Hoiatus!!!!!
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Hoiatus!!!!!
bash kirjutas:Jaak43 kirjutas:bash kirjutas:Sõber sai siin Sauel täpselt +10 km/h ka ära. Autoga. Vot see on juba üsna debiilsus. Krt kas tõesti on ohutum liigelda, kui pead 1/3 sõiduajast spidomeetrit jälgima, et kindel olla oma kiiruse täpsuses ??!! Vaadates, kuidas endal püsikiiruse hoidja töötab siis on see debiilsuse tipp - raskemates oludes (püsikiiruse hoidja jaoks, mäest üles-alla, kurvid jne) kõigub kiirus mingi 5-7km/h + spido valetamine. Ma eeldan, et minu jalg ei suuda igapäevastes liiklustingimustes oluliselt täpsem olla. Politsei, kui suunav asutus. UNUSTAGE ÄRA OMA LOOSUNG !
+10 kiirust protokollil tähendab kiirusemõõtja näidu järgi, kus lisaks on maha võitud +/- mingi, lähtuvalt mõõteseadusest teeb spidomeetri järgi 50 alas kuskil 65 kui eeldada, et kiirus mõõdeti seistes. Sellise väikese ületusega ei võida ajas suurt midagi, aga autole ette jääva jalakäija hukkumisrisk tõuseb kuskil 30%. On tõesti asi seda väärt, isegi kui jalakäija süüdi ja autole ette jookseb? Ka süütule autojuhile mõjub se suht painavalt.
OOT-OOT, millise mõõdupuu järgi Sa mõõdad hukkumisriski ? Kuidas on üldse võimalik riski numbrites avaldada ? Kui see nii lihtne on siis Sa peaks eriline rikkur olema ja investeerimise ning pangandusega tegelema. Minuteada on mõõdetavad sellised asjad nagu: kiirus, pikkus, kaugus, maht jne. Hukkumisrisk sõltub ikka väga paljudest rohkematest teguritest, kui kiirus. Nendeks on ilmastikuolud, inimese tähelepanelikkus, unisus, sõiduki tehniline seisukord, tee seisukord, üldine asukoht ja väga palju muidu täringukülgi, mida mina ei suuda praegu hoopealt välja mõelda.
EDIT: Kui kui Sa võtad tabamuse tõenäosuseks 100% ja mõtled, et sellesmõttes hukkumisriski suurus - siis sõltub see auto tabamuskohast, auto esiotsa kujust, inimese enda suurusest, massist, tervislikust seisundist jne.
Hukkumisrisk on arvestatud maanteeameti poolt ja selle järgi, milline on 50km/h liikuva auto peatumisteekond ja vastavalt sellele ka kiiremini liikuva auto kiirus kohas, kus lubatud kiirusega auto peatus