Kardile mootor.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Kardile mootor.
Ära põe, Mella on meil siin selline käre vend ja metsasanitar. Aga iseenesest on tal õigus, et jutt läheb veits pikaks kui teooriat üldse ei tea. Tõmba omale see eelnimetet raamatvõi veel parem osta kuskilt. Seal kirjeldatud sõlmede toimimispõhimõtted kehtivad siiani (sh selle mootori puhul).
Loomulikult tee ise. Paremat riista õppevahendiks on raske leida. Esialgu unusta niisama sõitmine ja katseta julgemalt erinevaid karpa seadeid - saad teada kuhu poole edasi liikuda... Kas rikkama seguga läheb hullemaks, kas lahjema seguga paremaks jne. Igal juhul õpid selle roikaga rohkem kui uuel rolleril piirajat eemaldades
Külm-soe sõit on erinevad, sest külm mootor tahab rikkamat segu - ehk kui külmast peast käib mootor paremini ja soojenedes jääb viletsamaks, siis võib (ühe põhjusena) oletada et segu on liiga rikas.
edit:
lihtne rikka-lahja segu test:
Soojal mootoril eemalda õhupuhasti ja löö käima - kas gaasiga mängides käib paremini või halvemini kui filtriga? Kata käega kuni pool õhuvõtuavast ja proovi siis gaasiga - kas läks paremaks või halvemaks?
Süüte said korda/paika? Palju sa kaalud üleüldse?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.