"Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
"Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Nagu pealkiri ütleb"vanaleJAWA-le" kolvisõrme pukse uusi vaja aretada kuna kolvid lähevad vahetusse.Point selles,et olemasolevad sõrme diameeter 15mm aga uutel kolbidel 16mm.Kas kannatab originaalpukse suurendada vajalikul määral või vaja uued puksid aretada.Äkki sobivad hoopis nõellaagrid ,mis uuema tüübi kolvil sõrme ümber ,vana kepsu sisse kuidagi!!!!Teadjameeste soovitused-abipakkumised(Soovikorral tasustatavad) on hädavajalikud!!!
Tänud ette..................terv.Deiv...........53424686
Re: "Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
nõelad ei tohiks vana jawale sobida. sai kunagi sama asja proovitud. need uued kolvid sul ülemineku varjandi omad.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: "Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Puksi ava annab suuremaks hõõritseda küll. Aga pelgan, et kas nii suur suurendamine mitte paljuks ei lähe?
Puks tuleb hõõritseda nii, et ta on kepsu silmas. Kepsu ümbrus tuleb niimoodi kinni katta, et oleks välistatud laastu sattumine mootorisse. Mina kasutasin reguleeritavat hõõritsat, aga tuleb olla hästi ettevaatlik. Juurde keerata vähehaaval. Ja mitte mingil juhul ei tohi lasta hõõritsa saba vänderdama - saad koonilise ava.
Ja arvesta, et kui ava juba hakkab saama peaaegu õigeks, on ülisuur oht, et viimase lõikega lõikad ava liiga suureks ja ongi p...ses.
Ehk siis - asi on tehtav, aga kannatlik tuleb olla, eriti kui pole enne teinud - ülilihtne on asja tuksi keerata.
Re: "Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Paksu seinaga need puksid on? Eks selle järgi pead vaatama, 1mm sein ja nüüd 0,5 maha võtta siis see vist liiast.
Re: "Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Oma rattal sai kunagi täitsa tavalisest rauast puks tehtud, ja kuumalt paigaldatud. Ega seal pea laager tingimata olema, kolvi silmad parajaks ja sõidad. Kui õli kanalid puuduvad (kunagi müüdi selliseid kolbe) puurid ise. See pronks või messing puks, mis seal algselt on, jääb liiga õhukeseks kui lihtsalt mõõtu reibeldada.
terv, virgo
-
- Postitusi: 229
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Re: "Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Misasi on päris metall ja kuskohas see messingpuks veel on?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: "Vana JAWA" kolvisõrme pukside vahetus.......
Puksi õige materjal on siisk laagripronks. Seda saab osta profiilmetallina ja lasta sealt teha pukse, palju vaja on. Iga treial teeb ära. Aga eriti odav see materjal ei ole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.