Gixxer vs ninja vs cbr
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
minu lemmikteema jälle, sest olen kõiki valikusse kuuluvaid rattaid omanud/kasutanud (kindlasti nüüd juba keegi jõudis vastata "kasuta otsingut", sest tõesti sel teemal on korduvalt siin foorumis juttu olnud).
aga siiski. nagu aru saan siis rattaks peaks olema nö bike. siinkohal tulebki kohe mainida, et antud nimistust on ainukesena gsxr sportlikuma ambitsiooniga ratas (no tegelikult ka mingil määral zx7r kawa), cbr 600 (F) ja kuni 2003 aasta zx6r/zx9r kawa pigem sporttouring suunitlusega rattad.
Seega pikkade otsade tõmbamiseks võiks sobivaim olla hoopis zx9r. ka kuuesajasega saab hakkama kui 900 liiga võimas esimeseks tundub aga maanteel on suurem parem. cbr 600 f samuti selline, pigem touring aga vist veidi kallim kui vanem kawa?
Yamaha R6 pole sa valikusse lisanud? GSXR kõrval samuti veidi sportlikum, vähem touringlikum.
Et siis tagasi küsimuse juurde - kumb on olulisem, sportlik sõiduasend, veidi "kiirem" pill või mugavam pikaotsa sõit?
Sportlikemast eelistaks gsxr 600 srad-le gsxr 750 srad-i al 99a, sest see juba sissepritsega. kuigi 45k eest võiks äkki leida nüüd sügisel juba ka gsxr 600 k1-k3 mudeli - sel juhul oleks see kindlalt parim valik. Samas ka "vana" srad gsxr 600 suudab vahel näo naerule tõmmata (selleks küll vaja pööret ülemises kolmandikus hoida stabiilselt aga siiski) - segu on suht sportlike omadustega rattaga (lühike teljevahe, järsk esikahvli nurk, kõhulipoole sõiduasend jne). Suurim pluss on meeletu valik kõikvõimalikke tuuning ja varuosi, soodsad hinnad ja kasut asju palju saada - tõenäoliselt on selles mõttes gsxr kõigist muudest ratastest parimas olukorras
Touringlikumast suunast - Honda on hea. Kvaliteetne, "hoiab" suht hästi hinda. Hea juhitavusega, lihtne ja mugav sõita. Samas kui korralikult lahti keerata käib edasi ka päris hästi. Miinusteks "tüüpviga" nukaketi pinguti kõrisemine ja suhteliselt kallimad varuosad ning suhteliselt väiksem saadavus kasutatud varuosadele (plastikud jms). Mudeliaasta soovitus - alates 1998.
Kawa zx6r (alates 1998! vanemat ei soovitaks... kuni 2002) - kõigist neist mis valikus kõige rohkem touring. Mugav ratas. Samas minu arust väga iseloomutu mis puudutab nii juhitavust kui mootoritööd. Ühtlane mootoritöö kogu pöördes (krt, meenutab juba peaaegu v2 mootorit) on mugav, eriti algajale. Aga vahel tahaks ju tunda seda "tõmmet" mis kuskilt pöördest üldjuhul sportrattal peaks "taha tulema", seda peaaegu ei ole kahjuks... Aga algajale, pluss pikad otsad - usun, et suht kindel valik kui korraliku ratta otsa satud. 900cc on selles mõttes parem, et sellega päris igas kohas rutskat lõpuni ei tihka väänata
Mis aga lagunemisesse puutub siis nii vana ratta puhul pole vahet kes on tootja või mis mudeliga tegu - loeb pigem see kuidas ratast eelmised omanikud hooldanud on. Ehk - vali korralikult hooldatud ratas (NB! läikiv plastik ei tähenda tingimata korralikku tehnikat )
Aga KUI on veidigi sportlikuma sõidu huvi siis kontakteeru ja tingi gsxr 600 K1-K3 või kawa zx6r (2003-2004) müüjatega. või siis vanem aga siis kindlalt GSXR
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.