Ringrajasõiduga alustamine

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas allan777 »

ja veel niipalju, et mida väiksema mahuline mootor, seda kiiremini tuleb kurvis sõita, kuna kurvist välja kiirendamine on raskem. aga kurvis kihutamine ongi see kõige hirmsam juu siit loogika, et suurem rattaga on lihtsam sõita (küll aga mitte kergem) nt. tonnine on ise raske, aga andestab su käiguapsud

samas on päris palju neid kes 600-se pealt tonnise selga istudes...mõne ajapärast 600-se selga tagasi ronivad.
ja mis mõttes lihtsam aga mitte kergem? kus siin loogika on? üldiselt kui on lihtsam siis on ka tavaliselt kergem või mis? :roll:
selles suhtes olen nõus, et väiksema rattaga tuleb kurvis väga täpselt kiirust ja käike valida, kuid sama on ka tonnisega muidu on bööööö või highside....
väiksema ratta kasuks räägib kaal ja käitumine on vähe vaguram. tonnisega on ikka tegemist vahepealt, kui näiteks amordid kah ei toimi nagu vaja siis on ikka paras ratsutamine seal...aga samas kuidagi mõnusam...
mina ronisin kohe tonnise selga(2006 juuli), osalt vanuse pärast ja osalt sellepärast, et tonnine lihtsalt meeldis ja kogu lugu. ja ei kahetse.
üldiselt ma arvan, et kes motoGP-sse ei taha jõuda(kas siis vanus on takistuseks v muud põhjused), need valigu see ratas ja kubatuur mis meeldib, ülejäänu on siin eestis suht mõttetu punnitamine(kui just tõesti ei alusta 5-e aastaselt siklitega jne).

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”