Gixxer vs ninja vs cbr
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Sebar kirjutas:KIBU kirjutas:olenematta ratta 250kg kanti kaalust
Ega sind ei pea kaasa võtma?
![]()
Või vedasid sa telliseid oma rattaga?![]()
Weight incl. oil, gas, etc: 213.0 kg (469.6 pounds) ZX9R ´99
Võta siit veel maha Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons) ja muu kola, tuleb ratta massiks ikka tugevalt alla 200 kgSul oli vast siis ZZR, mis on matkakolakas. ZX9R on täpselt sama palju R kui CBR või GSXR.
zx9r on hea ratas. selleks mida teemaalgataja teda tahab. aga täistõuline SPORTBIKE ta kindlasti EI OLE. asi ei alga ainult kaalust.
EDIT: minu juures saab igasugu kubatuure ja tüüpe proovida kui huvi (vt. kuskil seal all kirjas rattad mis hetkel olemas). ostma ei pea. kui just ei kuku
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
näpukas jah selle 250 kg asemel mõtlesin 205kg. minu 2001a ninja kuivkaaluks anti 185kg.
kuid ka 600 ninja on väga mugav ja algajale sobivam ma arvan. ja 600 eelis veel see et sama raha eest saab värskema mudeli ja kuna tehnika areneb iga mudeliga siis uuem on parem.
mu 900 ne oli remondis ja remondimees kel omasõnul võimsa ratta kogemus pea puudus käis proovisõitu tegemas mu omaga ja ütles et korra käis ja rohkem ei lähe oli kogemata 90 kraadise nurga kätte saand nii et ise ei saand aru kuidas juhtus
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Sebar kirjutas:raintuul kirjutas:Proovi esimesena gixxerit siis
Endal kah sama põhimõte et 600ne ja piisab täiesti..ei plaanigi omale(VEEL) tonnist osta.
Hetkel käib 600se gixxeri turbotamise projekt eks siis vaatab kas tahan tonnist v ei tahaKas ei oleks lihtsam kellegi kilost korra proovida?
turbo on ikka midagi etemat kui vabalthingav...isegi hayabusa roolis jääks enne magama kui turbotatud 600se lenksu taga
aga teemaks ikkagi cbr vs kawa vs GIXXER
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
kellelgi cbr pole müügiks ? nii kuni 45k võite kirjutada Erasõnumitesse. Istusin ükspäev 600 motodepoos ja päris mugav oli. ninja peale ei ole veel jõudnud ja gixxeril ulatuvad aint varbad maha
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Tere, ma ei hakanud uut teemat tegema vaid küsin siin siis.
Et kui pikk ma peaksin olema et mul gixxeril jalad maha ulatuks??
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
No täpset pikkust nüüd küll ei oska öelda, parem avalikusta oma pikkus, siis kergem järeldada. Kuid lihtsam on minna kuskile motodepoosse ja proovida reaalselt. Või kui see ei sobi, võid tulla minu rattale ka peale istuda
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Kõikide R mudelite kõrgust saab parajaks teha, gixxeril on see veel eriti lihtsalt teostatav. Mu naisel pikkust 164 ja rattaks K7 ja no problemo erinevalt autokooli CB500-st
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
sõltub ikka rohken koiva pikkusest, mitte sinu enda pikkusest.
miks jalad täis tallaga maha peavad ulatama?
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Mitte et midagi vastu oleks, aga et 164 cm naisel võivad olla siis ka 200 cm mehe jalad?
väike gei on lubatud ju
Raisk... see vist rohkem rumalate küsimuste teema...
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Mauno31 kirjutas:Tere, ma ei hakanud uut teemat tegema vaid küsin siin siis.
Et kui pikk ma peaksin olema et mul gixxeril jalad maha ulatuks??
Mina olen 175 umbes ja ainult varbad ulatusid maha. Mul olid väga õhukse tallaga kingad ka jalas, tsikli saabas on paksema tallaga, sellega peaks rohkem veits ulatuma. Üksinda hoiad küll püsti näiteks foori taga aga kui reisija peal siis läheb kahtlaseks.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:Üksinda hoiad küll püsti näiteks foori taga aga kui reisija peal siis läheb kahtlaseks.
hoiad küll, no problemo
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... =price.ASC
Kas keegi selle kohta oskab midagi rääkida ? MIs sellel kesta all on ? Läbisõit on 49k, a korrapäraselt hooldust saanud.
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Kas selle läbisõidu ja hinna suhe natuke kõrge pole ? Või olen ma millestki valesti arusaanud ?
Ikka sellel ODO teemal, et kui te ostate tsiklit siis üle mis ODO näidu te enam ei ostaks ? 49 000km ehmatab mind küll ära näiteks
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Selles vanuses rattad on enamus kasutatuna sisse toodud, nii et läbisõitu kontrollida niikuinii ei saa. See number ei näita mitte midagi.
Ostsin näiteks 2001 aasta ratta (GSXR600) läbisõiduga ca 50K - seda kaks hooaega tagasi. Esiamordi simmeri vahetasin kohe ära - oli juba ostes läbi - kuid peale seda olen ainult korralist hooldust teinud ning kütust sisse valanud.
Isiklikult suhtuksin skeptiliselt pigem neisse ratastesse, mis on üle 10a vanad kuid läbisõit kolm korda uuema ratta oma (OK, leidub tõesti ka pühapäevasõitjaid, kes korra kuus tiiru linna peal teevad... )
Nii et kui ise tehnikat ei jaga ja ennast ei usalda, kutsu keegi targem kaasa või vii teenindusse kontrolli ja ära läbisõidu üle liiga põhjalikult pead murra.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:Ikka sellel ODO teemal, et kui te ostate tsiklit siis üle mis ODO näidu te enam ei ostaks ? 49 000km ehmatab mind küll ära näiteks
See odo jutt on suht mõttetu, korralikult hooldatud ratas suurema läbisõiduga on kindlasti parem, kui väiksema läbisõiduga ratas, mis on vähem hooldust saanud. Sama on ka rinkaratastega, mõni ei julge nende poole vaadatagi, et igavesed saanid. Ringrajarattaid hooldatakse aga kindlasti tihedamalt, kui tänaval sõitvaid masinaid ja mingi väike kukkumine ei tee rattale midagi. Nii et vaata ikka ratta üldist seisukorda ka, mitte ainult odomeetri näitu

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Kas lugupeetud teemaalgataja on r4 mootorivalemis väga kinni? Ise oleksin esimeseks mugavaks poolsportlikuks rattaks väikest SV-d pakkunud. Madalalt mõnusalt väänet, hääl ilus, uuemad mudelid kena välimusega ka. Ja kaassõitjal on mugavam kui hardcore bike seljas. Lühemateks reisideks (kodumaa piires) näiteks vägagi mugav selline. Järele proovitud.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Ei saa nüüd õelda r4 kinni olen aga lihtsalt hullupööra meeldib bike välimus ja see 12000 juures need hääled. V2'l on samuti fantastilised hääled ( nägin ja kuulsin täna Aprilia RSV liikumas ja ma jäin seisma kohe, et nautida) A RSV jääb tulevikku loodetavasti
Sv kohta ma ei ütle ühtegi halba sõna, a minu puhul jääb natuke ilust puudu.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
ma julgen ka SV-d vägagi soovitada esimeseks rattaks.. ja minu arust ei ole selle välimusel ka midagi viga.
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
sombreero kirjutas:ma julgen ka SV-d vägagi soovitada esimeseks rattaks.. ja minu arust ei ole selle välimusel ka midagi viga.
Valisin bandiidi ja sv vahel esimest ratast ning otsustasin SV kasuks. Ikka see V2 mootor võlus mu ära. Õnneks mul on lisagondlid, mis muudavad SV välimust ikka meeletult paremaks. Aga jah maitse asi. Esimeseks rattaks on ta pörfo.
Kaldusin väga OT nüüd...
Ise olen ka piimanina, kuigi oskan soovitada, et ratast ODO järgi pole mõtet valida, ma ei kujuta ettegi mis mu rattal oli kui ta ostsin . Mine kohale ja võta sõbrad kaasa, kes asja tunnevad!
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
ODO unusta tõesti ära, kui oma VFR`i maha müüsin oli kella peal 86 000km ja võin öelda, et tsikkel oli ideaalses korras.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
pacaan kirjutas:zx9r on hea ratas. selleks mida teemaalgataja teda tahab. aga täistõuline SPORTBIKE ta kindlasti EI OLE. asi ei alga ainult kaalust.
EDIT: minu juures saab igasugu kubatuure ja tüüpe proovida kui huvi (vt. kuskil seal all kirjas rattad mis hetkel olemas). ostma ei pea. kui just ei kuku
Arumaisaa mis sul ninjade vastu on... kardad põske saada?
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Küll ma ninjadeni ka jõuan !
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:Kle kabjapuuk
Mul on lihtsalt 0 kogemust nendega hetkel.....näinud aint kaugelt.
Küll ma nendeni ka jõuan !
Kui Sa nüüd pöördusid nimeliselt mõne kasutaja poole, siis mina isiklikult ei leia ühtegi sellenimelist kodanikku siinses admebaasis.Järelikult kasutasid Sa toda väljendit mõne kaasfoorumlase solvamiseks.Sellisel juhul tea, et minul on pädevus Sind eemaldada siit foorumist lihtsamini, kui loomaarstil sinu nimetatud putukat.Ei ole mul vaja keerata pintsettidega kolm korda vastu kelleosuteid, et Sind välja saada...piisab vaid paarist juhtmega kodustatud närilise klõpsust ja Sa oled läinud siit. Valik on Sinu.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Tips kirjutas:pacaan kirjutas:zx9r on hea ratas. selleks mida teemaalgataja teda tahab. aga täistõuline SPORTBIKE ta kindlasti EI OLE. asi ei alga ainult kaalust.
EDIT: minu juures saab igasugu kubatuure ja tüüpe proovida kui huvi (vt. kuskil seal all kirjas rattad mis hetkel olemas). ostma ei pea. kui just ei kuku
Arumaisaa mis sul ninjade vastu on... kardad põske saada?
Minul vää?
mul pole midagi NINJA vastu, aga enne 2003 zx6r pole seda nii eritiägedat nime väärt (noh nii, sportlikus mõttes). ja seda põseasja me veel vaatame kevadel, emo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
SV välimusest rääkides... http://slomotorsports.com/db3/00253/slo ... yspace.JPG

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
No seda ma nüüd küll selle raha eest kätte ei saa mida minu eelarve lubab.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
http://www.kliktronic.co.uk/Suzuki%20SV650%20side.jpg
No, pole ju kole! ja eelarve lubab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.