mis küttega sõidate?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
octavio
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Veebr 2004, 15:17
Asukoht: raplamaa

mis küttega sõidate?

Lugemata postitus Postitas octavio »

Mul nimelt selline küsimus et mis bensiiniga keegi sõidab, kas 95 või 98-ga??? Ise sõidan 98 ga kuna 95 ga ratas lihtsalt ei käi.Millest selline asi tingitud on? kas mootor õhtal või midagi muud? Tegelikult samas oli plaan ka küsda palju võiks maksma minna gsx600f mootori remont kui ise teha?
suzuki gsx600f
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Enamasti 98, vahel harva ka 95. Erilist vahet ei tunneta tegelikult, aga miskipärast usun et 98 on kvaliteetsem.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

95
Mingit vahet mootori käimises pole avastanud, seega suht pointless 98 t osta.
Täiesti probleemideta tarbib nii 95-t, 95 ultimat kui ka 98 t
Naljakas see, et erinevust pole, seega rattal valdavalt 95 pagis loksub.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Mopile panin 91-te, aga Drebi Senda R1-le panen 95-te.
Kasutaja avatar

Habe
Postitusi: 84
Liitunud: 02 Juun 2004, 00:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Habe »

Dio 95. Kuna nii on ette nähtud. Kui tahaks 98, siis oleks see ka kasutusjuhendis kirjas. Üldiselt on nii, et mingi EU direktiivi järgi peavad kõik aparaadid 95 käima, kuna see on enamlevinud bensiin. Ja siis mõne väga kõrge surveastmega mootorite valmistajad kirjutavad väikses kirjas, et parem oleks 98 tarbida, et kogu power kätte saada. Kui aga nii kirjas pole, siis pole ka mõtet punnitada.
Kasutaja avatar

yamaha1
Postitusi: 154
Liitunud: 15 Juul 2004, 00:15

Lugemata postitus Postitas yamaha1 »

98 kuna see oktaan või mis iganes arv on sellel suurem kui 95l jamootorile loodetavalt parem ka ... ja alati statoilist.
pole paremat kui yamaha

ilves

Lugemata postitus Postitas ilves »

98, et hobusele meele järgi olla.. Muidex, jõudsin just tagasi rootsi, peale 1½ kuud eestis ja ennäe imet, kui eesti bensu mahtus paaki peale kraani reservi peale keeramist 10-10,5L siis siin 'põhjamaises külmas' on paak nii kokku tõmmanud, et üle 9L kuidagi ei mahu.. Mõtlesin kah, et need ajad möödas peax olema, aga ei persetki.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Unox 98 cleansystem on parim, järgmiseks Statoili 98 ultima ning madalama oktaanastmega bensiini ma paaki nõus panema ei ole!

Mootori töös on vahe lausa joonlauaga mõõdetav. Kui mootor st. kolvirõngad ja stuff on oma aja pehmelt ära elanud siis jah enam suurt vahet ei ole!

Vana rattaga sain statoilist siukest sodi, et mootor ei olnud enam nõus töötamagi ja muruniiduk on selle bena peale ilgelt vihane kuid töötab veel. :P

cl

Lugemata postitus Postitas cl »

tangin mida juhtub, aga siiani pole 98-t kunagi võtnud, ikka 91,92 ja 95, ühesõnaga seda mis konkreetses jaamas kõige odavam on, ja rattad sõidavad! :P

cl
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Sõitsin kogu aeg 95-ga. Kui 90..100 pealt 5 käiku pruukisin, siis kippus ratas üsna teravalt vibrama. Linnavahel kui gaasi maha lasin ja sidurit vajutasin , juhtus paar korda, et mootor ei olnud veel päris soe, tühikäik suts liiga madal ja minu ühepütine 600 ei jaksanud kolbi enne kütuse süttimist üle keerata. Tulemuseks oli ilge "lõuahaak" - virutas mootori tagurpidi pöörlema.
Siis väitis kälipoeg, et tangib oma gee-essi 98-ga kuna kulu olevat väiksem. No what-the-f*ck, proovisin järgi : kulu jäi enamvähem samaks, aga mootor töötab ilusti pehmelt , pöördesse läheb ikkagi ja tagasi kah ei viruta. Tõmme kah viletsamaks ei läinud ja nii ma siis olengi nüüd 98 fänn :)
Nojah, võiks ju süüdet kah tiba hilisemaks sättida ja 95-ga lasta :roll:
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

andriano
Postitusi: 258
Liitunud: 21 Mai 2003, 05:18
Asukoht: Estonia

Lugemata postitus Postitas andriano »

...ja mõni kord ka turbo diisel...
Kõik sai alguse siit... kaherattalised!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Kui ma rakett olen siis ostan lennujaamast 102-te :shock:



okei okei ärme lähe offtopikule
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Minu Kwak joob 98 pidevalt..kuna see tekitab talle parema ja ühtlasema krooksumise kui 95 teha suudab. 98-ga saan võrreldes 95-ga rohkem sõita ka. Kogemused seni 95-ga kuskil 320-350 km ja 98-ga 380-410 km läbisõitu, seega kuskil 50-60km läbisõidu vahet erinevate bensiinimarkidega. Välismaa bensuga sai reisul paagi kohta 80km rohkem sõita kui Eesti bensuga..margiks oli 95. Nii, et tehke ise omad järeldused.

Equ, vahel tarbib ka Diesel-it :P

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

eintz
Postitusi: 199
Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
Asukoht: LAITSE
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas eintz »

kunagi IZ-i ront sõitis mul naabrimehe kuurist leitud bensiiniga mis oli sinna karmidest 90ndatest varutud, rsk ei tahnud eriti põleda, aga hädaga ajas asja ära :lol:
Suuu Zuuu Kiiiiiiii - aga kui ma suureks saan, siis kiman teist kõigist mööda :d <- nüüd ka mudas :)
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

yamaha1 kirjutas:
98 kuna see oktaan või mis iganes arv on sellel suurem kui 95l jamootorile loodetavalt parem ka ... ja alati statoilist.
mõistlik mees, pole midagi öelda.

mina sõidan 95-ga, ei teagi miks. kunagi proovisin 98-t, aga ratas kuidagi teisiti küll ei käitunud. veidi väiksem kütusekulu oli, aga hinnavahe sõi selle jälle teisipidi ära. ei tundu väga vajalik kraam.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

esaarik
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Mär 2004, 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas esaarik »

Ilmselt hakkate vastu vaidlema, aga jutt tõsi mis tõsi. Passi skirjas 98 ja 95 mõlemad, seega enamasti vuran 95ga. Kui proovisin 98, siis minu suureks üllatuseks pruukis hobu seda pea 0,5 l rohkem kui 98't. Ilmselt meeldis talle rohkem :lol: . Kuna ma aga mingit vahet mootori töös ei tundnud ja hull pöördesse ajaja ka ei ole, siis jäin ikka 95'le truuks. Hetkel on küll 98 sees - teen uue testi kütuse kvaliteedi osas. Kui nüüd võtab ka rohkem kui 95't, siis rohkem seda ei tangi ka. Mingi rahva suust, kes oli seotud Uno Xga kuulsin, et polegi erilist vahet neil 95 ja 98l. Tegu pidi olema ikka selle sama 95ga, ainult mingi lisand on hulka pandud, et oktaanarvu ülesse ajada. Seega ei tea kunagi mis sealt londist paaki siriseb.
Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus Postitas tont »

esaarik kirjutas:
...Kui proovisin 98, siis minu suureks üllatuseks pruukis hobu seda pea 0,5 l rohkem kui 98't...
ehk seletad uuesti?!
Kasutaja avatar

esaarik
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Mär 2004, 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas esaarik »

No näe ja tuligi viga sisse.
Ühesõnaga minu pill tarbib 98't pea 0,5 litra rohkem kui 95't.

Samas rootsis ja norras sõites ei ole vahet mida sisse valan kas 95 või 98 ja ikka on kütusekulu tugevalt väiksem kui siinse kütusega.

kasutaja1
Postitusi: 487
Liitunud: 19 Apr 2004, 09:17
Asukoht: Tartu/Speedfight 2

Lugemata postitus Postitas kasutaja1 »

nojah. Eks bensiini segatakse igasugu imelikke aineid juurde kah. Ei ütleks et eesti bens väga hea oleks :evil: kogemused.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

No ikka 95.See on siiani parim olnud.

eon

Lugemata postitus Postitas eon »

95 Ultima kui vähegi võimalust on ja muidu ordinary 95.

Muuseas Mango jaamadega on mitmel tuttaval väga kurbi kogemusi niiet kui valikut on, hoidke eemale (eriti uuemate ratastega).

zid50

Lugemata postitus Postitas zid50 »

kui mul zid oli siis sõitsin kõigega. enamasti valisin mis odavam oli. vahet polnud tundagi. võibolla oli asi selles, et olin väga algaja, ja ei osanud tunnetada seda lihtsalt
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Nu minu vana nõukogude vene masinaehitajate näputöö neelab 76 te, selle puudumisel 91.
Harva kodus

Teema algataja
octavio
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Veebr 2004, 15:17
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas octavio »

no aga miks siis nii et 95 e tankides ei tööta mul ratas üldse, ainult lödiseb???Vahet pole kas statoil võivõi mõni muu jaam.Ei tea kas see on mul ettekujutuse vili aga lukoilist ostetud 98ga töötab ratas paremini kui statoili küttege!!???
suzuki gsx600f
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Statoili 98 Ultimat kõikidesse oma liikumisvahenditesse. Rattaga pole katsetanud, autodega on konkurentide proovimine lõppenud järgnevalt:

* Subaru + Lukoili 98 = kati+lambda vahetus (garantii alla hirmsa vandumise saatel Mariines)

* Jimny + Alexela 95 = kütusefiltri (paagisisese) vahetus, koos paagi maha võtmise, pesu ja tagasi installiga 3.8k

GSX600F mootoriremondi hinna võin siis öelda, kui valmis saab. Praegu veel julgen loota, et neljakohaliseks jääb. :roll:
TransAlp '02

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Bens+õli

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Mul vene asi ikka--bens ja õli :wink:
Kasutaja avatar

biohazard
Postitusi: 241
Liitunud: 07 Jaan 2004, 12:43
Asukoht: tln, Honda X11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas biohazard »

98 Statoil või vahest Neste ja arvan, et kui häda käes kannatab veel mõne muu sodiga ka sõita :)
ansambel X - 11
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2404
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Täitsa savi mis bensiini sisse panen, 95 või 98. Meerikamaal veidi lahjemad bensud kasutusel seega sööb meie 95't ideaalselt. Karburaator ruulib!!! :-)
Mina arvan et see bensu kvaliteedi ja mineku vahe on rohkem sõitja kõrvade vahel kui paagis. Suurema oktaaniarvu vahe tuleb sisse ehk siis kui pidevalt rattast kogu võimsust kätte üritad saada. Normaalsel sõidul tegelikku vahet ei ole. Nüüd hakatakse jalgadega taguma ... teada värk :shock:

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

henri1989

Lugemata postitus Postitas henri1989 »

95 neste=) hetkel ei tule meelde kas see oli nyyd ultima v6i euro.. aga 95.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”