Rahvaspordi litsents

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas lärm »

Palusin hr Veiko Bienel ise teile vastata siin .... tore oleks kui ta ise räägiks mis toimub .

See raha sisaldab ikka kindlustust enamasti mitte klubisse kuulumist.
50000-püsiva vigastuse korral
200000-surma puhul.

Kompromiss tuleb leida tahame vöi ei taha,sest muidu olen mina väga raske valiku ees mida ma kindlasti teha ei taha.
Kui kompromissi ei saavutata emf-ga ,tuleb mul langetada otsus (oma tehtavate üritustel ehk siis KK-4etappi ja RB enduuro )
kas söidavad ainult litsentsiga mehed ehk open mida soolo klassis on u.30 tk ja atv klassis 50tk või sõidavad ainult kärnatajad mida soolos 70 tk ja atv 30 tk viimaseid sõite silmas pidades.Viimase variandi puhul ei saaks ka ise söita.
Loodame et selleni asi ei lähe,sest ei ole eriti huvitav 2nädalat rügada ja rada ehitada kui söitma tuleb ainult 80 osalejat.
Seda enam et see aasta on plaan ikka vöimalikult palju kohale kutsuda soomlasi ja lätlasi,sest üks üritus toimub samal kuupäeval kui ärajääv saku.

Mina seda emx siia patta ei paneks sest see on kross ja krossis riskid hulga suuremad ja mina krossi mees ka pole :) ja s...a seal ka ei lenda :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:

hakkab jälle pihta, vaatan et enamus võiks ikka kabespordi valida :twisted:

Esiteks, ma ei tea, et sind oleks keegi delegeerinud enamuse nimel sõna võtma ;)
Teiseks, kui sulle meeldib maksta asjade eest, mille arvutusmehhanism pole läbipaistev, siis maksa. Kellele ei meeldi, see kaupleb.

See selleks, nagu Ants Tael armastab öelda.

lärm kirjutas:

Kompromiss tuleb leida tahame vöi ei taha,sest muidu olen mina väga raske valiku ees mida ma kindlasti teha ei taha.
Kui kompromissi ei saavutata emf-ga ,tuleb mul langetada otsus (oma tehtavate üritustel ehk siis KK-4etappi ja RB enduuro )
kas söidavad ainult litsentsiga mehed ehk open mida soolo klassis on u.30 tk ja atv klassis 50tk või sõidavad ainult kärnatajad mida soolos 70 tk ja atv 30 tk viimaseid sõite silmas pidades.Viimase variandi puhul ei saaks ka ise söita.

Kas selline variant tuleks kõne alla?
oletame, et osalustasu on 500kr KK-l. Sellest siiani on kärnatajate eest maksnud Riho 200kr EMF-le.
Edaspidi oleks litsentsiga mehele võistlustasu näiteks 500 ja litsentsita mehele 500+200. Ja sama kokkulepe EMF-ga kestab. (ehk siis tekiks kärnatajate ühekordne litsents, mis ei kehti EMV/EKV üritusel). Ja kas siis on enam vaja seda 1500kr-st litsentsi? Ülekohut pole, sest litsentsiga mehed on selle "200" juba maksud EMF-le.
Ma ei näe põhjust, miks peaks keegi kellegi eest midagi maksma. Lihtne arvutus näitab, et aastas alla 10 võistluse sõitjal on kasulikum maksta igal sõidul 200kr. Kes sõidab aastase litsentsiga, saab lisaks boonusena EMV/EKV ning teda ei karistata kärnatajate võistluste keeluga.

Sellega saavutatakse:

  1. üksikvõistlustel käija ei pea ostma aastast litsentsi
  2. EMF saab oma tasu
  3. Korraldaja ei pea peale maksma
  4. Võistlustel võivad osaleda nii harrastajad kui litsentsiga sõitjad.

Kui EMF tahab oma liikmeskonda näidata suuremana, on kompromissiks madalam aastalitsentsi maksumus.

Kõlab kompromissi moodi?

Tegelikult võiks nn. kärnatajate võistlustel olla ka klassid mitte litsentsi omamise vaid sõiduoskuse järgi. Näiteks üldarvestuses mingi arv esiotsa mehi on automaatselt OPEN klassi arvestuses hoolimata sellest, et nad kärnatajatena registreerusid. Ning aastase litsentsiga mehed võivad registreeruda ka kärnatajate klassi.

lärm kirjutas:

See raha sisaldab ikka kindlustust enamasti mitte klubisse kuulumist.
50000-püsiva vigastuse korral
200000-surma puhul.

Ja selle eest makstakse sõitja pealt kindlustusfirmale milline summa? Ehk siis praegu hakkas mind huvitama EMF rahakoti sisu ;)

EMF põhikiri: http://www.msport.ee/shared/File/EMF%20 ... tusega.doc

praeguses situatsioonis ma küll ei näe punktide 2.2.2 ja 2.2.3 arendamist, pigem pärssimist, kui harrastajatele mõelda.
1500 ei maksa see kindlustus kohe mitte. Arvestades, et tegu võiks olla vähemalt 100-150 liikme lisandumisega, ei saa olla ka eriline halduskulude tõus. Pigem saab lisanduva massiga kaubelda soodsamaid kindlustustingimusi, rääkida suuremast liikmeskonnast (sponsorite ja projektitoetajate kontekstis), suurendada võistlustel osalejate hulka ning tõenäoliselt ka korraldaja huvi korraldada.

Väljavõte EMF-i põhikirjast:

2.2 Eesmärkide täitmiseks föderatsioon:
1) koondab ja ühendab mootorrattaspordi, mootorkelguspordi, motomatkamise ja quadracing’uga tegelevaid spor­di­klubisid, -ühendusi ja seltse;
2) propageerib spordiga tegelemist ja kaasab klubide kaudu föderatsiooni tegevusse motospordist huvitatud isikuid, eelkõige noori, ja toetajaid;
3) arendab aktiivset tegevust oma spordiala tutvustamiseks ja rahva huvi tõstmiseks;
4) korraldab oma liikmetele sportlikku tegevust, tagab Eesti meistrivõistluste ja Eestisse planeeritud rahvus­vahe­liste võistluste korraldamise, määrab föderatsiooni esindajad rahvusvahelisteks tiitlivôistlusteks, töötab välja föde­ratsiooni vôist­luste juhendid ja kalenderplaanid, hangib klubidele treeninguteks metoodilisi materjale, palkab vôimaluse kor­ral treenerid-juhendajad, autasustab sportlasi ja teisi oma föderatsiooni liikmeid ning toetajaid;
5) korraldab oma föderatsiooni tipp- ja vôistlussportlaste vôimalustekohast ettevalmistamist osavôtuks rahvus­vahelistest spordivôistlustest;
6) arendab koostööd sama spordialaga tegelevate föderatsioonidega teistes riikides, teiste or­ganisatsioo­nidega, riigiasutustega, kohalike omavalitsustega, firmadega ja üksikisikutega nii kodu- kui välismaal harrastatavate spordialade edendamiseks ning traditsioonide säilitamiseks;
7) tagab isikutele, kellele on föderatsiooni poolt antud kohustused või ülesanded, samuti huvitatud liikmesklubide esindajatele, koolituse kohustuste ja ülesannete täitmiseks või nende enese­täiendamiseks;
8) loob vastavalt vôimalustele tingimusi föderatsiooni liikmetele föderatsiooni vara kasutamisel, vôistlus­test osalemiseks ning spordivarustuse hankimiseks;
9) viib spordialase tegevuse korraldamiseks vahendite hankimise eesmärgil läbi tasulisi spordi­üritusi, vôtab vastu varalisi annetusi ja eraldisi, teostab tehinguid föderatsiooni kasutuses ja omanduses oleva ning tema pôhieesmärgi saavutamiseks vajaliku varaga, korraldab lote­riisid ning ennustusvõistlusi ja sõlmib sponsor- ning reklaamilepinguid.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas HRQ »

haldjas kirjutas:

Jaanikese Motokeskuse nimel toetan seda igati ! Sees võiks olla punkt,et nn. päris litsentsiga sõitjad tohivad osaleda kõikidel võistlustel ( eraldi arvestusena) ,see annaks palju huvitavaid kogemusi ja uusi radu neile.Samas pole ju kellegile saladus,et nii mõnigi omab EMF-i litsentsi (nt.ringrada,supermoto,mäkketõus jne), aga soovib treeningu mõttes sõita väljaspool oma hooaega nt. kestvuskrossil-kuidas oleks litsentsi maksumus sel juhul ( litsents kehtib ju terve hooaja)?
Topeltmaksustamine oleks nagu liiast.

Jagan seda arvamust. Nii mina, kui mitmed sõbrad, kes sõidavad supermotot, viskavad hooaja lõpus krossirattad alla ja sõidavad kestvussõite. Ja minuteda on üldiselt nii siiani olnudki, et kui sul on kallim litsens, siis võid sellega sõita ka alasid, mille litsens on sinu omast odavam. Seega peaks ikka krossi ja supermoto litsensiga saama sõita kärnatamist. Mäkketõusu litsensi hinda ei tea aga kui see oleks kärnatamise omast odavam, siis sõita ei saaks. Parandage, kui eksin.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Panen ka mõne mõtte mis on tekkinud kirja
Kas saan asjast õieti aru?
Võistlusmaks nt. 500 korraldajale + 600 ühekordne litsents(sisaldab kindlustust) = 1100 eeku üks sõit.
Sõida millistel võistlustel ja kui palju tahad. Iga kord 1100.
1500 Rahvasportlase kaart umbes 1000(ei ole tegelikult aimu palju klubid küsivad) klubimaks. Mida rohkem sõitmas käid seda soodsamaks läheb 2500 20 sõitu aasta peale teeb ühe sõidu hinnaks 125 krooni + stardimaks. Samas võivad ka ju korraldajad isegi hinda alla lasta näiteks 400.
1100x20 = 22000, 625x 20 = 12500 on ju vahe. Meestel ei ole huvi võistluseid oma rahakoti peal korraldada ja ühel hetkel ei olegi meil midagi. See aasta on olnud ju võistluste suhtes murranguline, kui palju on tegelikult uusi sõite. Ei näe küll mingit probleemi mille ümber saagi käima tõmmata. Tahad ühe, kaks korda sõita maksad 600 juurde. Tahad rohkem sõita on soodsam igaljuhul rahvasportlase kaart. Ega see MFI-i pakutud kindlustus ei ole ka mingi jama. Näidake mulle korraldajat kes on tegelikult nõus vastutama sõitjate eest kui midagi juhtub. See jutt oma vastutusest on pehmelt öeldes jama, sellist asja ei ole olemas. Piisab sellest kui mõni vähegi ärganud võistleja ennast sodiks sõidab ja selle korraldaja vastu keerab, kohtus ei ole mingit juttu oma vastutusest ja korraldaja tambib ennast vigaseks. On see EMF mis on aga tegevus peab olema organiseeritud mitte paaniline. Sõitjal ei ole mingit muret, on ka olemas kindel võistlus number. Organisatsioon on ka suuteline vastutama ja pakkuma kindlustust sest ta võtab omale ka kohustuse.
Samas mis selles klubinduses siis halba on. Klubidesse kogunevad ühesuguste huvidega ja erinevate tasemetega tegelased.
Oleneb muidugi klubist aga kindlasti on ka paljudel klubidel võimalus oma ratast näiteks talveperioodil remontida ja hooldada. Ühised treeningud. Organiseeritud võistlustele minek, mitu ratast ühe tr. vahendiga jne. Loomulik, et selle eest tuleb maksta aga saad ka klubilt vastu. Tegelikult kokkuhoid missugune. Ei viitsi täpselt arvutama hakata kui palju see kindlustus või mis iganes tegelikult maksab. Aga samas föderatsioon täidab ka eesmärke ja mul isiklikult ei ole kahju ja on isegi hea meel kui mõni minu poolt makstud kroon sellele tegevusele kaasa aitab, eriti noorsportlaste arengule. Täiesti isiklik arvamus ja kellegile midagi peale ei suru. Tahaks ikka edaspidi ka lahedatel üritustel sõita, eriti hästi veel välja ei tule aga see selleks. Praegu kipub tekkima olukord kus sõitjad tahavad saada ilma erilist vastu andmata ja üks hea onu EMF koos mõne entusiastist korraldajaga teeb kõik ette taha peaaegu ilma rahata ära. Promo aeg kipub vist läbi saama nüüd pead ka natuke maksma hakkama mis on tegelt täiesti normaalne kapitalistlik nähtus.
Kui mu jutt on jama siis müün tsikli maha ja hakkan ekstreem kabega tegelema. :wink:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

HRQ kirjutas:

Ja minuteda on üldiselt nii siiani olnudki, et kui sul on kallim litsens, siis võid sellega sõita ka alasid, mille litsens on sinu omast odavam.

Rinka litsents ei luba küll krossi sõita. Pole minu mäletamist mööda lubanud viimasel 3-l aastal.


Merca
Postitusi: 129
Liitunud: 15 Veebr 2008, 08:59
Tsikkel: KTM 50SX, KTM 65 sx
Asukoht: Rakvere

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Merca »

No mella on asjas sees! Kõva töö tehtud.! (w) Ootame Lärmilt uudiseid.
To: tonjuh. On ikkagi küsitavusi, kui suur roll on EMF-il Piksepinil, Jaanikeses ja Illukal. Maksan , ja vajadusel rohkemgi , kui korraldaja nii otsustab. Nagu mella kirjutas, pole EMF-i küsitud raha läbipaistev. Omavastutusega on asi nii, et regamisel annad allkirja, millega vabastad korraldaja igasugustest kahjunõuetest ja osaledki omal vastutusel. Pealtvaatajate ohutus on korraldaja rida.

Motobox RT
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
Kasutaja avatar

haldjas
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Sept 2007, 18:26
Tsikkel: honda/suzuki
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas haldjas »

mella kirjutas:
HRQ kirjutas:

Ja minuteda on üldiselt nii siiani olnudki, et kui sul on kallim litsens, siis võid sellega sõita ka alasid, mille litsens on sinu omast odavam.

Rinka litsents ei luba küll krossi sõita. Pole minu mäletamist mööda lubanud viimasel 3-l aastal.

Huvitav,kas keegi on pädev sellele vastama? Või peaks vist ise EMF-i helistama.Mu poisil rinka litsents, samas tahab väga trenni teha füüsilises plaanis ja sõita kestvuskrossi,aga ilmselgelt on ta sellel alal nn.harrastaja ( moodsalt siis rahvasportlane).Keeruline värk :wack:

Vääramatu usk viib sihile....tsikkel viib sihtpunkti.

mart5541

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mart5541 »

Tere
See asi võib ka nii välja kukkuda, et Lärm ja teised kärnatamiste korraldajad peavad seniste 2 klassi(open ja kärnatajad) asemel 3 klassi looma e siis open, litsentsiga kärnatajad ja kärnatajad, sest litsentsita kärnatajad tahavad ka sõita. NB Mõni sõidab hooajal kaasa 2 üritusel ja ülejäänud aja rassib niisama mülgastes või alustab sõitmisega hooaja lõpus või ei taha lihtsalt EMFile kindlustuse vahendamise eest maksta.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

mart5541 kirjutas:

Tere
See asi võib ka nii välja kukkuda, et Lärm ja teised kärnatamiste korraldajad peavad seniste 2 klassi(open ja kärnatajad) asemel 3 klassi looma e siis open, litsentsiga kärnatajad ja kärnatajad, sest litsentsita kärnatajad tahavad ka sõita.

ma küll ei näe, et litsentsiga ja litsentsita kärnatajatel peaks eraldi arvestus olema ;) Erinevused maksmisel ei vii ju sõiduoskusi erinevaks. Või viib? :wack:


mart5541

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mart5541 »

Open ja Kärnatajate maksmisviisid viivad nad erinevatele tasemetele ja kui kärnataja sõidab kõik sõidud aastas kaasa ja teine alustab sõitmisega aasta lõpus, siis võib järeldada, et esialgu on sõiduoskuste ja vastupidavuse tase erinev vm?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

tonjuh kirjutas:

Võistlusmaks nt. 500 korraldajale + 600 ühekordne litsents(sisaldab kindlustust) = 1100 eeku üks sõit.
Sõida millistel võistlustel ja kui palju tahad. Iga kord 1100.
1500 Rahvasportlase kaart umbes 1000(ei ole tegelikult aimu palju klubid küsivad) klubimaks. Mida rohkem sõitmas käid seda soodsamaks läheb 2500 20 sõitu aasta peale teeb ühe sõidu hinnaks 125 krooni + stardimaks. Samas võivad ka ju korraldajad isegi hinda alla lasta näiteks 400.

Kui me nüüd võtame kokku võistlustele sõitmise ja tsikli kütusekulu, kulud hooldele, majutusele ja söögile, sisi palju te oma keskmiseks 1-l võistlusel käimise kuluks saate? ja palju sellest moodustaks litsentsitasu?

See 1500kr poleks palju, kui sõita 10 võistlust. Küll on aga üksiküritajatele paari võistluse eest aastas see üle mõistuse kallis. Alustamine peaks siiski olema madala sisenemislävega. Kes tahab karikate ja kuulsuse peale sõita, maksku rohkem ;)

EMF võiks laiendada litsentsipoliitikat näiteks 3 võistluse harrastajalitsentsiga, mille hind oleks näiteks 500kr

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

mart5541 kirjutas:

Open ja Kärnatajate maksmisviisid viivad nad erinevatele tasemetele ja kui kärnataja sõidab kõik sõidud aastas kaasa ja teine alustab sõitmisega aasta lõpus, siis võib järeldada, et esialgu on sõiduoskuste ja vastupidavuse tase erinev vm?

Oled tähele pannud, et kui vastupidavust ja sõiduoskust pole, siis oledki viimaste seas? Pole ju erilist vahet, kas oled viimane 5 sõitjaga nõrkade klassis või 50 sõitjaga üldarvestuses. Nõrk on ikkagi ;)

Mis siis saab, kui näiteks Volts aasta otsa ei sõida ja siis aasta lõpus astub ühel võistlusel sinu nimetatud klassis üles?

Tegelikult poleks kärnatajate eriklassi ka vaja, sõitku kõik OPENis. Niikuinii on rada ja tingimused samad ning ajavõtt käib üldises nimekirjas. Erinevad klassid on lihtsalt võimalus rohkem karikaid jagada ehk siis aeglasemaid mehi stimuleerida. Paha on aga seejuures, et need aeglasema klassi kiiremad mehed ei tahagi sealt klassist edasi minna ;) Mugav võimalus paremaid kohti näidata. Näidata kellele?

Viimati muutis mella, 10 Dets 2008, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Tavaline lihtne "kärnataja",ehk siis uue nimega Rahvasportlane sõidab/käib tavaliselt võistlustel oma lõbuks(ma ei mõtle esikümmet selles klassis),mitte karikaid korjamas.Ise pole küll huvitatud mingite 500+600.-krooni maksmisest selle eest,et end teistega pärast paberi pealt võrrelda,liiatigi kui sellele lisandub veel kohalesõit+muud kulud.Kuni tänase päevani oli asi selge.....läksid kohale,panid 500,-eek-i lauale ja sõitsid.Suur tükk võib suu lõhki ajada ja need kärnatajad,kes "edetabelites" viimases pooles olid,võivad lihtsalt jäädavalt "metsadesse" kaduda.

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Kui näiteks KK stardimaks oli koos kindlustusega 500 eek, ja sellest u. 200eek moodustas kindlustus, siis järelikult saab korraldaja hakkama 300-ga.
Kui kärnataja litsens hakkaks maksma 1500 eek/aasta, ja korraldajad lubaksid rajale 300 eek eest, siis oleks asi OK.
Sellisel juhul oleks litsensi tasuvus 7,5 võistlust aastas. Tundub keskmine ja mõistlik. :bsmile:

Enda ja pere kõrvalt on tibake raha ja aega kokku hoitud, et saaks ratta osta ja sellega puurimas käia. See tähendab seda, et ei ole plaanis hakata ei- tea mille eest parteimaksu maksma. Ainuke hüve oleks siis see, et kui sõidan ennast näiteks kuskil näiteks Missos sodiks, siis saan 50K raha, et omale ratastool osta. :wack:
Millegi eest eriti rohkem küll kärnatajana maksma ei taha hakata. Ennem hakkan põrandaaluseks sõitjaks.
Hakkan käima looduskaitsealadel ja parkides kärnatamas. (crash)

Hundiralli

allar146
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Aug 2008, 22:23
Tsikkel: -

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas allar146 »

meie a-poliitilise organisatsiooniga saab liituda ka ilma parteimaksuta. kel rohkem huvi võib PSi saata.. :bsmile:

Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Aga äkki tulekski vaadata palju on üldse selliseid "paganatest" kärnatajaid,kes ei ole nõus kolima selle ühe ja õige "kiriku" katuse alla???

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

ENZO kirjutas:

Aga äkki tulekski vaadata palju on üldse selliseid "paganatest" kärnatajaid,kes ei ole nõus kolima selle ühe ja õige "kiriku" katuse alla???

Saadad kõigile personaalse e-maili?

Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Foorumikasutajatest paganatest "kärnatajad" võiksid endist siinsamas märku anda....saaks pildi selgemaks,kuigi tunne on selline,nagu Lembitul Madisepäeva lahingus,kus ristirüütlid uskumatud paganad ikkagi teibasse lõid.........

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

ma pole küll plaaninud võistlustel osaleda, aga selle 1500 krooni väljakäimine millegi eest, mis kestab terve aasta ei olegi ju paha mõte. Ikkagi terve aasta.

Mehed, mis te jahute. See hobi võtab aastas niikuinii rahakoti miskit 30 tonni võrra õhemaks. 120 krooni, mis oleks kuutasu kulutate niikuinii raekoja platsis ühe 0,33 õlle peale ära. :wack:

Kui EMF on ennast võib-olla varematel aegadel koleda ja vinnilise näoga organisatsioonina näidanud, siis see ei pruugi ju niimoodi kesta. Iga organisatsioon muutub koos oma liikmetega ja kui EMF liikmeskonda tuleb paarsada hakkajat harrastajat juurde, siis on EMFil vahendeid rohkem, tuleb ka sõitusid ja korralikke radasid juurde. See kõik ei juhtu kohe, aga mõne aasta jooksul saaksime juba palju ilusamat pilti näha. Ja kui osalustasu on suurem, siis on ka osalejatel huvi asju paremini teha.

Eelnevat arutelu lugedes: Mina astun küll Lärmi kirikusse ja jätaks Mella siin üksi oma raske saatuse ja ebaõiglase elu üle kurtma :ner:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Möku kirjutas:

Eelnevat arutelu lugedes: Mina astun küll Lärmi kirikusse ja jätaks Mella siin üksi oma raske saatuse ja ebaõiglase elu üle kurtma :ner:

Eks mina võiks ka öelda, et tegelt on suht savi, sittuge pappi. Ma niikuinii täislitsentsiga sõitja ;)

Ja sama võiks ka teha Lärm, tehes sõidu ainult litsentsimeestele. Aga miskipärast ta nii ei tee ;)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
Möku kirjutas:

Eelnevat arutelu lugedes: Mina astun küll Lärmi kirikusse ja jätaks Mella siin üksi oma raske saatuse ja ebaõiglase elu üle kurtma :ner:

Eks mina võiks ka öelda, et tegelt on suht savi, sittuge pappi. Ma niikuinii täislitsentsiga sõitja ;)

Ja sama võiks ka teha Lärm, tehes sõidu ainult litsentsimeestele. Aga miskipärast ta nii ei tee ;)

OH deem mella, sa ikka suudad

Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Lärm võiks muidugi teha sõidu ainult litsentsiomanikele.....las siis 30meest sõidavad.Paraku Lärm elupõlise hundina teab,millised potensiaalsed rahvamassid kärnatajate näol on võimalik sõitma meelitada.....ja kuna asja tagant paistab ka natuke raha,siis on kärnatajate sõidust ärajäämisel kindlasti natuke jama see värk.....

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.

motard
Postitusi: 95
Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas motard »

Piiksun ka oma arvamuse sekka.
Pole veel ühelegi võistlusele jõudnud. Ratas alles 1. aastat, aga soov ühel päeval ennast proovile panna täiesti olemas. Samas kui selleks pean ennast kõigepealt kuskile klubisse möllima ja siis litsentsi taotlema hakkama, lükkab kindlasti seda esimest võistlusel osalemist edasi. Suure tõenäosusega igaveseks.
Eks neid kärnatajaid täna niipalju sellepärast ongi, et kärnatajaks hakkamine eeldab ainult sõidusoovi ja ratast - ilma igasugu bürokraatia ja spordirinkonnaga suhtlemiseta. Mina ei tea täna küll ühtegi klubi kelle poole pöörduda ja ega ma julgekski, äkki aetakse üksetaha - kellel seda algajat harrastajat vaja on kes pole üheski stardis käinud.

Mis rahvasport see enam on kui sa pead olema klubi liige ja litsentsiomanik :)?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mis selles klubiliikmeks oleku staatuses nii koledat on? näiteks yamaha keskuse egiidi all tegutseva yamamoto klubi liikmena on poes garanteeritud korralikud allahindlused ja aastamaks ei ole ka teab mis suur. sama peaks kehtima ka saku klubi ja kawasaki suhtes.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas HRQ »

motard kirjutas:

Mina ei tea täna küll ühtegi klubi kelle poole pöörduda ja ega ma julgekski, äkki aetakse üksetaha - kellel seda algajat harrastajat vaja on kes pole üheski stardis käinud.

Meie klubisse on oodatud kõik, nii algajad, kui ka edasijõudnud. Kedagi uksetaha ei saadeta, kui ennast korralikult üleval peavad. Kõigil meil on see ÜKS START ükskord olnud (crash) . Stardi ja sõidukohased nõuanded on muideks tasuta :wink:

AGS Racin Team

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Motard-iga täiesti ühel nõul,vahe aga selles,et esimesed ametlikud stardid tehtud ja "kuradile" käsi antud.Harrastajana on soov samuti lihtsalt sõita,sõita,sõita, kuulumata kuskile klubisse ja maksmata litsenstsitasusid.Kindlustus on mul endal juba ammu tehtud ja olemas, sellega on kah asi korras. Igast sõidust osa võtta ei kavatse ja nendel sõitudel,kus käin, mingeid ulme summasid oma lõbuks sõitmise eest maksta ei kavatse.Siiani kehtiv süsteem on olnud vastuvõetav ja arusaadav....tundub,et keegi tahab rajal "matkajate" kulul raha teenida,või tehakse kõik selleks,et need "matkajad" rajalt igaveseks eest kaoks,saavad tõsised tegijad vähemalt kiiremini sõita.???

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Palju see klubi aastamaks siis kah on?

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

sander81
Postitusi: 174
Liitunud: 25 Dets 2007, 17:26
Tsikkel: ktm 300 exc
Asukoht: elva

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas sander81 »

äkki teab siinkohal keegi mingit klubi soovitada mis oleks soodene ja asuks elvas või tartumaal


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Illegaalsete sõitude poolt.

Näide: Kogunevad 40 sõitjat varem teadaolevale rajale. Näiteks järgmisel päeval peale Lärmi üritust, samale rajale.Rihost ei tea meie midagi(tegelikult ikka teame küll,temaga on kokku räägitud, a sellest meie vaikime)) Igaüks paneb 500 kr lauale. Eelarve 20000.

Auhindadeks 10000. Rihole raja kuludeks 5(sellest me ei räägi) ja ülejäänud numbrilugejatele. Enne annad allkirja omavastutuse kohta ja nõutav elukindlustus(paljudel on see olemas niikuinii) Autasustamine, et põnevust säilitada siis esikoht 5 tuhat ja teine 5 tuhat tonni kaupa loosiga.
Noh, kas kõik ei oleks rahul?
Ei mingeid karikaid,punkte, ja muud jura. Lihtsalt ümbrikud.

Ja vahet pole on sul litsents või ei ole.

Kas selline asi on mõeldav?? Ei usu.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas HRQ »

ENZO kirjutas:

Palju see klubi aastamaks siis kah on?

Meil on 500.-

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”