Kardile mootor.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kardile mootor.
Nüüd panen täiega OTTI aga alles nüüd märkasin.et mu meelest peaks see teema kuskil mujal olema.Siin pole ju rinka ega kiirendusega midagi pistmist.Võidusõiduga ehk nii palju kuivõrd esineb sõna kart.Võiks olla tehnilise all.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
Hr. Kaaru kirjutas:selle teema juures video on juba hädavajalik,ära ainult 20 sekist filmi tee
Kui pikka siis?
minut-kaks vast peaks piisama.
Aga tegelt, et mida just filmida?
Filmiksin külmast peast käivitamist, siis natukene, et mis häält teeb, natukene sõitu, veidikene ''on board action''-it, soojalt käivitumist, ja väljasuretamist. Teeksin siis ka küünlast pilte.
Midagi veel?
Minupärast võib teema ka mujale tõsta ... Panin ju teema siia, kuna arvasin, et kartidega tuttavad inimesed käivad just kiirendus ja rinka teemas.
Ega ma ausaltöeldes ei lootnud nii rohket positiivset tagasisidet.
Ja algas ju kõik sellega, et mootorit oli vaja
Kui tõesti nii väga häirib ja on võimalik tõsta, siis laske käia.
Kui palju soovitate panna õli 5 liitri bensiini sisse?
Re: Kardile mootor.
Lovefear kirjutas:Hr. Kaaru kirjutas:selle teema juures video on juba hädavajalik,ära ainult 20 sekist filmi tee
Kui pikka siis?
minutilisest vast peaks piisama.
Teen 10 min ja panen musa ka taha?:D:D
Aga tegelt, et mida just filmida?Filmiksin külmast peast käivitamist, siis natukene, et mis häält teeb, natukene sõitu, veidikene ''on board action''-it, ja väljasuretamist. Teeksin siis ka küünlast pilte.
Mida veel?
Filmi kõiki probleemseid asju/hetki
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
1 küsimus on veel tegelikult.
Keegi mainis, et mul ei ole resonaatorit vist.
Kas tuleks see kuskilt muretseda (keegi soovitab äkki mingit kindlat), või saab ka ise kuidagi tehtud?
Hoiatan, et mul on vaid 3 megapiksline digikas
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kardile mootor.
võta eeskuju näiteks cz 125- est, mul mingi lömmis käsn oli aga kahjuks juba emexsis,kuid seda järgi teha pole ka mingi kunst
Re: Kardile mootor.
125ml kvaliteetõli 5L bensiini kohta!
Ja ma ei maininud, et sul resonaatorit pole, mainisin, et pütt on puudu, selline tore asi mis koosneb auklikust torust millel vill ümber ja kest villal omakorda ümber, summutava toimega, säästad kõrvu veidi
Täiesti iseteostatav kusjuures!
ei viitsinud tervet sisemist toru auke täis joonistada, ja vill on vahel peenikesel ja suurel torul!
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
aga see vill peaks siis kuumale vastu pidama?
Auklik toru... Kas tervenisti, või ainult alguses?
Punase noole tegin nii, nagu ma aru sain, et gaasid liikuma peaks.
Kas sinise rõnga juurest on toru ühenduses või mitte?
Ja see väljalaske ots ... saan aru, et gaasid tulevad torusse ja siis läbi aukude suunduvad villa sisse ja siis väljalaske torust välja ... või on see kõik üks toru?
Mis villa soovitate?
Re: Kardile mootor.
See on yks toru,augustatud lõpuni.Ta ju kirjutas et ei viitsi rohkem auke joonistada.Point on selles et gaasid jooksevad otse läbi,aga helid sumbuvad läbi aukude villa sisse.Spetsvill on kallis,kasuta kivivilla.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kardile mootor.
kivivill sinna püsima ei jää, on eraldi villatükid 2 j4 takti rattale müüa ,mis ümber resonaatoritoru keeratakse.Ja kas 250 eeki on kallis
Re: Kardile mootor.
Mingist ulmeliselt kuumusest ei saa ju antud olukorras rääkida, tavaline kivivill ajab ka asja ära.
Resonaatori otsa pikendus toru näol ja viid pütti kaugemale veits vajadusel ehk , enda enduuro võrril suudab kõige parema tahtmise juures ajada püti leigeks. Asi peaks ikka kõvasti forseeritud olema, et villa ära põletaks...
Küll aga kui aparaat liigselt tossab õli järele, siis pütti lahti võttes voolab see vill nagu moos purgist välja.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kardile mootor.
asi ei olegi ulmekuumuses,sai ka kokkuhoiu mõttes kivivilla pott täis tambitud,ja mootorit lahti keerates oli päikse käes ilusti näha kuidas kiudu lendas ja pikapeale vähenes .aga äkki aitaks mingi peenike võrk ümber toru seda parokki sees paremini hoida
Re: Kardile mootor.
Säästa oma närve, raha ja aega ning osta õige vill.
Muide, resonaator peaks siiski olema 2 taktilistel see resonaatorpaun. Mis too sumpapott seal ikka resoneerib.
Uudishimu tapab
Re: Kardile mootor.
Oled sa kindel, et selle õige villa raha eest uut pütti juba ei saa?
Kui käed persest välja ei kasva just võiks ise ka midagi luua ju.
Re: Kardile mootor.
Kui plekitöö käpas,siis ma otsisin yles 86´aastast pärineva# "sojuz" klassi kartide mootorite forsseerimise metoodika#. Siin on selle summuti valmistamiseks mõõdud-pikkus 150,läbimõõt 61´5,läbiv toru läbimõõduga 23,perforeeritud 4-6mm augud.Myra summutamiseks soovitab kasutada klaasvatti või metallvõrku.
Re: Kardile mootor.
Mina teeks näites nii, otsiks sobiva läbimõõduga kuskil 65mm terasest toru, lõikaks paraja pikkusega jupi nii 200mm.
Keevitaks ühelepoole terasest plaadi ette, lõikaks parajaks, lihviks ketaslõikuriga ära, täpselt tsentrisse keevitaksin elektroodiga augu sisse ja lihviksin ääred ümaraks tehtud augul,kui piisavalt suurt puuri just ei leiaks, võtaks aukudega terasest "tuuningvõre" lõikaks paraja tüki peksaks ümber harjavarre kumeraks, laseks paar punkti peale, et laiali tekkinud toru ei läheks.
Siis keevitaksin sinna ennem tehtud augu otsa 23mm läbimõõduga rauast toru, lõikaks ühe täpselt suure toru sisse mahtuva ümmarguse terasplaadi, teeks sinna ka vastava läbimõõduga augu sisse, keevitaks tolle augu ümber täpselt selle samuse terasest aukudega toru, mähiks villa kõvasti ümber pinguldaks nööriga, et paremini sisse mahuks asi ja tihkem jääks, topiks villa koos sisetoruga ja seal otsas oleva plaadiga suurde torusse sisse. suruks plaadi toru servast 2cm sissepoole, ja puuriks paar-kolm needikohta, nii, et needi äär jääb sellele terasest plaadile ette, nii püsiks sisu paigas ja saaks ka vajadusel asja lahti võtta. Resoka otsa kinnitaks vedrudega, mis eeldaks ühtlasi kerget keevituspunkti torupeal, et toru ots liiga sügavale püti sisse vajuks ja paari kinnituskoha tegemist.
Vb saab ka lihtsamalt, mine sa tea, oleks material kohe olemas ja keevitus käepärast, teeks sellise aretise ligi tunniga valmis, teine tund kuluks viimistlemisele, ketaslõikuri otsa käiva terasharjaga läikima ning võõpaks mustaks.
Isegi kui ei õnnestu ettevõtmine esimese korraga saaks kogemuse võrra targemaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
Nu torud ja perfod ja keevitus ja relakas ja värv ja kõik muu vajalik, peale selle villa, on mul nüüd pmst. olemas.
mõõdud on ka nüüd enam vähem selged.
Jääb vaid otsustada mis villa kasutada.
Ducatist ... kas sa seda kartide teadmikku jagada ei saa kuidagi?
Re: Kardile mootor.
See "SOJUZ"-i tarkus on käsikirjaline,6vihikulehte tihedat kirja koos joonistega,peamiselt mootori kohta.Näiteks kuidas käigukasti hammasrattaid töödelda jne.Vaevalt sa nii põhjalikke märkmeid vajad? Yldiseid näpunäiteid leiad A.Palu ja teiste meeste raamatutest.
Re: Kardile mootor.
PS See summuti tee lihtsasti avatav,siis pole suurt vahet mida täis topid.Mõne aja pärast saad yhe otsa lahti võtta ja uue villa sisse panna.
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
Deem ... ma sain perfo avadega 2mm
Kui tegema hakkan, siis panen pilte ja märkusi. Jupp-juppi haaval.
On pärast teistel kasu mu teemast
See Nädlavahetus ei tule vist filmimisest midagi välja.
Sain uue düüsi ... 165... pole veel proovinud
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 25 Nov 2008, 12:55
- Tsikkel: Buell CityX
- Asukoht: Tallinn, Tondi
Re: Kardile mootor.
See teema meenutab kangesti vanasõna, et üks .....kui 100 tarka vastata:D:D. Samas oleks muidugi tore kuulda, et ühel ilusal päeval läheb kart vändast ilusti käima, teeb aias ringikese, vanemad käivad sellega poes, koer liputab saba ja jookseb järel jne:D:D
See paganama 125 minski mootor on venelane algusest lõpuni ja ei aita sellel ei suurem ega väiksem ümberehitus ..ta jääb ikkagi siis ise seisma ja läheb käima kui pähe tuleb.
Kui väsid foorumisse kribamisest, siis osta 100 euriga see:
http://shop.wiltec.info/product_info.ph ... or-Q2.html
Variaatori aretus on muidugi teema, aga lahendatav. Omal on mul umbs sama 4 takti mootor kardil vahel ja tahad sõidad ...tahad seisab:D. Samas võib muidugi aru saada teotahtest ja huvist uunikumide vastu, ag sellise keberniidi peale oleks ma küll asja nurka visanud:D
(norib niisama)
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 25 Nov 2008, 12:55
- Tsikkel: Buell CityX
- Asukoht: Tallinn, Tondi
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
Vajalik materjal resoka jaoks on olemas ja ilusti ära töödeldud.
Homme keevitan kõik kupatuse kokku ja valma.
Eks näis kas võtab vaiksemaks.
Re: Kardile mootor.
Lovefear kirjutas:Pilt:
Homme proovin katsetada...
Resokas on ikka paun(leegikas).
See mis pildil on silencer.
Re: Kardile mootor.
Nii palju kemplemist ühe ja sama sõna ümber ometi kõik saavad aru millest räägitakse...
Kuigi peab tunnistama, et päris turunduslik näeb asi välja.
Arvestada võid asjaoluga, et tühikäik mootoril võib tahta veidi kõrgemale seadmist, kuna pütt avaldab mõningal määral takistust . Enda endurol pütiga minimaalne tühikäik 1200 rpm, ilma 800 rpm, kuid tõenäoliselt kutsutaks mulle politsei kui ma ilma pütita ringi sõidaks, sest see on lihtsalt jube, mis sealt torust siis välja tuleb.
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
- Tsikkel: kardil minsk 125
- Asukoht: Tartu
Re: Kardile mootor.
Õues oled käinud?
Kui vähegi sõita lubab siis proovin teha.
EDIT:
Lükkasin resoka külge. Täitsa töötab.
Tuleks nüüd kuivemat ilma ka.
EDIT1:
Avastasin, et mul vana düüs oli 280.
Seda on vist ikka suht liiga palju
panin 165 asemele.
loodan homme ka proovisõitu saada aga ilm väga ei luba.
EDIT2:
Kühveldasin täna endale mingi 10 x 10 m jupi maad lumast lahti ja küpsetasin kardiga seal sõõrikuid 10 minutit.
asi on tunduvalt parem.
Varem pidi ikka gaasiga mängima ... nüüd võis rahulikult ka gaasi põhjas hoida... ei lämmatanud ära.
Saaks nüüd kuskil üle teise käigu ka sisse. eks ootame sobivamat ilma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.