Soovitage 125cm3 endurot

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Soovitage 125cm3 endurot

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Enduroist kirjutas:

Te inimesed alahindate kahjuks 4-taktise jõudu väga siiralt,
sest ma ise sõidan Honda XR125L-iga ning Ls. on 5000 kanti ning jõudu on koledalt üle.
Hetkel Lähebki vahetusse kett sest see ei pea võimsusele vastu. hetkel tõmbab isegi kohapealt sestes 4. käiguga minema :twisted: , aga muidugi mul on ka natuke "tüünitud" masin kah.
XR-i miinused on tal vaid raske raam ning tagavedru mille saab 1000.- eeguga öhlinsi vastu ära vahetatud, aga kuna raam on raske siis eriti hullu püssi XR-ist ei saagi aretada aga selle eest XLR-ist saab kuna see masin on sport enduro kerega.

Aga üldse kui sa tahad maanteel kiirusi arendada siis sa saad ju alati 150.- eeguga ette vähe suurema hammaka panna ning ongi 130km/h käes ning kui tahad "tüünitud" rolluvanadele punni habemesse panna siis pane paar hammast väiksem ning kiirus on 90km/h kuid aeg umb. 4sek kiirem.
Ning ma ei liialda sest ma olen seda masinat väga aktiivselt kasutanud, ning tean milleks 4t võimeline on. :lol: :lol: :twisted:

Sellise jutu peale võin küll sülitada! Tegin kusjuures 2a tagasi A1 lube selle samuse hondaga, ja suuteline ei ole see masin millekski,rääkimata funnimisest.Ökonoomne on ta tõepoolest,linnas hea/kerge liigelda,aga maanteele pole sellega asja. See sinu toodud 130km/h on täitsa ulme,päris kiirus jääb tal sinna 90 kanti sirge peal.Peale lubede tegemist soetasin Derbi Baja 125sm,tollega sai siis terve suve/sügise sõidetud,ja üle 100 ei läinud ta isegi mitte spidoka seier.Mis veel siis PÄRIS kiirusest rääkida,vastu tuulega vabsee 80 sirge peal.Enda kehakaal oli siis 65kg. Linnas väga hea pill see 4T 125 aga maanteel täitsa mõttetu masin üldse. Tuunitutele rolleritele ei pane sa sellisega ära isegi mitte mõnes raamatus ega märjas unenäos. Miks üldse tuua nii mõttetuid väiteid? Kusjuures eelmine talv sai sellele derbile lisatud 200cc skyteami mootor/ acrapovicu väljalase/ 30mm kiirenduspumbaga dellorto karburaator/ sport õhufilter/ paaki koguaeg 98 bensiini ja sain kuidagi moodi ta kulgema sirge peal 110,kilowatte oli siis juba sinna 15kw kanti.Võib-olla oleks rohkemgi läinud, aga mul olid stock ketihammasrattad.
PEACE :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”