Ringrajasõiduga alustamine
Re: Ringrajasõiduga alustamine
Tulemust silmas pidades on kohe tonnise selga istumine igal juhul vale.
Absoluutselt kõikides tehnikapordi alades on loogiline, et alustad väiksema võimsusega pilliga pihta, et saada rahulikult aru, mis toimub rajal, kus ja kuidas sõiduk liigub jne. ehk on sul võimalik rohkem tähelepanu suunata sellele MIKS ja KUIDAS on parim viis sõita. Hiljem, kui tunned end juba rajal ja võistlusel "kodus" ning oled selgeks saanud sõiduki põhimõttelised dünaamilised omadused (iga mõjujõud mis kandub läbi rehvi pinnasele ja vastupidi) on mõtet võimsama rattaga tegelema hakata. Küsimus on selles, kui nõrga sõiduriistaga alustada. Soovitaksin igal ajal alustada 125 või 250ga kui seda puuduvat konkurentsifaktorit ei oleks, mis arengut pärsib. Kuna aga Eestis väikeste ratastega piisavalt võistlejaid ei ole, tundub meiesuguste harrastajate tasemel 600 mõistlik esmavalik. Kohe tonnisega alustada ei soovita ma mitte kellelegi.
Arvan,et kui sõitja oma kaalu, vanuse või muu põhjue tõttu alustab siis näiteks 600ga treenimist - võistlemist on super. Ja ühel päeval, kui talle rajal 1000-sed jalgu hakkavad jääma - siis on aeg mõtlema hakata võimsama pilli peale. Kui aga ego ei lase väiksema ratta kui 1000 selga istuda, mis paljudel juhtudel nii ka on, siis on muidugi teine asi...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.