Rahvaspordi litsents
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Rahvaspordi litsents
Sebar kirjutas:Kui näiteks KK stardimaks oli koos kindlustusega 500 eek, ja sellest u. 200eek moodustas kindlustus, siis järelikult saab korraldaja hakkama 300-ga.
Aga ei saa ju. Sest 500 eek osavõtutasu maksavad ka need vennad, kellel litsents olemas. Teisisõnu maksavad nemad kinni mingi osa kärnatajate stardimaksust.
Nagu Mõedakal oli ja Illukal saab ka olema, on kõigile osalejatele stardimaks ühesugune. Ja kärnatajad/rahvasportlased soetavad omale lisaks ühekordse kindlustuse.
4cl kirjutas:Näide: Kogunevad 40 sõitjat varem teadaolevale rajale. Näiteks järgmisel päeval peale Lärmi üritust, samale rajale.Rihost ei tea meie midagi(tegelikult ikka teame küll,temaga on kokku räägitud, a sellest meie vaikime)) Igaüks paneb 500 kr lauale. Eelarve 20000.
Auhindadeks 10000. Rihole raja kuludeks 5...
Oled Sa mees mõne raja ehitanud-ette valmistanud? Otsinud traktorit, rajatähistuslinti või kaikaid? Koostanud kirju ja erinevatelt ametkondadelt kooskõlastusi küsinud? Teinud veel mustmiljon vigurit, et kõik ikka laabuks? Ja siis lõpuks kokku rehkendanud, et palju aega, vaeva ja närve selle peale on kulunud? Proovi see kadalipp omal nahal järgi ja siis mine kellegi nina alla 5000 krooniga lehvitama. Mina saadaks Su selle jutuga pikalt. Väga pikalt.
sander81 kirjutas:äkki teab siinkohal keegi mingit klubi soovitada mis oleks soodene ja asuks elvas või tartumaal
Kui Sa tahad klubisse ainult selleks, et võistelda, siis mis vahet on, kus klubi füüsiliselt asub. Maksad oma liikmemaksu ja muud vajalikud summad ning sõidad ja tunned elust mõnu.
Meie klubi liikmed on mööda ilma laiali ja ma ei näe selles mingit probleemi. Jah, neid on raske kokku saada, aga mitte võimatu. Ja kui on midagi orgunnida vaja, siis paneb igaüks oma käe alla, olgu siis rohkemal või vähemal määral.
Klubi aastane liikmemaks on 500 krooni ja igal aastal on väga mitu algajat rahvasportlast (tegelt OPEN klassi sõitjat) oma esimese stardi meie klubi nime alt teinud.
Muide, klubisse kuulumisel võivad olla ka mitmed eelised. Nimelt võib klubi omale toetajaid sebida, projekte kirjutada ning raha taotleda oma eesmärgipäraseks tegevuseks. Ning mingil hetkel võivad klubiliikmed avastada, et neil tuleb oma 2000 kroonise litsentsi eest reaalselt maksta vaid näituseks 200 krooni. Taolise situatsiooni saavutamiseks on hulk erinevaid teid ja lahendusi. Otsige ja leidke neid. Ja ärge virisege, et kallis on ja et maa on jääs ja kärss on kärnas.
Aga EMF-i nimel võiks mõni juhtfiguur siin foorumis tõepoolest sõna võtta ja rahvast valgustada, et näiteks mida selle üüratu papiga siis ikkagi tehakse, milliste meetoditega edendatakse motomatkamist, millist toetust on võimalik saada uue motoraja loomise juures ning kuidas edendatakse noorte tulekut motosporti.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.