiks üks tulekustuti ka olla. Tont seda teab kui midagi põlema läheb....
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Reisiks pakkimine
margus014 kirjutas:Kamba peale võiks üks tulekustuti ka olla. Tont seda teab kui midagi põlema läheb....
hea mõte! ainuke häda et liiga suured on need. tänapäeva arengu juures võiks see kustuti olla mitte suurem kui üks tavaline aerosoolballon. ja kaal samuti. mõistan et tavapärane kustuti peab olema suur ja piisavalt raske sest seda kauem ja suurema tule sellega kustutada kannatab.
autos ka võiks see kustuti olla ikka käepärast mitte kusagil pakiruumis teiste asjade all....
kui mõtleks välja tehnoloogia mis kustuti mõõtmeid vähendaks....saaks päris rikkaks vist.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.