erihaagis krossika vedamiseks
Re: erihaagis krossika vedamiseks
HusabergHooligaN kirjutas:vot selline õnnetus tsikli vedamisel
Pigemini huvitaks, et kuidas käis selle tsikli pealelaadimine. Et parkis oma sedaani krossiraja peal kahe kaameliküüru vahele ja siis läks, koormarihmad kumbaski käes, lihtsalt vähe väiksema hooga hüppele?
Isegi amidemaal, kus tööjõu efektiivsus on ülikõrge läheks sellise tsikli autokatusele ajamiseks vähemasti nelja meest vaja. Vist ei ole hea lahendus. Eriti eestis, kus elanikkonna tihedus väike.
Aga sama jama võib juhtuda ka tsiklit lahtises kärus vedades, kui üks koormarihm üles ütlebja raskuse üle porte ära kallutab. Et kui sellest videost midagi õppida, siis et mõistlik on panna üks turvarihm igaks juhuks juurde, mis tsikli kärus kinni hoiaks ka siis kui üks põhirihmadest puruks läheb. Näiteks esiratta käru põhja külge ära kinnitab.
Ma ei usalda ka ilma täiendava turvarihmata tsiklit add-a-bike raamil vedada, sest korra juba andis jalaraua vedru järgi ja tsikkel libises kinnituskäpa alt välja. Nüüd fikseerin lisarihma abil raamitoru ja selle püstise toru asendi. Ikka parem on õnnetusi ära hoida kui pärast tagajärgedega tegeleda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.