mis küttega sõidate?
Moderaator: Moded
mis küttega sõidate?
Mootori töös on vahe lausa joonlauaga mõõdetav. Kui mootor st. kolvirõngad ja stuff on oma aja pehmelt ära elanud siis jah enam suurt vahet ei ole!
Vana rattaga sain statoilist siukest sodi, et mootor ei olnud enam nõus töötamagi ja muruniiduk on selle bena peale ilgelt vihane kuid töötab veel.

Siis väitis kälipoeg, et tangib oma gee-essi 98-ga kuna kulu olevat väiksem. No what-the-f*ck, proovisin järgi : kulu jäi enamvähem samaks, aga mootor töötab ilusti pehmelt , pöördesse läheb ikkagi ja tagasi kah ei viruta. Tõmme kah viletsamaks ei läinud ja nii ma siis olengi nüüd 98 fänn

Nojah, võiks ju süüdet kah tiba hilisemaks sättida ja 95-ga lasta

-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Minu Kwak joob 98 pidevalt..kuna see tekitab talle parema ja ühtlasema krooksumise kui 95 teha suudab. 98-ga saan võrreldes 95-ga rohkem sõita ka. Kogemused seni 95-ga kuskil 320-350 km ja 98-ga 380-410 km läbisõitu, seega kuskil 50-60km läbisõidu vahet erinevate bensiinimarkidega. Välismaa bensuga sai reisul paagi kohta 80km rohkem sõita kui Eesti bensuga..margiks oli 95. Nii, et tehke ise omad järeldused.
Equ, vahel tarbib ka Diesel-it

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
mõistlik mees, pole midagi öelda.yamaha1 kirjutas:98 kuna see oktaan või mis iganes arv on sellel suurem kui 95l jamootorile loodetavalt parem ka ... ja alati statoilist.
mina sõidan 95-ga, ei teagi miks. kunagi proovisin 98-t, aga ratas kuidagi teisiti küll ei käitunud. veidi väiksem kütusekulu oli, aga hinnavahe sõi selle jälle teisipidi ära. ei tundu väga vajalik kraam.

* Subaru + Lukoili 98 = kati+lambda vahetus (garantii alla hirmsa vandumise saatel Mariines)
* Jimny + Alexela 95 = kütusefiltri (paagisisese) vahetus, koos paagi maha võtmise, pesu ja tagasi installiga 3.8k
GSX600F mootoriremondi hinna võin siis öelda, kui valmis saab. Praegu veel julgen loota, et neljakohaliseks jääb.

-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda

Mina arvan et see bensu kvaliteedi ja mineku vahe on rohkem sõitja kõrvade vahel kui paagis. Suurema oktaaniarvu vahe tuleb sisse ehk siis kui pidevalt rattast kogu võimsust kätte üritad saada. Normaalsel sõidul tegelikku vahet ei ole. Nüüd hakatakse jalgadega taguma ... teada värk

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.