Vulcan VN750


volvofriik
Postitusi: 11
Liitunud: 20 Aug 2008, 16:43
Tsikkel: Kawasaki Vulcan 750

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas volvofriik »

mattias kirjutas:

Oman ka vn750,sõitsin esimest hooaega u.4000 km.Mulle isiklikult jääb ratas natuke väikseks(1,85m kasv) aga sõita ikka saab.Mootor on ergas küll aga kaal on linnasõidul küll plussiks aga maanteel miinuseks.Muidugi võib alati kaasasõitja võtta :D .Kütust võtab keskmiselt 5l/100,üksi sõites nats vähem.Kütuseks tarvitasin Statoili 98 Ultimat,sellega käis kõige paremini.Kuna 1.sil. kett hakkas häält tegema siis see aasta rohkem ei sõida.Ketipinguti on üldse paljude Kawade nõrk koht,tuleb manuaalse pinguti peale ringi teha.Plaanin kõik ketid ära vahetada,klapid lihvida-soveldada,karpad algosadeks-puhastada,klapisääre tihendid vahetada,rattalaagrid ja piduriklotsid vahetada.Lisan veel et minu ratas on tehtud USA Kawasaki tehases Euroopa turu jaoks (nn.Shveitsi mudel)44kw
Üldse on seda mudelit päris kaua toodetud-al.86 aastast,ise olen kohanud 2004a.väljalaset(saksa müügikuulutuses),piltide järgi hinnates küll midagi muutunud ei ole.
Nii et läheb remondiks aga loodetavasti kevadel jälle maanteele! (crash)

Mul tegi ka kett häält(motodepoo väitel VN 750 tüüpviga või iseärasus).Lahkasin siis seda värki veits ja tulemuseks sain ketipinguti,mis ei tahtnud sugugi tööd teha.Tundub,et keegi on neid kunagi näppinud ja kokku pannes pole vedrudele piisavalt pinget andnud.Kakkusin selle laiali,tegin improviseeritult abivõtme.kes natukenegi tehnikat jagab saab ise ka aru,milline see olema peab(siuke suts liblikat meenutav)ja sellega andsin vedrule mõned lisaringid peale.Panin pinguti kokku,torkasin otsapidi mootorisse,lasin tööasendisse,fikseerisin uuesti ja mõõtsin supleriga jääkressurssi.Üle poole on veel.Peale seda nikerdamist sõitsin veel ligi 500 Km enne kui külm,paduvihm ja lõpuks nüüd veel lumi ratta garaazi ajasid.Kõik pelas kenasti.Ei mingit liigset häält.Seega kette veel ei vaheta.

Ringi tõmmanud saalede koha pealt lugesin,et seda põhjustab eelkõige külma mootoriga "paugutamine". Nagu autogi tahab ka see masin enne sõitu mahlad soojaks saada.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”